Może płynąć minimalny prąd tzw."konserwujący" który nie jest szkodliwy dla akumulatora.
Amperomierz ogranicza prąd pobierany z zasilacza przez pakiet i wtedy on daje radę.
Jaki zakres potrzebujesz i jak dokładny? Podejrzewam, że wystarczyłoby Ci takie coś http://obrazki.elektroda.pl/1277951600_1...
(at)robson198686 Amperomierz ładowania akumulatora ew. kontrolka do tego.
No właśnie pisałem o tym w pierwszej odpowiedzi.
Ja bym nic nie zmieniał. Wtedy jedynie trzeba pamiętać że amperomierz działa odwrotnie , czyli jeżeli pokazuje + ładowanie to pobiera prąd z akumulatora , a jeżeli - rozładowanie to ładuje alternator. W niczym to nie komplikuje korzystania z pojazdu. Ten amperomierz to i tak należy traktować jako mało precyzyjny wskaźnik , a nie przyrząd pomiarowy.
W układzie ładowania podłącz zabudowany na tablicy przyrządów amperomierz.Przewód przykręcony na tylnej pokrywie alternatora na śrubie M6 cały czas jest pod napięciem.W ten przewód w szereg podłącz zamontowany amperomierz uważając na biegunowość amperomierza i masz wzrokowo obserwacją pracy układu ładowania.Zwróć uwagę iż po odpaleniu tego Łunochoda...
Jeżeli akumulator jest bezobsługowy tzn. nie ma wykręcanych korkow to ładujemy prądem 0,05 jego pojemności odpowiednio dłużej.
Ładowanie powinno odbywać się przez 10h, prądem max. 0,1Q Albo 20 godzin prądem 0,05 Q, tylko mały problem-brak amperomierza...
Voltomierz i amperomierzem.
Na drenie PQ30 masz za małe napięcie. Zewrzyj dreny PQ29 i PQ30 przez amperomierz na 2 sekundy i odczytaj wskazania amperomierza.
Wiem, że temat stary jak węgiel, ale wyjaśnię o co chodzi. Otóż ten prostownik ma regulację napięcia od około 0,5V do16V. Więc jeżeli skręcimy potencjometr na minimum to logiczne jest, że nie będzie płynął prąd do akumulatora, bo napięcie prostownika będzie niższe od napięcia akumulatora. Należy po prostu kręcić potencjometrem w prawo aż wskazówka zacznie...
Jak już napisano: - przecinasz ten gruby czerwony przewód - podłączasz tam amperomierz, jak podłączysz odwrotnie to pokaże Ci ze znakiem minus - ustawiasz sobie prąd, obciążeniem jest ta ładowana bateria - odłączasz amperomierz i przywracasz przecięte połączenie Moim zdaniem powinieneś jednak ładować baterię z przyzwoitej ładowarki: CC - CV plus jakieś...
Integra na samym akumulatorze nie wstanie - procedura startu jest w instrukcji instalatora. Dioda 1N5401 (ta pod kondensatorem) zasila płytę i akumulator - to jego biegun dodatni. Ujemny biegum idzie z mosfeta przez bezpiecznik - jeśli, jak piszesz, te elementy masz sprawne, to napięcie na akumulatorze powinno być (sprawdzałeś amperomierzem ŁADOWANIE?)...
Jeżeli amperomierz nie pokazuje zera to znaczy, że nadal płynie prąd ładowania. Lub sam miernik jest niedokładny. Zmierz ten prąd za pomocą innego amperomierza włączonego w szereg z ładowanym akumulatorem.
Do dodatniej klemy aku musza dochodzić dwa przewody jeden gruby do rozrusznika i drugi cieńszy do instalacji w samochodzie, amperomierz włączasz w cieńszy przewód, tak aby ładowanie wychylało go na + a pobór prądu z aku na -. Alternator podłączasz do amperomierza po stronie instalacji. Życzę udanych przeróbek - Maciek_M
"Na przednim panelu jest dioda czerwona ona się zaświeca kiedy teraz go podłączyłem, na razie na jednej diodzie 6A i drugiej 4A, ładuje, amperomierz działa, tylko ta dioda nie świeci". 603mariusz, może po prostu padła przy awarii prostownika. Sprawdziłeś ją? Wydaje mi się, że ona powinna zaświecić w stanie awaryjnym prostownika.
Ale podłączałeś amperomierz, aby wiedzieć, że ładuje ?. Ile amper ładuje ?.
10W jest trochę za mała, ale na krótki moment spróbować możesz (wepnij SZEREGOWO amperomierz).
ściągnij sobie to http://hades.t15.ds.pwr.wroc.pl/~jagi/vd... (źródło vwgolf.pl) masz tam schematy podłączenia dodatkowych zegarów VDO miedzy innymi jest tam taki amperomierz.
A jaką wartość powinien mieć prąd przy ładowaniu akumulatorów 12V i 6V ?? I jaki zakres powinien mieć amperomierz ???
Przy zwiększaniu obrotów, gdy gaśnie kontrolka, ile pokazuje amperomierz ładowania?
OK przejze cały alternator ale to jutro. mam takie pytanie odnośnie kontrolki ładowania , trochę przysiedziałem i zastanawiam się nad tym by wyrzucić przekaźnik i zamontować diodę LED zamiast żarówki ładowania , co sądzicie o schemacie A i B ?? czy będzie to działać?? http://obrazki.elektroda.net/89_12274566...
a wskazówka amperomierza ledwo się ruszy. Pomiar prądu ładowania amperomierzem zewnętrznym czy wbudowanym? Zważ że wbudowany mógł ulec uszkodzeniu. napięcia wszystkie ok. Jakie napięcia jałowe pomierzyłeś? Podaj je.
Jeśli jest to amperomierz taki jak na zdjęciu czyli mikroamperomierz to tak. Chyba, że jest to "prawdziwy amperomierz" z prostownika do ładowania akumulatorów lub tym podobny to wtedy się nie nadaje.
Może być konieczny odpowiedni kabel, najczęściej oryginalny i/lub oryginalna ładowarka aby uzyskać tryb szybkiego ładowania. Skąd kolega wie, że ma ciężej z amperami? Robił kolega jakieś pomiary amperomierzem?
W samochodzie Nysa 522 zastosowano rozwiązanie z rysunku amp1a.JPG. Gdy nie ma ładowania amperomierz pokazuje prąd pobierany przez odbiorniki a gdy jest ładowanie amperomierz pokazuje tylko prąd ładowania akumulatora. Amperomierz w instalacji jest pomiędzy akumulatorem i zaciskiem "19" regulatora napięcia. Poniżej link do schematu tej instalacji: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Tak z ciekawości - co to jest miedzy miernikiem a przełącznikiem na pierwszej fotce? Co do regulatora prądu i napięcia, to regulacja prądu ładowania realizowana jest przez regulację napięcia. Można coś takiego dołożyć, ale to nie załatwi bezpiecznego ładowania. Podane napięcie 15.5V jest za wysokie, podłącz na wyjście prostownika jako obciążenie jakiś...
Czas ładowania jest uzależniony od stopnia rozładowania :D Prostownik ma wbudowany amperomierz?
Najlepiej taki jak był fabrycznie po założeniu sprawdzić pobór prądu amperomierzem czy nie ma jakichś upływności a po odpaleniu voltomierzem ładowanie. Jeżeli są upływności to trzeba pogrzebać w instalacji co kradnie prąd. To tak na szybko.
to czy da się podłączyć ten mały amperomierz tak by się nie spalił? Tak jak pisałem, nie jest to możliwe bez dodatkowej elektronik, bez wzmacniacza -ogranicznika. W ubiegłym stuleciu kiedy mierniki składały się tylko z elementów biernych nie było żadnych zabezpieczeń, sam musiałeś dbać żeby nie spalić, jak ktoś chciał mierzyć w obwodzie w którym występują...
Typowy amperomierz z górniczej stacji ładowania lamp nahełmowych- bodaj 4 A na pełnym wychyleniu skali.
0,1 pojemności akumulatorka, czyli w tym przypadku prądem nie wiekszym niż 0,4A (400mA). Czas ładowania jest zależny od prądu ładowania i stany technicznego baterii. O ile pamiętam to napięcie to nie może przekroczyć 16,2V. Najlepiej jest przy pierwszym ładowaniu włączyć szeregowo w obwód ładowania amperomierz, ustawiając napięcie, nie przekroczyć progu...
A jest w nim amperomierz? Jakim prądem ładuje?
Myślę że od 2-4A. Dodano po 5 Możesz wstępnie pomierzyć cewkę omomierzem (oczywiście bez podłączania napięcia) i obliczyć prąd, a potem jak będziesz wiedział jaki jest przybliżony prąd to dokładnie zmierzysz amperomierzem.
Za stówę czy za dwie, ładował bardzo fajnie, szło z niego korzystać a i cena nienajgorsza jak wspomniałes :) Rozbiorę i po prostu sprawdzę w pierwszej kolejności luty w takim wypadku i przełączniki, dzięki za odpowiedź.
związane z tematem, ale pyt dotyczy tego że prawdopodomnie jak padnie amperomierz przy prostowniku w spawarce to przestaje ładować akumulator, a jak połączyc przewody dochodzące do amperomierza aby prostownik ładował
Tak ustawić pokrętłem (ewentualnie przełącznikiem 1-2) aby amperomierz wskazywał prąd ładowania około 6A. W trakcie ładowania się akumlatora prąd będzie malał do 0.
skorzystałem z rady żeby podłączyć bezpośrednio panele do aku i po dłuższej chwili odlaczylem jak się okazało ładuje bez problemu Trzeba było to zrobić z podłączonym amperomierzem, wiedziałbyś jakiego prądu ładowania należy się spodziewać przy maksymalnym nasłonecznieniu paneli. Przy tej mocy paneli nie ma obawy, że prąd może być za duży co do wartości,...
Witam Amperomierze wpinasz w szereg tzn. Jeśli chcesz sprawdzić pobór prądu to odłącz plusowy przewód zasilania (główny) i wstaw szeregowo amperomierz.Tak samo z ładowaniem, z tą różnicą ,że wpinasz go w obwód ładowania( przewód ,który wyłazi z prądnicy i śmiga do aku).Pamiętaj jednak aby amperomierze miały odpowiednia zakresy pomiaru bo inacze jak...
Co to za prostownik? Jeśli jakiś nowoczesny to być może do startu niestety napięcie na akumulatorze jest za niskie aby rozpocząć ładowanie. Zobacz na innym akumulatorze.
Teoretycznie powinieneś ładować troszkę ponad trzy godziny . Sprawdź amperomierzem rzeczywisty prąd ładowania .
TAK. Ważne tylko byś ładował prądem rzedu 1 do 1,5A (dla 12Ah) nie więcej. Możesz wpiąć dodatkowy amperomierz o zakresie kilku amper np 2A. Do regulacji służy potencjometr nr5.
Jeżeli prostownik posiada regulację prądu ładowania i amperomierz to OK . Radiatory do tych diod musisz dać .
Dioda zmieni kolor czy tylko na wskaźniku będzie 0 ? Ta dioda LED tylko sobie świeci i nie zmieni koloru ani się nie wyłączy po naładowaniu akumulatora. W miarę ładowania akumulatora prąd ładowania na amperomierzu będzie malał. Na forum jest trochę tematów o tym prostowniku. Wystarczy poczytać i pooglądać załączone zdjęcia, żeby się zorientować, że...
W serwisie dobrze prawią! Na razie nie patrz na stan baterii tylko się skup na ładowaniu. Po pierwsze należy sprawdzić czy baterii jest ładowana za pomoca amperomierza, bo napięcie na baterii, która nie jest w pełni sprawna nie jest miarodajne. Łaczymy amperomierz (na zakresie 20A) w szefeg z baterią, odpalamy skuter koniecznie z kopki (bo spalimy miernik),...
Podłącz amperomierz w szereg, żeby się upewnić jakim prądem ładuje. I ew. zwiększ czas ładowania. salut andre
Błąd czwarty to niskie napięcie akumulatora. Błąd trzeci to usterka zasilania rezerwowego (brak akumulatora). Po wymianie błąd powinien samoistnie zniknąć, dopuszcza się parę chwil zwłoki dla ustabilizowania napięcia aku. Jeśli mimo to błąd pojawia się nadal, to trzeb sprawdzić, czy ładowanie w ogóle działa - amperomierzem; jeśli ładowania brak, do...
Dokładnie na 99% tahvo, może też być zwarcie w telefonie i bilans prądów wychodzi na zero, ale to można łatwo sprawdzić. Amperomierz w szereg na torze ładowania jeżeli nie pobiera prądu podczas ładowania to uszkodzone tahvo.
pomiary wykonywane na minimalnych obrotach. Więc przy tym napięciu ładowanie też przebiega, sądzę, że bateria umiera i brak jej nominalnej pojemności, lub ma wewnętrzne zwarcie, ten "poranny" pomiar wiele wyjaśni. Zmierzenie prądu ładowania amperomierzem dało by szybki obraz, jednak już widzę: jak to zmierzyć i czym?
Przy ładowaniu akumulatora 45Ah amperomierz pokazuje ładowanie prądem 7 Amper na wskażniku amperomierza.Po około 3 godziach wskazówka zaczyna shodzić do zera i od razu przeskakuje na 5 Amper no i słychać jak w środku obudowy przełancza przekażnik i tak cały czas. Dlatego nie mam pojęcia czy to jest prawidłowe działanie. Wydaje mi się, że może to być...
Tak, to jedyny sensowny sposób na ogrzewanie władka, tak zrobię. Mam jeszcze myśl nieco odbiegającą od tematu, czy mógłbym zrobić tak: - przez jeden amperomierz puścić ładowanie - wszelkie odbiorniki prądu podpiąć pod drógi amperomierz?
Akumulator powinno ładować się prądem 0,1 pojemności akumulatora czyli w twoim przypadku 7,7A. Ładowanie należy skończyć kiedy wskazówka opadnie do ok. 0 na amperomierzu i powinno być intensywne gazowanie elektrolitu a jego gęstość powinna wynosić 1,28g/cm3.
Akumulator ma na ta chwilę 13,2 V. Więc nie wiem czy wtedy prąd nie jest pobierany mniejszy niż gdy by akumulator był rozładowany. Zapewne tak. A z czego ma pobierać, skoro napięcie wyjściowe "prostownika" jest niższe od napięcia akumulatora? Ten wskaźnik działa jako "amperomierz". Im większy prąd ładowanie, tym więcej diod LED się świeci. 4A - 4 LED....
To jest raczej wskaźnik ładowania niż amperomierz. Nie znam akurat tego modelu ale większość podobnych przyrządów była robiona na zakres plus/minus 30A.
Pamietaj amperomierz podłączamy szeregowo
Co to znaczy, że nie przestaje ładować?
Odpala bez problemu. Po odpaleniu i dodaniu gazu wskazówka amperomierza wskazuje ładowanie a potem wraca na zero. Dużo kosztują te diody? Jak sprawdzić które diody są sprawne i czy trudno jest je wymienić?
ładuje, mam miernik, amperomierz w ciagniku pokazuje ładowanie, chodzi tylko o to żeby podłączyć kontrolke pod ten alternator, jest on z poloneza
w samochodzie elektronika wrażliwa na wyższe napięcia dla tego prostownikiem się nie ładuje podpiętym aku w samochodzie. Obecna elektronika w samochodzie często jest wrażliwa na odpięcie zasilania. Ja jeżeli potrzeba to nie odpinam akumulatora od samochodu tylko na klemy podłączam prostownik starego typu bez jakiejkolwiek automatyki jedynie z amperomierzem....
Do sprawdzenie jeszcze te rezystory 5W ceramiczne ktore obsluguja ten niby amperomierz.
Ok. wszystko jasne - sam nie używam GC. W serwisie nie zwracałem uwagi. Amperomierz pokazuje ładowanie i to jest dla mnie wyznacznik.
Amperomierz w prostowniku jest wstawiony w szereg w plus więc jak go wyrzucisz i złaczysz obwód to bedzie ładować . Przecinając obwód na zewnątrz i wstawiając zewnetrzny amperomierz bedziesz miał wskazania. Ja na twoim miejscu nie wstawiał bym zewnętrznego amperomierza tylko pojechał do elektronika i zakupił taki sam lub podobny w miejsce fabrycznego.
ja podłączyłem ładowarkę od starego samsunga która na wyjściu ma 750 mA a prąd ładowania amperomierz pokazywał 450 mA
Akumulator żelowy ładujesz tak samo jak kwasowy (samochodowy). Jak zmontujesz układ wstaw w szereg amperomierz i sprawdż prąd płynący. Ma być około 0,7 amperka. Tak ładuj około 10-15 godzin. Najlepiej gdzieś na zewnątrz wystaw, akumulator to akumulator.
To jest amperomierz z jakiegoś starego traktora. Działa w dwie strony, bo pokazuje, czy jest pobór prądu z akumulatora, czy jego ładowanie. Przeróbka na coś innego jest praktycznie niemożliwa.
Nie znam tego prostownika, jednak wydaje mi się. że opcja "automat" służy naładowaniu aku, natomiast opcja "cykl" to ładowanie - rozładowanie, tak cyklicznie, celem przechowywania aku przez dłuższy czas. Jest to jednak moje domniemanie, ale łatwo to sprawdzić amperomierzem.
Witam Prostownik ma coś w rodzaju zabezpieczenia przed przeładowaniem. Funkjcę tę pełni dioda D3 i tyrystor T1. Wtrakcie ładowania prąd płynie przez tyrystor do akumulatora. Po naładowaniu tyrystor nie jest wyzwalany i do akumulatora płynie prąd przez żarówkę Ż1. Amperomierz o zakresie 0-10A może być włączony do układu, ale nie tak jak na schemacie...
Jest łatwy do podłączenia tylko tak jak piszesz kontrolą jest amperomierz więc i tu musiałbyś dać albo amperomierz albo woltomierz żeby widzieć jakie jest ładowanie. Podłączasz B+ do akumulatora śrubkę od szczotkotrzymacza do 67 regulatora i na 15 regulatora zasilanie po zapłonie ponieważ jest to alternator obcowzbudny.P
Na płytce do diagnozowania i obwód kontrolowania napięcia ładowania zapewne jest realizowane na wzmacniaczu operacyjnym. Jaki jest stan, sprawność akumulatorów? Czy przez te 10 minut na pewno ładuje? Włącz szeregowo amperomierz cęgowy w przewody i woltomierz na samych złączach akumulatorów. Acha, na początek umyj tę płytę, bo jest brudna...
Tak, sa tam takie dwa mosfety, wstaw w takim razie amperomierz na zasilaniu płyty, tylko że pamiętaj miernik można tylko chwile mieć podłączony na amperomierzu.
Pomiar można dokonać wpinając w szereg amperomierz. Ładowanie powinno się odbyż prądem 10 godzinnym plus straty około 30%. Jeżeli masz akumulatory 800 to powinieneś ładować prądem 80 mA około 13, 14 godzin. Masz jednak za słabą ładowarkę. powinieneś ładować więc około 21 godzin (16 * 50mA + 30% strat (16 * 0,3 = 4,8 ~ 5 godzin))
zmierz napięcie po zapaleniu diody czerwonej, a najlepiej wepnij jeszcze amperomierz w szereg z baterią. Po zapaleniu czerwonej diody ładowarka powinna ładować baterię.
Tak jest, możesz jeszcze dodać amperomierz samochodowy z 0 po środku skali, lub lampke kontrolną ładowania, podłączoną do (16)a drugm zaciskiem do (+) akumulatora po stacyjce.
Dobra mniejsza o ten pomiar.... (może być zwykły multimetr z zakresem amperomierza do 10A) regulator osobno ładuje akumulator i osobno zasila obwody oświetleniowe.. nie wymieniałeś żarówek na mocniejsze ?? Jeżeli nie to masz do przeglądu klosze lamp i włącznik oświetlania , gdzieś tam musi być zwarcie.. jakiś latający "styk" który robi to zwarcie.
Witam. Nie jest korzystne badanie akumulatora amperomierzem.Po prostu robisz zwarcie. Lepszym obciążeniem będzie żarówka.Jak chcesz mierzyć napięcie amperomierzem?Podłącz akumulatorki do ładowarki i ładuj je prądem zalecanym przez producenta.Z tego co piszesz masz prostą ładowarkę czyli bez bajerów.Pozdrawiam Waldec
Ale jak ustawiam na prostowniku 7V Tam nie za bardzo da się ustawić 7V - zapewne to prostownik z regulacją fazową na stronie pierwotnej, opis pokrętła orientacyjny. to A skacze na 2. Jedno i drugie jest ważne i nie może być przekroczone. Uważaj bo możesz stracić oczy jak ci ten akumulator rozerwie. Generalnie sugeruję zaopatrzyć się w dokładniejszy...
Amperomierz łączysz szeregowo. Trzeba uważać na zakres pomiaru miernika.
Spotkałem się z innym prostownikiem, który miał też rozruch, ale amperomierz w momencie używania funkcji rozruchu był odłączany.
To teraz proponowałbym się zaopatrzyć w amperomierz cęgowy prądu stałego i zmierzyć PRĄD (tak, prąd się mierzy AMPEROMIERZEM ) ładowania. I wtedy będzie wiadomo co jest z alternatorem.
Co 17 ? Pisałem, że trzeba zmierzyć prąd (amperomierzem.)
dzięki za odpowiedz Trochę go już naprawiłem ,bezpiecznik nie łączył i przewód od niego . Teraz ładuje amperomierz pokazuje około 10a przy 12v 165ah. Napięcie bez obciązenia 30v a pod obciążeniem 16v. Zauważyłem że przy jednej diodzie nie ma kondensatora czy coś takiego
Wsadzisz akumulator to wyjmiesz żarówkę i sprawdzisz o co chodzi z tym amperomierzem.
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Witam. Akumulator najlepiej ładować prądem dziesięciogodzinnym przez 10-11godzin. To znaczy że jeżeli masz akumulator 35 Ah, to ładować go prądem 3,5A przez 10-11 godzin. Jeśli twój prostownik ładuje prądem 4A (to trochę za dużo dla twojego akumulatora), to ładuj około 9 godzin. Najlepiej żeby prostownik miał amperomierz i regulację prądu ładowania....
W moim leciwym już prostowniku made in ZSRR uszkodził się amperomierz. Ładowanie jest nadal możliwe ale brak jest wskazania prądu lądowania na amperomierzu. http://obrazki.elektroda.pl/3148179200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3093128800_1... Czy możecie mi polecić jakiś analogowy amperomierz panelowy 0-10A. Wszędzie...
Jak zasilanie VA jest z tego samego prostownika to nie trzeba nigdzie podłączać trzeciego kabelka czarnego z wtyczki 3 pin. Jeden amperomierz do pomiaru prądu ładowania i rozruchu to kiepski pomysł, nawet cyfrowy o zakresie 100A daje wiarygodne wskazania dopiero powyżej 10A. Bo przeważnie jest właśnie tak jak u ciebie, raz pokazuje 2A innym razem 5A...
Witaj! Alosza pisze,ze do wzbudzenia potrzebna jest kontrolka./bzdura proszę sprawdzić/ Alternator posiada trzy uzwojenia wytwarzające prąd zmienny prostowany diodami. Wirnik na wyjściu ma pierścienie połączony z uzwojeniem.Jeden koniec połączony z masa a drugi /67/idzie do regulatora tez na Nr /67/ i tu w zależności od ustawienia /naciągu sprężynki/...
(ustaw na prąd stały) Nie prąd, a napięcie. Jeszcze autor będzie próbował amperomierzem sprawdzić ładowanie :-D
To chociaż wepnij amperomierz podczas ładowania. I co to jest "gura"?
https://obrazki.elektroda.pl/6637922600_... Kupiłem ten prostownik ,który miał być sprawny ale okazał się nie do końca dobry ABSAAR BATERIELADER AUTOMAT 75 Działa tylko ładowanie 12V .Amperomierz i ładowanie 6V kaput. Od czego by zacząć sprawdzanie i ewentualnie co można z nim zrobić ,żeby poprawić jego parametry ? https://obrazki.elektroda.pl/4454436500_...
To zdecydowanie za niskie napięcie, podłącz amperomierz i zobacz jakim prądem ładuje się akumulator, amperomierz szeregowo z przewodem + albo -.
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
Ale czy po pod pięciu akumulatora nie będę przypadkiem badał wydajności prądowej aku+ładowarka? Raczej tak. Niestety inteligencja ładowarki jest przeszkodą by ją dobrze zdiagnozować. :-x :evil: Jedyny sposób to podlączyć w czasie ładowania zwykły amperomierz
Te 12V może być umowne, tak samo jak w instalacji samochodowej, gdzie napięcie podczas pracy pojazdu jest sporo wyższe. Wszystko zależy od instrukcji obsługi - jeśli przewiduje ładowanie baterii - to wszystko jest OK. Z tym prądem 1/10 bym się za bardzo nie przejmował, bo nijak się on ma do rzeczywistej eksploatacji baterii w pojeździe. Mam w samochodzie...
?! USB 3.0 ma prąd maksymalny 1A. Nie podawaj mi maksymalnego prądu wyjściowego powerbanka, tylko zmierz amperomierzem.
Jeśli prąd ładowania będzie za mały to ładowanie się nie uruchomi. Daj amperomierz w obwód i zobaczysz czy płynie prąd ładowania.
Masz tam w tym wózku jakiś sterownik ładowania i amperomierz. Tak wynika z instrukcji. Patrzyłeś tam ? Ja do Pińczowa już nie jeżdżę, a jeździłem często. No to wygląda na zwartą celę. Z tego co pisze na nowej i starej ładowarce oraz na nowych i starych akumulatorach jest tak samo. Przynajmniej z tego co ja zrozumiałem. Więc może jest wewnętrzny sterownik...
czerwony z alternatora do amperomierza z amperomierza do + akumulatora. A "-" z akumulatora do czego podłączony?
12 pozycji i amperomierz tylko do 4A. Coś mi tu nie tak.... Zostaw na tej 1.
amperomierz podłączenie amperomierz spawarka podłaczyć amperomierz
czyszczenie lasera drukarka ładowarka akumulatorów żelowych lm317 schemat butli
ogrzewanie systemy grzewcze ecocondens termet openthherm
Hyundai LEDTVHY3221HH2-A Standby Issue Firmware Request Krups EA8260: Błąd 12 i czyszczenie pojemników