Czy mogło to ulec uszkodzeniu poprzez podanie napięcia po stacje bez kontrolki? Czy przy takim podłączeniu uruchamiałeś silnik?
Witam! po odpaleniu silnika nie zapala się kontrolka ładowania Po uruchomieniu silnika kontrolka ładowania powinna gasnąć. To normalny objaw.
Czesc.Dobrze ,że już wszystko ok.U mnie było podobnie ale musiałem wymienić pasek klinowy napędzający alternator.Stary przy dużych obrotach poprostu się ślizgał. Na wolnych obrotach oczywiście było ok.
Pasuje czasem trzeba podkładkę 4mm pod kółko podłożyć ale rzadko.
Uwalone diody wzbudzenia.Wymień i będzie git.
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
Alternator zardzewiał i stanął.
Sprawdź czy masz naładowany akumulator.Może alternator nie działa.
To napięcie jest ok. Pod warunkiem, że na wolnych obrotach i przy włączeniu odbiorników dużej mocy. Czyli światła, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby. Jeśli jest inaczej to alternator do naprawy (wymiany) częsta przypadłość w tych samochodach i podobnych fiatach.
Tak to prawda. Włóż największy jaki się zmieści, choć jak będziesz miał sprawny alternator to wystarczy ci taki jak dała fabryka.
Przepraszam że dopiero dzisiaj ale niestety tak wyszło. Późno wróciłem do domu a w blaszaku ciemno jak w d...e ;). A więc tak: - wysokość ≈ 50 cm bez wtrysku natomiast z wtryskiem i dolotem powietrza ≈ 62 cm - długość ≈ 38 cm + ≈ 38 cm skrzynia - szerokość z osprzętem ≈ 40 cm ( kolektor wydechowy - alternator ). Pompa wody...
Nie montuj nowego akumulatora pod źle działający alternator. Sprawdź alternator i regulator napięcia. Akumulator nie wytworzy 15-18V, coś masz źle z ładowaniem.
No to oddaj do mechanika, on wymieni, skoro ty wolałbyś jednak nie. On też powinien sprawdzić co jest grane.
Świece zapłonowe NGK BKR5EZ takie były fabrycznie i nie ma z nimi problemu. Sprawdź jeszcze alternator czy nie ma pękniętej obudowy zwłaszcza od spodu, bo jeśli jest, to przemieszcza się stojan i potrafi zakłócić pracę komputera do tego stopnia, że wyświetla różne błędy których faktycznie nie ma i czasem zapali kontrolkę silnika nie wiadomo dlaczego...
Regulator wygąda na nierozbieralny tzn. tak jakby był całości z blokiem diodowym, jak się za to zabrać. Czy tym cienkim przewodem dochodzi jakieś napięci do tego regulatora ( w innych typach zasilanie regulatora bądź wzbudzenie od osobnego regulatora) czy pełni on jakąś inną rolę, nie mam schematu do seicento i dlatego zadaje takie lamerskie pytania....
Alternator do sc900 - 55A Pasuje do następujących modeli FIAT : CINQUECENTO 0,9dm3, 29kW, 1991.07 do 1998.01 CINQUECENTO 0,9dm3, 30kW, 1991.07 do 1993.12 PANDA 0,9dm3, 29kW 1992.04 do 1996.12 SEICENTO 0,9dm3, 29kW, od 1998.01 Zamienniki: BOSCH 0986039501 BOSCH 3950 FIAT/MARELLI 46231650 FIAT/MARELLI 46472225 FIAT/MARELLI 63320094 FIAT/MARELLI 63320097...
Mam problem. Koledzy jak wymienic alternator w fiacie seicento?
Na przyszłość sam zacznij od tych wszystkich podstawowych czynności tak jak już wcześniej pisałem dopiero jak to nie pomoże to sprawdzenie alternatora i ewentualnie elektryk.
Jak chcesz mieć pewność to daj go do zakładu który się zajmuje regeneracją alternatorów.
Alternator wymieniony.
powiedz mi czym różnią się fizycznie te dwa alternatory: Róznica w nich jest taka, że jeden ma płytszą a drugi bardziej wysklepioną przednią obudowę, a tym samym są inne koła pasowe, z pierścieniem odsadzającym i bez pierścienia. Generalnie różnica w nich była taka, że jeden był pod samochód z klimą drugi bez. Oczywiście będziesz się teraz spierał...
Troszeczkę szybko poleciały, ale zanim ktoś Tobie odpowie, to moja rada, by pasek nie był za mocno naciągnięty, bo to jest przyczyną szybkiego padania łożysk. Czasami zdarzy się brak smaru w łożysku, ale to zdarza się bardzo, bardzo rzadko.
Alternator do wyjęcia i do sprawdzenia na stole.
musisz lutowac
Dzięki koledzy, o ryzyku z tym ściąganiem klemów z Aku podczas pracy, dopiero później zdałem sobie sprawę :roll: Ale jak zmierzyłem bez akumulatora to napięcie na zaciskach bylo ok 14V. Coś mi się wydaje że to wszystko raz dziala raz nie. Jutro wszystko sprawdzę to wszystko bo mnie to irytuje :?
sprawdziłem tylko błędy bo nie miałem za dużo czasu, zerknąłem na forum i napisali ze wysypała się pamięć w sterowniku, i co teraz, w samym eeprom nie ma chyba map, a to one się ponoć wysypały, przydałby się etl
Pasek ok, połączenia wyczyszczone. Dzisiaj mierzyłem to: + alternator i jego obidowa=14.47v +alternatora i - Aku = 14.46v (+ Aku i obudowa alternatora = 14.46) + Aku i - Aku = 14.45v Dodając gazu na ładowanie rośnie do 15 v z haczykiem Mierzone zwykłym multimetrem .
więc opisze całą sytyacje :D okazało się że był zasniedziany kabel plusa który znajduje się przy alternatorze wyczyszczone przesmarowane wazelina techniczną. Natomiast jak już byłem tak daleko to wyciągłem cały ten alternator na stolik i jest inny problem mianowicie jest pęknięty korpus i po rozebraniu wyraźnie widać jak wirnik odziera się o stojan.....
A ja mam pytania do osób które zamotnowaly własnoręcznie wspomaganie w swoim seicencie. Czy jeśli mamy komplet części wraz z wiązkami i kostkami kablowymi to montaż jest trudny? Montowałem EPS w Corscie B i trochę zachodu było. Ponadto czy oryginalny alternator pociągnie? Bo wersje ze wspomaganiem na pewno miały większy? Czy jest duży problem z wymontowaniem...
Witam :D Chcę zakupić nowy akumulator ale niestety na starym nie mam już oznaczeń jeżeli chodzi o "Ah" :( Jakiej pojemności muszę kupić akumulator do Seicento 900 tak żeby jak najlepszy pod standardowy alternator i żeby nie było sytuacji że jest ciągle niedoładowany :?:
Alternator się "kończy".
Już nie mówiąc o standardowej przypadłości Punt i Seicent - czyli wodzie lejącej się z odprowadzenia rynienki wprost na alternator i w zimie tamże zamarzającej.
Panie Tomaszu a od kiedy w alternatorze seicento są tylko 6 diody. Alternator w maluchu niczym się nie różni od seicento, poza wyglądem. Pozdrawiam.
Już w głupim Seicento trzeba opuścić trochę silnik żeby się dostać do alternatora, a jak jest wersja z klimą to w ogóle nie ma dostępu do niego. Im nowsze auto tym jest to bardziej zagmatwane. Głupoty piszesz ja wymieniłem alternator a potem rozrząd bez dotykania łapy Jak zdejmiesz nadkole to alternator bez kanału na drodze wymienisz[rorząd zrobiłem...
Witam. Pomocy! Wymieniałem alternator w seicento 900 zetknąłem chyba plus z minusem, bo się zaiskrzyło z kabelka do alternatora. Moja wina, nie odłączyłem akumulatora. Auto nie chce zapalić od tego momentu, kręci jakby chciał zapalić i nic. Pewnie coś spaliłem tym zetknięciem. Może ktoś podpowie.
Tłumik w tym miejscu nic więcej nie ma. U mnie w deszcz rzęzi alternator.
w 900 czujnik od lampki masz na glowicy od gory . po stronie alternatora
Kolega podpowiadał, że musiał wyciąć alarm. W tym kierunku proponował poszukiwania. Maxymalny prąd jaki powinien pobierać to 0,03A czyli 30 mA.. Teoretycznie powinienem zmierzyć po minimum 30 minutach. Tu nie mogłem czekać, więc pomiar mało wiarygodny, ale możliwe, że powtórzę. Auto było zamknięte, krańcówki pozamykane. Pomiar akumulatora na początku...
Nie rób tak, chociaż gdy wszystko sprawne nic się nie stanie. Jakieś dziwne porady o wzroście napięcia, tak wzrośnie do 14,5 może do 14,6 w zależności od regulatora. Alternator seicento mierzy napięcie bezpośrednio z wyjścia, co innego w japońcach, tam może wzrosnąć do kilkudziesięciu V. Ja na maszynie do testów alternatora rozpędzam wirnik do ponad...
Alternator do roboty.
Alternator do sprawdzenia.
Aku naładowane alternator ok
Mam rozumieć, że masz alternator z wewnętrznym wentylatorem?
zacznij od sprawdzenie regulatora napięcia, ale jak już będziesz miał na stole alternator - warto zrobić mały remont ( szczotki i inne)
Może warto zastanowić się w jakich warunkach zanika ładowanie? Czy pod dużym obciążęniem, czy zależnie od obrotów, a może gdy alternator jest zimny. U mnie się też tak dzieje w Cinquecento. 900-ka - więc podobna budowa układu. Mam założony woltomierz więc dokładnie mogłem zaobserwować mój defekt. Alternator kręcił się jałowo po wjechaniu w kałużę, pomimo...
Mam problem z alternatorem w samochodzie Seicento 1.1 więc muszę go rozebrać żeby dokładnie go sprawdzić i przy okazji chciałbym wymienić łożyska na nowe, więc jeśli już ktoś rozbierał alternator, lub wie jakie tam są to bym prosił o dane katalogowe zastosowanych tam łożysk abym nie musiał ich szukać po sklepach po rozebraniu alternatora. Alternator...
alternator padł
Problem może dotyczyć czujnika ntc co tłumaczyłoby za niskie obroty po porannym rozruchu i trudności z odpaleniem. Alternator masz sprawny.
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
A mówiłem sprawdź akumulator ;) jeśli wszystkie bezpieczniki wyciągałeś i nie spadł pobór prądu to sprawdź alternator i rozrusznik.
seicento alternator alternator połączenie seicento seicento alternator dioda
chwilowy zanik komputer telwis pomierzyć głośniki
miele pralka cybertarcza orange
Wpływ zużytej pompki paliwa na moc VW Passat B5 1.9 TDI AVB Błąd przy 3500 obr./min w Ford Kuga - możliwe przyczyny