Mimo dobrego ciśnienia sprawdź hydropopychacze na tym cylindrze.
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Silnik kolizyjny. Zacznij od pomiaru ciśnienia w cylindrach.
Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
A rozdzielacz?
Próba olejowa ale raczej dół silnika do remontu. Niestety ten typ tak ma że przy 200 tys km większość silników traci kompresję na którymś cylindrze.
Możliwe usterki: - przepalone świece żarowe, - zapowietrzający się układ wtryskowy, - słaba kompresja na jednym cylindrze.
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Musiałbyś ręczenie rozwiercać małe dysze do uzyskania prawidłowych korekt ale jest czas otwarcia i zamknięcia , rezystancja cewki oraz prąd podtrzymania. Tylko z tym rozwiercaniem to mały błąd i będzie za ubogo na którym cylindrze i wypali głowice. Niestety korekta jest średnią dla wszystkich cylindrów.
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Nie sprawdził , tylko wymieniał ?
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Samochód ma (lub miał) instalację gazową ?, jeśli tak, to sprawdź czy impulsy do sterowania lpg nie są brane właśnie z nie działającej cewki
Kup honownicę. Popraw hon na wszystkich cylindrach i to samo pierścienie.
Powinno śmigać od ręki jak tym bardziej te same by poszły. Sterownik lpg jaki bo pewnie nie masz do niego podglądu?
kolego na 100% wieszają się zawory, pewnie facet robi krótkie odcinki albo jeżci jak ci..ta.
Jeśli nie chcesz kupować drugiego komputera to możesz dać sam komputer do jakiegoś elektronika który sprawdzi połączenia wewnątrz komputera. Koszt takiego serwisu powinien wynieść z ewentualną naprawą około 200 zł.
Kluczowanie cewki pozostaje .
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
No z pewnoscia nie jest to sterownik :) a co do dalszej diagnozy to trzeba zrobic kilka prob.
Juras, tam padła UPG. Wypaliło pomiędzy cylindrami.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
W prowadnicy zaworu zbiera się nagar który częściowo blokuje zawór i się nie domyka. Właśnie dzisiaj robiłem taki silnik i zabieg czyszczenia układu dolotowego i zadziałało (zresztą nie pierwszy raz :) ) Oczywiście wykluczając uszkodzenia elektryczne. Można też ściągnąć głowicę i oddać do naprawy. Zauważyłem że jak jeździ się na krótkich odcinkach i...
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Wiadomość niepocieszająca-nie da się tak jednoznacznie wskazać na awarię cewki w sposób inny, niż wstawienie w jej miejsce cewki sprawnej. Znam to z codzienności, że taka cewka wyjęta na zewnątrz będzie dawała piękną, niebieściutką iskrę na każdym wyprowadzeniu. Ale może jeszcze ją wyjmij, w wyprowadzenia powtykaj świece, przyłóż masowe częsci świec...
sprawdź wtryskiwacz do tego cylindra
to z Haynesa Astra G tu masz serwisówki: https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
Sprawdź kompresję na cylindrach, przy zimnym silniku.
Wiram. Magluje internet i nie mogę dojść do prawdy jaka jest w ustawieniu tłoków w bloku silnika w Astrze G 1.4 16V. Po wyjeciu 4 tłoków nie wiem w jakiej pozycji ma być osadzony w cylindrze. Jest różnica co do wyglądu tłoka. Nie jest on symetryczny. Jest na nich strzałka. Dopatrzyłem się dopiero po oczyszczeniu. Teraz pytanie w którym kierunku ma być...
Na 90% wypalony zawór wydechowy Dociekliwym pozostawiam dorobienie teorii dlaczego w 8V oplach zawory wydechowe padają zwykle na 3. cylindrze... ;)
Sprawdź ciśnienie na cylindrach
Paliwo dostaje do tych cylindrów , jaki ciśnienia na cylindrach?
Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy się otwierają szczególnie te na 4 cylindrze.
Na początek zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach.
Zmień wartość w polu "typ cewki" na "cewka na 2 cylindry" jeśli masz "dis" i więcej nie grzeb w ustawieniach.
Tak, najprawdopodobniej problem leży w cewce. Dla pewności możesz zmierzyć czy sygnały z ecu lecą do cewki. A dokładniej 3 cylinder.
Uszczelka.Pierścienie nie siadły raczej ot tak na sąsiednich cylindrach.
Zamień miejscami świecę i wtryskiwacz 1z2 cyl. Pomierz kompresję.
Czy nie ma mozliwosci wymiany tylko jednej tulei cylindrycznej i pierscieni na tym jednym wadliwym cylindrze ? Czy od razu trzeba zakladac uszkodzony tlok i wymieniac calosc?
czas wtrysków i iskra są w normie ,krzywek na walkach nie sprawdzałem ale jak by było coś nie tak z nimi to na starcie powinien nie palić na 1 i 2 cylinder.
Zmierz ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach.
Ale wtedy nie byłby zalewany jeden czy dwa cylindry przecież.
Spróbuj jeszcze zmierzyć ciśnienie na cylindrach .
Mam astre F z takim samym silnikiem i powiem Ci że moja pali ok. 9 litrów gazu a nie mam takiej ciężkiej nogi ( tak do 2500 obrotów) także wydaje mi się że mam normalne spalanie a u Ciebie musisz szukać przyczyny sprawdzi może jakie masz podciśnienie? Pozrawiam :D Tak sobie jeszcze pomyślałem że możesz wykręcić po kolej każdą świece i przeanalizować...
sprawdź ciśnienie cylindrów.
...a, że spytam. Czy przypadkiem podciśnienie nie jest wyprowadzone właśnie z pierwszego cylindra?
Podmień przewód, może to jego wina. Jeżeli jest dobry a iskry nie ma tylko na jednym wyjściu to na 100% cewka. Iskra musi być na 2 wyjściach jednocześnie, to jest cewka z jedną iskrą jałową. We wtyczce masz +, - i sterowanie iskrą na cylindry 1-4 oraz 2-3.
Dziękuję za pomocne informacje Temat zamykam!
Witam. Jeżeli w zbiorniczku nie ma oleju nie bulgocze i go nie ubywa to jest dobrze. Na pierwszy ogień to sprawdzenie wtryskiwaczy i ciśnienie w cylindrach.
na niepłodność u krów tak. hehe i może nie pali ten cylinder 1-szy od transformatora :-)
Poszukaj na allegro zdjęcia silnika takiej astry i rób jak na zdjęciu. Najprościej. Bo pewnie kolejność zapłonów Ci nic nie da, bo nie wiesz jak ustawić pierwszy cylinder.
Może winę ponosi któryś z popychaczy hydraulicznych od tego cylindra.... .
Podmień przepływomierz powietrza. Do sprawdzenia rozrząd i ciśnienie w cylindrach.
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie na drugim i trzecim cylindrze wzrosło do 1 MPa. Co to oznacza? Oznacza że niższe ciśnienie było spowodowane pierścieniami/gładzią cylindra.
Mi to na zawory wygląda, sprawdziłbym ciśnienie na cylindrach.
nie w nim wina
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
Witam Mam problem z Astrą 1.6 16v Astra G. Nieregularnie przestaje pracować na wszystkie cylindry. Po zainstalowaniu instalacji LPG widać na podglądzie parametrów że w momencie kiedy przestaje pracować na wszystkie cylindry, sterownik przestaje podawać sygnał na wtryskiwacz(zawsze ten sam). Czy przyczyną jest cewko-moduł i po utracie iskry przestaje...
Co z ciśnieniem w cylindrach kiedy "szatkuje"?
Miałem taki przypadek w 2.7 TDi ( wadliwe napinacze prawe) przeskoczył łańcuch tylko i stuknął tłoczek w zawór. Głowica druga a wałki stare wrzucone i auto kuleje na 1 cylinder. Właśnie taki skutek był że poprzestawiało krzywki na wałku.
Co do świec to ciekawy trop. LPG nie występuje. Głowica była robiona bo silnik był przegrzany, poszedł płyn chłodniczy na cylindry.
No i niestety brak ciśnienia na tym cylindrze. W poniedziałek będę to rozbierał.
Sprawdź wydech na szczelność. Tak zalecają w serwisie Opla. Pewnie chodzi o napełnienie cylindrów.
Wtryskiwacz na tym cylindrze pracuje? Jeżeli nie to czy dostaje sygnał? iskra jest na niepracującym cylindrze?
Miałem w 1.6 Opel Astra 3 wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, to obudowa katalizatora pękła z gorąca. Niby odcinał cylinder, ale tylko na wolnych obrotach. Podczas jazdy musiał na niego palić, bo spadku mocy nie było. W Astrze powodem był niedomykających zawór i utrata ciśnienia w cylindrze. Dodano po 32 Jak wtrysk będzie lał, to i ciśnienie spadnie...
To, że po remoncie, to nic nie znaczy. Jest, czyli jaka wartość na poszczególnych cylindrach ?
Czy mógłby ktoś podrzucić schemat pinów sterownika silnika mojej Astry J 1.7 diesel o oznaczeniu silnika A17DTE. Problem mój polega na tym, że sterownik silnika nie podaje mi napięcia na świece żarowe drugiego i czwartego cylindra. nr Vin pojazdu W0LPD6EW0C1051353
Czego brakuje na pierwszym cylindrze? paliwa czy iskry?
Świece sprawdzałem w dwóch hurtowniach które mnie zaopatrują, były dobierane na podstawie danych technicznych samochodu. Jedna jaki i druga hurtownia podała ten sam rodzaj NGK-R. Jakby były świece nie takie to prawdopodobnie wypadanie zapłonu było by także na pozostałych cylindrach.
Nie zauważyłem żadnych anomalii jednak niepokoją mnie te duże korekcje (zwłaszcza na trzecim cylindrze).
Trzeba by sprawdzić kluczowanie na wtryskiwacz na tym cylindrze co nie chodzi.
temp. na wskazniku dochodzaca do 100stopni to jak najbardziej ok w Twojej astrze. Zobacz, moze mała iskra jest, a nie wiesz czy pali na 4 czy na 3 cylindry?
tylko żółta lampka Co to jest żółta lampka ?
Że nie ma kompresji w cylindrach?
czy sa jakies bledy w pamieci sterownika? jakie jest cisnienie sprezania na cylindrach? Dodano po 1 hm a rozrzad dobrze ustawiony?
witam. Sprawdzone zostało u mnie ostatnio ciśnienie w cylindrach w moim oplu astra bertone 1.8 i okazuje się że w trzech cylindrach jest po 16 a w czwartym jest 12.5 . po wykonaniu próby olejowej cisnienie wzrosło do 14. czy wszystko wskazuje na zużyte pierscienie które puszczają olej i spala sie on w tym cylindrze? kolejne pytanie czy jest koniecznosc...
Możliwe ze któryś z cylindrów pękł.
A czytałeś o kolizyjności silników? 2 cylindry nie chodzą bo ich tłoki spotkały się z zaworami.
Zmierz kompresję cylindrów.
Delikatnie syczy na jednym cylindrze, na wydechu.
Jedź że chłopie do mechanika, skoro nie wiesz czy auto pali na wszystkie cylindry
Pewnie że czuc silnik wtedy chodzi nierówno kuleje na wolnych obrotach wystarczy popatrzec na niego i posłuchac. Jesli silnik skacze ma wielkie wibracje wtedy nie pali na wszystkie cylindry.
Możliwe że nie pali na któryś cylinder
Dobrze czytam plus z akumulatora na masę tzn. głowice cylindrów?
Luzy zaworowe jeszcze raz sprawdź.
Ciśnienie sprężania w tych motorach nominalne to 17 bar, a różnica między cylindrami nie powinna wynosić więcej niż 1 bar.
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Kopci na siwo, więc bierze olej. Warto by było sprawdzić sprężanie w cylindrach.
dzięki za fatygę :) Zrzucę jutro głowice i zobaczę co tam się narobiło. Mieliście kiedyś sytuacje, że po zerwaniu paska nie było kompresji na ani jednym z cylindrów ?
Na razie testuje i czekam na wypalanie DPF czy podczas wypalanie nie wyjdą jakieś kwiatki. Ciekawe czy w ogóle zacznie wypalać DPFa z błedami czujników ciśnienia w cylindrach ..
tak pompa pracuje cisnienie odpowiednie jak zapodam napięcie do wtrysku na krótko to dostaje paliwo do cylindra..
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
Witam.Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach.
aster ciśnienie cylinder błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder
pralka bosch instrukcja obsługi briggs czarny huawei google konto
sprzedam oscyloskop wzmacniacz touran
Pilot RC1243B do telewizora Akai - identyfikacja i problemy Przygasanie świateł w Skoda Octavia 2 po regeneracji alternatora