potrzebna część aparatu zapłonowego honda civic 1.3 bo sie ubiła jak ktos ma cos takiego to prosze o jakis kontakt
Witam. Wie ktos moze jak sprawdzic modul IGNITER w aparacie zaplonowym hondy civic sohc 1.6? Brak iskry , pojawia sie pojedynca iskra po wylaczeniu zaplonu.
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
U mnie problem już rozwiązany, przyczyną okazała się cewka w aparacie zapłonowym (iskra waliła na boki). Jeszcze raz podkreślę, że objawy identyczne w każdym punkcie kolegi Endrju111. Tak więc jeśli ktoś ma takie objawy, niech zaczyna od cewki w aparacie zapłonowym.
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
Szukaj ale aparatu zapłonowego.
Zegar temperatury działa, więc czujnik temperatury chyba także. Jutro kupię nowe świece i wymienię, sprawdzę naciąg linki gazu i jeszcze raz wyczyszczę kolektor. Więcej pomysłów nie na razie nie mam. Chyba że aparat zapłonowy?
tzn na bezpiecznikach widze tylko 2 przekaźniki , jeden po prawej drugi po lewej, ale to sprawdzałem już oba wcześniej i są dobre. Są jakieś inne ? Chciałem Ci zrobić foto ale mam problem z aparatem :/
Lezy aparat
Odkręcałeś kopułkę, wysuszyłęś wewnątrz ?Jeżeli tak to szukaj aparatu zapłonowego.
Ja proponuję też sprawdzić cewke w aparacie zapłonowym.
Ja miałem podobny problem tylko że auto dopiero odpaliło jak ostygło. Przyczyną był aparat zapłonowy.
no to według schematu pociagnolem jeden przewod z aparatu do obrotka kabel sygnalowy TA i obrotek nie zadzialal... wiec wychodzi na to ze obrotomierz jest uszkodzony.. no chyba ze jest taka mozliwosc ze aparat zaplonowy?? choc nie wiem czy wtedy by samochód chodzil.?? Dodano po 45 dokładnie podpinałem się pod kabel niebieski zaznaczony na zdjęciu
Wymieniono aparat zapłonowy. Dodano po 1 Wymieniono aparat zapłonowy.
Znalazłem coś takiego, czy to poprawny sposób sprawdzenia ? nie zrobię jakiegoś zwarcia ? Nie chce uszkodzić elektryki..... dobrze to niech mi ktoś chociaż wyśle te kody błędów jak mam patrzeć na migające lampki? Nie mogę tego znaleźć niestety..... Dodano po 5 Witam! Po wizycie u mechanika stwierdziliśmy błąd sondy lambda, po jego kasowaniu błąd wywalało...
Auto jest po kradzieży i ma obciętą kostkę z aparatu zapłonowego. Innej niestety nie mogę zdobyć a i ze schematem też problem. Nie chcę podłączać na "czuja" bo aparat to niezły wydatek. To co zostało po kostce to 7 przewodów - czarny, żółto/zielony, niebieski, czarny, żółto/czarny, brązowo/czarny, pomarańczowo/niebieski. Gdyby ktoś miał rozpiskę napięć...
z tego roku hondki lubią rdzewieć na tylnych błotnikach, więc to normalne jak ta to ma bo zdjęcie lipne i nic nie widać, aparat zapłonowy , cewka - to rzeczy wrażliwe w civikach więc jak ciężko go odpalić to uważaj, sprawdż czy właściciel dbał- kiedy rozrząd wymienił, w jakim stanie filtry , zawieszenie najlepiej poproś o jazde na dziurach. możesz odwiedzić...
kolego najlepszym rozwiązaniem Twojego problemu jest odwiedzenie serwisu (koszt ok 100-150zł) . możesz mieć nieszczelności w instalacji. Jeżeli taka opcja Ci nie odpowiada, to sugeruje sprawdzić filterek gazu, który znajduje sie pod elektrozaworem. sugeruje również wymienić filtr powietrza oraz świece. Jeżeli objawy nie ustępują należy sprawdzić ustawienie...
Witam! Postanowiłem napisać co było przyczyną tego zamieszania.... tak dla przyszłych użytkowników. to co napisał "homer24" było istotnie przyczyną nieprawidłowego działania elektryki.... czyli: " kolego prawdopodobnie przetarta wiazka idaca do konektora 115 w okolicach kolektora ssacego i robi ci zwarcie.byla akcja w serwisie hondy" alternator sprawny,...
Mieszkam w Nowogardzie, czyli widze kawalekod Ciebie. Dostalem przed chwila telefon ze jutro praqwdopodobnie bedzie ktos kto ma program pod kompa do hondy i podlaczy,sprawdzi ....OBY!!! Co do prostoty tych silnikow i aparatow to zapewne masz racje no ale widzisz... czesc ludzi rozklada tu rece! Ze slow kumpla mechanika wychodzi ze niby pompa podaje...
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
Jakiś czas temu w mojej Hondzie Civic VI 1,4i d14a8 zapaliła się kontrolka silnika, rozrusznik kręcił ale auto nie odpalało, brak iskry na świecach. Komputer pokazał błąd aparatu zapłonowego. Kupiłem więc drugi używany (sprawny według sprzedawcy) aparat i wymieniłem tylko bebechy a dokładnie cewkę, moduł zapłonowy i palec rozdzielacza. Błąd silnika...
Od kilku dni mam problem ze światłami. Czasem gasną na stałe na około 30 minut (jest to uciążliwe w wieczorem), a czasem po prostu słabiej świecą. Nie wiem czy może to byc powodem, ale ostatnio mechanik wymieniał mi część w aparacie zapłonowym (chyba przekaźnik) bo nie mogłem go odpalić. Jaka może być tego przyczyna? Mój Civic to hatchback 1.6 1997...
mam problem ze swoim samochodzikiem, honda civic 1.4 16v 96r, problem to auto kręci, nie zapala, brak iskry, sterowanie na wtryski nie działa, pompa nie podaje paliwa, aparat zapłonowy jest dobry, immo gaśnie, bezpieczniki, przekaźniki ok. proszę o radę jeżeli ktoś się już z tym spotkał, z góry dziękuję
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka Dodano po 36 zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka
Witam!! Mam problem z honda jak w temacie. mianowicie podczas odpalania silnika strzela w wydech lub filtr powietrza, po jakims czasie ginie iskra powodem tego jest to iz aparat zaplonowy przestaje funkcjonowac... wymienialem go juz pare razy i za kazdym razem auto zapala na chwilke po przejechaniu paru kilometrow znow zaczyna strzelac i znow aparat...
wszystkie czy czujnik masz w aparacie, jeżeli masz kod usterki na niego to albo wymień aparat albo przewiń ceweczkę, no chyba że się rotor rozleciał
silnik nie palliBrak iskry, brak ciśnienia paliwa. Skaner x-431 - nie czyta danych ze złącza diagnostycznego. Sprawdzenie aparatu zapłonowego. Trzy uzwojenia sensorów pozycji wałka - OK. Wyjście z modułu do ECU - po przyłączeniu próbnika z żarówką przeskok iskry. Sprawdzenie przekaźnika pompy paliwa (sterowany z modułu) - OK Sprawdzenie ECU - Zasilania...
A czy wie ktos moze na jakim pinie jest linia diagnostyczna, bo to by mnie najbardziej interesowalo, z tym modulem to ciezko bo on jest wbudowany razem z cewka w aparacie
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
Sprawdziłbym okolice aparatu zapłonowego,może się dostawać wilgoć po kilkudniowym postoju, odkręć po kilku dniach wtedy kiedy nie jeździsz kopułkę z aparatu zapłonowego, przetrzyj od środka delikatnie suchą szmatką, nie zaszkodzi po odkręceniu sprawdzić czy nie ma nagaru w środku kopułki,i na palcu rozdzielacza, jeżeli jest to drobny papier ścierny,...
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Sprawdź czy przypadkiem nie masz skorodowanych lub urwanych przewodów "masy", które idą do aparatu zapłonowego. Powinny być przy bloku silnika po stronie rozdzielacza. O ile się nie mylę, to do aparatu zapłonowego dochodzą dwie masy i na jednej może być przerwa. Ja w swoim wozie (tyle że D14A8) już chciałem cały aparat zapłonowy wymieniać bo zachowywał...
Maiłem ten sam problem. Própowałem wszystkiego wymieniałem swiece przewody czysciłem krokowy z 15 razy na koniec gdy juz konczyly mi sie sily sprawdzilem aparat zaplonowy (i tu ci wytlumacze tak na chlopski rozum bo nie znam dokladnych nazw tych elementów) Rozłożyłem aparat zapłonowy i w nim jest taka jakby przeciwwaga i w niej urwała sie jedna z sprężynek...
Witam, posiadam Honde Civic 1,5i (90KM) z rocznika 1993 Oraz instalację gazową BrC zwykłą - nie sekwencję. Mój problem polega na tym iż: Odpalam samochód na zimnym silniku - na benzynie. Następnie autko pochodzi 2-3 minuty i zamierzam przełączyć na gaz. No i tu się zaczyna, po charakterystycznym pstryknięciu które zawsze oznaczało przełączenie na gaz...
Witam, chciałbym podzielić się problemem z moją hondą. W samochodzie zaczęły pojawiać się objawy jak w temacie, zarówno zimne jak i rozgrzane auto.na gazie i na benzynie, nie miało mocy, wolno wkręcało się w obroty, nie było mowy o dynamicznym ruszeniu. Zajrzałem pod maskę, na skrzyni biegów pod aparatem zapłonowym zauważyłem wycieki oleju, rozebrałem...
Witajcie. Mam problem z moim samochodem- Honda Civic z silnikiem 1,5 115km D15Z6. Otóż samochód nie odpala, po próbie wpięcia się w kierunkowskazy przy podłączeniu centralnego zamka ktoś musiał zrobić jakieś zwarcie- poprzednio nie było żadnych problemów. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki zarówno pod maską jak i pod deską rozdzielczą miernikiem- wszystkie...
Cześć, Mam problem z moją Hondą , silnik D13B2 1.3. Problem polega w niedziałającym prawie wogóle, a już na pewno nie właściwie obrotomierzu. Czasami wskazówka w czasie jazdy wogóle się nie rusza, zazwyczaj stoi na 1500 obr/min, czasami z niewiadomych przyczyn podnosi sie do 2,5 tys obr... Jak naprawić usterkę? Czytałem że to może być wina kabli , modułu...
Witam. Posiadam Honde Civic 5 Gen. silnik d13b2. Mam pytanie odnośnie gdzie znajdę przewód od czujnika obrotów? Chcę dokupić zewnętrzny obrotomierz: oraz zainstalować go na desce rozdzielczej. W dokumencie jest wspomniane ze podłączenie do cewki zapłonowej, no tak, ale dojście do tej cewki zapłonowej jest utrudnione przez zamykaną i zintegrowaną obudowę...
reasumując czujnik prędkości jest przy aparacie zapłonowym czy jest wpięty gdzieś w okolicach bloku silnika? Żeby nie było niejasności: 1) czujnik obrotów jest jest w aparacie zapłonowym 2) czujnik prędkości też jest w aparacie zapłonowym czy gdzieś indziej? a jeśli chodzi o wtryski, może być że jest problem z wtryskami, wtedy wiadomo auto nie zapali,...
Mam problem , otóż w mojej hondzie pojawia się kontrolka "Check engine i samochód nie odpala , mam hondę civic z rocznika 95 6generacji Hatchback 5d .. dodam że nie ma iskry ale aparat zapłonowy był wymieniany 4dni temu .. moim zdaniem to coś z elektroniką , gdzie szukać ? Pomocy !! :D Pozdrawiam i dziękuje za pomoc .
Witam, Posiadam Hondę Civic z silnikiem D14 A2 1.4 1996 r. LPG. Moim problemem jest, że podczas jazdy drgają mi zegary prędkościomierza i obrotomierza, silnik traci w pewnych momentach moc, dusi się, zaczyna szarpać, po chwili popuszcza i jest wszystko ok. Problem pojawia się zarówno na benzynie, jak i na lpg. Czasami problem zanika na 2-3 tyg. i jest...
Dostałeś link do schematu i opisu podobnej usterki. Nie jest żadną filozofią przy pomocy multimetru, tudzież żarówki zbadanie zasilania aparatu zapłonowego oraz ciągłości przewodów aparat->ECM. Brniesz w ślepą uliczkę, zamiast czytać to, co się Tobie pisze. Może przyjmiesz w końcu do wiadomości że ze swoją wiedzą nie jesteś w stanie naprawić samochodu?
Dlaczego strzela bezpiecznik to ja wiem. (at)dafit906 Czujnika położenia wału raczej przez lupę nie znajdziesz bo jest on w aparacie zapłonowym. (at)Pawel wawa Akumulator jest dobrze podłączony :D Najprawdopodobniej poleciał główny przekaźnik, luty są ok ale brak napięcia na przewodach żółto-czarnych.
Winny okazał się aparat zapłonowy, simering puścił olej do środka gdyż się zużył, olej zaś rozpylany przez łopatki w środku siadł na styki wewnętrzne (nie kopułki tylko w aparacie) wystarczyło je wyczyścić.
Po zrobieniu samodiagnostyki i konsultacja z mechanikiem, najprawdopodobniej jest to "coś" w aparacie zaplonowym , a że w środku jest wszystko zalane trzeba wymienić cały , a pytanko czy musi być to aparat o takich samych numeracjach? Bo znaleść TD-80U nigdzie nię mogę
Witam. Posiadam Civic Vi z silnikiem 1.6, d16y8 Mam problem jak na filmie. Wymieniłem krokowym aparat zapłonowym przewody świece i dalej to samo.. Zmieniłem.ecu na p28 .. dalej to samo... Macie jakieś pomysły? Dodam że podczas jazdy jak puszczę gaz na biegu delikatnie szarpnięcie... Przed wymianą ECU obroty na jalowym po zrzuceniu na luz spadały do...
Witam. Mam taki problem z Hondą z 92r. z silnikiem 1.6 VTI (160 koni). Od jakiegoś dłuższego czasu zauważyłem (autem często nie jeżdżę), że jak silnik się zagrzeje to nie raz obrotomierz na wolnych obrotach pokazuje 0 obrotów albo 800. Czasami jak jadę do odcięcia to odcięcie pokaże w granicach 7800 obrotów, a czasami 8600. Sytuacja ma się podobnie...
Civic nie chce odpalić, bo nie dochodzi prąd do cewki. Cewka, aparat wymienione na bez wątpienia działający. Dwa razy na chwilę odpalił i koniec. Czy ktoś ma schemat układu elektrycznego do Civic VI? Bo elektryk bez schematu ma wielki problem - nie widać światełka w tunelu do naprawy. Zgasł nagle i od tej chwili problem.
Witam, mam problem z z poprawnym działaniem dodatkowego wskaźnika obrotów w hondzie civic 1.6 VTI 92 rok. Zainstalowałem dodatkowy wskaźnik jak z poniższego linku: Problem pojawia się z pikami, które na wskaźniku się pokazują. Film w załączniku. Podłączałem się do wskaźnika sygnałem z komputera ( sygnał położenia wału/wałka, sygnał z aparatu zapłonowego,...
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
Wczoraj z ojcem próbowałem połamaliśmy 3 klucze nasadowe poskrecały nam sie przedłuzki do kluczy a zapłon na aparacie jest maksymalnie opuzniony i znaki prawie sie zgadzaja ale to jeszcze nie topod kółkiem wałka rozrzadu jest strzałka jak ustawie na nia to znaki na wale korbowym sa przesuniete o jakiś centymetr moze być zle załozony pasek?
Zaraz powinny pojawić się problemy z odpaleniem i to nie ważne czy silnik zimny czy ciepły ,nie wnikałem ściśle w usterke jedynie badanie oscyloskopem,a z odczytu cpu to za bogata mieszanka i błąd wtryskiwacza,wymieniłem cały aparat i przeszło (po prostu miałem komplet pod ręką) , osobiście stawiam na cewke czujnika .
zapala od razu bylem z tym u mechanika i stwierdzil ze gdzies w aparacie musi byc zwarcie i namowil mnie na zmiane aparatu zaplonowego ale za uzywke chca nawet 400zl bardziej sie oplaca kupic nowe czesci i powymieniac
witam w hondach umierają moduły zapłonu w aparacie,płaskie mają 4 -5 konektorów na wsuwki.kształt kwadratowy.Komp w Hondzie raczej nie do zepsuia chyba że bateria była założona odwrotnie.Nowy moduł zamiennik ok.140zł pozdrawiam
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
problem jest taki: dopoki nie swieci check all jest ok, swieci check ograniczone obroty do 3000-3500, strzela w dolot, szarpie-przerywa ;-(, sprawdzilem: wydatek pompy paliwa, sygnaly z czujnika gmp i obrotow walka (te w aparacie)- zgodne ze wzorcem.co dalej :-/ ?
Ja miałem problem z cheek engine w v-tec 1.6 , walnienty był aparat zapłonowy ...)
Problem : zaświeca sie kontrolka check engine podczas jazdy pod roznym obciazeniem (na wolnych nigdy). Sterownik mruga kodem 1 czyli sonda lambda ale sonda pracuje ok w zakresie wartosci 0-1V. Sprawdzilem ponadto : czujnik temperatury , impulsy z aparatu GMP, predkosci obrotowej , energie iskry , TPS , cisnienie sprezania , kat wyprzedzenia zaplonu...
Z tego co opisujesz wymieniłeś silnik. Moje pytane sprawdziłeś rozrząd? Jeżeli usawienia są takie jak na rysunku w załączniku wkładaj aparat. Nie pomyl przewodów na rozdzielaczu. Powodzenia.
Witam trzeba sprawdzić czy dochodzi napiecie po włączeniu kluczyka. Dodano po 50 Na kostke która jest wtykana do aparatu zapłonowego
Nie tyle cewki co aparatu o ile to db15
A skąd wiesz że aparat dobry? Prostym sposobem jest sprawdzenie, czy w momencie startowania klikają wtryskiwacze. Jeżeli tak, a iskry nie ma, to problem właśnie w aparacie, i nie jest to wina czujników ( są tam trzy)
Tak się dziwnie przytrafiło, że miałem taką hondę dziś na warsztacie, zupełnie nieprzypadkowo zaś miałem i aparat; zawsze go mam. Złącze jest tu i takie:
Witam Zmieniany był aparat zapłonowy.Kable wysokiego napięcia tak samo jak przed wymianą 1-3-4-2 zaczynając od lewego górnego.Iskra jest paliwo dochodzi, kompresja powyżej 10 bar.Jednak cały czas go zalewa. Niekiedy strzeli.co to może być??Pozdrawiam
Konfig: Honda civic 93r. eg4 d15b2(seria) bez gazu Od zawsze miałęm problem że po dłuższym przestoju rano jak odpalałem silnik to przez chwile nie równo pracował ale potem normalnie. Potem miałem sytuacje że pewnego ranka odpaliłem Hania mi prychała gasła i szarpała.... na drugi dzień problem sam zniknął. Teraz od tygodnia pewnego dnia odpaliłem auto...
ale co może być z nim nie tak skoro impulsy wychodzą a wydaje mi się ze sam moduł nie jest zbytnio skomplikowany (oczywiście znawcą nie jestem) - nawet jakby impulsy szły źle to dlaczego ecu nie włącza wtrysków i nie zgłasza usterek. niestety nie znam się na japończykach:( ale moze wiesz z którego czujnika ecu bierze informację na temat położenia wału.....
witam Mam problem z odpaleniem samochodu,w trakcie jazdy zapalila mi sie kontrolka Check Engine.po chwili sie zatrzymalem zgasilem silnik i i juz nie chce odpalic.Zrobilem samodiagnostyke i wyrzucił blad 41 (Grzałka sondy lambda lub jej obwód) włożyłem inna sonde i nic,sprawdzalem iskre na swiecach i nie ma iskry.(przelozylem aparat zaplonowy z 2 silnika...
Dużo hanek tak stuka, moja pierwsza hondziura miała wyrobionych parę krzywek na wałku rozrządu plus zużyte łożysko tego wałka od aparatu zapłonowego i ponoć to stukało - z powodu wyjazdu sprzedałem zanim się za to wziąłem, wiec nie mam pewności. Proponuje użycie rurki takiej jak do spryskiwacza i osłuchanie przy jej pomocy z którego dokładnie miejsca...
Sterownik zapamiętał 14 błędów których nie da się wykasować teoretycznie nie widzi tych czujników ale jeśli podam masę przez kontrolkę na jeden z przewodów przy aparacie przez chwilę wszystko zaczyna się odzywać i dlatego myślę że nie wychodzi jakiś impuls z aparatu
pada moduł w aparacie zapłonowym.radze znalezc drugi urzywany bedze taniej ok 150zł częsta usterka.pozdr
akurat ten konkretny od obr/min jest jeden. a powodem usterki jest to, że jeździłem bez jednego kabla WN i iskra latała po aparacie dodatkowo uziemienie silnika było odpięte (po regulacji zaworów) chciałbym, żeby to nie był ECU uszkodzony ale na mierniku cewka o której mowa zachowuje się normalnie
Kupiłem aparat zapłonowy oraz ECU wymieniłem aparat i bez rezultatu, ciągle jest ten błąd trzeba wymienić ECU, czy jest na to prostszy sposób niż zapłacić 300 zł elektronikowi w Zamościu? musi być. proszę o jakieś info, bardzo proszę
czerwonymi kreskami sa zaznaczone sruby trzymajace aparat, w niebieskim kolku jest zaznaczone pierwotne polozenie aparatu, mozesz zrobic to markerem, albo zarysowacz czyms. luzujesz te sruby kluczem 12, tylko troche i obracach aparatem, tylko delikatne ruchy, gora 1 mm
Witam Mam podobny problem, wymienilem nawet juz aparat zaplonowy na nowy i jakby jakis czas bylo ok a teraz znowu wrocilo skakanie wskazowki od obrotow. tylko u mnie to sie dzieje okresowo czesami przez kilka dni jest spoko a potem znowu dyskoteka. Moge liczyc na pomoc co i jak z tym "myk z rezystorem 820om? z gory dziekuje i pozdrawiam
Mógłbyś też chyba obejrzeć aparat zapłonowy. A przekaźnik pewnie jest przy przy słupku drzwi kierowcy ( takie niezbyt duże pudełko ).
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Witam auto z 95 roku.Z dnia na dzień przestało palić.Rozrusznik kręci jak wściekły z tłumnika dochodzi zapach nie przepalonej benzyny.Po wykręceniu świece są mokre.A co najlepsze iskra jest i to dość dobra.Wtryskiwacz bardzo ładnie rozpyla.Zrobiłem mały test na wyjętym aparacie zapłonowym i włączonym kluczyku wszystko wydaje się działać bez zarzutu.wtryskiwacz...
witam. mam problem z aparatem zapłonowym w hondzie civic 92r. wymieniałem go juz cztery razy i nie wiem jaka jest tego przyczyna?? prosze o pomoc!
Mam problem z moją Hondą,a co gorsze nie mam zabardzo do kogo się zwrócić o rade :-/ Nie chce jechać od razu do mechanika, bo wiadome jak to mechanik zobaczy kobietke, która nie bardzo zna się na tych wszystkich przewodach, cewkach, świecach itd i nie wiadomo na jakiego się trafi :-/ Już pisze w czym problem. Mam Honde Civic z 94 w gazie od 3 miesięcy....
No sory ale czy możesz chlopaka nie wprowadzać w błąd z tym silniczkiem krokowym?Kolego kriterss nie czytaj tego co pan eltron pisze.Sprawdź aparat zapłonowy zdejmij kopułke sprawdź stan styków i palca przeczyść je no i może będziesz musiał ustawić zapłon.
a moze to wina wlasnie aparatu zaplonowego??
Jaki tam siedzi silnik (symbol)? Uszkodzenie może być proste. Sprawdź kable masy przykręcone w okolicach termostatu. Mogą być poobrywane, lub źle przykręcone (obluzowane) - jeden z nich jest podłączony do aparatu zapłonowego. Sam w ten sposób "strzeliłem sobie ostatnio w kolano"... Może to być również czujnik temperatury płynu chłodzącego (ten z dwoma...
witam tak sie sklada ze mamy ten sam problem. niedawno nabylem w trasie nawet fajnie mi spalila bo okolo 5-5,5 litra (przy spokojnej jezdzie) jezdzac na miejsu do pracy na miasto itd.zaczal mi duzo palic za 100zl przejezdzalem okolo 200km zauwazylem tez ze zaczal mi sie delikatnie dusic zwlaszcze jak jest nagrzany przy przyspieszaniu lub redukcji biegow....
Temat jak na razie rozwiązany. Wymieniłem cały aparat zapłonowy i jest na razie ok. Komputer, przewody do kompa i przekaźnik podwójny ( u mnie jest po stronie pasażera ) też sprawdzone dla pewności.
O ile temat jeszcze aktualny to najpewniej czujniki w aparacie zapłonowym (jest kilka)...
emeryt ten aparat zaplonowy ma wszystko wbudowanw w srodku ,czyli modul i cewke ,chcac to zobaczyc trzeba sciagnac kopulke ,tak dla jasnosci ,pod aparatem jak pisalem sa czujniki ,ale nie moduly .
sprawdz w aparacie zapłonowym czy łożysko sie nie kończy w takim razie. a najlepiej żebyś miał taki sam na podmiane i wtedy sprawdził
auto odpalało bez problemu do tej pory, sprawdziłem zasilanie czy to nie pompa paliwa okazało sie że pompuje, wysuszyłem aparat zapłonowy bo był wilgotny, sprawdziłem iskre na świecach i też jest ok, i teraz zastanawiam sie co jeszcze moge sprawdzić,
Odpowiedź jest jak dla mnie prosta Niezbędna jest wymiana termostatu to normalny objaw jego uszkodzenia Jeśli chodzi o palenie to warto rozebrać aparat sprawdzić stan kopułki i palca moze tam jest błoto (kilka takich aparatów już widziałem) a przewody i świece to pewnie czas już wymienić
kolego do aparatu zap. dochodzą z tyłu ///ściana grodziowa/// dwie kostki i sądze że niemasz płyty eco. rozepnij te kostki osusz powinno być gut jest tam wilgoć a honda jest czuła na to. Dodano po 7 kolego jeszcze sek. sprawdz naprawde te kostki bo temat może wrócić pozdro. apropo padł ci pewnie chall.
witam kolego ja w swoim aucie też mam silnik hondy 1,6 szesnastka ale ja w nim nie mam cewki zewnętrznej mam aparat w nim jest wszystko razem .też był problem z paleniem u mnie walnięty był hall po zmianie jest ok.
Problemu szukaj w aparacie zapłonowym.
Witam.Mam problem z Hondą Civic z silnikiem benzynowym 1.4 z roku 2000,kod silnika D14Z4.Samochód nie chce zapalić.Jak zaczynam odpalać,iskra przeskakuje ok.2 do 4 razy i póżniej zanika.Wydaje mi się że każda następująca po sobie iskra jest słabsza,aż do całkowitego zaniku.Zauważyłem też,że czasami iskra przeskoczy jak przekręcę kluczyk w poz. zapłon...
Najlepiej i najszybciej dla Ciebie, będzie "podstawienie" innego sprawnego aparatu, ponieważ w aparacie masz 3 czujniki i moduł, w dodatku same części ciężko dostać, więc lepiej będzie jak napisałem - podmienić. Niemniej jednak ciągle myślę, że ECU padł, dlatego, iż kontrolka Ci się non stop świeci.
to jest aparat zapłonowy kolego na 99% miałem identyczny problem wcześniej
Witam wszystkich znawców samochodowych . Mój problem wygląda tak . Rano trzeba długo kręcić żeby zapaliło ( ale zawsze pali ) , jak już się zagrzeje to pali od razu nie trzeba kręcić. Ale też jak się zagrzeje to strasznie zrywa nie może wejść na obroty ( tak jakby chodził na 2,3 tłoki ) - tak od 1-4 tys obrotów jest problem z jazdą ALE powyżej 4tys...
zgadzam się z 4pluton. najlepiej poszukaj całego aparatu. Ja się niedawno męczyłam z tym przez tydzień ponad bo najpierw diagnoza potem oczekiwanie na części a potem dalsze poszukiwania. ńajpierw kupiłem cewkę, która działa do momentu zamontowania w aparacie, po czasie okazało się, że uszkodzony był moduł który dość skutecznie psuł cewki. cewka najtańsza...
Witam mam problem ostatnio zrobiłem autem 150km. Wróciłem pojechałem później jeszcze do sklepu po piwo i wróciłem. Następnego dnia przy próbie odpalenia miał małe problemu po przejechaniu 10m. zgasł i znów nie chciał zapalić jednak załapał przejechałem 500m i w czasie zaczął jechać tzw "żabką" szarpał na prostej przy dodawaniu gazu. następnie przy wychamowaniu...