Mój opel ma silnik 1,9 CDTI 101 KM
http://forum.opel24.com/topic/32671-Kody...
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
Witam Mariusz_M1986, jedni zmieniają przy niższych inni przy wyższych, jeśli to diesel to musisz pamiętać aby nie były zbyt niskie, wszystko zależy od "kultury" jazdy. Jeśli ktoś napisze Ci abyś zmieniał biegi przy obrotach np. 3000 to ktoś napisze że przeciągasz na biegach, jeśli np przy 1200 obrotach to też nie będzie dobrze bo przy zmianie na bieg...
EGR w dieslach tak działa, na wolnych obrotach dodaje dużo spalin a po dodaniu gazu się przymyka.
Sprawdź / poskrob styki wtyczek od wtryskiwaczy benzynowych. Mi w Vectrze pomogło, co prawda w Dieslu, ale wtyczki mogą być podobne. Najpierw kolega poskrobał, pomogło, to kupiłem nowe i wymieniłem. Jak masz gaz i jakieś rozcięcie to poskrob wszystkie złącza biorące udział w zabawie.
Miałem podobny problem z wypadaniem zapłonu tyle, że w siilniku Z16SE (8 - zaworowy). Zaświecił się check, migał przy dodawaniu gazu, auto pracowało na trzech cylindrach. Problemem okazały się popychacze hydrauliczne. Do wymiany poszły one, dźwigienki zaworowe i wałek rozrządu bo trochę już był wytarty. Silnik przed naprawą klekotał jak diesel. Od początku...
Dziwne, jakby szarpało niezależnie od temp. silnika to powiedziałbym że sprzegło. Duzo osób ma ten problem w astrach dieslach (niezaleznie od wersji silnika) mechanicy wymyslaja ze to pompa wtryskowa, poduszki pod silnikiem, a po wymianie sprzegła problem znika (u mnie na krótka mete pomogło podciagniecie linki od sprzegła)
Mam pytanie, kupiłem Astrę II 98 rok diesel 2.0, zauważyłem brak mocy, szarpanie, gaśnięcie ale na rozgrzanym silniku. Rano auto zapala i jedzie normalnie. Podjechałem do mechanika, komp pokazał błąd p1220 i coś z EGR. Powiedział, żebym sprzedał to auto jak najszybciej bo trzeba naprawić sterownik pompy. Czytam i trochę się to nie zgadza, że to sterownik....
jak by to była woda w baku to by ci auto szarpało podczas jazdy wtedy by można było sugerować ze to woda w baku i filtr paliwa by był od razu do wymiany wiec co od razu wyklucz
Załącza się na wolnych obrotach oraz 2000-2300 mniej więcej.Wystarczy podłączyć vakuometr i wszystko widać.W zeszłym tygodniu wymieniałem elektrozaworek na nowy i zawór EGR używany bo nowy cholernie drogi,więc dokładnie to przetestowałem.A te przymulenia to chyba zawsze będą może nie zawsze jednakowe,wydaje mi się że to zależy od jakości paliwa.Jeżeli...
Widzę kolega przeciwnik LPG W żadnym wypadku, a na pewno wolę LPG niż śmierdzące i brudne gnojówkojady(diesle) :) Chodziło o to że jest taka możliwość że centralka LPG wydłuża impuls co może być niekorzystne dla układu zapłonowego.
Witam, od jakiegoś czasu kontrolka ABS zaświecała się przy nawet najmniejszej nierówności drogi. Później silnik zaczął szarpać i abs uruchamiał się przy niewielkim hamowaniu. To wszystko zawsze, kiedy kontrolka się świeciła i kiedy samochód był już rozgrzany (przez pierwsze 10km nie ma żadnych problemów) Mechanicy odłączyli mi ABC całkowicie (wyciągnęli...
Ciśnienie prawie 18 atm, silnik potrafi przekroczyć aż 4500 obr. To jest diesel czy benzyna ? A jeżeli idzie o te nieszczęsne 0,3 atm, to weź zagnij wąż powrotny i ciśnienie wzrośnie, zresztą ciśnienie ustala regulator ciśnienia.
Witam. Przejechałem dzisiaj około 100 km swoją Astrą . Na końcu wyczuwałem brak mocy, delikatne szarpanie aż samochód zgasł . Na szczęście w pobliżu był serwis Diesla. Mechanik podłączył komputer i nic nie wykrył..Od razu zapytał czy dzisiaj tankowałem paliwo.Faktycznie tankowałem około 15 l ,także w sumie miałem w zbiorniku około 25l. Zasugerował zanieczyszczone...
Witam, mam taki problem ze swoją Astra: Silnik chodził jak Diesel, oprócz tego zadnych innych objaw, wstępna diagnoza : Klapy wirowe w koletorze. Mechanicy usuneli klapy, złożyli kolektor po 2 miesiacach było ok. pozniej wystąpił następujący problem : Błąd P1113 ( błąd klap )którego nie da sie usunąć, samochód zaczął strasznie szarpać , nie ma mocy,...
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry II z 2 - litrowym silnikiem Y20DTH (DTI) 101 km. Zauważyłem ze jak jest dosc niska temperatura na zewnątrz poniżej 2-3 stopni to po dłuższym staniu samochodu np po nocy silnik podczas przyspieszania dławi sie i szarpie. Dzieje sie tak zaraz po uruchomieniu silnika i przestaje sie dławic tak po około 5 minutach......
Witam, Problem z moją Astrą jest taki, że zazwyczaj w trakcie jazdy samochód bardzo szarpnie - do przekroczenia około 2000 obrotów/min, dzieje się tak zarówno na benzynie i na gazie przy czym objaw na gazie jest bardziej uciążliwy, problem występuje zwłaszcza po nagrzaniu silnika. W trakcie jazdy również odczuwam tak jakby spadek mocy. Mam założone...
Problem 2 rozwiązany. Okazało się że przyczyną było oczko zaciśnięte na przewodzie do szyny zasilającej do grzania świec (tej co jest przykręcona do końcówek samych świec). Między nim a przewodem było 25ohm i 3cm izolacji było aż chrupkie. Dziwne jak na usterkę która wystąpiła z dnia na dzień, ale... Problem 1, szarpania po odpaleniu, nadal pozostał...
Z parametrów można więcej wyczytać niż z błędów tylko trzeba umieć. A do póki nie przyjdą szczypce to nie mam zamiaru się znowu męczyć z odpinaniem złącza paliwowego w kolektorze tam nie ma miejsca na palce ledwo co śrubokrętami dałem radę to odpiąć mówię o trójniku. Ponieważ jest na 2 wściekli a nie jak orginalne złącze na jeden.. Wtedy. Sprawdzę wydajność...
Wtyczki jeszcze nie wypinałem, bo dojście do alternatora jest praktycznie tylko od dołu po zdjęciu osłony silnika. Wczoraj wróciłem z trasy w sumie około 2800 km, i już w drodze powrotnej nie falowało, po dojechaniu na miejsce tak samo, równo pracował. Dzisiaj po nagrzaniu znowu faluje. Silnik w trasie zachowywał się normalnie, miał moc, nie dymił,...
Po 3 godzinach z kolbówką, Hot Air'em i internetem (poszukiwania zamienników) sterownik ożywiony i autko znów pali i nie szarpie (koszt el.elektronicznych to ok.25 zł - musiałem niektóre kupić po 10 szt. bo nie sprzedają w mniejszej ilości ze względu na cenę ;) ) ale z moich obserwacji to sterownik ten głównie "wykańcza" kiepskie miejsce montażu na...
W moim przypadku rozrząd był wymieniony za poprzedniego właściciela, więc nie wiem jakie dokładnie były objawy, wiem że nie trzymał wolnych obrotów i szarpał ale też hałasował na wolnych obrotach. Wymieniony był kompletny rozrząd, bo łańcuch się podobno naciągnął. Silnik ma znany problem z napinaczem/ślizgiem łańcucha rozrządu. Ale nie słynie z wysokiej...
Tak sobie gdybam... wystarczy, że pęknie lub zużyje się sprężyna powrotna zaworu. i wtedy może to dotyczyć tylko jenego cylindra, mógł się też uszkodzić hydrauliczny regulator luzu. Nie klekocze Ci ten silnik na wolnych obrotach a przy wkręceniu go na obroty nic nie dzwoni (metaliczny odgłos). Ecotec'i nie mają zbyt trwałego rozrządu... jakiś czas temu...
Witam użytkowników !! Mam problem z moim oplem astrą 1.7 DTI diesel Isuzu z mocą. Silnik pracuje równo lecz jest słaby, podczas ruszania jest masakra. Krece go z gazem w podłodze a on zwyczajnie nie ma ochoty przyspieszac i musze go podkręcacbo z ledwością na 3000 obr/min gdzie wczesniej to 2500 wystarczało bo ostatnio robie nią duzo kilometrów i problem...
Witam. Już wiem czemu samochód nie odapala. Przejechałem 120km po dolaniu 10l benzyny do około 10l ropy -,- . Odziwo po 60-ciu kilometrach silnik został wyłączony i nie chciał odpalić. Po 2 dniach stania zapalił i jechał lecz brakowało mu mocy. (Jechał ledwie 100km/h ) . Po wstawieniu do garażu, zgaszeniu nie chciał zapalić ponownie (kręcił i nie łapał...
Spalanie stukowe wyskakuje najczęściej przez padającą cewkę lub świece. Z falowaniem to się pogódź ten typ często tak ma :D , mi w aso podnieśli obroty na 950 i jest dużo lepiej, też czasami przygasa po wciśnięciu sprzęgła, ale nie gaśnie. Przepływomierz masz oryginalny?, bo tylko siemens daje rade, polecał bym podmiankę na próbę, szarpania mogą też...
Uszczelka sprawna sprawdzenie ciśnieniowe nic nie wykazało. W tej chwili jest wymieniany Termostat , silnik krokowy oraz poduszki skrzyni. Dodano po 11 I teraz tak wymiana termostatu naprawi problem z temperatura i włączającym się wentylatorem szarpiące biegi 1-2 również ulegną naprawie po wymianie poduszek. Syf w zbiorniczku który był mógł być spowodowany...
Witam ponownie, Wczoraj po miesiącu! odebrałem auto od mechanika - elektryk się poddał, a diesel service - cóż, wymienili zaworek od EGR i w miejsce 09158200 został zamontowany - pierburg 7.22796.01.0 ( sprawdziłem, że to do BMW - czy może zostać ?), ponoć zmierzyli podciśnienie i jest dobrze (-0,9) dla pewności wymienili jeszcze pompę paliwa wraz ze...
Witam. Otóż 2 tygodnie temu zakupiłem moje pierwsze, własne auto, podane w temacie. W sprawach motoryzacji jestem więc zielony, na dodatek w nowym mieście nie znam żadnego zaufanego mechanika. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc, żeby nie zostać "wydojonym" w warsztacie na niepotrzebnych naprawach. Otóż po odpaleniu silnika, słychać taki cichy świst/gwizd,...
Witam mam asterke 2 z silnikiem diesla 2000 cm3 16 V o mocy 101 km i mam maly problem .... czasami ..... co jakis czas zapala mi sie kontolka silnika i w momencie kiedy ona sie swieci silnik nie ma przyspieszenia..... dopiero jak wcisne pedał gazu..... i przykladowo z obrotów 1500 do 2500 nie załancza sie wogule turbo .... przynajmniej nie czuje.......
Witam Pierwszy post, jak nie dopełniłem formalności proszę o wyrozumiałość bo sprawa paląca a problem dla mnie duży. Podczas jazdy auto delikatnie szarpnęło, i zaczął się problem. Zwiększona ilość spalin, brak mocy, szarpanie i odgłosy jak z diesel'a. Samochód stanął i nie chce ruszyć. Przy próbie odpalenia kaszle. Dopiero po podpompowaniu gazem niemrawo...
Witam, mam taki problem ze swoją Astra: Silnik chodził jak Diesel, oprócz tego zadnych innych objaw, wstępna diagnoza : Klapy wirowe w koletorze. Mechanicy usuneli klapy, złożyli kolektor po 2 miesiacach było ok. pozniej wystąpił następujący problem : Błąd P1113 ( błąd klap )którego nie da sie usunąć, samochód zaczął strasznie szarpać , nie ma mocy,...
Astra f 1,6 8v z gazem. Za pierwszym razem odpala bez problemu. Po 10sekundach podczas przegazówki żeby przeskoczył na gaz słychać i czuć dławienie - przełącza się na gaz mimo wcześniejszego dławienia. Im zimniej na dworze to silnik pracuje przez 5 minut (już na gazie) jak diesel (klekocze a nawet stuka - latem przy wyższych temperaturach mniej odczuwalne)....
diesel szarpać aster szarpać diesel aster
drukarka canon pixma papier silnik mercedes atego temperatura stukać skręt prawo
bosch tcc78k751 philips senseo
Radio Android nie odbiera sygnału FM - brak zasilania wzmacniacza antenowego Wymiana membrany w głośniku Altus 150 - krok po kroku