Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Nie mam schematu Combo, ale w Astrze czarny kabel idzie właśnie na czujnik. Z tym, że to ten czujnik po prawej, który u ciebie wygląda na uszkodzony.
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju? a skąd to kto może wiedzieć ? wywal na chwilę chłodnicę oleju i zmostkuj przewody wodne co tam wchodzą. potem wyczyść obieg wody i zobacz czy to samo się dzieje. Jak się nie dzieje to tak zostaw a jak się dzieje to uszczelka. Masz tu rozwiązanie tańsze i sam sobie...
A zależy.Czasem są same czarne a czasem kolorowe.Nie wiem od czego to zależy ale miałem takie przypadki.
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Kondensator przeciwzakłóceniowy, równie dobrze będzie ładował bez niego, tyle że radio może zacząć gwizdać ale też w cale nie musi.
Witam.Mam problem.Może mi ktoś powiedzieć do czego służy zawór elektromagnetyczny na pompie wtryskowej BOSCHA do Opel Astra 1,7td,znajduje się on z lewej strony pompy.Jaką on ma zasadę działania,z którego czujnika jest zasilany,jaką funkcję spełnia.(Nie chodzi mi o ten odcinający paliwo z kluczyka,tylko o ten drugi taki sam).Jak ktoś wie;na wolnych...
W przypadku uszkodzonej sondy sterownik poda ok 0.4V
2 białe grzałka, szary masa, czarny sygnał
Sprawdz ten EGR jak kolega napisał on poprostu nie zamyka się jak dodajesz gazu i masz kłęby czarnego dymu
Robiłem kiedyś Peugeota z podobnymi problemami po wymianie wydechu i jazdach testowych wszystko wróciło do normy
To jest przekaźnik czasowy więc podgrzewanie wyłącza się po około 15 minutach inaczej grzałki lusterek by się spaliły a jest włączany bo grzanie nie zawsze jest potrzebne.P
Nie sprawny zawór Egr.
Przy takim oleju nic dziwnego że zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Jeżeli chodzi o diagnozę to przyczyn może być kilka. Sprawdź poziom oleju czy go nie ubywa lub przybywa,sprawdź ciśnienie na tłokach być może pierścienie siadły i spaliny dostają się do oleju. Posprawdzaj to i zobaczymy co dalej
Ten czarny plastik w slocie haka na samochodzie to zaślepka, siknij tam jakimś WD-40 i powinna wyjść. Pytanie tylko czy masz kluczyk do blokady zaczepu (pod tym czarnym kapturkiem jest zamek).
Szukaj takiej czarnej skrzynki z naklejka EMULATORE
Witam. Szukałem na tym forum oraz na innych forach ale niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytania. Mam w swojej asterce klamki czarne. Tak się składa że mam możliwość nabycia po bardzo atrakcyjnej cenie klamek chromowanych w stanie perfekcyjnym, jak nowe. Czy jest w ogóle możliwość wymiany tych klamek? Nie chcę wiedzieć jak się ściąga...
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Dodatkowe, możesz pociągnąć od przełącznika, czarny z białym paskiem lewy, czarny z zielonym prawy.
W X16SZR sterownik silnika chyba jest obok akumulatora pod czarną nakładką.
nie zawory EGR a poprzecierane szlauchiki. Poza tym nie widziałem jeszcze w DTH padniętej duchawki, to nie ten syf co TDI. Jak nie ciągnie to albo przepywka, albo nie dziala EGR, albo problem z klapami zawirowania, a najczęsciej to zawalony kolektor ssący czarnym szmolcem.
Napisałem post wcześniej
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
https://obrazki.elektroda.pl/6435176900_... Ta czarna pokrywa plastikowa przykręcona na 3 śruby
brązowy z czarnym z drzwi, masą
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
pewnie zmieniales kabelki na zasilaniu i zwarłes do masy i padły bezpieczniki chyba ze zmieniles czarny z czerwonym i pożegnałes radio
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
Opinia mechanika.
No tak ale ja nie mam klimy.
Sprawdź czy za stacjką na kostce po wyłączeniu zapłonu na czarnych kablach masz +12 Jeżeli tak to kostka do wymiany.
Który konwerter jest ASTRA a który HB bo to jest bardzo ważne. Masz dwa uchwyty biały i czarny.
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Zdejmij lewy próg kierowcy i na lewym słupku jest wielka kostka,czarny gruby,to po zapłonie,jak coś bliżej,to zapalniczka ma dodatkowy cienki kabelek,czarny,do podświetlenia,zawyczaj zawiniety nie uzyty-wersje dla niepalacych.tylko jest cienki
Instrukcja to nie problem :) Tylko czy wspolpracuje z Oplowskim wyswietlaczem (Astra II)?
do własnego auta radze... a do cudzego co kolega radzi? :arrow: Andrzej.l Zasilanie sterownika, to czarny przewód +15 w jego wiązce.
Napięcie z bezpiecznika (czerwono-szary) wchodzi na złącze X1-7 sterownika. Nie wiem, czy jest wewnętrzne połączenie, ale także X1-10 połączone jest z tym samym bezpiecznikiem. Natomiast BCM poprzez złącze X6-9 połączone jest ze sterownikiem, złącze X2-8 (zielono-niebieski). Dodatkowo złącze X1-8 (czarny) to masa sterownika.
1. Biały - > brązowy 2. Biały - > zielony 3. Szary - > czerwono - biały 4. Czarny - > czarno - brązowy To jest prawidłowa kolejność. Szary i czarny to podgrzewanie, natomiast dwa białe to sygnał.
brązowy z czarnym z drzwi kierowcy, masa zamyka ok 500-600ohm otwiera. nie w każdej sztuce jest ten kabel
Lakieru to akurat nie bo mój to bardzo stara Astra z czarnymi zderzakami. Nic im nie podpisywałem więc jeszcze z babeczką pogadam, ale również wydaje mi się to nierealne. Nie mam żadnego dowodu na to, że ten czujnik nie zepsuł się jej wcześniej.
Z czarnymi, są całe czarne.
ja stawiam na czujnik temperatury wody - jest przy termostacie, niebieska prostokątna lub czarna owalna wtyczka 2 pinowa (tu już raczej czarna owalna)
Można, jak wiesz które kable są od czego, czerwony wiadomo plus (+), czarne masa ? Jeżeli tak, to sprawdź zasilanie z obydwu czarnych.
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
Sa ale schematy tego nie obejmują. biało/czarny zielono/czarny
https://www.google.pl/search?q=astra+g+c...
Tak, dokłanie ma takie
A turbo masz sprawne ?
Czarny nalot na świecach świadczy o złym składzie mieszanki paliwa może coś z sonda wypadało by poczytać błędy
W Astrze przewody zasilające po zapłonie i do zapłonu to kolor czarny! Może być od stacyjki lub w złączu komputera ale czarny!
Czarny to minus a czerwony i żółty razem i do plusa w samochodzie.
nie wiem w jaki sposób
Tak. Jeśli masz pecha to z centralki będą wychodzić same czarne kable. Jeśli nie to może być "dołożony" zewnętrzny przekaźnik. Wtedy wystarczy zewrzeć odpowiednie piny (87 i 30)
Potwierdzam powinien czujnik być kolory kabli szary i czarny.
Witam mam małe pytanie chciał bym zrobić w mojej astrze domykanie szyb z kluczyka wiem że trzeba połączyć kable w wiązce w lewym progu .Możecie mi powiedzieć które to są kable z góry dziękuje za pomoc . Astra posiada moduł komfortu bo sprawdziłem szyby są zaprogramowane wiem że trzeba połączyć kabel brązowo czerwony z brązowo czarny ale astra nie ma...
wtyczka do kompresora brązowy i czarny
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
Zapomniałem o tym temacie, wrzucam fotki z opisem jak to mam u siebie podłączone. Czerwony (gruby) to +zasilania, Czarny -Masa, Czerwony (cienki) sygnał obrotów, który standardowo idzie do licznika, Pomarańczowy to wyjście na obrotomierz do licznika Astry II
A nie zgubiłeś transpondera? To takie małe czarne cosik w kluczyku.
Brakuje zasilania albo masy. W okolicach rozdzielacza WN masz 2-pinową wtyczkę (czarny + po kluczyku, czerwony stały +), tam potrafi zaśniedzieć. Masy masz na głowicy przy alternatorze.
interesują cię kable koloru czarnego. UEC'a raczej nie rozbieraj, jest zrobiony solidnie, nie tak jak multitimer w A-G lub V-B
Podłącz się do wiązki progowej biało/czarny zielono/czarny
Co jeszcze zasila ten czarny sprawdź. Wzmacnacz anteny dokładany może być np. lub moduł domykania szyb. Trza ryć. Ma być max. 0,05A
Ta prawa "kostka" powinna wyglądać tak: od lewej : + -czarny z czerwonym paskiem (z czarnym cienkim kabelkiem do "brązowego elementu" :) ) C - ciemny brązowy B - jasnobrązowy z czrnym paskiem Czyli raczej Ci się "machnęły" .
Teraz sprawdziłem, i faktycznie cena kabla białego i czarnego za bardzo się nie różni, więc możliwe, że zrobię całą instalację czarnym kablem. To z kolei też nie ma sensu. Czarny jest nieco twardszy i trudniejszy w obróbce (żel). Zazwyczaj używam czarnego do multiswitcha, a dalej biały. Poza tym biały mniej rzuca się w oczy, gdy jest zainstalowany...
Dzięki koledzy za odpowiedzi filtr i paliwo było niestety aż czarne
Nie.
Pewnie chodzi ci o tą czarną gruszkę z przewodem (w połowie widzę ma trójnik) Na chłopski rozum widać ze to jest od ssania ale mogę się mylić
Sprawdziłbym masę silnika z nadwoziem i zespołem napędowym. Plecionka miedziana lub kabel w czarnej otulinie/izolacji.
Jak dla mnie zjawisko dość typowe: wtryski "leją" ... Miałem tak kiedyś w Audi80 Zużyte dysze albo ktoś wsadził innego typu niż zaleca producent
Słuchaj-tam się dzieją takie cuda,ze ta wtyczka co jest nałozona na wtryskiwacz (kable niebieski i czarny) lubi się wypalac,albo cofa się konektor. Możliwe też że pleciał moduł,ale wtedy iskry nie bedzie.
czarny plus za stacyjką niebiesko-biały to kontrolka ładowania brązowo-biały to diagnoza
Witam serdecznie. mam pewien problem ze swoim autem. Mam astrę 1.6 benzyna + gaz. problem polega na tym że: na benzynie auta nie mogę zapalić chyba że dam gaz do dechy wtedy załapie i odpali. gdy dam gazu wtedy zaczyna strzelać. postanowiłem wymienić świece, kable filtr powietrza i paliwa. na gazie auto chodzi bez problemu. kiedy wykręce świece są one...
w 2005 odcinałem czarny po stacyjce ale w 2006/7 były juz dwa .Odcięcie powoduje pozorne błędy które kasują sie po zapaleniu na zamknietym obwodzie
Aparat używany, kopułka czarna
Domykanie szyb znajduję się w centrali zamka centralnego w prawym progu. Pamiętaj jeśli szyby niesą zaprogramowane czyli po naciśnięciu zamknięcia szyby, szyba nie podnosi się sama to i funkcjia domknięcia nie będzie działała.Przewód sygnału domykania szyb znajduje się w wiązce w lewym progu(brązowo czarny-cienki).
Ale wtedy filtr paliwa będzie czarny.
Sprawdź czy regulator ciśnienia benzyny nie puszcza do dolotu.
Witam a więc tak ja mam rozpiskę z astry z 92r ale powinno tak być: czarny-żółtym do zielonego brązowy- białym do białego czarny- czerwonym do niebieskiego brązowy- czerwonym do brązowego brązowy do czarnego z siłownika.
Wrzucam zdjęcie
Do sprawdzenia/wymiany mikrostyk/krańcówka w zamku. Wcześniej na wszelki sprawdź żarówką czy przychodzą impulsy, przewody czarny czerwony, czarny żółty i czarny niebieski.
Chyba sie nie rozumiemy.Chce nagrywac astre i hotbird.naprzemiennie hothird hodbira astra astra i astra hotbird.Tuner nbox czarny 2 głowice.puki co mam na stanie jeden twin i 2 kable od jednej sat pociagniete, astra 28 )sky)
Dhaeraow .u mnie w Astrze g 1,4 2004 nie załącza się sprężarka.Jak sprawdzić ten przekaźnik sprężarki(to jest ten czarny w skrzynce pod maską?)i który bezpiecznik wymieniłeś?
Jeżeli jest to sonda starego typu z 4 przewodami a nie szerokopasmowa to Niemiec ma rację. Ma oscylować gdy silnik jest ciepły i masz stale obroty - nie ważne czy to bieg jałowy czy 2000 czy 4000 obr/min. Przy pedale w podłogę w czasie jazdy ma pokazywać ok 0.8V a przy hamowaniu silnikiem tak do 2tys obr/min powinna pokazać 0V. Mowa tu o starym typie...
Witam.W skrzynce bezpieczników jest moduł wsuniety z prawej strony.Takie długie czarne złącze.
jest po prawej stronie we wnęce za przekaźnikiem pompy paliwa-cudów nie ma musi być taka czarna skrzyneczka
tak właśnie koledzy dobrze mówią . . .dostaje cie się olej do płynu chłodzącego i powstaje czarna maź
Opel Astra F z 1996 roku fabrycznie NIE posiada przekaźników do szyb elektrycznych. Zatem masz komplet. Przewody czarne - plus "po stacyjce" (15) - oryg. bezp 10A - podłączasz na wszystkie czarne na wyłączniki. Przewody czerwono-żółte - plus stały (30) - bezp 30A - podłączasz na silniki podnośników Brązowe - masa - podłączasz na wszystkie wyłączniki...
z osobnym modułem zaplonu No rany Boskie święte, tak jakbym nie wiedział jak jest w silniku C14NZ. I ten silnik miał dwa typy aparatów- Boscha, z brązową kopułką i Lucasa, z czarną. Moduł jest na radiatorze pod cewką. Napisałem co tam padało najczęsciej, szukaj teraz co.
Nie wiem dokładnie ale szukaj gdzieś w okolicy kierownicy - będzie to mały czarny głośniczek
pomiedzy kierownica a wlacznikami, jest zabudowana w czarnej obudowie jak sciagniesz kierownice to ja zobaczysz. z przodu bedziesz mial wtyczki jedne do klaksonu a druga do jaska i z tylu to.samo
Witam, mam taki problem tuner Technisat wyszukuje na obu satelitach (Astra podstawowa satelita i Hotbird) ponad 1000 programów i można oglądać programy z Astry, natomiast z Hotbirda czarny ekran. Pozdrawiam
Hola! Polecam! http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&B... S.
A żebyś Pan wiedział :D
Wtyczkę wpinasz z tyłu radia a czerwony i czarny na zasilanie. M
Wstaw zdjęcie tej "czarnej skrzynki".
kable fakt puściły przy kostce od ecu . I tu mam problem z połączeniem od gazu w które kable mam wpiąć 2 kable od gazu?? białe czy czarne.
Poszukaj obok sterownika taki czarny wysoki.
aster wycieraczka aster biały czarny czarny głośnik czarny prostokąt czarny prostokąt
pomiar prądu przez opornik przewodność mosiądzu simson kabel stacyjka
regeneracja głośników tonsil napis neonowy
Pilot Nice FLOR-S nie działa po wymianie baterii Xiaomi 12 - Problemy z odtwarzaniem nagranych filmów