Może, któryś z przewodów ma zwarcie do masy? Montowany był moduł świateł, jeżeli tak to może on wprowadza te zakłucenia .
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
Może to być czujnik położenia wału. Dobrze byłoby jednak podłączyć samochód pod porządny komputer i ponownie odczytać błędy. Symbol autka z kluczykiem oznacza awarię układu elektrycznego samochodu. Pytanie tylko co ma z tym wspólnego kontrolka układu chłodzenia? Bez komputera możesz zgadywać do woli.
Witam, posiadam Opla Astrę 1,7 cdti, od pewnego czasu w czasie jazdy na kilka minut zaczyna zapalać mi się kontrolka „układu elektrycznego silnika” i silnik zaczyna tracić moc. Gdy kontrolka zgaśnie wszystko powraca do normy. Sprawdziłem czy nie ma wody w filtrze paliwa – nie było. Może mi ktoś poradzić co może być przyczyną tego stanu...
Problem pojawił się po zmianie kół, Gdy się zatrzymuje wydaje inny dźwięk z wydechu niż powinien a gdy daje na skrzyni P wtedy trzęsie trochę autem + wydaje dziwne dźwięki. Posiadam też 2 błędy które nie mam pojęcia czy są tego przyczyną ECN-16 1450 oraz ECN-060631. I świeci się kontrolka awarii w układzie elektrycznym silnika (pomarańczowe auto z kluczem)...
Tam masz dwa wentylatory dwubiegowe.Wszystkie biegi w obydwu działają? Jesli tak to zostaje tzw.modul wentylatorów i wiązki elektryczne przy nim które lubialy gnić.Diagnostyka powiedziałaby nieco więcej. A układ jesli sprawny jest wystarczajaco wydajny i nawet nie wiem jak stary płyn nie zaświeci tej kontrolki w tym aucie.
mam problem z silnikiem krokowym w samochodzie opel astra 1.4i 93r. podczas jazdy przy prędkościach 110-140 km/h zapala mi się kontrolka od układu elektrycznego. podpiołem sie pod złacze diagnostyczne i wyświetlił mi się kod 35- silnik krokowy-niewłasciwa liczba kroków. prosze o pomoc w tej sprawie bo nie wiem co może byc przyczyna tej usterki i jak...
jeśli dobili gaz i nie zgasła kontrolka to albo problem jest w czujniku ciśnienia /ew. jego podłaczeniu elektrycznym/ lub w samej automatyce ale zacząłbym od czujnika /ma zwierać do masy jeśli jest ciśnienie/ i można to sprawdzić nawet na krótko bez kombinowania z gazem. Pzdr
Witam. Skoro czasem kontrolka ABS nie gaśnie po przekręceniu kluczyka to znaczy , że nie przechodzi prawidłowo testu statycznego (kontrola układu elektrycznego czujników , centralki ABS). Częstą usterką w tych autach jest kostka łącząca tylne czujniki ABS. Znajduje się pomiędzy zbiornikiem paliwa a lewym tylnym kołem.
Odpowiedź prosta, pulsuje podświetlenie bo załączają się pulsacyjnie świece żarowe. kontrolka się zapala bo pewnie jest uszkodzenie w układzie elektrycznym świec żarowych, podejżewam że na ciepłym silniku się nie zapala - prawda? :) . Sprawdź świece żarowe, to pewnie całe wielkie uszkodzenie. Pozdrawiam
Tutaj żadne schematy nie są ci potrzebne.Zobacz dobrze bezpieczniki i nie miernikiem a kontrolką w układzie, zdarza się że bezpiecznik pod miernikiem i wzrokowo jest sprawny a pod obciążeniem ma przerwę. Zobacz jeszcze jak wyjmowałeś bezpieczniki czy włożyłeś w to samo miejsce.
Świeci mi się kontrolka poduszek powietrznych. Słyszałem wcześniej, że nawet po usunięciu usterki która powoduje palenie się kontrolki będzie trzeba skasować błąd za pomocą opcom. Jednak opcom nie pokazuje żadnego błędu związanego z poduszką mimo, że świeci się kontrolka. Czy może oznaczać to że kontrolka świeci się z powodu jakiegoś problemu związanego...
Cała elektryka poza tym działa prawidłowo Nieprawda! Bo lekko żarzyła się kontrolka układu elektrycznego A to jest kontrolka informująca o usterce. Więc masz problem głębiej... Dokonałeś choć podstawowych pomiarów napięcia na akumulatorze? Poza tym, gratuluję pomysłu kupowania akumulatora na odległość i dostarczania go przez kuriera...
Mam problem z kontrolką od układu elektrycznego silnika. Zapala się w trakcie jazdy ale bywa tak, że czasami nie zapala sie wogóle przez jakis okres czasu a potem znów się zapali. Gdy się zapali, zatrzymuje się, wyłączam silnik i po chwili go odpalam i wszystko jest w porządku tzn. kontrolka nie zapala sie w trakcie jazdy. Co jest przyczyną tej usterki...
Wężyki powrotne to są te elastyczne przewody przy wtryskiwaczach. Nie próbuj ich sam wymieniać bo po wymianie nie odpalisz już autka. Do odpowietrzenia potrzebny jest przyrząd który mają w serwisie (elektryczna pompa którą odpowietrza się układ zasilania). Kiedyś o tym nie wiedziałem i na rowerze szukałem mechanika który mi go pożyczy. Niewiedza wyszła...
jechałem autem do pracy w lekki deszcz, przy prędkości ok 40 km/h i wjechaniu prawą strona w małą kałużę silnik auta zgasł, zapaliły się wszystkie kontrolki. Po ponownym uruchomieniu auta za chwile część z kontrolek pogasła - zostały tylko dwie - "check engine" i kontrolka układu chłodniczego i klimatyzacji. Silnik przeszedł w tryb pracy awaryjnej i...
Żaden obwód lampki. Wspomaganie elektryczne. Jak odłączy kable sterujące od alternatora to układ myśli że jest ładowanie (lampka nie świeci) i wspomaganie działa. Zapewne dwa kable sterujące. Jeden lampka drugi żądanie napięcia systemowego z kompa. Tu trzeba szukać usterki skoro napięcie na aku okey.
Czujnik od temperatury silnika (niebieski - dwa piny) obsługuje sterownik silnika i sterownik ukladu chłodzenia. Sprawdź wiązkę elektryczną bo sterownik układu chłodzenia nie widzi temperatury, rejestruje błąd i profilaktycznie uruchamia wentylatory. Sprawdź wiązki w okolicy akumulatora, moż tam znajdziesz uszkodzenie.
Witam posiadam samochód marki Opel Astra F 1,4 NZ 8 V ! Jakiś czas temu po wyłączeniu samochodu na stacji benzynowej już ponownie nie chciał odpalić ... Gdy postał z dzień lub dwa odpalał normalnie, ale gdy wyłączyłem go to ponownie znów nie mogłem zapalić ... Zawiozłem do mechanika wymienił pompę paliwa świece kopułkę zapłonu i bolec. Jeździłem 2 dni...
Witam. Jadąc dzisiaj do pracy przydarzyła mi się dziwna sytuacja. Samochód zgasł podczas jazdy. Wcześniej nie zauważyłem nierównej pracy silnika. Gdy zgasł a kluczyk cały czas był w stacyjce, zauważyłem, że zapaliły się dwie kontrolki: samochodu z płaskim kluczem (doczytałem, że chodzi o układ elektryczny) oraz kontrolka układu chłodzenia. Przed około...
Witam. Mam Opla Astre F hatchback, '93, benzyna + LPG, automatyczna skrzynia, instalacja gazowa od dwóch lat, 71 KM. Problem pojawia się przy większych prędkościach 100-110 km/h lub przy dłuższej jeździe "pod górę". Najpierw zapala się kontrolka układu elektrycznego silnika a za chwilę silnik gaśnie. Później różnie, czasem od razu odpali, czasem muszę...
Witam Proszę o pomoc w uruchomieniu mojego samochodu. Opel Astra 1,7 cdti 2014 rok 110 kM silnik dts. Auto żyje własnym życiem. Pierwszym objawem było zakomunikowanie mi o awarii abs. Według komputera uszkodzeniu uległy dwa czujniki ABS. Lewy przód i prawy tył. Kolejnym komunikatem który się pojawił się po jakimś czasie był układ wspomagania kierownicy....
Witam, jako, że to mój pierwszy post przedstawię się. Mam na imię Paweł, jedną z rzeczy, które czasem robię jest dłubanie przy swoich samochodach i to mnie tutaj sprowadza. Choć bywałem na forum Elektroda wiele razy, dziś przyprowadził mnie problem, którego sam z siebie nie rozwiążę. Do rzeczy- chcę zrobić instalację elektryczną do podgrzewacza płynu...
Witam problem pojawia się od ok 3 tyg., po przejechaniu ok 10 km zatrzymałam się na parkingu (postój ok 5 min) i nie mogłam ponownie uruchomić silnika, jak zapalił za n-tym razem to przy włączaniu świateł zaraz gasł, albo przy próbie ruszenia, odczekałam 10 min i zapalił już normalnie i jeździł bez zastrzeżeń tydzień. Ostatnio wybrałam się za miasto...
Witam, Mam problem z moją Astrą 1993r. 1.4 silnik, benzyna bez gazu - przebieg 280tys. Otóż opisze sytuacje, w której zauważyłem problem, rano odpaliłem auto i przejechałem 500m do garażu, zgasiłem go, po okresie 30 minut, odpalając go znowu w czasie rozruchu usłyszałem dźwięk tak jakby zaraz miał zgasnąć, ale tego nie zrobił. Wrzuciłem normalnie bieg...
a więc masa jest też dana dodatkowa, więc to odpada. Jak go mam podłączonego? W tej chwili alternator siedzi w aucie ale pracuje niezależnie od instalacji pojazdu, dokładnie rzecz biorąc kostka elektryczna z instalacji samochodu, w której jest przewód wzbudzeniowy (kontrolka) jest wypięty, B+ instalacji auta jest od alternatora odłączony. Do alternatora...
W momencie kiedy wzrośnie temperatura zapalają się dwie kontrolki 1. od silnika 2. od układu chłodzenia (kwadracik z gwiazdką w środku) Auto traci moc i przestaje działać obrotomierz. Czy przestał działać obrotomierz, czy prędkościomierz? Jeżeli obrotomierz, to oznacza, iż wysiadł jedynie wskaźnik na pulpicie. Gdyby uszkodzeniu uległ czujnik obrotowy...
Witam ponownie! Pytałem jeszcze o ustawianie zapłonu, czy jest możliwe przestawienie zapłonu o jeden ząbek.Książka serwisowa podaje że znaki na kole pasowym a na obudowie rozrządu powinny się pokrywać.A ja kiedy przekręcam aparatem zapłonowym z kierunkiem palca według kolejności zapłonu czyli w mojej corsie to 1-3-4-2,a lampę stroboskopową mam podłączoną...
Masz dosyć wygórowane wymagania, ale tragedii nie ma. Nie wypowiem się co do Hondy jakiejkolwiek, bo jechałem raz starym Civikiem i raz nowszym Accordem jako pasażer. Nic specjalnego ani w jednym ani w drugim. Astra 2 będzie w tym budżecie w miarę dobrym stanie, z tym że jest to auto przeciętne. Na 407 w tej kwocie bym nie liczył - to musiałaby być...
Witam problem pojawia się od ok 3 tyg., po przejechaniu ok 10 km zatrzymałam się na parkingu (postój ok 5 min) i nie mogłam ponownie uruchomić silnika, jak zapalił za n-tym razem to przy włączaniu świateł zaraz gasł, albo przy próbie ruszenia, odczekałam 10 min i zapalił już normalnie i jeździł bez zastrzeżeń tydzień. Ostatnio wybrałam się za miasto...
aster kontrolka układ aster układ elektryczny układ elektryczny aster
firmware 17mb95 halogen zamiast żarówki sterowanie furtki
naprawa samochodu naprawa samochodu
Co to jest moc głośników w sinusie (RMS)? Trwałość, retencja danych, cykle i prędkość zapisu/odczytu w pamięciach