chyba jutro go spakuję i zrobię zwrot Słusznie.
Problem jest mi znany mam identyczną kartę graficzną dzieje się bynajmniej w moim przypadku po podkręceniu rdzenia na najnowszych sterownikach BETA. Karta działa stabilnie przechodzi tortury w MSI Afterburner. Ale gdy po rozrywce włączę jakiś film na YT efekt identyczny. Spróbuj zaktualizować system i sterowniki (te z podpisem cyfrowym) w moim przypadku...
A sprawdzałeś przy wyłączonej akceleracji sprzętowej? W pasku adresu wpisz: chrome://flags/#disable-accelerated-vide... i daj Enable. Zrestartuj przegladarkę i sprawdź.
Ale wydaje mi się, że może to być spowodowane mocno zapchanym dyskiem SSD. Nie sądzę, ale chyba sam to możesz sprawdzić? Tak trudno wyczyścić ze śmieci? Kartę przetestuj Furmarkiem. Sprawdź na innej przeglądarce.
Cześć, kupiłem jakiś czas temu laptop z x-komu z outletu (już wiem, czemu ktoś zwrócił). Laptop bez systemu Windows, więc musiałem sam zainstalować(Win 10 Pro). Po instalacji wszystkich sterowników (windows update), zauważyłem, że podczas oglądania filmów na internecie (youtube, netflix etc.) pojawiają się artefakty na ekranie. Pierwsza myśl - złe sterowniki,...
Witam, Mam problem z laptopem Asus Rog strix G713QR a więc problem polega na tym, że wszystko fajnie laptop wydajny etc ale gdy np. mam włączony youtube w tle i gram w jakąś grę to gra klatkuje i spadają mocno fpsy a gram w nie bardzo wymagające tytuły. Dodatkowo przy alt-tabowaniu okna gry często wyskakują artefakty lecz po wejściu do gry z powrotem...
Pod jaką nazwą mam zapisać plik oraz czy to napewno pomoże i nie pogorszy problemu ?
Witam ! Mam dosyć uciążliwy problem z odtwarzaniem niektórych filmów na YouTube Często pojawiają się Artefakty w postaci ''Kwadracików'' Mój Sprzęt : ATI RADEON HD4850 na Catalystach 13.1 CORSAIR CX430 ASUS P5G41T-M LX3 Google Chrome Reszta chyba nie potrzebna ? W grach NIE MA zadnych artefaktów , i w reklamach przed filmami też nigdy - W załącznikach...
Witam. Wczoraj chciałem zagrać w Word of Tanks, niestety po pokazaniu się menu gry (garażu) obraz zawiesił się. Można było uruchomić menedżer zadań i po zamknięciu gry system dalej działał bez zarzutu.Sytuacja była identyczna po zalogowaniu się do minecraft. Podczas wyświetlania filmików na Youtube widać na nich cienkie paski (ale tylko w małym ekranie,...
Dzień dobry wszystkim, Znalazłem ten post szukając rozwiązania mojego problemu. Czytałem Wasze odpowiedzi dwa razy, ale jestem laikiem w tych sprawach. Mój problem jest bardzo podobny. W przeglądarce Chrome wyskakują mi jak to zawaliście artefakty podczas oglądania youtube lub scrollowania, ruszania myszką często pojawiają się na ułamek sekundy czarne...
https://filmy.elektroda.pl/95_1769349000... https://obrazki.elektroda.pl/2257044200_... Sprawdziłem i wszystkie wentylatory działają, tylko bardzo głośno, jak na nagraniu. Czy w budzie komputera wygląda coś na podejrzane? Dodano po 36 minutach: https://filmy.elektroda.pl/53_1769351143... Przetestowałem jeszcze w programie Heaven...
Proszę podać specyfikację komputera wraz z modelem zasilacza, oraz wersję sterowników ATI.
Witam. Zauważyłem, że mój monitor czasami ma artefakty chwilowe. Na pulpicie norm al nie się pojawiają, jak uruchamiam jakoś stronę internetową to znikają, a na Youtube ponownie wracają artefakty. *Monitor nie ma już gwarancji *Wada ta jest na każdym wejściu wideo (DP, VGA) *Matryca nie ma żadnych wad *na innym monitorze laptop norm al nie nadaje obraz...
... I to jest odpowiedź. A nie tak od niechcenia jak kolega "piotrek86" Tyle samo zajeło by mu czasu napisanie tego co napisał z nawet krótką ale treściwą odpowiedzią... Masz tupet... Sam jesteś leń, nie przeczytasz co to za czynność "reballing", choć jest ona doskonale opisana, to jeszcze narzekasz na kolegę piotrek86 , że on tego tutaj tobie nie...
sytuacja wygląda tak, że czasem jest OK a czasem przeglądarka żyłuje procesor. Wrzucałem link odnosnie Microsoftu i Mozilli ale spokoju nie daje mi jedna sprawa Czasem jak oglądam film na YT to potrafią wskoczyć artefakty, tak jak sterownik od gpu cos nie banglał. Niemniej jego reinstalacja nic nie daje Po prostu czasem jest ok a czasem zyłuje procesor...
Z tego co mi wiadomo problem leży w taśmie lcd. Problem spotykany w wielu modelach flagowcow. Czy w Polsce ktoś już to robi niestety nie wiem. Na YouTube są już filmy z greenscrenami gdzie podmiana taśmy rozwiązuje problem. Najszybciej podstawić nawet zbitka i się upewnić ze problemem jest wyświetlacz.
Jeśli masz nowszy sprzęt, a nie starszy mało wydajny, to zalecane jest wyłączenie tej opcji na nowszym sprzęcie.
Po włączeniu telewizor przez sekundę pokazuje białe artefakty po czym kolor ekranu zamienia się na lekko podświetlony niebieski/czarny, po włączeniu Youtube przez telefon jest dźwięk jednak obrazu nadal brak. [url=https://obrazki.elektroda.pl/906631...
temperatura nie wysoka jakieś 30 stopni palec mogę trzymać kilka minut, wentylator na radiatorze jest pasta pod radiatorem zmieniona. martwią mnie tylko błędy memory stressu. prawie 50tyśiecy było... gwarancji nie mam od roku .. karta na pci tez powoduje zawieszenie komputera - kondensatory nie są napuchnięte wymieniłem jeden bo tylko jest jeden obok...
Odinstalowałem tamten sterownik bo całkiem zawiechy łapał zaraz po zalogowaniu win. Po odinstalowaniu artefakty nie występują na razie. Zainstalowałem najnowszy ster 22.1.2 ze stycznia 22r. i wyłączyłem axmp no i zaktualizowałem bios do wersji 7C91vA80. Po paru minutach youtube na rozdzielczości 720 i małym oknie(nie full screen) powraca zawiecha czarny...
Dla pewności jeżeli masz taką możliwość wez kartę np. do kolegi i sprawdz. Wtedy okaże się czy to wina uszkodzonej karty czy innego sprzętu. Niestety nie mam takiej możliwości. Lecz zauważyłem pewną zależność. Nie wiem czy tyczy się to karty graficznej ale jak nie mam zainstalowanych sterowników do niej (czyli teraz aktualnie) to filmy na youtube ładnie...
To jest niestety częste w tej karcie, artefakty potrafią się pojawić np. przy oglądaniu youtube jak mniemam?
Witam , pisze ten post ponieważ mam drażniący mnie problem próbuje na wszelkie sposoby go rozwiązać ale już nie mam ani siły ani pomysłów . Mianowicie jakiś czas temu zaczął mi się pojawiać niesforny błąd (Artefakty) występujący w przeglądarce oraz niektórych aplikacja np. jakaś gra czy aplikacja discord Miniaturki zdjęcia, zaczęły mieć paski bądź też...
Cześć, mam kartę graficzną gtx 780, problem z nią jest taki, że gdy włączę benchmark, lub jakąkolwiek grę (cs 1.6, golf with your friends, cs:go) to wentylatory zaczynają chodzić na maxa, karta strasznie się grzeje i wyłącza obraz, dodam jeszcze, że trwa to nie więcej niż 30 sekund, a po tym słychać dalej dźwięk gry, discorda itd. dodam jeszcze, że...
A jak się to wymienia? Trzeba mieć sprzęt do wymiany BGA. Wpisz sobie w youtube "BGA rework". I ile to może kosztować? 200 - 300zł plus koszt nowego układu.
Jeszcze nie. Widziałem na YouTube jak w serwisach uruchamia się na zasilaczu warsztatowym. Tylko nie wiem czemu dał aż 5v.
Być może masz rację safbot1st, a serwisanci powinni przyjść do Ciebie na praktyki. :lol: Zapraszamy z kolegą liskiem: Być może grafika w slocie (rozmiary i mocowanie (bez usztywnienia) powodują owe Artefakty? Koszt wynajmu sali wykładowej pokrywa praktykant :) A tak na poważnie: Kolega pololop musiałby więc teraz gdzieś na własną rękę kupić taki wspornik...
Witam. Od roku użytkuję telefon Alcatel ine touch pop c7 Od jakichś 2 tygodni zaobserwowałem: - podczas grania w grę telefon nie grzeje się za bardzo. Nagle zacina się tak, że nie reaguje nawet na przycisk zasilania. Po kilkunastu sekundach następuje awaryjny reset. - po graniu w grę, oraz oglądaniu filmu na youtube ekran nagle wyświetla poziome pasy...
Wstawiam link poprzez przycisk youtube i nic to nie daje, poprzez film tez nic !? Już wiem, trzeba było zmienić link na długi.
Ja muszę potwierdzić, że coś jest nie tak z tymi kartami. Ja posiadam kartę Gigabyte GTX560 SOC, Windows7 64 bit, 8 GB ramu. Na Youtube podczas oglądania filmów fullscreen komputer zawiesza się, pojawiają się artefakty i komputer muszę resetować. W jaki sposób wyłączyć wsparcie sprzętowe dla Flasha?
Zrobię to ale dopiero w następnym tygodniu pewnie i dam screeny. Pytanie czym obciezyc PC ? 3d mark odpada bo wywala. Dodaj ze poscilem filmik z YouTube i bez problemów działał około 15 min strony tez płynnie chodzą.
Witam otóż mam taki problem gdyż oglądając YouTube zawiesił mi się komputer wywaliło pixele więc go zrestartowałem po ponownym uruchomieniu są takie paski przeskakujące po ekranie pytanie brzmi czy to karta graficzna czy może jakiś inny podzespół a może da się to naprawić dodam jeszcze że zmieniła się rozdzielczość na 800x600 (zdj w załączniku)
Ale jak to wyeliminować ? Bonawet youtube niemozna normalnie komfortowo obejrzeć bo tak sie rwie grafika.... . Wydaje mi sie ze ten problem ma coś wspólnego z układami graficznymi intel gma jeżeli na thinkadzie x61 również to występuje, zresztą x200 i x61 to prawie to samo PS: A jak nazywa się ten bug, bo bym mógł troche pogooglować ?
Witam. Chciałem wymienic kartę graficzną w starym komputerze(szkoda mi było go wyrzucac) wiec zakupiłem NVIDIA 9500 GS niby fabrycznie nowa na Allegro. Nie mam pojecia czy ta karta jest sprawna bo po odinstalowaniu starej ze strownikami, zaintalowaniu nowej, łącznie z najnowszym sterownikiem 314.07 ze strony NVIDIi; pojawiaja sie czasami artefakty graficzne...
Witam. Niestety w tej chwili nie jestem w stanie zidentyfikować karty. W menadżerze urządzeń ...... z resztą jest to w załączniku. Nie mogę się też dostać do środka i wykręcić jej, nie ma też naklejonych oznaczeń typu i serii w widocznym miejscu. Padł soft czy uszkodzenie samej karty? Nie wiem bo kursor po najechaniu na obszar z błędami jest na wierzchu....
Zmieniłem rozdzielczosc i odświerzanie i nic nie pomogło. Co jeszczę mogło się stać? I jak to naprawić. Wspomne że miałem przez ostatni tydzień podlaczony tv do komputera. Telewizor stary, bo kineskopowy. Dzisiaj w ustawieniach karty wyłączyłem filtrowanie i synchronizacje. Ale grąłem i nic sie nie pojawiło. Problem zauważyłem jak włacyłem tv i chchiałem...
Rozkręciłem i zobaczyłem co jest w środku bo nie dawało mi to spokoju, matryca i płyta mają inne oznaczenia. Plyta główna to może być inna rewizja bo ma oznaczenie EAX66773704(1.1). Matryca ma inne oznaczenie na kodzie kreskowym 550FBED8023ZM 8V1B, inna partia czy inny model? Doszukałem się też oznaczenia matrycy z poprzedniego modelu lg 55uf950v i...
W tym trybie to mój program pokazuje same zerowe wartości karty graficznej. Nic się nie da zmienić czy ustawić ale wygląda na to, że sa teraz wartośco domyślne. Spróbuje jeszcze to ze sterownikami. Spróbowałem sterowniki jak i drugi slot na kartę graficzną na płycie - i nic. Niestety te same problemy z obrazem, artefakty czy jakby tego nie nazywać....
Szukałem kogoś lepszą kartą do podmianki, niestety nie znalazłem nikogo z lepszą kartą ;/ Spróbowałem podkręcić swoją kartę, wgrałem jej sterowniki nVidia z kontrolą taktowania i podkręciłem rdzeń (core clock) i pamięć (memory clock) drobnymi krokami maksymalnie o 100 MHz (przy większym podkręcaniu zaczęły pojawiać się artefakty i sterownik karty przestawał...
Cześć wszystkim. Jestem nowym użytkownikiem i jeśli umieszczam tego posta w złym miejscu, to przepraszam. Przenieście gdzie trzeba 😉 Ok tak więc. Jestem posiadaczem Oculus Quest 1 64gb. Niestety tak się składa, że zakupiłem go przed wydaniem 2, więc można by powiedzieć, że przepłaciłem. Od razu do koszyka wrzuciłem kabel USB C --> USB A ze względu...
(at)bartekpolak190 Na youtube masz jak niektórzy wkładają do piekarnika (na parę minut) o dużej temperaturze grafikę tak jakby to było ciasto do upieczenia. Są na to gotowe przepis "kulinarne". Stąd ten żart
Jakich małych obrotach, człowieku ogarnij się ... to nie gtx 295. Poza tym pisałem że to nie wina karty tylko procesora. Artefakty są bo karta się przegrzewa albo ma za duże taktowanie. Na tym sprzęcie youtube nie będzie działał płynnie, potrzeba do tego około 1,5GHz to według mnie minimum. A jak chcesz ją testować to na 3d mark 2001SE jak wcześniej...
Witam, posiadam kartę Gigabyte Geforce GTX 460 już od dwóch lat i nie miałem z nią absolutnie żadnych problemów. Od tygodnia karta zaczęła stwarzać problemy, z początku artefakty na ekranie pojawiały się sporadycznie gdzie wystarczyło zresetować komputer, później zaczęły pojawiać się coraz częściej do takiego stopnia że nie można normalnie korzystać....
Witam Gdy ogląda film na youtube lub szybko przewijam strony w przeglądarce miejscami (nie na całym ekanie) pojawia sie szachownica np. ktos w filmie poruszy szybko ręka to ona na ułamek sekundy zmienia się w szachonice (tylko ona). Czego to moze byc wina? karta graficzna? mam ją miesiąc.
Stary nie strasz mnie, wiem że karta ma już swoje lata ale i cenę też miała:D W innych grach nie ma z nią problemów. Kiedyś się ... No były artefakty na całym ekranie, w grach, i system się nie odpalał przez to ale... wystarczało podważyć pewną część w karcie graficznej :D Tak, nie wiem czy coś się poluzowało ale to wystarczyło. Teraz już jest ok...
Witam wczoraj dotarła do mnie zakupiona na allegro karta Msi GTX 760 Twin Frozr Gaming Serie a dziś testując ją na 3Dmarku Time Spy od samego początku testu są krzaczki na ekranie takie śmieci itp... Na innych testach 3Dmark11 czy Fire Strike czy w grach nic takiego nie ma miejsca.O czym to może świadczyć i czy ktoś z was tak miał? Wiem ze Time Spy...
Ah, rozumiem... Czyli lepiej po prostu oddać tablet do serwisu? Z tego co widziałem na YouTube trudność tego procederu nie jest za bardzo wysoka. PS. Pytanie z innej beczki - da się jakoś w tym stanie zresetować dane (usunąć) tabletu? Edit. Udało mi się wyjąć matrycę. Do tego bez żadnych uszkodzeń (łał) : ) http://obrazki.elektroda.pl/8043317300_1...
Witam Może zacznę od problemu z karta referencyjną Sapphire HD4870 512MB. Sprawa wygląda tak, że od jakiegoś czasu zaczęły się problemy z flashem na stronach internetowych i dziwnymi artefaktami podczas wyświetlania filmów (tylko youtube i podobne strony). Cały czas myślałem, że jest to problem z wtyczką w przeglądarce zwłaszcza, że podobne problemy...
Wiem że jak parzy to znaczy że przewodzi ciepło ;) Tylko mi chodzi o ty że ten oryginalny od firmy HIS jest jak na moje oko trochę zbyt mały. Karta była też sprawdzana (jak wyżej pisałem) na zasilaczu corsair 750W z odpinanymi wtyczkami i użyliśmy właśnie tych oryginalnych kabli a przejściówkę odłożyłem na bok :P Ale i tak karta zachowywała się tak...
Witam, mam możliwość kupienia telefonu Xiaomi redmi 5a note prime w okazyjnej cenie ale sprzedający zaznaczył iż "wyświetlacz jest uszkodzony - na wyświetlaczu pojawiają sie artefakty co przeszkadza w poruszaniu sie w menu" (dodaje zdjęcie) https://obrazki.elektroda.pl/4072899800_... I tutaj pojawia się moje pytanie, oglądałem kilka...
artefakty artefakty naprawa czerwone artefakty artefakty radeon
ipconfig wirus system windows drukarki eksploatacja tania kompletny projekt
haibike yamaha inwentaryzacja sieci
Ciemny ekran telewizora - problem z podświetleniem Uszkodzenie akumulatora: przyczyny i diagnostyka