Witam. Kolego usterka naprawiona? Mam dokładnie ten sam problem w mojej astrze.
Byłem u znajomego, spróbował podłączyć, stwierdził, że za stare auto Jedź do normalnego mechanika, co ma normalny sprzęt.
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1.6 8V. Problem mój polega na tym że jak silnik jest zimny to bardzo ciężko zapala (cztery, pięć obrotów silnikiem). Jak się zagrzeje to jest ok. Dodam że wymieniłem świece przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa, powietrza a nawet olej i nic nie pomogło. Przejrzałem cały układ pod względem podciśnień....
Witam mam problem z astra K 1.6cdti 2017R ciężko zapala rano .Samochód był u mechanika sprawdził świece żarowe powiedział że są sprawne . Spisałem listę błędów P0671 OBWÓD PRĄDOWY ŚWIECY ŻAROWEJ P0673 P0674 P067B WYSOKIE NAPIĘCIE P066D P066B Proszę o pomoc.
Jeśli był by to czujnik wału to by ciężko zapalała i gasła samoczynnie c nie? A tak nie jest
Przy większym ciśnieniu paliwa więcej paliwa jest wtryskiwane przez wtryskiwacz i dzięki temu dawka paliwa jest za duża i zalewa motor, sprawdź sobie afr i to być może rozwiąże problem.
hehehe nie rozmieszaj mnie samo się nic nie zrobi jasne ze odczytałem głupie pytanie :P ..... Jakie ciśnienie paliwa? Zakładam, że silnik jest po prostu zalewany którymś z paliw, dlatego ciężko startuje.
Myślałem też nad tym, ale po głębszej analizie w tym modelu silnika jest tylko 1 czujnik temperatury który podaje wartość do ECU, a ECU dalej podaje wartość temperatury silnika na zegary, a ta jest prawidłowa ok 90 stopni. Gdyby był uszkodzony to ciężko by zapalał rano i temperatury by nie wskazywał, albo wskazywał by błędnie. Pozdr.
Ok. Tylko czy przy uszkodzonej pompie nie powinny wyswietlac sie jakies bledy? Samochod byl juz na sprawdzeniu wtryskow, w serwisie silnikow disla, wiec gdyby to byla pompa to chyba by to zauwazyli... Zreszta okres oczekiwania na zapalenie trwa kilkanascie minut, silnik zdazy sie wychlodzic do ok 70C i wtedy zapala...
Witam Odpowietrzać trzeba na pewno. U mnie po tej operacji trzeba było odpowietrzyć układ a że w tych silnikach bardzo ciężko się to robi to zrobiłem to w serwisie. Pozdrawiam
A ja myślę że zapala na gazowni i w baku wcale nie ma beny albo pompka już dawno umarła i parownik jest Tomasetto.
Dodam że nie dzieje się to za każdym razem, raz na kilkadziesiąt udanych odpaleń samochodu więc ciężko utrafić ten moment żeby zmierzyć kiedy akurat przekręcę kluczyk i nie będzie żadnej reakcji silnika.
Witam, od roku jestem posiadaczem Opla Astry G rok 2003 1.6 8v (Benzyna bez LPG). Problemem jest odpalanie po kilkuminutowym postoju, samochód baardzo ciężko odpala, dławi się, dusi, kontrolki oleju i alternatora gasną i zapalają się do "pełnego odpalenia", jednakże wystarczy lekkie depnięcie gazem i od razu wchodzi na obroty i nie ma żadnego problemu....
Zaczęłem tankować verve i tym podobne paliwa, i jest dobrze, raz na 2 tygodnie sie przydarzy żeby długo zapalał, a jak na próbe zatankowałem zwykłe paliwo to co drugi raz ciężko palił. Czy ta czułość na paliwo to oznaka ze pompa paliwowa do wymiany???
Mam problem z moją astrą a mianowicie , silnik ma problemy z odpaleniem gdy jest nagrzany ale jak już odpali to chodzi na 2 , 3 cylindrach a jak stoi odpalony to zapala się kontrolka od ładowania i skacze na obrotach .
Właśnie też o tym myślałem bo miałem tak kiedyś w corsie c z sekwencją pół auta wymienione a co rano szarpało okazało że wtryski puszczały.Zakręce jutro zobaczymy .Niestety resztek gazu nie wypalę bo się coś zrypało i nie przełącza a awaryjne zapalanie na lpg też nie wchodzi w rachubę.
EGR prawdopodobnie jest uszkodzony, źle się otwiera, z czego co zrozumiałem od elektronika który sprawdzał EGR na OPCOMie, to zawór nie otwiera się liniowo np 10; 20; 30; 40; 50 aż do pełnego otwarcia czyli 100, tylko 20; 80; 100. Jeżeli zawór byłby cały czas otwarty to jest możliwość że autko kiepsko by odpalało? Dodam że po każdym ciężkim odpaleniu...
Witam mam problem z moją astra świecił mi się cdkd ( lampka silnika pomarańczowa ) auto nie ma mocy obroty skaczą ciężko sie zapala i wiadomo pali więcej i go dławi !! masakra, podpiąłem pod komputer wyskoczył mi błąd czujni położenia wałku rozrządu wymieniłem go na nowy zamiennik lampka dalej świecki auto dalej nie ma mocy obroty skaczą i go dalej...
Ja z kolei zaraz będę szukał 3 mechanika. Moja astra 1,4 97r. ma taki problem, że albo dobrze zapala, a ma kłopoty na wysokich obrotach (dławi się), albo ciężko ją zapalić i nierówno chodzi na niskich obrotach, a super lata na wysokich. Świece są nowe i przewody też. Jak mechanik kręci zapłonem (tym walcowatym pomarańczowym urządzeniem, w które wchodzą...
Witam serdecznie, chciałem zapytać czy kiedyś miał ktoś podobny problem. Otóż przy zapalaniu na benzynie bardzo ciężko odpala Opel 1.4 benzyna, a gdy zapali to w połowie gazu jeszcze jako tako jedzie, a przy pełnym wciśnięciu gazu bardzo go muli wręcz nie przyspiesza. Na gazie wszystko jest okej.
Czyli że to jest wina aparatu zapłonowego? Wcześniej zawór był otwarty cały czas, chyba że nie zakręciłem rozrusznikiem to po 5-6 sek. wyłączało zawór.Ale start rozrusznika uruchamiał go natychmiast. Wygląda to tak jakby hall musiał się ''wzbudzić"(czy to możliwe jest technicznie?) albo jest jakaś inna przyczyna,bo na benzynie też ciężko zapala. co...
witam mam problem z astra 2,0 dtl było ciepło samochód palił na dotyk, zrobiło sie zimno temperatura spadła poniżej 0 to palił ciężko ale zapalał gdy spadła poniżej 10stopni auto nie chce odpalić a jak odpali to pali na 2 gary silnik cały się trzęsie i dymi... wymieniłem filtr paliwa i uszczelka i nie wiem co dalej :((( ogólnie masakra .... pozdrawiam...
Witam! Mój problem jest tego typu: Astra w piątek przyjechałem zgasiłem git. Natomiast następnego dnia cisza kręci i nic. Okazało się że nie dostaje paliwa. Wymieniłem pompkę paliwa i zaczęło się, Astra na zimnym silniku zapala i od razu gaśnie za którymś razem w końcu zapali. Zanim się nagrzeje(i przełączy na gaz) muszę trzymać ją na obrotach, a nie...
Psikanie plakiem nic nie da, jeśli jest uszkodzony czujnik położenia wału niema iskry z modułu i pompa paliwa też nie startuje, przypadłość opla ,kiedyś rozebrałem 1/4 samochodu w poszukiwaniu przyczyny, winny był czujnik położenia wału i jeszcze kiepski dostęp trzeba działać z kanału lub podnośnika. Zaraz na wstępie autor napisał, że ECU widzi obroty...
Mojej Żonie wpadła moneta w gniazdo od zapalniczki i nikt tego nie zauważył do puki nie próbowałem włączyć kompresora i zobaczyłem że jest moneta a wcześniej samochód zaczął fiksować z obrotami zaczął dziwnie pracować silnik aż w końcu wszedł w tryb awaryjny, nie można było dodać gazu pedałem bo nie reagował wszedł na obroty 2000 tys i zwiększał je...
Ałto przestało nagle zapalać. Po wymianie pękniętego przewodu przelewowego i zmianie filtra, odpowietrzeniu zapala ale nie ma wolnych obrotów. Jak trzymam na gazie to chodzi jak spuszcze to gaśnie i ciężko odpalić ponownie. Znalazłem nieszczelności i w dolocie powietrza. Jutro kupię uszczelki i zobacze. Co może być jeszcze przyczyną takiego stanu. Dodam...
Witam, mam problem z autem. Ostatnio zaczęło mu się ciężko palić na zimnym. Sprawdziłem AKUMULATOR, który akurat był do wymiany. Problem nadal występował, więc wymieniłem FILTR PALIWA oraz wstawiłem ZAWÓR ZWROTNY. Problem nadal istnieje. Wymieniłem KOSTKĘ STACYJKI, ale dalej to samo. Zauważyłem również, że nie ma kontrolki grzania ŚWIEC, ale gdy odłączę...
A jak u siebie masz zaślepiony to jak masz zrobione obejście bledu? Dodam że u mnie kiedyś przy ciężkim odpaleniu zapalał się check albo w trakcie jazdy ale to zadziej wystarczyło zgasić auto i odpalić i znikał teraz narazie się nie zapala ale błąd zapewne jest. A i auto ciężej odpala nie pali od buta trzeba lekko gaz wciskac żeby zapalil
Ja proponuje dokopać się do EGR'a u mnie to on powodował szarpanie, dodam że mam identyczny silnik, dostęp jest ciężki ale warto sprawdzić, jak jest zapchany nagarem to się zacina i może wpuszczać za dużo spalin do układu i powodować szrpanie. Zapytam jeszcze check :idea: nie zapala Ci się :?:
Wczoraj wybrałem strzykawką ropę i widziałem, że jest zmieszana z brązowym osadem. Do sucha wytarłem ręcznikiem papierowym i na nim też byl ten brązowy syf. Dzisiaj wyciągnąłem filtr i z latarką w telefonie zajrzałem do puszki wypełnionej ropą a na dnie były kropelki o piwnej barwie... okrągłe ładne kropelki płynu... co za cholerstwo to nie wiem, ale...
Wtedy raczej miałby problem z odpaleniem - u mnie pali od pierwszego obrotu... Widzę ze po p[przekręceniu kluczyka komputer robi "przegląd " układu - żółta kontrolka jeśli tylko mignie to wiem ze już zostanie i będzie brak mocy, jak jest chłodniej - tak poniżej 10 stopni i silnik zimny to żółta kontrolka gaśnie po sek. -dwóch od przekręcenia kluczyka...
Witam mam problem związany z świecami żarowymi , czasami się nie zapala lampka przy zapalaniu od świec żarowych następnie auto ciężko pali albo tak kreci ze aku pada a dzieje sie to wtedy gdy auto jeździło i zostało pozostawione na parę godzin ( 2-4) rano pali normalnie , świece żarowe były wymieniane na nowe , nie wiem co to jest pomocy :))
opel astra21.8 16v benzyna gaz sekwencyjny .problem mam taki że ma ciężko odpalić a gdy już zapali obroty silnika są nierówne i po kilku minutach zapala się kontrolka chek engin.problem ten ginie po przełączeniu na gaz kontrolka gaśnie a silnik pracuje bez zarzutów. może ktoś z was miał podobny problem z góry dziękuje za pomoc.[/code]
Ciężka sprawa z tym czy można... może spec od OPLA się znajdzie i odpowie na to pytanie. Zresztą jak napisałeś, zapala się 1 kontrolka, po chwili jest dyskoteka i silnik gaśnie więc.. wniosek nasuwa się sam: coś jest źle. Napisz: te objawy następują przy jeździe na Pb, czy może po przejściu z Pb na LPG?
To zobacz czemu ciężko zapala. Jakiej rady chciałeś? Dokręć dwie śrubki tu? Zawieź choinkę zapachową pod lusterkiem? Przetrzyj wszystkie kable jedwabną ściereczką? Poza tym fajnie by było jak byś napisał jak silnik, Opel czy Isuzu, to TDI to nic nie mówi, każdy teraz tak określa diesla.
Witam! Wymieniłem w mojej Astrze stacyjkę, bo poprzednia bardzo ciężko chodziła. Jednak podczas wymiany (niepotrzebnie, jak się później okazało) odłączyłem kable od stacyjki. Po założeniu nowej stacyjki, podłączeniu kabla okazuje się, że samochód nie chce się uruchomić. Tj. dokładnie - rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala, ew. czasami na pół sekundy...
Odgrzeję temat. Jesień trwa a zima tuż tuż i problemy z zapalaniem również powrócą. Moja <iskierka> to astra td 1.7 (silnik opla) 68 KM z roku 1996 więc już nie młódka. Zegar pokazuje 230 000 ale ile to przejechało tego nikt nie wie.Na zimnym silniku zawsze musiałem 2 do 4 razy kręcić rozrusznikiem po 10-15 sek. Po odpaleniu walnęła z rury czarnym...
Witam wszystkich, Od pewnego czasu mam problem z samochodem Astra G 2004r 2.0 DTI. Od jakiegoś czasu po odpaleniu na zimnym silniku przez jakiś czas zapala się kontrolka z kluczykiem i zimne autko jakby dłużej kręciło. Na ciepłym silniku problem nie występuję. Błąd w komputerze P0380-układ świec żarowych. Kontrolka sprężynki przy odpalaniu zimnego auta...
Napisałeś w tytule : "pali sie chek" Jedź do warsztatu, który podłączy diagnoskop Tech2 lub chociaż Opcoma i zweryfikuje przyczynę zapalania się lampki "check". Część błędów w Astrze H można też sprawdzić metodą ręczną "gaz-hamulec". Opis metody: 1. Na wyłączonym zapłonie wciskamy do oporu pedał gazu i hamulca 2. Włączamy zapłon ale nie odpalamy silnika...
Witam. Mam problem z moją Astrą od pewnego czasu podczas uruchamiania silnika zapala się kontrolka "Check engine" (ciężko pali lub odpala i gaśnie) 80% uruchamiania silnika (check engine). Czasem uda odpalić się normalnie auto i nie ma problemu. Gdy kontrolka się świeci auto trochę szarpie, brakuje mu mocy i wkręca się max do kolo 4000 obr/min. Dodam,...
Mam podobny problem. Najczęściej jak jest wilgotno (pada deszcz) po przełączeniu na gaz dusi się, nierówno chodzi ale tylko na niskich obrotach. Jak już trochę pochodzi jest lepiej, ale nie tak jak powinno być. Na benzynie wszystko jest ok, no poza tym że (tak 1-3 razy w miesiącu) ciężko zapala na benzynie. Nie umie zaskoczyć, a jak już załapie to jakby...
Witam. Mam następujący problem z odpalaniem: Zimny silnik - przekręcam kluczyk i ewidentny objaw rozładowania akumulatora. Po przekręceniu kluczyka ciężko kręci raz, albo dwa i gasną wszystkie kontrolki. Kręcę drugi raz jest trochę lepiej, ale znów to samo. Chwila przerwy. Po 2, 3 minutach znów kręcę, tym razem przygasają kontrolki, ale wolno kręci...
Witam forumowiczów. Moim problemem jest ciężko odpalający silnik. Mianowicie pompa wtryskowa po naprawie w serwisie Bosch-a, ustawiony rozrząd i pompa na 100%. Pompa podaje paliwo na wtryski po 10-15 obrotach wału i wtedy zapala. Pompa podłączona na krótko do banieczki z paliwem. Zero pęcherzyków powietrza. Jak się rozgrzeje, trochę szybciej odpala....
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z Astrą.Auto stopniowo zaczęło słabnąć i ciężej odpalać zapalał się czek na 3 sekundy i gasł.Trwało to tydzień czasu aż w końcu nie można było uruchomić samochodu,jak przekręciło się kluczykiem wariowały na desce wszystkie kontrolki.Po bardzo ciężkim odpaleniu nie działa obrotomierz i nie załącza się turbina,auto...
Witam Proszę o pomoc ,mam problem z moim autem ,problem polega na tym ,ze jeżeli silnik jest zimny auto ciężko pali tz. odpala i gaśnie po paru próbach odpala i z wydechu leci biały dym, jak chce jechać to zapala się kontrolka na zegarze o ile się nie mylę chek ( wygląda jak silnik) auto nie ma mocy, mogę jechać ale bardzo wolno i stukanie tak jak by...
Witam. Nie mogę dojść do ładu z astrą. Objaw. Trudność w odpaleniu silnika. Kręci, kręci, nie odpala. Trzeba "pompować" pedał gazu, w końcu załapie, przez chwilę pracuje nierówno i potem pracuje dość dobrze. Jedynie lekko faluje na obrotach. Co dziwne, jeśli jest bardzo zimno (-5 stopni lub zimniej), auta nie trzeba "pompować", zapali od razu. Też przez...
Abo linka ciężko chodzi i jak przy zapalaniu wcisnąłeś pedał gazu tak zostało, albo ktoś ci wymienił silnik i dodał jeszcze podtlenek azotu. Odpal go i niech trochę pochodzi - ważne, że odpala. Jak już odpalisz to zobacz czy reaguje na dodanie gazu. Jak masz dziwny pedał gazu to zaglądnij pod maske i zobacz czy nie został na maxa przepustnica otwarta....
Jeśli w trakcie usterki zapala sie kontrolka silnika to musi być błąd. Moja rada jest taka , gdy usterka wystąpi i potem sama przejdzie a nawet gdy kontrolka zgaśnie nie gaś auta tylko jedź na odczyt błędów. Być może błąd znika np. po trzech odpaleniach i nie ma go w pamięci. Ale gdy nie zgasisz auta tylko podepniesz się techem2 to napewno będzie błąd....
potwierdzam świece, jak ciepło to zapalisz ,a czym zimniej to gorzej pali. Silnik jest z tego znany a koszty niewielkie w zależności od dojścia do świecy.To część eksploatacyjna i norma. Dziekuje za podpowiedź, oczywiscie jutro wykrece i sprawdze jeszcze raz. Z tym problemem borykam sie od 3 lat. W sezonie przejsciowym ciężko zapala. W zimę pali z...
Dziękuję. Trochę mi ulżyło. Ale tylko trochę bowiem zainteresowałem się ładowaniem po tym jak przy ujemnej temperaturze ( już -4 stopnie ) autko dosyć ciężko zapala. Boję się co będzie jak przyjdzie -15. Oto co zaobserwowałem: napięcie spoczynkowe rano 12,7 V napięcie po włączeniu świec żarowych 10,9 -> 11,7 napięcie przy rozruchu 10,5 ~ 11,0 po uruchomieniu...
Witam, auto jak w temacie rocznik 2007 DTL 8 zaworów. Przebieg licznikowy 280tys. Auto ciężko zapala na zimnym( na ciepłym też ale lepiej). Błędów w ecu brak ( był jeden P0380-08 od swiec żarowych, sprawdziłem wymieniłem jedna była spalona ogólnie teraz dwie są wymienione 2 jeszcze chyba orginalne ale sprawdziłem je grzeją ) i teraz tak: -swiece teraz...
Ciężko to wyregulować przy zbiorniku w kole zapasowym. U mnie jest tak że zatankuje do pełna i pokazuje czerwona dioda jak rezerwę, przejadę około 60 km dioda zaczyna gasnąć ale jak przyhamuję zapala się i gaśnie . Po około 200 km zaświeca się jak przyspieszam i tak do około 300 km jeżdżę i tankuje . jak miałem inne auto i zbiornik stojący to można...
Witam, mój problem z Astra II 2.0 16v wygląda tak: Kiedy auto się zagrzeje, zaczynają falowac obroty od 1.5 tys do 3 tys.Normalnie auto ma trochę za Niskie obroty około 600 obr/min. Kiedy obroty zaczynają falowac czujnik temperatury pokazuje że temperatura silnika spada do minimum (na wskazniku). Jak auto zacznie normalnie pracować Czujnik pokazuje...
Witam Mam problem z tym samochodem Problem jest z paliwem objawy jakie były wcześniej Na początku check się świecił brakowało bardzo dużo mocy jednak po postoju 3 tyg było ok , później auto chodziło jednak rano ciężko zapalało porostu nie trzymało paliwa tak jakby schodziło ale dal rade pociągnąć Dzisiaj tzn teraz nie chce wgl zapalić , filter ok ,...
Witam wszystkich Mam problemy z odpaleniem Astry G Z16SE. A więc zacznijmy od początku. Auto od jakiegoś czasu zaczęło być coraz słabsze, co starałem się wytłumaczyć wiekiem auta. Aż ostatnio zaczęło gasnąć na wolnych i ciężko chciało się odpalało. Dojechałem do garażu i już nie ruszyło. Po długiej diagnostyce okazało się, że został ścięty klin na kole...
Wita. Wiem że zaraz usłyszę ze taki problem z problemem odpalania juz był wałkowany ale jednak nie był bo moj przypadek jest chyba nie do rozwiązania. Opel Astra 2,0 DTL 82km. Wymienione w aucie : pompa po regeneracji(tłoczek uszczelnienia itp) przelewy, uszczelki filtra wraz z filtrem, uszczelki miedziane przy pompie, trawersy, termostat, czujnik temperatury....
Witam Piszę na tym forum bo już mi sie pomysły skończyły co może być przyczyną ciągłego wyświetlania błędu nr 19 (Sygnał obrotomierza lub jego obwód (przerwany sygnał)) Zaczęło się od tego, że chciałem sobie zaizolować kabelek który leci od czujnika położenia wału korbowego do wtyczki koło rampy wtryskowej, bo izolacja obleciała. Zaizolowałem, owinąłem...
No więc udało mi się w ramach testu załatwić używany/sprawny moduł do świec. Jego wymiana jednak nie przynosi żadnego rezultatu. Jest to co było. Zacząłem troszeczkę szperać i testować i zauważyłem ciekawą rzecz. Wczoraj po przejechaniu około 40 km silnik zagrzał się do 85 stopni ( tak pokazywał licznik na desce rozdzielczej ) i nagle temperatura zaczęła...
Witam, bardzo proszę o pomoc, mam problem z moją astrą. W aucie wymieniony był sterownik pompy od takiego samego silnika 2.0dtl, sterownik sprawny, stary padł i wymieniony razem z zaworem dawki paliwa. Auto zapala tylko na plaka i po rozgrzaniu chodzi już bez plaka, ale strasznie dymi na siwo oraz na wolnych obrotach faluje w granicach 700-1000obr....
Witam Astra G X16xel(PB/GAZ) na PB raz pali dobrze raz muszę kręcić bardzo długo, nie ma to znaczenia czy ciepły czy zimny .Pompa paliwa i filtr wymieniany kilka miesiecy temu,w rozrządzie nic nie grzebane,czujnik temperatury cieczy sprawdzony ,chek sie nie zapala błędów w sterowniku nie ma.Wydaje mi się ze regulator ciśnienia jest ok bo auto na benzynie...
Witam, Mam problem z Opel Astra G 1.6 8v 1999r. benzyna gaz. Autko miało wcześniej problem z nierówną pracą silnika, falującymi obrotami, nie dało się jechać na benzynie, przepustnica się zacinała, a problemem był uszkodzony czujnik przepustnicy (TPS). Teraz zauważyłem lekki problem który był od czasu naprawy albo i wcześniej, więc ciężko określić....
Witam mój problem jest taki że , gdy odpalam asterke 1.6 ,benz. 92r. na zimnym silniku to silnik pracuje równo nie ma żadnych dolegliwości po 5 min. zaczynają falować obroty i jak bym ruszał to nie pojadę daleko bo jest ciężko ruszyć , ale poczekam chwilę dłużej w końcu zapala się chek engine i obroty się wyrównują troszkę ale dalej pluje z tłumika...
Witam. Mam problem z ASTRA H 1.9 DTL 100KM z 2007 roku. Auto słabo zapala, tzn za drugim, trzecim lub jeszcze którymś tam razem. Błąd jaki pokazuje się w OP-COM to P0340-28 "Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem". W aucie było wymienione: - rozrusznik, ponieważ rozpadła się tulejka i ciężko kręcił; - świece...
Witam kolegów. Otóż mój problem zaczął się 2 tygodnie temu. Auto ciężko odpalało, gasło, brak mocy w jeździe, strzelanie z rury czasem zapalała się kontrolka chack. Pojechałem do gazownika u niego ok. Potem do mojego Mechanika, początkowo stwierdził że filtr paliwa poprzez mrozy i naszą polską benzynę zalepił się - faktycznie po wyjęciu był kisiel,...
Docelowo dowiedziałem się, że silnik jest już w złym stanie fizycznie i za uboga mieszanka jest następstwem łańcucha wydarzeń i czynników. Sęk w tym, że mój silnik nie jest w złej kondycji. W październiku poszła uszczelka pod głowicą, wywaliło olej do plynu, dodatkowo jeszcze przez korek wlewu oleju. Auto pojechało do speca od takich tematów, silnik...
Witam wszystkich. Mój samochód to Opel Astra F 95 z silnikiem C14SE+LPG, samochód automatycznie zapala na benzynie a po zwiększeniu obrotów przełącza się na gaz. Pierwszy problem to dopalanie auta. Zazwyczaj zapali i od razu zgaśnie. Aby za drugim razem odpalił najlepiej cofnąć całkowicie kluczyk i odczekać ok 4 sekund i wtedy zapali normalnie. Często...
W piątek auto zaprowadzone do garażu (mechanika ) odebrane w sobotę -mój magik (mechanik) stwierdza że wszystko gra - opisane wszystko wyżej , w niedziele podjechałem na obiad i wróciłem do domu ok 10km oczywiście kontrolka zapaliła się , w poniedziałek rano wyjeżdżam do pracy , coś ciężko zakręcił rozrusznik i mignęła mi kontrolka ABS :) przejechałem...
Witam ponownie, więc, wyczyściłem zapaćkane olejem podciśnienia ( czyli jedno od EGRa bo więcej w tym sprzęcie nie ma) pompe Vacum też bo już uszczelniacz puszcza i była pełna oleju. No w sumie jeszcze jest drugie podciśnienie do zaworu upustowego które sprawdziłem i sam zawór też, co prawda mniej przerywa ale jeszcze coś go boli. Ale teraz to nie problem...
Witam Elektroradców, Znalazłem się tutaj ponieważ szukam porady, otóż mam Opla Astre 1 F Sedan, samochód jest ze mną od ponad roku i zawsze był nie zawodny, lecz niestety od pewnego czasu coś mu dolega i aż się prosi o remoncik. Otóż problem wygląda tak, że Astra już od dłuższego czasu zawsze mi trochę szarpała podczas jazdy, szarpanie wygląda tak jak...
Witam! Widzę że trafiłem na wątek który ( niestety !!! ) dotyczy i mnie a raczej auta którym się poruszam Astra F z silnikiem C18NZ. Szukałem, czytałem, "grzebałem" i nie mogę dojść usterki. Generalnie problem jest bardzo podobny do problemu kolegi fieras, z tym że problem nie pojawił się zaraz po założeniu instalacji. Stopniowo silnik coraz gorzej...
Witam.Jestem nowy na tym forum także z góry proszę o wyrozumiałość.Mój problem polega na tym że:dwa tygodnie temu pożyczyłem auto ojcu,wszystko było w porządku dopóki nie zabrakło mu paliwa/stało sie to w te największe mrozy 15-19st na minusie/,pomyślałem że doleje paliwa i dojade-niestety,wlałem 5 litrów i nic,i tu zaczynają sie moje problemy z moją...
Hejka a więc powiem tak świece wykluczam dlatego że problem występuje też latem a świece zaczynają podgrzewać od określonej temperatury z tego co mi wiadomo. Teraz przy tych mrozach zapala się kontrolka na kilka sekund i jak po nocy odpalam to tak jak piszesz od strzału .W ogóle mamy ten sam silnik też DTH 1,7 dlatego źle się sugerowałem tym zaworem...
Po jak długim postoju występuje ten problem??? Jak zapala w chwili gdy jest problem?? Jest jakiś problem z zapalaniem?? Jakie jest ciśnienie paliwa?? Może po prostu masz problem z zaworkiem zwrotnym i dlatego to ograniczenie mocy bo brakuje paliwa po zapaleniu, a potem działa ok. Zazwyczaj po każdym dłuższym postoju wychładzającym samochód do temperatury...
Na wstępie chciałem się przywitać i podziękować ponieważ już od jakiegoś czasu czytuje wasze wypowiedzi i zwykle znajdowałem rozwiązania moich problemów bez konieczności zakładania osobnych tematów. Tym razem jest inaczej... Posiadam opla astre 1.6 16v z silnikiem z16xe benzyna + gaz. Problem jest tego typu że na benzynie trzymając gaz do dechy bardzo...
koledzy moje pytanie jest proste czemu po odpięciu krokowca od lpg nic się nie zmieniło??? a co do mojego sam to tak...... kiedyś w lato zapalił mi się chceck i zamulało samochód kilka razy pojeździłem na paliwku 2 tygodnie i przestało niedawno znowu się zaczęło nasilać tym razem tesz po przełączeniu na benzynke sam był nie taki kody pokazywały teraz...
Podłączyłem oscyloskop pod czujnik położenia wału i nie zapalił... po kilku próbach udało mi się do zapalonego silnika podłączyć oscyloskop żeby nie zgasł i poobserwować przebiegi. I wydaje mi się że za niska jest amplituda sygnału, bo około 1,2Vpp to niewiele na biegu jałowym. A przy obrotach około 2tys. 2,5Vpp to też za mało. Dodam jeszcze że przebieg...
Witam, Zacznę może od tego, że na forum znalazłem parę podobnych tematów, ale żaden z nich nie udziela w pełni odpowiedzi na moje pytanie i nie rozwiewa moich wątpliwości. Dlatego też założyłem nowy temat. Dodam jeszcze, że nie jestem wymiataczem w temacie silników samochodowych a w szczególności rozrządu :). A teraz przejdźmy do sedna problemu. Postanowiłem...
Witam! Może ktoś mi wytłumaczy działanie fabrycznego centralnego zamka a raczej jego usterki. Nieraz rozładował mi się w zimę akumulator, oczywiście wył sobie alarm z własnym zasilaniem, ale nigdy nie spotkał mnie problem (TAKI!!!!) z otwarciem drzwi, ale od początku: Auto było nie odpalane ze 4 dni (czasami bywa że zdechnie akumulator(roczny) , ponieważ...
Witam, mam ASTRĘ II (G) Kombi 1.6 16v (silnik X16XEL) Problem jest klasyczny chyba dla tego samochodu (powoli zaczynam mieć go dosyć mimo, że mam go dopiero od ok. miesiąca). Kiedy go kupowałem, oczywiście objawów nie było żadnych, ale już dwa dni później zaczął ciężko ruszać jak postał trochę i obroty lekko falowały. Z biegiem czasu było to coraz bardziej...
Witam Jeżeli zły dział,proszę mnie cierpliwie poprawić. Szukałem na różnych forach podobnych tematów i jako,że żaden nie rozwiązywał problemu postanowiłem "ostatnią deską ratunku" zahaczyć o tutejsze. Sytuacja wygląda tak: Zimny silnik ( lato +20 na zewnątrz lub zima -15 bez znaczenia) odpala na benzynie (na lpg nie ma możliwości,chyba,że w trybie awaryjnym)...
Wreszcie mogę podzielić się konkretnymi spostrzeżeniami. Przed uszczelnieniem zespołu wtrysku i wymianą silnika krokowego: - ciśnienie na wyjściu wtrysku podniesione do 2.5bar inaczej silnik dławił się przy przyspieszaniu, - silnik ciężko zapalał, wchodził na obroty przez kilka sekund jakby nie wszystkie cylindry pracowały, uruchamiał się jak traktor,...
Na początku witam wszystkich serdecznie. Chciałbym abyście pomogli rozwiązać mi następujący problem. Samochód zachowuje się dość ciekawie -gdy jest zimny nie ma problemów z odpaleniem (dlatego myślę że to nie problem z samym Immobiliserrem), gdy się rozgrzeje i np. zatrzymamy się na stacji żeby zatankować nie można go uruchomić (kręci – a nie...
aster zapalać ciężka zapalać peugeot renault ciężka zapalać
alarm micra samsung firmware update włącznik lampa stać
pomiar rezystancji grzałki piekarnika pralka haier opinie
Lokalizacja przewodów paliwowych w Seat Leon 1P Montaż stalowej miski olejowej w Golfie 1.9 TDI