(at)9am1do2 ok mam prostownik Alpin 10A/12v prawdopodobnie kupię westa forse Dodano po 37 Lub amega
Ja mogę polecić akumulatory firmy CSB. APC chyba je nawet stosuje na pierwszy montaż. U mnie już chyba 3 rok takie nowe użytkuję (ale to wiadomo 99.9% mam zasilanie i się nudzą) i nic się z nimi nie dzieje. A akumulatory SSB/YUASA lub Amega premium? Czy są to firmy warte uwagi?
Ale co zmienia fakt że akumulator można spieprzyć? To jest dowód na to że nie liczy się masa? Sam sobie przeczysz i jeszcze jakieś dziwne teorie wymyślasz. Chyba oczywiste że patrząc z perspektywy utraty pojemności, zasiarczania czyli normalnej trwałości mówimy o akumulatorze sprawnym. Praktycznie wszystkie aku mają gwarancję 2 lata, jak cos jest spieprzone...
Dobry pomysł. Miernik przy zakupie to podstawa. Autopart to dobry wybór. W Polsce też produkuje Jenox, ZAP Sznajder i Centra. Jednak polecam ukraińskie, AMEGA czy Viking z Megatexu, albo z Westy. Naprawdę robią solidne baterie. Tak naprawdę czy akumulatora ma 4 miesiące czy rok nie ma znaczenia. Znaczenie ma czy był regularnie ładowany. Jak ktoś pilnuje...
w tej cenie tj ok 3 stow masz amege z odlewanymi kratkami a nie wykonywanymi w technologii cięto ciągnionej ktore są mniej trwałe. https://allegro.pl/oferta/akumulator-ame... dodatkowo za 358ziko masz amege efb . ktora nie tylko ma odlewane kratki ale dodatkowo jest w technologii efb ktora tam podobno lepiej znosi...
Z dobrych tanich to bedzie amega 3 (sa korki). Jeszcze westa forse jest ok. Kozak wypada blado z pojemnoscia. Reszta syf lub za drogo.
Miałem w 3 autach jenox wytrzymywały 5-7 lat, podobno ukraińskie amega są dobre posiadają odlewane płyty. Twój ile wytrzymał?
Proponuję z rynku ukraińskiego: Viking, Amega. Dużo modeli do wyboru, jednak bardzo wysoka jakość przy dobrej cenie - zwykle niższej niż ogólnie znane marki.
Szkoda, że nie ma takich jak kiedyś, żywotniejszych akumulatorów, chętnie dopłacę :( Podobno niektóre modele Moll są nadal produkowane w oparciu o starą technologię odlewanych kratek. Cena kilka razy wyższa od nowoczesnych. Poza tym ukraińskie "Amega 7" produkowane we współpracy z firmą Moll.
Banner, Amega i również Forsa. Bannery mam dwa, jeden nowy - ma dwa lata. Drugi ma ponad siedem lat i nie chce umrzeć. Oba są obsługowe, z korkami, regularnie do nich zaglądam i konserwuję jeśli trzeba.
To produkowane na Ukrainie akumulatory Amega7 nie mają już płyt odlewanych? Nie tak dawno jeszcze miały.
Jenox to Polska marka i rzetelna. ZAP solidny i godny polecenia Amega Ukraina sporo ciężejesze płyty (0,5kg) i prawie zerowe reklamacje. Bosch i Varta jeden czort Bosch bazuje na Varcie (seria silver) ,osobiście zraziłem się do nich tak samo jak Centra Futura gdy przeniesienia została produkcja do Hiszpanii (padają jak muchy)
Czary nie pomogą,do maszyn to minimum 92Ah. Spoko, wiem o co chodzi :) Nie próbuję na siłę przeforsować możliwości odpalania akumulatorem 45Ah ponad 3 litrowego diesla :D Wszystko się rozbija o to, czemu aku na teście wychodzi ok a w realu jest gorszy od sporo mniejszego. To że muszę kupić większą baterię to wiem, prawdopodobnie będzie to 100Ah ukraińska...
Dla referencji rozwierciłem kilka dni temu starą 10-letnią Futurę i przyznam, że poziom elektrolitu był w normie. Raz mi się zdarzyło, że w padniętym akumulatorze innego producenta niby bezobsługowym pod naklejką były normalne korki, niestety okazało się, że jedna z cel wyglądała już gorzej i dolanie wody destylowanej na niewiele się zdało, ale przeważnie...
Czyli w obu autach są teraz zwykłe kwasowo-ołowiowe. No to takie mogą zostać. Pojemność ta sama lub zbliżona, prąd podobnie, ale trudno byłoby znaleźć np. akumulator 64Ah z prądem mniejszym niż 540 więc raczej trzeba brać z większym prądem. Pojemność może być większa, ale wygodnie jest trzymać się rozmiaru takiego samego jak jest obecnie. W tym rozmiarze...
Potrzebujesz ładowarki do pakietów NiMh. Najszybciej wybierzesz coś taniego w sklepach modelarskich, do używania sporadycznego nie będzie ci raczej potrzebna wypasiona ładowarka z wyświetlaczem. Firma amex produkuje fajny moduł NHC-01. Wystarczy podłączyć zewnętrzne zasilanie i zworkami wybrać napięcie pakietu.
W środku pewno autotrafa, mogą się przydać, albo przewinąć wtórne na 12/24V i masz prostownik do akumulatora ze skokową regulacją na pierwotnym, może nawet na rozruch.
Mogłem kupić nowy 3 lata temu. Tylko po co jak wystarczyło zadbać o ten i 3 lata służył dłużej. Tu nie ważne czy mowa o aku za 200zł czy za 600zł. Sprawdza się powiedzenie "jak się dba tak się ma". Bardzo fajne podejście, ja też tak robię i akumulatory u mnie wytrzymują 7-8 lat. Wspomniałeś, że oglądasz czasem na YT kanał mrAkumulator, on tam zachwala...
witam mam takie pytanie chodzi mi o akumulator Dubiet Plus 12V 72Ah IEC 450A EN 640A czy ktos moze mi pomoc rozszysfrowac to?:| mam taki akumulator jest rozladowany i niewiem jak go naladowac mam prostownik ale ile Voltow amerów nic sie nie znam mam 15lat a chcialbym juz cos z tym zrobic PROSZE O POMOC
https://obrazki.elektroda.pl/3119391200_... Zaczęło się od tego, ze w sierpniu zeszłego roku 2019, gruchnęła w mediach informacja o jakimś wybuchu na wschodzie (a jakże, w Rosji), jakiejś rakiety, w następstwie którego nastąpiło skażenie radioaktywne. Tak z doświadczenia, jeżeli ruskie władze oficjalnie mówią, że coś pie.....eło i...
akumulator amega akumulator padnięty akumulator akumulator kymco akumulator
kasowanie wymiana oleju polaroid firmware uszczelnienie przepustu
kleopatra przestrajanie podstawy elektryki podręcznik
Brak iskry w kładzie 110 cm³ - diagnostyka i naprawa Głośne tykanie i błędne godziny w piekarniku Beko