Chodzi o wartość ciśnienia czy napięcie na czujniku? Będzie to około 0,35 bara i około 1V na czujniku. Ciśnienie paliwa 0,8 bara. Czujnika temperatury nie próbuj czasem "diagnozować" tylko metodą na podmianę, bo bardzo często nowe się niesprawne trafiają.
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
https://rotkee.com/en/waveform-library?b... Dodano po 1 Pamiętaj że podstawa co ciśnienie oleju.
Raczej nie jeśli to czujnik wysokiego ciśnienia to musi wytrzymać realane ciśnienie od 6 bar do 16bar (homologacja do 25bar). Kupiłeś szajz jak masz możliwość reklamuj.
Witam. Panowie samochód Opel Astra H 1.7 CDTI silnik DTR 2007r. Jakie powinno być ciśnienie paliwa w opcomie, na zapłonie, przy wyłączonym silniku? U mnie skacze od 006-035MPa. Czy uszkodzony jest czujnik?
czasami cos przy ktoryms kole nie było robione? Łożysko nie wymieniane? Ja bym obstawial zle obsadzone łożysko, pierscien ABS, albo sam czujnik. Miałem 2 takie przypadki. Czujnik szybko lapal przy małych predkosciach
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
To w tej wersji by nie było tego czujnika? To jest twinport - zmienna faza kolektora dolotowego.
Zmierzyć ciśnienie oleju.
Sam jestem ciekaw, ale nie bardzo wiem jak je zmierzyć, bo pompa wstępna jest zintegrowana w CP3. Chyba, żeby zamiast zaworu, wpiąć jakiś króciec z manometrem. W każdym razie nie ma czujnika, który to ciśnienie mógłby mierzyć.
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
Te parametry są niewiarygodne. Czujnik baro: 33,79 bar, żądane ciśnienie obciążenia 16,87 bar. Podłącz normalny tester.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Musisz szukać czujników z nowszych modeli samochodów(np vw t5),ponieważ starsze są tylko przełącznikami-ciśnienie jest albo go nie ma.Czujnik o który ci chodzi jest zamocowany na przewodzie HP klimatyzacji i nazywa się po prostu czujnik ciśnienia układu klimatyzacji. Czujnik wykorzystuje efekt piezoelektryczny, pod wpływem ciśnienia płynu zmienia się...
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
W lewym przednim kole oprócz czujnika ABS jest także czujnik prędkości własnej pojazdu. . Widziałeś te czujniki ?
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
U mnie ten sam problem, wymiana sterownika od silnika nic nie dała, będę wymieniać czujnik wału korbowego oryginalny, mapowanie, ale zanim to zrobię, to będę sprawdzać jeszcze, czy odpali, jak mu włączę zapłon i wyłączę, czy wtedy będzie odpalać od strzału. Jeśli tak, to w pierwszej kolejności pójdzie ciśnienie paliwa, a czujnik ewentualnie, jak to...
Faktycznie z rozpędu też nie pomyślałem przecież to diesel, jakie masz ciśnienie na rampie, trzeba by obserwować na kompie jakie jest podczas gaśnięcia, biorąc pod uwagę słowa "wkręcony w listwę" to zostaje czujnik ciśnienia. Chyba że faktycznie to tylko puste słowa.
Komputer nic nie pokazuje jak działa a jak nie pali to wszystkie parametry się zgadzają? Jakie wtedy jest ciśnienie na listwie?
Tak. Faktycznie nie ma tam zamontowanego czujnika poziomu płynu oryginalnie. Nie masz się więc czym przejmować. Co do ciśnienia w układzie to tak, jeśli się układ zapowietrzał, to jak najbardziej mogło być to przyczyną zwiększonego ciśnienia i zrzucania węży. Twój mechanik się nie pomylił - teraz fura będzie jeżdzić, tylko kontroluj płyny eksploatacyjne...
Jakie masz ciśnienie w cylindrach ? Na ciepłym i zimnym silniku Potem w rękę miernik i podajesz listę napięć z : Czujnika temperatury silnika TPS Sondy lambda Map sensor Oczywiście sygnały do ECU
Jeśli w czujniku obecnym masz gwint M10x1 to są czujniki z dwoma wyjściami mierzące zarówno ciśnienie i temperaturę oleju (grupa VAG)
Sprawdź czujnik ciśnienia to najczęstszy przypadek. Zobacz na parametrach jakie jest ciśnienie.
> sprawdź też jeszcze raz czy wszystko jest OK z przepływomierzem powietrza[/quote] tu nie ma przepływki jest czujnik ciśnienia w kolektorze który rzekomo pokazuje prawidłowo ciśnienie (hmmm???)
Ja tu bym w pierwszej kolejności sprawdził ciśnienie paliwa.
1,5 bara to dużo bo w tym silniku ciśnienie systemowe to 0,75 bara. A czujnik temperatury jest nowy. Silnik 8 zaworowy.
Pytanie czy jest i gdzie S51 Czujnik oblodzenia parownika siedzi na parowniku i nie ma nic do zasilania presostatu. Diagnozowałeś moduł chłodzenia, w parametrach widać było ciśnienie w klimie?
Do sprawdzenia temperatury z czujników, ciśnienie paliwa, napięcie przy rozruchu. Dodano po 4 Do sprawdzenia temperatury z czujników, ciśnienie paliwa, napięcie przy rozruchu.
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Chodzi o ten czujnik za grillem? Jak odpepniesz wtyczkę nie będą chodziły. Ale sądze, że problem w innym miejscu, niż to, że moduł chłodzenia silnika widzi większe ciśnienie, niż 21 bar.
Wyczyść kolektor dolotowy zero reakcji Dodano po 2 To jeszcze zapytam o Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania: normalne, że cały czas jest 0 ? Wyczyść Dodano po 23 Z tego co wiem klapy zamkniente na chwile mają za zadanie zwiększyć chwilowe ciśnienie poto rzeby czujnik doładowania widział większe chwilowe ciśnienie...
Panowie czy w Z17DTL zawór bezpieczeństwa na listwie wystepuje? Albo zawór regulujący ciśnienie? Widzę tylko czujnik ciśnienia...
Tak, ciśnienie bije ponad 300 a wymaga 240 według kompa
ciśnienie jest stałe niezależne,czujnik ma ma wpływ na wzbogacanie/zubożenie mieszanki
ASTRA 1.7td 1996R. Witam! Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju, czujnik został wymieniony ciśnienie sprawdzone. W czasie mrozów kontrolka ciśnienia robi dyskotekę... PROSZĘ O POMOC W TEJ SPRAWIE...:|:|
Witam miałem podobny problem z opelkiem wypadanie zapłonu .Cewki zapłonowe często padają po wymianie świec zapłonowych w astrze i corsie te zintegrowane .Sprawdz czujnik wału korbowego lubi szwankować .No a pompa paliwka ciśnienie ?
Czujnik reaguje na zbyt niskie ciśnienie oleju ale jeśli wysiadł regulator i ciśnienie będzie zbyt wysokie to też może robić zamieszanie.
Witam Potrzebuje układu (potencjometr, jak naprostszy) do regulacji napiecia. Chodzi o czujnik ciśnienia klimatyzacji a Opel Astra G Mam kabel na którym jest 5V. Drugi kabel odbiera "sygnał" z tego czujnika. Czujnik działa na zasadzie ze im wyższe ciśnienie tym więcej Volt na wyjściu. I teraz chciał bym zasymulować jego pracę. Jak zrobić taki układ?
Sprawdzić wydatek pompy i ciśnienie paliwa. moduł pod cewką i czujnik indukcyjny.
Najpierw sprawdź ciśnienie zegarem dla pewności. Podejrzewam uszkodzony czujnik bądź luźny (przetarty) przewód.
To wymień czujnik i jeździj skoro się upierasz Czy ja coś nadmieniałem o jeździe? Zapytałem czy wymiana czujnika położenia wałka ssącego przywróci moc silnikowi. Tak trudno zrozumieć pytanie. Resztę rzeczy (rozrząd, koła ZFR, ciśnienie oleju) ogarniam na bieżąco.
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
Tutaj nie ma nad czym myśleć tylko zrobić diagnozę. Bo podmiana na pałę jak to robi większość to nie naprawa. Dokładnie. Nie widzę np związku między nieodpalaniem a wymianą przepływomierza.Jakiś bezsens totalny. Odpinasz przepływkę,ECU przechodzi w tryb awaryjny,podaje sobie wartość zastępczą na szywno,wywala błąd,ale pali. Zawsze można popatrzeć w...
Jak nie wiesz to sprawdz czy masz odpowiednie ciśnienie będzie najprościej
Napięcia sprawdzałem na odpiętej kostce od czujnika ciśnienia. Źle, czujnik musi być wpięty. Jak inaczej sprawdzić jakie jest ciśnienie? http://obrazki.elektroda.pl/1348067900_1... Druga sprawa. Nie mam jak tego sprawdzić teraz ale po zdjęciu wtyczki z czujnika ciśnienia nie powinno być na nim napięcia. A u Ciebie jest
potwierdzam pali na samostarcie ciśnienie w normie sprawdzałem.
Nazwa emulator MAPsensora jest niebyt adekwatna do dzialania - emu, MAP. obniza napiecie podawne przez MAP do ECU, A to napięcie to obniża w jakiś "inteligentny" sposób czy o stałą wartość, bo jak jest stała wartość to można wpiąć zwykłą diodę (ewentualnie 2, 3) i obnizyć napięcie o 0,7V (1,4; 2.1V). No ale ciśnienie w kolektorze dolotowym i tak jest...
to go szybko wymień aby mieć pewność czy masz ciśnienie oleju bo możesz zatrzeć silnik
Na początek zmień mechanika na takiego, który zacznie naprawę od wkręcenia manometru zamiast czujnika i zmierzenie jakie faktycznie jest to ciśnienie oleju.
a ciśnienie czynnika roboczego jest prawidłowe? A sprawdzany czujnik ciśnienia czynnika?
Poziomu czynnika i tak manometrem (jednym) nie sprawdzisz, ze względu na układ ciecz-gaz, mimo sporego ubytku ciśnienie na niepracującej klimatyzacji będzie praktycznie podobne, od 4 do 8 barów mniej więcej, w zależności od temperatury. Pomiar na dwa manometry, na części ssawnej i tłocznej już da jakiś obraz, pod warunkiem, że klimatyzacja sprawna,...
Element który zaznaczyłem na czerwono wiem że nazywa się po angielsku rocker arm, niestety nie znam jego polskiej nazwy To dźwignia popychacza zaworu, zwana potocznie "konikiem". Nie wiem jaki przebieg ma tam magistrala olejowa ale albo coś ją zablokowało, albo te popychacze są na końcu i jest za małe ciśnienie oleju.
Panowie w jednym jak i drugim przypadku kłania się brak logiki w diagnozie. Tzn na zgaszonym silniku a włączonym zapłonie ciśnienie barometryczne powinno równać się ciśnieniu doładowania te dwa czujnik mierzą ciśnienie więc powinny pokazywać podobne wartości może być roznicy 5% w pokazywanych wartościach. Ciśnienie w kolektorze nie może być mniejsze...
A gdzie masz jakieś zdjęcia ? Tu, czy na VU ? Jak zamontowałeś czujnik temperatury silnika, że wytrzymuje ciśnienie ?
To że wymieniłeś czujnik na nowy nic nie znaczy. Ireneo napisał wyraźnie "co widzi komputer" inaczej pisząc jakie ciśnienie widzi komputer, jaką temperaturę parownika widzi czujnik, jaką temperaturę zewnętrzną widzi komputer itd.
Przewody zapłonowe odpadają bo w tym silniku ich nie ma (jest tylko cewka dis) , warto też sprawdzić listę danych w szczególności temperaturę silnika jaką widzi sterownik , ew sprawdzić czy egr się domyka , no i ciśnienie paliwa czy jest przy rozruchu ok ...
Jak będzie za duże ciśnienie czynnika AC (widziane przez czujnik, który może transmitować błędne dane) wentylator też będzie pracował.
Choć temat stary, nadal aktualny :) a.bakus czy pamiętasz może jakie miałeś ciśnienie przy wyłączonej stacyjce i na wolnych obrotach? Na dobrym czujniku?
No rzeczywiście, ciśnienie atmosferyczne pokazuje takie, jak by samochód stał na szczycie Giewonta. Jesteś pewien czujnika?
Błędy to nie wszystko, podejrzyj parametry rzeczywiste. Ciśnienie na listwie i czujniki wału i wałka co pakazują. Jak na kompie nic nie będzie widać trzeba zapiąć oscyloskop.
Rozumiem że auto na wtrysku? trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa, silnik krokowy no i wskazanie czujnika temp.
Witam mam problem z astrą G 14 16v z 2001r. po nocy kiedy chcę uruchomić silnik po parokrotnym kręceniu silnik nie odpala po wyjęciu kluczyka ze stacyjki włącza się wentylator ( -20 stopni )przy plusowej temper.było wszystko ok komputer pokazuje( opel tech 2 ) błąd 17 i 166 w module chłodzenia zapomniałem po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki...
Pierwsze co MUSISZ zrobić to sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju aby wykluczyć uszkodzenie układu smarowania potem wymień czujnik.
Wiem co napisałeś. Niskie napięcie napięcie na czujniku to niskie ciśnienie w kolektorze. Teraz sam się zastanów nad tym co piszesz.
Witam, posiadałem taki sam problem, a okazało się ,że w instalacji stag 300 często zdarza się, że pada czujnik ciśnienia (komputer może nie wykryć błędu lub też pokazywać Błąd napięcia, Ciśnienie gazu za niskie, a może też żadnego błędu nie być), ja posiadałem czujnik PS-01.
Spokojnie z tymi wymianami najpier diagnoza później naprawa ewentualnie wymiana. Co pokazują wartości rzeczywiste po zapaleniu checka? Jakie jest ciśnienie doładowania, egr nie uchylony?
W Astrze II nie ma czujnika wysokiego/niskiego ciśnienia jest za to analogowy przetwornik ciśnienia (bada na bieżąco ciśnienie w sposób ciągłu). Połączyć sie z tym urządzeniem można, przynajmniej tak wynika ze schematów elektrycznych. Pojade na TECHa i poinformuje na forum co i jak. Ale problem pozostaje :( :(
Witam jakie masz ciśnienie paliwa na listwie w chwili kręcenia rozrusznikiem?
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Co do nierównej pracy silnika po odpaleniu to jest stały ból astry zgazowanej. Przyczyną jest najczęściej czujnik temperatury silnika(nie temperatury płynu). Spróbuj go wymienić koszt około 25 zł. Pompkę paliwa- to powinieneś sprawdzić ciśnienie .
Wypowiem się jedynie się w kwestii klimatyzacji: Nie ma czujnika temperatury skraplacza, pośrednio taką rolę odgrywa czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji.
A włączają Ci się wiatraki przy chłodnicy? może rośnie ciśnienie a jeśli nie będzie schłodzony czynnik to czujnik wysokiego ją rozłączy.
Witam. Problemem może być czujnik ciśnienia gazu, bądź zbyt wysokie ciśnienie gazu ustawione na II stopniu reduktora. Pozdrawiam
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Czujnik temp otoczenia to ten za zderzakiem prawdopodobnie. Co do czujnika to trzeba obserwować jakie widzi ecm napięcie wejściowe . Można zasymulować sygnał 0-5 V . Jak widzie dobrze to pewnie fizycznie nie pojawia się ciśnienie na listwie i problem mechaniczny.
Czujnik cieczy w chłodnicy, czujnik płynu w zbiorniczku, termostat, wentylator oraz korek. Te elementy mogą robić problem. Sytuacja u mnie jest opisana wyżej, być może masz termostat uwalony? Auto zagotuje się termostat nie puści na duży obieg i za duże ciśnienie w małym obiegu powoduje wywalenie płynu? Trzeba sprawdzić czy wentylatory załączają się...
Na zgaszonym silniku tak, zresztą widzisz-ciśnienie w kolektorze równe atmosferycznemu zaś napięcie w instalacji 12V
Sprawdź ciśnienie paliwa. Prawdopodobnie pompa paliwa do wymiany, chociaż warto zacząć od filtra paliwa.
Sprawa sie wyjaśniła miałem wyciek czynnika. Najdziwniejsze jest to że maszyn do klimy (Bosch Silvertronic) pokazywała cały czas ciśnienie 12 bar i 2 bar. Dzięki za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam
EECU 0 00102 18 111 Czujnik ciśnienia doładowania: zbyt słabe zasilanie czujnika
a pracuje na równych obrotach? próbowałeś ERG odłączyć? gaśnie tylko na gorącym silniku czy bez różnicy? posprawdzaj i oczyść wszystkie połączenia przy cewce (na pewno nie zaszkodzi) Dodano po 2 A ciśnienie sprężania sprawdzałeś???
Może uszkodzony jest czujnik mierzący ciśnienie w kolektorze ssącym , ja jednak stawiam na dziurę w dolocie , sprawdź dokładnie IC może być pęknięty, dokładne oględziny dolotu są wskazane.
Przede wszystkim, to ona NIE MA nic wspólnego z poziomem oleju, a tylko z ciśnieniem oleju. Jeśli się świeci w czasie pracy silnika, a poziom oleju jest prawidłowy, to są dwie przyczyny: - uszkodzony czujnik ciśnienia, - niskie ciśnienie w układzie smarowania. Użytkowanie auta w pierwszym przypadku niczym nie grozi, natomiast w drugim, to czysta głupota...
Ciśnienie oleju powinno mieć wartość 1,5 bar przy 850 obrotów. Manometr wkręcasz w miejsce czujnika ciśnienia.
Tak uszkodzona cewka to w 99% uszkodzenie sprzegla lub kompresora co powoduje wytwarzanie się wysokiej temperatury w następstwie czego pali się cewka. Ile autor cewek by nie założył to wszystkie szybko spali. Jeżeli sam kompresor sprawny to wymiana zestawu sprzegla z cewka w komplecie.. Lub wymiana całej sprężarki.. Oczywiście zakładamy że reszta układu...
Jaki numer wybłyskałeś ; 0325 czy 0330 , te dotyczą złej pracy czujnika. Twój kod mówi o czymś innym - zła oporność czujnika detonacyjnego. Do przeglądu czujnik i kabelek od niego do sterownika oraz ......wydajność i ciśnienie pompy paliwa.
Elektronik ten co podpinał to mówił że do wymiany jest czujnik ciśnienia na listwie. To niech wymienia na swój koszt jeśli nie trafił z diagnozą. Jeśli czujnik kłamie to prędzej wina instalacji, a jeśli faktycznie jest za wysokie to zaworu regulującego ciśnienie.
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
Witaj, Czujnik wału to chyba nie jest, ponieważ nawet gdy go się odłączy, to jest jeszcze drugi na pompie wtryskowej i komputer bierze z niego sygnał o położeniu. Pozdrawiam Dodano po 7 Jeszcze coś. Podłącz się komputerem, wyłącz przekaźnik pompy (czyli załącz go na stałe) i spróbuj zapalić. Gdy zapali od kopa, to znaczy, że to immo. Jeżeli nie zapali,...
Pod wpływem amortyzacji to raczej sie nie stało. Podejrzewam że winny jest dolot silnika. Zaczęło się to wszystko od wymiany silnika krokowego, czujnika przepustnicy potem wymieniłem cała przepustnice i ot duże spalanie. Ciśnienie mierzyłem to było dobre.
Udało mi się zrobić prowizoryczny wykres porównujący żądane ciśnienie doładowania i ciśnienie doładowania. https://obrazki.elektroda.pl/6240627800_...
Witam, posiadam Opla Astrę J. Kupiona w zeszłym roku w salonie. Dodatkowo kupiłem w ASO drugi komplet opon z czujnikami i oponami. W zeszłym roku przekładałem sam i zaprogramowałem i wszystko było ok. W tym roku po wymianie opon zapomniałem skasować czujników TPMS i wyskakuje mi komunikat żebym sprawdził ciśnienie w oponach. Po wejściu w MENU mam taki...
Sterownik nie wie jakie jest ciśnienie paliwa. Ma tak zaprogramowane (albo nie )by włączać pompę paliwa na chwilę po zapłonie. Potem po wykryciu sygnału z czujników wału/wałka włącza pompę /wtryski na stałe aż do wyłączenia zapłonu. Jak jesteś pewny że włączała sie po zapłonie to orócz wymiany sterownika nic tam nie zrobisz. No chyba że jest jakiś oczywisty...
jeśli dobili gaz i nie zgasła kontrolka to albo problem jest w czujniku ciśnienia /ew. jego podłaczeniu elektrycznym/ lub w samej automatyce ale zacząłbym od czujnika /ma zwierać do masy jeśli jest ciśnienie/ i można to sprawdzić nawet na krótko bez kombinowania z gazem. Pzdr
To monowtrysk, nie 3bar, tylko 0,9 No właśnie... 0,9 bar. Podłaczenie komputera nic nie da, bo to chyba za stary samochód. Serwisy autoryzowane mają chyba programy do 10 lat wstecz, a ten jest starszy. W nim błędy można odczytać tylko po zwarciu pinów AB A ciśnienie jest prawidlowe
Jak pompa nie działa i obiegu nie masz to nic dziwnego że wskazania masz max a wentylator włącza się dużo póżniej. Termostat, chłodnica, termowyłącznik, cały rozrząd z pompą wody jest nowe i czujnik temperatury od licznika, ten od komputera kwadratowy jest stary tak jak wszystkie trochę spękane już węże.
Prawdopodobnie zbyt niskie ciśnienie oleju po jego rozgrzaniu, usterka czujnika lub nieodpowiedni olej. Możesz podstawić drugi czujnik na próbę, a najlepiej manometr.
Witam co do błędu P000F, oznacza to, że moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) wykrył nadmierne ciśnienie paliwa i został aktywowany zawór nadciśnieniowy.Przyczyny tego kodu mogą obejmować: Zły czujnik ciśnienia paliwa . Wadliwy regulator ciśnienia paliwa
czujnik ciśnienie aster aster czujnik ciśnienie doładować aster czujnik ciśnienie klimatyzacja
bosch zmywarka hałas triaki zamienniki magneto naprawa
skaner radiowy sterownik świateł dziennych
Turbo do Renault Megane 1 1.6e 8V - jakie opcje? Lokalizacja przekaźnika klaksonu w Chevrolet Captiva