Blaszki w środku podginasz lekko do wewnątrz.
Witam. 1.Odłącz kostkę od silniczka wycieraczek. 2.Włącz wycieraczki - jeżeli bezpieczik uległ spaleniu to usterkę masz gdzieś w przewodach (prawdopodobnie zwarcie) Jeżeli bezpiecznik "ocalał" to uszkodzenie masz w silniczku wycieraczek. W tym przypadku zdemontuj silniczek i poszukaj przyczyny. I jeszcze jedno (powinno być na początku), sprawdź czy...
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
bezpiecznik nr 20 (20A) dodatkowo na tym bezpieczniku jest światło cofania i ogrzewane fotele
http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... http://forum.opel24.com/topic/47606-bezp...
Zawsze dobrze jest dać dodatkowy bezpiecznik do urządzeń które wpinamy w oryginalną instalacje samochodu. Do tej przetwornicy w zupełności wystarczy bezpiecznik 1A.
Proszę bardzo.
Co do bezpieczników to: http://obrazki.elektroda.net/24_12621194... http://obrazki.elektroda.net/100_1262119... A to rozpiska przekaźników: http://obrazki.elektroda.net/64_12621197... http://obrazki.elektroda.net/30_12621197...
Jeżeli wiązka była uszkodzona, to zobacz jeszcze bezpieczniki.
Anie widzisz trzeciego
Witam ponownie, na wstępie chciałbym uporządkować dane o przedmiocie rozważań. Jak podał tasdj problem jest w Astrze-G z 2003r. z silnikiem 1,8. W tym roku były tylko silniki Z18XE. Nie ma tam linek ani od gazu, ani od tempomatu. Nie ma też oddzielnego urządzenia sterowania prędkością. Tempomat jest w sterowniku silnika. Sterowanie tempomatem realizowane...
Sprawdziłeś bezpieczniki?
Bezpiecznik / przekaźnik wentylatora ?
Bezpieczniki Astra H: [url=https://schematy24.pl/opel-astra-h-...
czy jeśli wsadzić bezpieczniki w miejsca gdzie fabrycznie ich nie było niczemu nie zaszkodzi ? Nie powinno zaszkodzić, tyle tylko że po włożeniu bezpiecznika "gdzieś" pojawi się napięcie, a nie wiemy czy np. ten przewód nie ma gdzieś zwarcia (chociaż i tak spali się bezpiecznik).
Tak samo jak w hatchback
To jest wykaz wszystkich bezpieczników. Numeracja bezpieczników (obok gniazda diagnostycznego) zaczyna się od górnego lewego rogu.
Weź miernik z zmierz rezystancję tego zaworu porównując z drugim. Jak taka sama to zaklej to narazie jak było, bo to nie jest teraz problemem. To nie przez to nie odpala. Zajmij sie przekaźnikiem silnika. Weź miernik i sprawdź przejście od przekaźnika do sterownika. Według schematu dla (Z16XER) pin 85 przekaźnika idzie do pinu A62 sterownika ,wtyczka...
Przekazniki i bezpieczniki z opisem co gdzie -nie po omacku
Jest na osłonie bezpieczników.Klapka którą ściągasz aby dojrzeć bezpieczniki.
Śmiało można tam podłączać. Tylko tak wpiąć ten adapter żeby obwód świateł dziennych też był zabezpieczony, czyli żeby nie działały po wyjęciu bezpiecznika.
Sprawdź bezpieczniki.
Sprawdzałeś bezpieczniki wzrokowo,nie wyjmując? To co zostało,wygląda na uszkodzony bezpiecznik.
Sprawdzałeś miernikiem jaki jest pobór na postoju? Jak nie to sprawdź i w przypadku gdy będzie on większy niż 0,02A to wyciągając po koleji bezpieczniki.
zwarcie ;) przez internet ciezko Ci bedzie to usunac - trzeba to zobaczyc zeby cos poradzic itp...
Bezpieczniki F13, F19, F21, F22, F34 w kabinie. Wszystko związane z wyświetlaczem i radiem. https://www.google.pl/search?q=bezpieczn...
Ja mam tylko wersję angielską. Jak Ciebie to satysfakcjonuje to proszę.
Podłącz miernik zgodnie z obrazkiem i po kolei wyjmuj bezpieczniki.
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Sprawdź, czy jakiś bezpiecznik nie wypadł ze skrzynki bezpiecznikowej podczas jej otwierania. Dołącz zdjęcie skrzynki bezpieczników. Napisz, który numer bezpiecznika wymieniłeś ?
F21 to wychodzi że idzie bezpośrednio do sterownika silnika, piny B1,B3,B5. Więc albo sam ster robi zwarcie, coś na jego wyjściu , albo wiązka gdzieś przytarta. Trzeba szukać. Oczywiście nie wykluczone że coś jeszcze czerpie z tego bezpiecznika oprócz ECM.
Witam .Wysuszyć wiązkę instalacyjną na silniku i skrzyni biegów oraz skrzynkę bezpieczników.
A sam czujnik nie powoduje zwarcia do masy ? Odłącz samą wtyczkę i zwierając wtyki w środku sprawdź czy zapala się światło cofania - jak nie przepali bezpiecznika - znaczy się uszkodzony czujnik.
A no to nie ma się co dziwić że masz dyskotekę na desce .Sterownik do wysuszenia i zegary i cała instalacja z bezpiecznikami.
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś problemy z Oplem,chętnie pomogę. Jeżeli pomogłem ,to zamknij temat.
Więc wynika z tego, że zwarcie jest w przełączniku wycieraczek.Po włączeniu spryskiwacza na tył nie mogą pracować wycieraczki przednia i tylna jednocześnie.
I to jest prawidłowe działanie, choć w takich sytuacjach próbnych nie podpinam przewodem, a żarówką H4 z równolegle połączonymi włóknami. W razie draki będzie robiła jako automatyczny bezpiecznik. :)
do monoblocka by sie przydal kondensator daj ze 2 farady spokojnie styknie to podlacz monocara z glosnikami przednimi pod wyjscie w radiu na przod a suba daj na tyl i tak powino byc ok ja u siebie tez mam 4 wyjscia rca i mam wlasnie tak ustawione i jest super zawsze faderem mozesz sobie regulowac wedlug wlasnych upodoban a bezpiecznik daj
w bezpiecznikach dziesiecio pinowe zlacze
Według schematów są dwie wersje zasilania. Jedna bez tylnego modułu elektronicznego i wtedy zapalniczka zasilana jest z bezpiecznika FE36 7,5A w skrzynce bezpieczników pod maską. Druga z tylnym modułem elektronicznym (w bagażniku z lewej strony) i zasilanie idzie z niego z bezpiecznika FR29 15A.
Znalezione w sieci: [url=http://forum.opel24.com/topic/44526... f
Może to pomoże ;-) Zarówno w książce "Sam naprawiam ..." jak i w "Instrukcji obsługi ..." znajduje się opis bezpieczników, zobacz może tego szukasz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/22-ytt3... http://www.elektroda.pl/rtvforum/19-ytt3... http://www.elektroda.pl/rtvforum/17-ytt3...
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Przekaźniki, kabelaszki.
Sprawdź bezpieczniki, tu opis do Astra3: http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Warto też sprawdzić bezpiecznik w odbiorniku, bo odwrotne dołożenie klem do zacisków akumulatora niszczy go, przy okazji sprawdzisz, czy kostka ISO jest dociśnięta dokładnie.
Podświetlenie a działanie panelu to dwie różne rzeczy zacznij od tego czego nie sprawdziłeś. Tak jak napisałeś, sprawdziłem bezpieczniki. W schemacie opel astra bezpiecznik odpowiadający za ogrzewanie,klimatyzację to numer f36, którego w moim aucie nie ma fizycznie. Jest gniazdo normalnie ale brak bezpiecznika. To normalne?
Dokładnie,bezpieczniki oznaczone jako KL15
Witam. Opel Astra H TwinTop spalił mi się najprawdopodobniej bezpiecznik. Jedną z skrzynek znalazłem pod maską, na niej brak opisu. Gdzie będzie druga skrzynia i gdzie będzie bezpiecznik zapalniczki?
Witam. Mam Opla Astre II 2.0 dti. Gdzie w Astrze jest bezpiecznik od świec żarowych? Kontrolka od świec zapala się ale świece nie grzeją. Pozdrawiam.
Przewody biegną bez żadnych połaczeń dodatkowych czyli od bezpieczników FB5 ,FB6 komory silnika do zasilania REC kostka XR6 2 pinowa pozdrawiam
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
To że zwarcie to wiem, tylko gdzie konkretnie szukać. Klosze lamp przednich czy tylnych? Włóż nowy bezpiecznik. Podłącz jedną lampę i sprawdź... Poza tym bezpiecznik nr19/10A (taki włożyłeś?) odpowiada też za oświetlenie tablicy i radio...
Trochę marna jakość skanu ale powinno wystarczyć. http://obrazki.elektroda.net/21_12673558... http://obrazki.elektroda.net/0_126735583...
http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Sprawdź bezpieczniki.
To znam, ale pytałem o przekaźniki, a to jest opis bezpieczników.
Odbiornik potrzebuje 2x 12v. To będzie w 100 proc. bezpiecznik. Sprawdz dokładnie.
Wątpię w te sprawne bezpieczniki. Któryś 58 będzie przepalony.
pewnie zmieniales kabelki na zasilaniu i zwarłes do masy i padły bezpieczniki chyba ze zmieniles czarny z czerwonym i pożegnałes radio
Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
Brak plusa na zegarach, do sprawdzenia na początek bezpiecznik nr 7.
Opuść skrzynkę bezpieczników pod kierownicą, pewnie za nią będzie jakieś stare alarmidło
Oto opis bezpiecznikow:
http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Tu masz stronę z rozpisem na bezpieczniki. W wariancie 2 bezpiecznik nr 7 to centralny zamek. Zobacz jak u Ciebie jest. Bo nie wiem czy samochód do 2006 czy od 2006.
Witam Panów. Wyciągałem bezpieczniki tak jak Panowie i niestety podobna sytuacja a mianowicie centralny przestał działać i tak naprawdę to nie ma innej możliwości zamknięcia samochodu, proszę o szybką radę bo samochód stoi przed domem a pojutrze są święta nikt mi go nie naprawi, jeśli ma ktoś schemat elektryczny to może na krótko uda mi się go zamknąć....
Proponuję sprawdzić opory ruchu wirnika dmuchawy - czy nie zaciera się któreś łożysko. Oprócz tego może być uszkodzenie polegające na zwarciu w uzwojeniu wirnika. Pokazane na obrazku nagrzewanie opornika grozi pożarem auta! Pend ???????
Witam Sprawdź wiązkę,lub kostki w skrzynce bezpieczników od tylnej wiązki.
A sprawdziłeś przynajmniej czy wszystkie bezpieczniki są sprawne? Bezpiecznik 34 http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec...
Bezpiecznik F2 ,przekażnik po prawej stronie nóg pasażera (przewód koloru czerwononiebieskiego idzie do pompy przez bezpiecznik F2). Powodzenia.
Nic nie podawaj na wentylator. Odłącz wentylator i włącz normalnie z kabiny tylko bez podpiętego wentylatora. Jak problem jest w wiązce to i tak spali bezpiecznik bo zwarcie będzie na przewodach. Jak zwarcie jest na drugim biegu wentylatora to bezpiecznik przeżyje bo zwarcia nie będzie gdyż wentylator jest odłączony. Testu nie rób długo bo bez wentylatora...
Jest to bezpiecznik termiczny,czyli ma mieć przejście.
Jezeli nie swiecą mijania i drogowe wygląda na to ,że nie ma już wyjścia z włacznika świateł (wypalone styki) . Włącznik do wymiany.
Jak dla mnie trop z tym bezpiecznikiem jest błędny. Masz schemat od ECU.
Witam.Sprawdz skrzynkę bezpieczników pod maską, szczególnie wtyczki pod nią.U mnie było to samo, okazało się że po wymianie skrzynki bezpieczników nigdy problem nie powrócił.
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Kostka stacyjki, albo rozrusznik panowie i nie kombinujcie, bo kolega pół auta rozbierze a i tak nie da rady... MarcinSm - masz możliwość wjazdu na kanał?
W/g instrukcji bezpiecznik nr 21 odpowiada za radio.
na 100% uszkodzony opornik redukcyjny lub tylko bezpiecznik termiczny zaraz kolo opornika.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Tak, można sprawdzić sprzęgło podając zewnętrzne napięcie na sprężarkę. Nie pomyl biegunowości (+ i - ). Najlepiej przez przewód z bezpiecznikiem (min. 5A).
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Bezpiecznik którego szukasz będzie nad nogami kierowcy.
No to ma być. Bezpieczniki wszystkie łącznie z puszką pod maską
Witam alternator zmieniony zauważyłem że coś rozładowuje mi akumulator jest to bezpiecznik fb2 odpowiedzialny za "80a diesel (kontroler czasu święcenia) Ktoś powie co jest podłączone pod ten bezpiecznik. Astra h 1.9 150km z19dth 2006 rok
Sprawdzałeś bezpieczniki
Może światełko w bagażniku? To częsta usterka w tym modelu, że świeci się cały czas.
Z opisu wygląda na to że to jest ten f-17, ile amper ma ten bezpiecznik.
bezpiecznik termiczny,można zastąpic zwykłym drutem
To autko może mieć w bagażniku po lewej stronie (czyli kierowcy) moduł REC z bezpiecznikami.
Wszystko po zamknięciu auta gaśnie, wszystkie lampki wyłączone a radio ma osobny bezpiecznik.
Bezpieczniki nr.3 i 4 pod maską 30A ,kwadratowe
Kolega doszedł w końcu czemu ten bezpiecznik się przepala ?
Poka bezpieczniki od swiatel mijania w astrze h
Żadnego przekaźnika nie ma. Plus->bezpiecznik->włącznik przy pedale->żarówki z tyłu.
W złączu 13 pin masz zarówno stałe 12V do zasilania oświetlenia wewnętrznego, lodówki i pompy do wody w przyczepie campingowej, jak i 12V po stacyjce do ładowania akumulatora w przyczepie. Zgodnie ze sztuką obwód stałego 12V powinien być pociągnięty przewodem 2,5mm2 i zabezpieczony bezpiecznikiem 30A. Do niego możesz się bezpiecznie podłączyć przez...
Spróbuj tego : 1. Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi, 2. Przekręcamy kluczyk w stacyjce do momentu zapalenia się kontrolek. 3. Przytrzymujemy w kluczyku guzik odpowiadający za zamykanie drzwi przez ok 3 sek. 4. W tym czasie drzwi zaryglują się i odryglują ponownie. 5. Kluczyk jest zaprogramowany.
Nie wymyślaj głupot Konsekwentnie szukaj uszkodzonego bezpiecznika lub przerwy w instalacji w wyniku kolizji
Raz pali raz nie - sprawdź przekaźnik od rozrusznika w skrzynce z bezpiecznikami koło akumulatora mogą być styki nadpalone
Wróć do bezpieczników.
bezpiecznik aster aster bezpiecznik radio bezpiecznik komor aster
kierunkowskazy civic koszt naprawy matrycy sterowanie triakiem atmega
Zamrażarka Whirlpool, Haier, Liebherr – działa, ale nie świeci zielona kontrolka LED/żarówka Electrolux – pralka kończy pranie po 1 minucie, nie pobiera wody, presostat, blokada drzwi