Daj jakies foto jak to wyglada ta pradnica i cewkomoduł Dodano po 52 Z tego co kojarze to w cewkomodule tez sa kolorowe kabelki tez jest czarny czerwony zielony i chyba pomaranczowy Polacz kolorami a z silnika 2 zolte to jeden ladowanie a drugi na swiatla prawdopodobnie
Jest taka możliwość że po prostu silnik rozrusznika jest po prostu zużyty lub spalony. Aby go odkręcić (śruby imbusowe), by mieć dojście do jednej śruby trzeba odkręcić wydech, dojście do drugiej śruby jest przez otwór w karterach w obrębie alternatora (nie pamiętam czy trzeba odkręcać stator).
Raczej dioda zenera https://www.s-manuals.com/smd/z2
Przyczyny należy szukać w przekładni. Możliwe przyczyny to: - Niewłaściwego rozmiaru pasek. - Uszkodzone tylne sprzęgło, tj. korektor momentu obrotowego, sprężyna centralna, sprężyny na szczękach sprzęgła. - Zastosowano nieoryginalny wariator lub go źle zamontowano (np. rolki ułożone w poprzek).
Poszukaj sklepu Larsson i tam 1282001 Ogranicznik obrotów z włącznikiem,.Cena ok 80zł z opisem montazu. Pasuje do modeli z gaźnikiem.
Może byś tak Kolego kapi35 napisał coś o kolorze nagaru na tych świeczkach? Po umyciu raczej przedmuchać powietrzem,płomień z zapalniczki tylko ci je zakopci. Do czyszczenia świec najlepsza jest mosiężna szczotka druciana.
LED nie może być zasilany napięciem przemiennym ze statora.
Nie przypuszczamy, tylko ja jestem pewien, a ty, jak ci pasuje. Przypuszczalnie kolejność zdarzeń była taka: Padł regulator. Zbyt duże napięcie świateł, bo tam jest z reguły podłączany (miałeś sprawdzic na schemacie!), spaliło siłownik (z reguły termiczny) ssania. Silnik na ciągłym ssaniu nie chodził więc ktoś zatkał ssanie czymś lub zniszczył siłownik...
Sprawdź czy dysza nie jest zapchana w gaźniku. Dławienie przy dodaniu gazu może o tym świadczyć
Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
Tak jak na zdjeciach jest ok.
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
witaj,zaczynasz od podstaw,żarówki ok tak-a czy jest masa?jesli tak to ja bym sprawdził wyłącznik zmiany swiateł czy tam jest prąd jesli nie ma to dalej do stacyjki.Oczywiście bezpieczniki sprawdzone?Jesli nadal nie ma prądu pozostaje wyjscie z cewek swietlnych z silnika.Niestety nie podam koloru bo nie mam schematu,musisz poszukać.
Do listy powyżej dodam jeszcze uszczelniacze wału. Potrafią dawać podobne objawy.
Można łatwo sprawdzić czy cewka jest dobra, wystarczy tylko posiadać miernik i ustawić na pomiar oporu oraz podpiąć odpowiednio czerwony kabelek do + a czarny lub niebieski do -. Jeżeli miernik pokazuje opór 0,5-0,6Ω to oznacza że cewka jest dobra. Na cewce masz dwa piny. Większy pin to "+'' Mniejszy pin to "-"
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Napięcie mierzone na acu czy ze wskaźnika ? Podczas pracy włacz co sie da podjedź z obrotami i zmierz spadki napięcia +regulatora + na acu ( chyba ale nie jestem pewien w tym modelu jechali przez bezpiecznik -śniedziały złączą) - na regulatorze i minus na acu -na gałęziach powinno być powyżej 50v przy 5tys.obr Jaki masz w tej chwili model regulatora...
Na początek odłącz sobie przewód zielony od regulatora i na ten przewód podaj + akumulatora (najlepiej poprzez żarówkę H4 w roli bezpiecznika), nie będziesz musiał mieć odpalonego silnika. Sprawdzaj po kolei do którego miejsca dochodzi zasilanie, a na którym jest przerwa. Przewód zielony biegnie do kostki prawego przełącznika, z niego żółty to pozycyjne...
Zrobiłem próbę z potencjometrem i załącza przy około 100 Ohmach Nie spodziewałem się aż tak dużej różnicy i prawdę powiedziawszy nie wiem gdzie szukać przyczyny, bez odpowiedzi na to pytanie jakie parametry ma oryginalny nowy czujnik Opierając się na charakterystyce czujnika temperatury reduktora w Prinsie, to oporność jego przy temperaturze 20°C ma...
Może na trybie zakładanym na czop jest znak? Generalnie wałek równoważący chodzi przeciwnie do ciężarków wału ( albo może prościej tłok do góry wałek też do góry). Znaki jednak gdzieś powinny być.
Witam mam coś takiego Dodano po 17 Nie wysyła schematu przepraszam i anuluj p. Dodano po 4 Dodalo się
Zdiagnozuj układ paliwowy w skuterze.
To spróbuj nim wrzucisz 1nkę, podciągnąć dźwignię nieco do góry, tak prawie na 2kę, a potem nacisnąć w dół. Pamiętaj też że dźwignie zmiany biegów, lubią mieć luz na wałku, przez samą dźwignię która na wałku ciasno nie siedzi. Zresztą tutaj masz film jak złożyć taką skrzynię https://youtu.be/jisyBmOw29c
Masz i głowy nie zawracaj :D
Przód :Rozmiar opony:2.75-18 Index prędkości:P = Max. 150 km/h Index nośności:42 = Max. 150 kg .Np.Opona Sava Mc7 2.75-18 42P Tył:Rozmiar opony:120/90-16 Index prędkości:P = Max. 150 km/h Index nośności:63 = Max. 272 kg Np.Opona Sava Mc7 120/90-16 63P
Sprawdż uszczelniacze wału, lewe powietrze.
Zastosuj modłuł dowolnego producenta z pasującą wtyczką, chinscy producenci tak staraja sie unifikować swoje produkty ze pasuje niemal wszystko w czym pasuje wtyczka i liczba pinów. Nie sa wcale kiepskiej jakości, kupując moduł do na allegro moze Cie spotkać nieprzyjemność ale poszukaj w sklepie mieloch lub skuterytuning lub racingplanet, tam masz gwarancje.
Sprawdzić manometrem ciśnienie na pompie paliwa oraz ciśnienie powietrza na spreżarce.
Z tego co przedstawiłeś wnioskuję że do wymiany jest rozrusznik ,silnik prądu stałego jest na łożyskach kulkowych i może tam ma jakieś opory ,Wymontuj rozrusznik i sprawdź czy dasz radę pokręcić ośką silnika jeśli możesz to rozrusznik jest do wymiany lub do naprawy np: (wymiana szczotek )wirnika -Nowy rozrusznik jak dobrze pamiętam to koszt ok 100 zł.....
Ja bym proponował kupić używane oryginalne amortyzatory od tego modelu, ale używane gdzieś na kontynencie. Na Allegro komplet w stanie prawie jak nowy w cenie 200 PLN. Nowych bym tak gorąco nie polecał, bo zazwyczaj są to podróbki chińskie, tym bardziej chińskie tuningi.
Bezpieczniej będzie użyć łożysk z luzem C3. Stosuje się wszędzie tam, gdzie jest wcisk na wałku i gnieździe oraz występują przyrosty temperatury. Nawet w silnikach elektrycznych stosuje się łożyska C3. Przekładnia końcowa w skuterze potrafi się nagrzać. A te małe łożyska najszybciej siadają.
Więc nie będzie pasować do tego statora, który potrzebuje koła magnesowego 4-polowego.
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
Wychodziły wtedy dwie wersje silnika Piggio :gaźnik i wtrysk. Regulator powinien być przykręcony centralnie do ramy za przednim kołem na wysokości osi koła wersja wtrysk, https://www.easyparts.nl/showdrawing/735...
Sprawdź dyszę główną czy nie zapchana paprochem to raz a dwa to sprawdź czy dysze są prawidłowe , a tak swoją drogą te gaźniki w aprilkach to porąbane urządzenia , w 125-ce też u mnie nie daję rady tego ustawić albo wyje albo gaśnie i ciężko to porządnie wyregulować , nie ma to jak czterosów jednak .
Wymień kranik podciśnieniowy.
Te błędy są w historii, czy są jako aktywne? Jak są w historii, to je skasuj. Błędy są związane z TPS (czujnikiem przepustnicy).
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Tak,przepaliły się i zwierają plus z minusem. Może nie wszystkie naraz ,trzeba sprawdzić.
Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
Wygląda na przewód który ktoś samemu sobie dorobił, w jakim celu - tego się nie dowiesz. Oryginalnie masę silnika powinieneś mieć przykręconą do rozrusznika lub do pokrywy przekładni, gruby przewód prądowy.
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Powinien być Rotax 122, tak jak w RS 125, lecz między silnikami mogą wystąpić drobne różnice konstrukcyjne (kopstarter, kierunek zmiany biegów, przełożenia w skrzyni biegów). Rotax 124 to chyba był silnik kartingowy. Części silnikowe są dostępne, niestety do Rotaxa są chyba jednymi z najdroższych w swojej klasie. Awaryjny jest zawór wydechowy. Trzeba...
Kit do samodzielnego złożenia: https://sklep.avt.pl/avt3042.html
4 do 5 amperów.
sprawdż dysze glowną
to prawdopodobnie coś w zapłonie. Moje podejrzenie pada na cewkę.
Prawidłowy kolor elektrod świecy to jasny brąz , czyli mieszanka nadal za bogata
Odczytaj co jest na tym układzie. Zdjęcia niewyraźne.
aprilia aprilia instrukcja aprilia moduł aprilia moduł aprilia zapłon
volvo silnika materiały oporowe sterować pompa wspomagać kierownica
samochody download zmywarka elektrolux
Lokalizacja zbiorniczka płynu hamulcowego w Iveco Eurocargo 75/210 Samsung RL34SCSW – zamrażarka działa, chłodziarka nie chłodzi, temperatura 20°C po długim postoju