https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
OK. Dziękuje za pomoc.
Witam serdecznie wszystkich .Mam pytanie odnosnie alternatora Visteon w ktorym znajduja sie trzy wyjscia oprocz wyjscia pradowego,a nie sa one do obrotomierza bo wypinajac je obrotomierz nadal dziala.Alternator ten pracuje w Fordzie street Ka1.6 benzyna.Niestety nie mam schematu tej instalacji, a domniemam ze to jakas kontrola pracy alternatora podlaczona...
Alternator zregenerowany (nowe łożyska, komutator, regulator). Po kilkudziesięciu kilometrach przepala się drut wirnika przy komutatorze. Jak rozebrałem go za pierwszym razem, to upalone były obydwa druty. Diody sprawdzone. Alternator ma ładowanie 14,2 - 14,5 do momentu kiedy nie padnie. Czy winny może być sam wirnik czy może sam akumulator lub instalacja...
Opis systemu ComAp InteliLite NT AMF25:Zaawansowany kontroler do zarządzania agregatem prądotwórczym w aplikacjach standby i prime power. Monitoruje napięcie sieciowe i agregatowe, steruje przełącznikiem SZR oraz generatorem. Obsługuje funkcje takie jak wykrywanie zaniku napięcia, sterowanie stycznikami (MCB – Main Circuit Breaker, GCB – Generator...
do t-25A2 Czyli do wladmirca ale chodzi mi tylko zeby ktos opisal do czego podlaczyc te 3 sruby
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
15 regulatora do + za kluczykiem, 67 do M alternatora, 0 przez przekaźnik NC do lampki ładowania
Mój kolega chciał sprawdzić inny sposób , więc z jednego akumulatora podłączył przetwornicę z dwoma wyjściami na 230V do jednego wyjścia podłączył silnik od pralki i po przez pasek klinowy podłączył alternator który ładuje aku. a z drugiego wyjścia podłączył małą betoniarkę i wszystko działa osobiście to oglądałem i nie mów że nie można stosować alternatora...
chce rozbudowac instalcje elektryczna. poprowadze zailanie sieciowe z zewnatrz 220V / 230V do ktorego bedzie podlaczony prostownik, ktory bedzie ladowac wszystkie akumulatory gdy kamper jest na kampingu. Oznacza to że jak będziesz na kempingu to będziesz używał prądu z sieci ale przetworzonego na 12V. Zakładając że aku będą naładowane to prostownik...
Witam Mam stary alternator na 5 kabli, jak założyć nowy z 3 kablami ?
Jak podłączyć nowy alternator z 3 wejściami do T-25 z 1979 roku? AI: Jaki to dokładnie model lub typ nowego alternatora, który chcesz podłączyć? S/N: 994.3701, z 3 wyjściami AI: Czy ten alternator zastępuje oryginalny w T-25, czy pochodzi z innego pojazdu? Tak
L= lamp, kontrolka ładowania, S=sense, informacja o napięciu ładowania, do + akumulatora. Śruby wiadomo B+ do aku, druga na obudowie to masa.
Witam, Jestem nowy na forum i pierwszy raz proszę o pomoc, w moim MTZ 82 nie mam ładowania. Zamontowany jest w nim alternatro z pięcioma wyjściami taki jak na zdjeciu, natomiast regulator napięcia to PP3626 Ciągnik ma instalacje 12/24v. Proszę o wyjaśnienie jak zamontować alternator samochodowy z poloneza czy fiata. http://obrazki.elektroda.pl/2584385400_1...
Witam. Chciałbym zamontować w zamian za zepsutą prądnicę z pięcioma wyjściami (Г306И), alternator z dwoma wyjściami (typ46.3701). Czy jest to możliwe? Do czego służy wyprowadzenie o oznaczeniu Д?
Zasilanie układów elektroniki samochodowej może być trudne ze względu na wymagania dotyczące wysokiej niezawodności przy stosunkowo niestabilnym napięciu akumulatora. Różnorodność systemów elektrycznych i mechanicznych współpracujących z akumulatorem pojazdu i może powodować gwałtowne skoki napięcia w nominalnym zasilaniu 12 V. W rzeczywistości napięcie...
To jest typowy Lucas , pin 6/7 masz z fazy stojana impuls na obrotomierz, prąd przemienny. Aux to plus pod kondensator,można pominąć.
Pytanie było: jak to podłączyć do regulatora mechanicznego z wejściami 67 i 15? Faktycznie jeżeli alternator posiada już regulator napięcia to podłączamy jak: Ale ponieważ tam już jest regulator, to podłączasz tam kontrolkę ładowania, a ją "z drugiej strony" do plusa po zapłonie.
Witam Problem polega na tym że w alternatorze są tylko standardowe wyjścia B+ i lampka. -- -- - Alternator jest Lucasa. Chodzi mi o to czy i jak można,wewnątrz około regulatora, znależć/podłączyć W+. Podobno można. Pozdrawiam
Witam mam pewien problem, przymierzam się od wymiany alternatora, mam od znajomego alternator produkcji radzieckiej z trzema wyjściami oznaczonymi: pierwszy +, drugie oznaczenie literka po przetłumaczeniu D, oraz trzecie wyjście po przetłumaczeniu literka W. Zastanawiam się coś takiego podłączyć, gdzie jakie kabelki mają iść. Będę wdzięczny za podpowiedź...
Alternator to również prądnica tylko że często trójfazowa i prądu przemiennego więc w instrukcji nie kłamali. Celma G1020 28V 60A to "alternator" 5 wyjściami czyli D+, D-, B+, W/M, DF. Alternator jest o tyle specyficzny że potrzebuje regulatora napięcia oraz ogranicznika prądu ze względu na magnetyczną strukturę która nie ogranicza maksymalnego prądu...
Witam jeżeli chodzi o zamianę regulatorów to jest raczej nie możliwe ponieważ każdy z regulatorów działa zupełnie inaczej, co do wyjść (DFM L) owszem są to wyjścia L-lampka; DFM-sygnał do komputera o obciążeniu alternatora , ale wyjścia SAT1 i SAT2 są wyjściami zasilającymi regulator czyli regulator zasilany jest dwoma fazami alternatora i to nie są...
Panowie, jeżeli samochód posiada instalację z jednym przewodem do wtyczki alternatora — może sugerować że alternator powinien posiadać regulator napięcia ze złączem COM (tylko jeden pin), czyli z interfejsem szeregowym (LIN). Na przewodzie utrzymuje się napięcie 6–8 V ze względu na sygnał cyfrowy. Alternator tego typu występuje w mocniejszych...
Alternator od Renualta z 4-ma wyjściami podłaczony do ursus 360 i nie świeci kontrolka od ładowania Co może być tego przyczyną
mam przy 3 cylindrowym silniku IFA (wózek widłowy) alternator z 5 wyjściami i osobny regulator tez z 5 wejściami , są tam jakieś dwa elektromagnesy , jak to działa i czy można to zastąpić jakiąś elektroniką. potrzebny jest mi jakiś schemat aby to rozpracować. proszę jakiś wskazówek pomocy
Rozkręć alternator i dorób potrzebne wyjscie.
Na zdjęciu oznaczyłem dwa wyjścia, cyframi 1 i 2. Ustaw miernik na test diod i zrób pomiary pomiędzy tymi wyjściami w obu kierunkach. Brak przewodzenia w obu kierunkach - alternator 9 diodowy; przewodzenie w jednym kierunku - alternator 6 diodowy. http://obrazki.elektroda.net/40_12754250...
Układ ładowania w ETZ jest bardzo prosty. Jest to zwykły alternator 9 diodowy, tylko ma osobno mostek prostowniczy, regulator i szczotki. Aby wszystko grało należycie to sprawdź mostek prostowniczy, wszystkie połączenia elektryczne (końcówki, wsuwki). Obstawiam, że masz założony chiński wirnik alternatora i się po prostu cuda dzieją. Odnośnie jego też...
67 idzie na szczotki 15 idzie z plusa zasilania (za stacyjką) jeżeli alternator jest 6-cio diodowy,albo lampki kontrolnej i diod wzbudzenia ( zacisk na alternatorze oznaczony jako 15 albo D+)jeżeli alt jest 9-cio diodowy. Do prądnicy ten regulator się nie nada.
Kolego nie napisałeś jaki masz alternator nowego typu z regulatorem i dwoma czy trzema wyjściami czy starego typu bez regulatora ?
Skąd wniosek że powinno być osobne wyjście na kontrolkę? Łączysz żarówkę 12V 2W szeregowo ze stacyjką do zacisku D+ i tyle.
Mam problem też z Władkiem t25A, z tego co już tu się naczytałem i rozkręciłem (chyba niepotrzebnie) to wiem już że mam 6cio diodowy alternator 400W z wyjściami 3+2 edit: już wiem co jest walnięte. W alternatorze upalił się na styku pod śrubą kabelek idący do mostka diodowego (ruskie B), czyli podający wyprostowany prąd. Upalił się ładnie bo musiał...
54 to napięcie po włożeniu kluczyka, t- i b- to masa R to D+ L to DF
Nie wygląda na typowy, taki jakie my znamy z naszych silników, czyli z wyjściami D i DF (15 i 67). Ten ma 3 wyjścia w formie blaszanych ścieżek i dwa niebieskie kabelki. Gdzieś już takie coś widziałem, ale teraz nigdzie nie mogę znaleźć. Jedna blaszka idzie pod B+ i jest dobrze dokręcona. Trzeba pamiętać, że alternator ten jest samowzbudny i bezszczotkowy,...
Witam ponownie ! Zamontowałem zewnętrzny regulator napięcia dla 7Amp wirników z wyjściami IASF - taki jak na zdjeciu powyżej 234165. Podłączyłem wg posta: http://www.naxja.org/forum/showthread.ph... tzn. F - idzie na wirnik A - idzie na + po włączeniu stacyjki S - z obwodu akcesoria - napięcie w nim jest po włączeniu...
elec napisał: mczapski mówisz jakieś sugestie o podłączeniu do komputera... nie wiem czy nie chcesz czy nie zrozumiałeś... Po rozmowach z innym właścicielem takiego samego pojazdu z tym samym silnikiem wiem to co już na samym początku stwierdzone było czyli to co nie zrozumiałeś, a mianowicie, że regulator jest wbudowany w ECU, mam nadzieję że to rozwiało...
Troszkę się pomyliłem, mój altek z a4 jest Valeo, pomieszałem trochę. Siedzi tam regulator 2542604 (taki znalazłem na nim numer) i wydaje mi się że jest na protokole LIN. Szukać regulatora do niego z wyjściami L i DFM? Cienki kabel D+ z audi 80 wtedy podpiąć pod L w regulatorze? https://obrazki.elektroda.pl/6273947400_... https://obrazki.elektroda.pl/9886913200_...
W takim razie sprzedawca wprowadził Cię w błąd. Zamiast miernika możesz użyć małej żarówki, np od latarki i do tego bateria. Sprawdzasz przejście między tymi wyjściami najpierw w jednym kierunku a później odwracasz bieguny baterii i sprawdzasz w drugim kierunku. To samo możesz zrobić akumulatorem i żarówką 12V 2W, taką od kontrolek.
Mam problem z ładowaniem iPada w aucie podczas jazdy. Używam ogólnie dostępnego na rynku zapalniczkowego adaptera 5V z dwoma wyjściami USB 1A/2A. Czy problem może wynikać z tego, że przy uruchomionym silniku alternator podaje prąd o wyższym napięciu, co zmienia napięcie zasilania i iPad przestaje się ładować? Jeśli tak, to czy wina leży po stronie instalacji...
Witam. Mam problem z alternatorem w samochodzie Mitsubishi Galant 2.0 1989 rok. Alternator przestał ładować i zaczął wyć. Kontrolka ładowania się nie świeci w ogóle. Wymieniłem wbudowany regulator napięcia, bo myślałem, że załatwi to sprawę. Niestety nie załatwiło :( Łożyska również wymieniłem. Alternator nadal nie ładuje i nadal nie ma kontrolki ładowania....
To RB-1 rozbebeszone to nie regulator tylko przekaźnik kontrolki ładowania i automat blokujący włączenie rozrusznika kiedy motor już pracuje dlatego na tych dwóch kablach masz 23V bo to jest prąd przemienny pociągnięty z uzwojenia twornika altka czyli nie wyprostowany i nigdzie go nie podłączaj bo coś tam piszesz o zacisk 2 . A to z przodu na serwie...
Człowieku, weź zmierz napięcie na wyjściu alternatora i będzie wszystko wiadomo, czy podpięty przewód z akumulatora czy nie. Minęło pół dnia a Ty zaglądasz pod spód, bawisz się a wystarczy dosłownie jeden pomiar i wszystko będzie wiadomo.
Raczej do alternatora wyjścia z małych diod .
13,4-15,2 to najczęściej spotykane napięcia na wyjściu z alternatora.
od czego służy ten środkowy kabel? To jest tak samo B+, oba czerwone przewody są podłączone do tego samego wyjścia.
Domyślam się że chodzi o "motór". Najczęściej spotkałem się z rozwiązaniami typu alternator i czujnik położenia wału w jednej obudowie. U ciebie widzę że jest podobnie. Te trzy białe kable to wyjścia faz alternatora, pozostałe dwa (cieńsze) to właśnie czujnik wału.
Pomiar z B+, i co to ma do znaczenia. Jakie masz to napięcie na wyjściu z alternatora ?
Wtyczka na pompie z dwoma przewodami.
Te dwa dodatkowe, to smarowanie czyli musisz wejście jedno podpiąć pod magistralnie olejową a drugi wyjście oleju podłączona do skrzyni korbowodowej. Podłączenie tak jak turbiny.
Sześcio diodowy bez kontrolki będzie działał bo wzbudzenie dostaje przez regulator wyjście 67 natomiast kontrolka służy tylko jako informacja czy alternator ładuje ,do podłączenia kontrolki musi być przekaźnik zwarty ponieważ w momencie jak alternator zaczyna ładować to na wyjściu kontrolki pojawia się napięcie więc przekaźnik musi rozłączyć styki by...
Tak jak pisał kolega rylik91 zmierz ładowanie na wyjściu z alternatora i porównaj z tym na zaciskach akumulatora.
Alternator nie ma wyjścia na kontrolkę ,lub przekaźnik kontrolki.Pozostaje woltomierz ,lub wskaźnik diodowy.Regulatory Jezpol nie polecam(parę razy się naciąłem na ich jakość),natomiast ten radziecki polecam.
sterowane wyjściami versa satel sterowanie wyjściami sterowanie wyjściami komputera
otwieranie drzwiczek aparat samsung dźwięk aparat mastercook kuchenka
festool moduł din28425 wyświetlacz
Jak uruchomić Ford Transit po zalaniu kluczyka? Ile zwojów ma alternator samochodowy?