Czasem też się tak dzieje jak amortyzatory niesprawne,i podczas hamowania na nierównej nawierzchni koło traci przyczepność 😉
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Cały czas psuje mi się łożysko amortyzatora.(czwarte) Zaciera się ponieważ wykrzywia się ta blaszka i pracuje nie równo i ociera o tą osłonę plastikową. Na zbieżności przy wydruku zobaczyłem dopiero teraz że pochylenie sworznia zwrotnicy w tym kole wynosi +13 a w drugim gdzie wszystko jest ok +6. Auto na spręzynach Eibach -30mm. Witam, no troche trudne...
Witam Mam problem z samochodem opel astra 1.6 16v 98r Usterka polega na nierównej pracy silnika (obroty same rosną ) i pali się kontrolka silnika Podłączony został pod komputer i wystąpił błąd czujnika wału korbowego Czujnik został wymieniony i to nic nie dało awaria się powtarza Dzieje się tak po przejechaniu ok 10-15km Po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu...
Albo wąż do serwa hamulców, a który cylinder gubi pracę?
Witam. Posiadam Opla Astre 1.2 16V. Jezdzilem nim normalnie do czasu kiedy to dzisiaj odpalilem autko...(przedtym grzebalem troszke przy silniku zakladajac nowy wezyk ochronny na czujnik)od tamtego momentu zapalila mi sie kontrola 'Check" oraz silnik zaczal nierowno chodzic..na niskich obrotach przy ok 1000 obr. Czy to moze moja wina z tym grzebaniem...
ja zacząlbym od sprawdzenia pracy alternatora. mozliwe ze po rozruchu gdy akumulator pracuje przy obciazeniu alternator nie wyrabia i spada napiecie. a moze to wcale nie jest wina ogrzewania? to typowe objawy ktore wystepuja przy uszkodzeniu sondy lambda. najlepiej udac sie na stacje i sprawdzic auto pod wzgledem pradow i skladu spalin.
Z tego co mi wiadomo to robi się jeszcze adaptację po wgraniu softa. Pozdrawiam
jaki silnik?
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Podłączyć trzeba op-coma albo techa 2 i będzie coś wiadomo.
Nawzajem! Gdzie zdjęcie? W dieslu nie ma ssania :D
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
Wcale się nie dziwię. W astrze radio i prędkościomierz to dwie odrębne sprawy. Natomiast prędkościomierz i gaśnięcie auta (nierówne falujące obroty) nie wiem dlaczego ale jak w mojej staruszce strzeliła linka prędkościomierza to miałem identyczne objawy. Może ktoś mądry podpowie dlaczego. Wiem tylko że w prędkościomierzu jest czujnik prędkości (impulsator)...
Polecam: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Powinno pomóc, znajdziesz tam kilka ciekawych informacji. Ogólnie polecam http://astra.autokacik.pl
Wiedziałem że będzie trudno. Na pewno nikt nie wie? Pytam głównie użytkowników astr. Proszę o pomoc.
Witam, prawdopodobnie padła Ci żarówka podświetlająca wyświetlacz, jeśli będziesz wymieniał to od razu dwie (nie wielki koszt a nie trzeba wyjmować dwa razy wyświetlacza). Ja u siebie wymieniłem na diody jasno świecące i jest lepiej podświetlony niż oryginalnie no i trwałość diod względem żarówek nie do porównania.
Była jeszcze wymieniana uszczelka na ERG. Czy zmniejszenie przekroju rurki z parownika do gaźnika ma jakieś znaczenie??
http://obrazki.elektroda.pl/9502788700_1... Taki aparat mam u siebie, to chyba nie jest to o czym mówisz. Dziś sprawdzałem wszystkie kabelki masę itd. Przeczyściłem przepustnicę i sprawdzałem fajki. Iskra też jest dobra wręcz bardzo. Jakieś jeszcze propozycje?
Problem nierównych obrotów został wyjaśniony- czujnik położenia walu. Ale ten dziwny zapach ciągle jest tak jak by pasek albo stary olej, ale olej to nawet nie ale nic nie widać żeby coś o coś tarło - i ten problem został nie rozwiązany. Dochodzi on z miejsca między silnikiem i alternatorem ( alternator też sprawdzał i jest ok ).
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Znalazłem przewód niebiesko żółty po prawej stronie silnika. Jest odłaczony. Mechanik dotykał jego końcówkę i zapalała się kontrolka poziomu oleju . Czy to może być przyczyna nierównej pracy silnika.
jak nie rozrząd to ciśnienie mu pomierz, może zawory wypalone
Sprawdż masę doprowadzoną do czujnika poziomu paliwa.
Podciśnienie w kolektorze ssącym na zimno 0,42 bar na ciepło 0,48 - 0,50bar . i ten parametr najbardziej nieciekawy MAP zależy od KWZ i rozrządu. Tak między innymi. Na początek odepnij całkowicie sondę, przejedź się i daj silnikowi ostygnąć - zobaczysz czy coś się zmieniło. Jak dla mnie, to nałapał głupich adaptacji przez LPG i tyle. Aczkolwiek nie...
Dla mnie jest to bardzo wątpliwe, bo jeśli lambda daje nieprawidłowe wskazania to ECU to wykryje i wyświetli check. Umyłeś też gniazdo w zespole wtryskiwacza do którego wchodzi ten trzpień od silniczka? Zdejmij chwyt powietrza i zobacz jak wygląda przepustnica. Jeśli jest brudna to trzeba ją umyć.
Co mogło ze zepsuc w tym samochodzie?
Wlot powietrza do filtra nie może być skierowany do przodu
nowy186 Chyba nie wiesz jak w Astrze jest. Astra tylną piastę ma kompakt (piasta, łożysko, czop, czujnik ABS lub bez czujnika jako jeden nie rozbieralny element) poza 4 śrubami mocującymi nie ma innych którymi można dociągać łożysko czy luzować. Wymiana na nowy element jakiejś dopuszczalnej jakości to parę stówek. Wymiana odbywa się w taki sposób że...
nie zrobisz diagnostyki tylko podobno, na oko gdybym mógł to zrobić, to oczywiście bym zrobił - niestety miałem tylko możliwość sprawdzenia tego co można łatwo sprawdzić na ulicy - albo oddać go do warsztatu. Ponieważ to pierwsze się nie udało, to zrobiłem drugie no i jak przypuszczałem pękł jakiś wężyk, czyli drobna sprawa.
Witam Od jakiegoś czasu podczas jazdy sporadycznie słychać w moim samochodzie dźwięk jaki dołączam. Proszę osoby znające się na mechanice o nakierowanie, co może być przyczyną. Dźwięk z nagrania pojawia się sporadycznie, najczęściej podczas skręcania na nierównej powierzchni, ale i podczas cofania. Opel Astra H 3
Proszę o pomoc w lokalizacji czujnika temperatury w siniku pokazanym na dołączonej fotce. Jest to opel astra -1993r, silnk 1.4 SE. Szukam przyczyny nierównych obrotów biegu jałowego - nierytmiczne, przypadkowe szarpnięcia. Chodzi mi o czujnik współpracujący z regulatorem wolnych obrotów. Dodam, że komputer nie wyrzuca żadnych usterek z kodów błyskowych.
Myślę że kilka sekund nierównej pracy zimnego silnika nikomu jeszcze nie zaszkodziło
Miałem nadzieje, że da się dostać jakoś bez zdejmowania.. Mam jeszcze jedno pytanie. Mam również problem z obrotami, gdzyż są nierówne. Może być to spowodowane przez tą krzywo chodzącą rolkę. Kolega co zna sie jako tako powiedział, że to może być od tego bo silnik ma ciężko. Głupot sie nasłuchałes i opowiadasz. Zaprowadz to gdzies do warsztatu najlepiej....
Co do nierównej pracy silnika po odpaleniu to jest stały ból astry zgazowanej. Przyczyną jest najczęściej czujnik temperatury silnika(nie temperatury płynu). Spróbuj go wymienić koszt około 25 zł. Pompkę paliwa- to powinieneś sprawdzić ciśnienie .
Fakt, umkło mi. Kiedyś przypadkiem czytałem jakiś post, że przyczyną nierównej pracy silnika było nieszczelne podciśnienie wyprowadzone z kolektora dolotowego jednego z cylindrów.
Kręciłeś ty kiedy takiego Opla przez 2 godziny(tak pisze sikora50)tak że to ty nie pisz bzdur bo po takich próbach to się pompy i rozruszniki naprawia A druga sprawa aktywny błąd 1630 = nie pali ewentualnie pali na niskich nierównych obrotach i brak reakcji na pedał gazu
Witam chciałbym zapytać czy ktoś z was miał taki problem z bertonką. Pojechałem w 3 chłopa z 70 km i na każdym nierównym terenie dźwięk jak by coś skrzypilo czy coś takiego. Często pojedynczy nie ciągły. Astra g coupe 1.8 2000r Obniżone zawieszenie "czerwone sprężyny" i opony 205/55/R16 Nie jestem w stanie stwierdzić z czego to wynika bo na postoju...
Tuleje na wahaczach nowe, bo stare były w kiepskim stanie jednak okazało się, że po wymianie samochód jest stabilniejszy podczas jazdy, ale ww. objawy nie ustąpiły. Na nierównej nawierzchni typu kocie łby mam wrażenie, że przód pływa. ------- Odświeżam!
Wyważenie kół to podstawa, ale spotyka się czasami "nierówne" po obwodzie opony no i sobie przy pewnych prędkościach auta "bije' i kierownica zaczyna drgać.
Jakie sobie kupisz amortyzatory zależy od Ciebie. Jeżeli chcesz mieć twardszy samochód kup sobie gazowe, jeżeli chcesz aby samochód zachowywał się bardziej płynnie na nierównej nawierzchni kup olejowe - KYB polecam dobre amortyzatory. Pozdrawiam
Korek dziś zamontowałem nowy. I mam pytanie odnośnie tych obrotów silnika nierównych. Co to może być? Pali mi się check i odczytałem kilka błędów metodą gaz hamulec : Enc 0136 0141 0172 1300 0400 0443 1112 1656 1405 1616 1614
Kurcze, źle Ci napisałem, miałem załozone dwa wątki i EGR był przyczyną nierównych obrotów i ogólnej wariacji silnika. Drugim problemem był czujnik temperatury, wymieniłem na nowy (20 zł) i wtedy pomogło.
Czesc, jestem posiadaczem Opla astra f 1.7td isuzu 1992r. Podczas jazdy na nierównej nawierzchni zapaliła mi się kontrolka ładowania akumulatora. Pierwsza myśl - pasek. pasek jest ok. rano chciałem odpalic i zobaczyc jak pasek pracuje a tu niespodzianka : nie świeci kontrolka grzania świec żarowych i nie moge samochodu odpalić. kable idące od altka...
Te stuki raczej na ogół bardziej wystepują na nierównej nawieszchni tzn. na pofalowanym asfalcie a nie na dziurach. Tak jak mówie wyczuwam lekki luz szarpiąc kołem na boki.
Oplem nie jeździłem, ale Megane Scenic z 1999 z silnikiem 1.6 16V z automatyczną przekładnia ze sprzęgłem hydrokinetycznym (bocznikowanym) spokojnie się wyrabiał 8-9 w lekkim ruchu miejskim. Ale miasto miastu nierówne i jeśli stoisz dużo w korkach to spalanie idzie w gore.
Wobec powyższego nie zamierzam dłużej trwać w tej nierównej walce i zamykam temat - sam sobie poradzę.Strofować i bawić się w gierki słowne też potrafię a przecież nie o to chodziło.Pozdrawiam.
W 1.6 8V Z16SE także należy zaadaptować przepustnicę. Tak jak już napisałem można to zrobić z poziomu kompa ale można także w taki sposób jak wyżej jest napisane. Po wyczyszczeniu przepustnicy przy pierwszym odpaleniu samochód ma nierówne obroty. Wiem co mówię bo miałem już raz czyszczoną przepustnicę i trzeba było ją zaadaptować. A robił to mechanik...
Witam. Mam taki problem. Opel Astra na wolnych obrotach, po nagłym dodaniu gazu silnik "tarakuje" (nierówny zapłon), natomiast podczas jazdy silnik nie ma mocy. Pracuję jakby miał przestawiony zapłon. Przy stopniowym dodawaniu gazu na biegu jałowym jest wszystko ok. Zostało zrobione: Diagnostyka - brak błędów, wszystko po kolei sprawdzone - wg kompa...
tak. I na paliwie i na gazie jest tak samo z tą różnicą że na równym terenie na benzynie troszkę mocniejszy jest ale ledwo odczuwalnie. Ostatnio na trasie Lublin-Rzeszów, pomijając fakt, że o wyprzedzaniu trzeba zapomnieć ewentualnie tylko na 3 biegu go piłować miał problemy z wzniesieniami i na paliwie i na LPG. Zachowywał się jak stary samochód nie...
Witam! Mój problem jest tego typu: Astra w piątek przyjechałem zgasiłem git. Natomiast następnego dnia cisza kręci i nic. Okazało się że nie dostaje paliwa. Wymieniłem pompkę paliwa i zaczęło się, Astra na zimnym silniku zapala i od razu gaśnie za którymś razem w końcu zapali. Zanim się nagrzeje(i przełączy na gaz) muszę trzymać ją na obrotach, a nie...
a po pięciu minutach świece się uszkodziły? Z jakiego powodu? tak to już jest że jak masz uszkodzony układ zapłonowy to wymiana świec pomaga na kilka minut, ale ja tego auta nie widzę! to są tylko moje przypuszczenia. A pękniętą uszczeklę to nawet laik potrafi odkryć, śilnik stawia nierówne obciążenie podczas kręcenia rozrusznikiem. Poczekamy zobaczymy...
Skos ustawiony na kalkulatorze jest orientacyjny. Wystarczy uchwyt trochę nie w pionie albo krzywa ściana. Konwerter też konwerterowi nierówny. Skos należy ustawiać na miernik. Niestety, jeśli nie ma bezpośredniego dostępu do konwertera na zamontowanej antenie to trzeba próbować różne skosy odwracając antenę. Jest to trochę czasochłonne.
Witam, Przyczyną złej i nierównej pracy silnika mogą być świece lub przewody WN. Do wymiany. Jeśli odłączony jest czujnik temp- to nie ma inf o temp silnika. Wtedy silnik krokowy jest max otwarty. Trzeba sprawdzić jak auto chodzi na wolnych obrotach bez krokowego cxzy nie zgaśnie-! Być może ten "nowy czujnik temp jest uszkodzony również. Pozdrawiam.
Witam jak w temacie. W samochodzie wymieniona została kopułka, palec, świece,alternator,starą cewkę wn sprawdziłem na zimno omomierzem i ma parametry w normie. Samochód po odpaleniu ( bez większych kłopotów) na wolnych obrotach gaśnie tak jakby ktoś go wyłączył bez dławienia czy nierównej pracy silnika. Nie wiem jaka może być tego przyczyna. Może koledzy...
Te objawy zaczęły się w zimę nagle w aucie nie było nic grzebane jedynie sam podłączałem pod komputer zobaczyć parametry i tego samego dnia się to stało w sumie, z początku myślałem że to coś od trakcji ale gdy wleje więcej paliwa jest ok więc wygląda jakby tu był problem. Próbowałem sam zajrzeć do pompy ale nie mogłem za nic odkręcić zapieczonego pierścienia...
Dzisiaj sprawdzałem na zimnym pracowal ok, po jakiś 2-3min (600m przejechałem) wskazówka od temp. się nawet nie ruszyła silnik nierówno zaczął pracować. Z czytałem błąd P0300, P0303 skasowałem zapaliłem silnik nierówno pracuje czytam błędy brak błędów a silnik nierówno pracuje. Co może być Nie koniecznie zaraz od wystąpienia nierównej pracy zostaną...
Witam, Samochód to Opel astra G z 2000 roku, silnik 1.6 16V 101 kM. Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka układu chłodzenia i włączają się wentylatory. Dzieje się to na nierównej drodze, jak wjadę w dziurę itd. Jak wjadę w kolejną dziurę i wyłączę silnik i zapalę, to kontrolka gaśnie. Czyściłem wtyczki czujnika ciśnienia klimatyzacji i czujnika...
Witam , od jakiegoś czasu zauważyłem że silnik mojej astry nierówno pracuje na biegu jałowym bez różnicy czy jest rozgrzany czy zimny .Dodatkowo dzisiaj miałem problem z odpaleniem samochodu , iskra była , silnik zaskoczył ale dziwnie zaczął buczeć i po chwili zgasł po dwóch następnych próbach zaskoczył i po dodaniu gazu zaczął pracować OK z wyjątkiem...
Posiadam Opla Astrę G 1.6 101 KM benzyna. Dzisiaj podczepiłem przyczepkę z wiertnicą, dość ciężki sprzęt i przez kilka minut próbowałem na ogrodzie manewrować, żeby ustawić wiertnicę w odpowiednim miejscu. Dość ciasny i kręty przejazd, do tego nierówny teren, wertepy przełożyły się na to, że dość długo męczyłem się z wjazdem tyłem i niestety musiałem...
Sterownik ma opóźnione działanie aby ci wskaźnik nie szalał podczas jazdy po nierównej drodze. Co do komputera istnieje możliwość programowania średniego spalania przez tech2, programujemy min wielkość opon itp. Jak już kolega fjodek wspomniał pomaga samoczynne programiowanie czyli kilkaset KM i tankowanie.
Dokładnie tak jak mówi poprzednik, bardzo ciężko jest znaleźć osoby które coś złego mówią. Ja szukałem auta dobre 5 miesięcy i przyciągnęły mnie właśnie takie opinie. Od siebie dodam też że moja RIO jest jakby mocno cichsza jak Astra H którą także miałem oraz, co najdziwniejsze, mam wrażenie że słabszy slnik jak ten który jest w KIA, jest jednak jakoś...
Witam po dłuższej przerwie. Udało mi sie dzisiaj podłączyć auto pod ABCOM.Opiszę to,co zaobserwowałem.Obroty wahają się od 775obr do 825obr,w tym czasie kąt wyprzedzenia zapłonu zmienia się w zakresie od 5do 10-11stopni,pozostałe parametry OK.Wypiąłem czujnik spalania stukowego,odłączyłem krokowca,zacisnąłem wężyk z MAPsensora(żeby trzymał stałe parametry,bo...
to psikaj plakiem na pracującym silniku w około kolektora ssącego i przepustnicy, to wygląda na jakąś nieszczelność, zatkaj te wyjścia z przodu przepustnicy od tych pochłaniaczy par paliwa bo to niepotrzebne a może przepuszczać, możesz zatkać wężyk do serwa bo też może być nieszczelność, wymień wężyk od mapsensora, możesz wogóle podmienić mapsensor...
Jak nie ma świec to nie ma pracy. ECU sam rozpoznaje wypadanie zapłonów i po ilus wykryciach sam odłącza odpowiedni wtryskiwcz. Sterownik LPG nie jest na tyle mądry, żeby samemu ustawiać sobie czas i moment wtrysku - ściąga informacje z ECU - instalacja od wtryskiwaczy LPG jest podłączona szeregowo do ECU. Coś czuje, że gdzieś wyczytałeś że musisz wyeliminować...
przeczyścić przepustnicę W monowtrysku?? Od czego? Co ma regulator wolnych obrotów do odpalania? Do odpalania może niewiele. Do nierównej pracy silnika może mieć. A to stwierdzenie padło wtedy kiedy mowa była o tym, że silnik potrafi zgasnąć przy hamowaniu (post 7 i 8). Chyba, że coś źle doczytałem. Jeśli tak zwracam honor.
Witam Mam problem z silnikiem Astry, przy ustawieniu fabrycznym (aparat zapł.) silnik przy dodawaniu gazu dławi się strzelając w kolektor ssący, na zimnym silniku bardzo trudno się uruchamia, na wolnych obrotach jest idealnie. Po znacznym przyspieszeniu zapłonu ok. 10° auto zaczyna jeździć ale ma problem z wolnymi obrotami (nierówne) przy ruszaniu czasami...
opel astra21.8 16v benzyna gaz sekwencyjny .problem mam taki że ma ciężko odpalić a gdy już zapali obroty silnika są nierówne i po kilku minutach zapala się kontrolka chek engin.problem ten ginie po przełączeniu na gaz kontrolka gaśnie a silnik pracuje bez zarzutów. może ktoś z was miał podobny problem z góry dziękuje za pomoc.[/code]
Rozebrałem filtr powietrza aby wymienić filtr no i go obejrzeć.Natknołem się na taką klapkę,ona jest ruchoma rusza się w górę i w dół i ona była w pozycji po środku tz.nie zamknięta i nie otwarta.Czy jest to normalne bo na gazie moje autko ma nierówne obroty,gaśnie jak wyspżęglam,a na PB po prostu płynie? I moje drugie pytanie czy jak mi pójdzie 14l/100...
Amator 3341 tak, ta dziwna blaszka o nierównych kształtach to zapłon ;) jeżeli wymieniasz wał to pamiętaj, żeby podstawę wału (aluminiowa płyta trzymająca wał) przesmarować silikonem temperaturowym (np. dirko od elringa) na podstawie wału jest specjalny fabryczny rowek na który trzeba nanieść sylikon :) rozebrałem już ze 20 takich silników, jeżeli masz...
Witam. Posiadam astre IV gtc 1.6 180KM w benzynie z 2012r. Miałem parę problemów z tym wozem. Jednym z nich był silnik, który musiałem wymienić. Ze względu na cenę kupiłem silnik z astry III (też 1.6 180KM) Osprzęt pozostał z mojego samochodu. Po wymianie prawie wszystko było ok, gdyby nie falowanie na wolnych obrotach. Falowanie to doprowadza nawet...
Udało się wyeliminować błąd , jednak instalacja siała błędem Został tylko problem tej nierównej pracy , po dłuższym postoju jak ostygnie, czasem po odpaleniu silnik chodzi tak jakby nie palił na jeden cylinder, przy dodawaniu gazu jest tak jakby spóźniony , wciskasz gaz a on po chwili dopiero łapie ... zaznaczam żę nie zawsze tak jest , czasem odpalę...
Do pierwszych objawów uszkodzonej sondy należy podwyższone zużycie paliwa oraz znaczny spadek mocy silnika. W przypadku awarii sondy lambda, sterownik silnika dostaje złe dane dotyczące składu spalin i niewłaściwie ustala proporcje mieszanki. Taka sytuacja prowadzi do nierównej pracy silnika, jego przygasania oraz zapalenia się kontrolki "check engine"....
Chyba chodzi o obroty, a nie predkość. Najpierw odłącz akumulator na ok. 1 minute, w ten sposób wykasujesz wyszystkie nastawy z ostatnich 20 uruchomien silnika. odpal silnik na bęzynie i niech pracuje do uzyskania ok. 70 stopni. Następnie uruchom jeszcze raz na bęzynie. Jezeli będzie wszystko w porządku to znaczy, że gdy silnik pracuje na gazie komputer...
Według regulacji 85 PWA, +5.-5,+40-40 zaawansowane 0,0+6+6., Cut off wylaczony 4 cylindry dwie cewki (chociaz mam jedną) spalanie wyszlo po dwoch pelnych tankowaniach 9,7L Aktualnie zjechałem do 80 +5.-5,+40-40 zaawansowane 0,0+6+6., Cut off włączony 4 cylindry 1 cewka , ogolnie działa prawidlowo (wykresy zaś wyśmienite na jalowym jak i 3k obrotów)...
Witam. Jadąc dzisiaj do pracy przydarzyła mi się dziwna sytuacja. Samochód zgasł podczas jazdy. Wcześniej nie zauważyłem nierównej pracy silnika. Gdy zgasł a kluczyk cały czas był w stacyjce, zauważyłem, że zapaliły się dwie kontrolki: samochodu z płaskim kluczem (doczytałem, że chodzi o układ elektryczny) oraz kontrolka układu chłodzenia. Przed około...
Witam,mam problem z moją Asterką F, 1,6 rok 1994.Auto kupiłem jakieś 5 lat temu i nie posiadało instalacji LPG,ale już wtedy były wyczuwalne szarpania przy równej ładnej jeździe(lecz tak się nie dało jeździć bo albo przyśpieszałem albo hamowałem silnikiem inaczej szarpała)już wtedy dałem auto do mechanika i wymienił mase rzeczy tzn.przewody WN na oryginalne...
Jeśli napięcie mierzyłeś na akumulatorze to: 1. albo przewód któryś może nie do końca stykać (należy przeczyścić miejsca połączeń) 2. regulator napięcia w alternatorze wysiadł (kupić nowy lub wymienić diody, wedle umiejętności) 3. szczotki mogły się zużyć w alternatorze lub pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora się wytarły - maja rowki, są nierówne...
A co powiecie o Audi a3? Znajomy sprzedaje: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-za... Auto na srebrnych alufelgach, zejdzie z ceną, LPG to stag 200 go fast, 1,5roku ma instalka jeszcze na gwarancji. Wymienione sprzęgło i rozrząd (najdroższe rzeczy, zamontowane sprzęgło LUKa). Auto zadbane, sprowadzone...
Cześć, szukałem ale nie znalazłem. Mam problem z Astrą G - 99 rocznik, 1.8 silnik benzyna. Od momentu jak ją kupiłem w październiku i gość podobno wcześniej też miał problemy z paleniem. Czasami pali od strzała, a czasami muszę zakręcić ze 3-4 razy żeby złapała (wtedy po odpaleniu ma nierówne obroty i potrafi wyskoczyć check) Jako, że jestem totalnie...
witam dziś! Mialem ten samochodzik dzisiaj na chwile, walczyłem z 3 godz. i nic.. Dzieki za odpowiedzi, cewka odpada, sprawdzałem iskre na zdjętej listwie każda cewka wali iskre prawie na 2 cm wiec tu jest ok. Nie zdążyłem zająć się wtryskiwaczem bo juz tylko to mi zostało. Troche wypraktykowałem przy mocnym przegazowaniu gdy silnik zejdzie z obrotów...
Witam posiadam astre F z silnikiem X16SZR rocznik 1997 z przebiegiem 175tyś km , samochód w rodzinie praktycznie od nowości także przebieg w 100% org. Przejdę do problemu. Podczas jazdy na 5 biegu bieg wyskakuje i ponowne jego załączanie powoduje zgrzyty jedyny sposób to cofnąć do luzu i od nowa załączyć . Bieg wyskakuje podczas przyspieszania i puszczania...
Witam, samochód to astra G 1.7 1.7 CDTI z silnikiem Z17DTL. Objawy: - nierówna praca (zimnego) silnika na wolnych obrotach - przy dodaniu MAX gazu (podczas jazdy) czarny dym z rury wydechowej - ale nie zawsze. Do tej pory zrobione: - jakiś miesiąc temu czyściłem EGRa - przyniosło poprawę przy zchodzeniu silnika z obrotów - silnik nie szarpie jak pusci...
Witam poczytaj ten temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Mam problem z ustawieniem wolnych obrotów w mojej astrze. mam I generacje z parownikiem lovato Electronic. Gaz reguluje sobie tą metodą : 1. Bierzesz kogoś do środka (albo jak Ci się uda to sam) blokujesz obroty na połowę użytecznego zakresu (czyli jakieś 2200- 2500 rpm) 2. skręcasz śrubę do momentu kiedy zaczną spadać obroty. 3. jak już złapiesz tę...
Sądzę że czujnik położenia wału, zapala teraz z czujnika wałka dlatego z oporami i nierówno.
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
Sorki nOKo że wykożystuje Twój temat, ale mam pytanko :) Wiadomo że gaźniki w silnikach samochodowych pracują na podciśnienie, ale jeżeli chciałbym uturbić taki silnik powiedzmy o pojemności 1.1 (wał podparty na pięciu panewkach) i włoże turbine to czy ten gaźnka nadal bedzie działał (w tym momencie w dolocie bedzie juz nadciśnienie). Bo istnieją dwie...
Na Twoim miejscu zostawiłbym starą antenę z dwoma konwerterami (na Astrę i HotBirda), a dołozyłbym drugą na Eutelsata. Powinna wystarczyć "dobra" 90cm. Z praktyki wiem, że antena antenie nierówna i czasami dobra osiemdziesiątka daje więcej sygnału niz kiepska 120cm. Poza tym wszystkie wcześniejsze uwagi na temat doboru konwertera mogę jedynie potwierdzić....
Jakieś pół godziny temu znowu odpalałem astrę i znowu chodzi normalnie, jak gdyby nigdy nic.. Wypadanie zapłonów najlepiej sprawdzić, gdy normalnie silnik pracuje, czy gdy "kuleje"? Czy niema to znaczenia?
"darkonel" ja już nic ci więcej nie podpowiem !!!! Dziwne postanowienie kolegi mimo tego, że jego rady były dość skąpe. Mam ten sam silnik co Ty. Nie jestem zbyt biegły w mechanice, ale z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że zawalona przepustnica (+silniczek krokowy) to normalka po dłuższej eksploatacji auta i oczywiście wymaga okresowego czyszczenia....
Witam Znalazłem taki kod napisany w c na atmega8 do wyświetlania znaków na fabrycznie montowanym wyświetlaczu w Oplu. Ale po trzech dniach walki z kodem oraz braku efektów w końcu się poddałem po prostu ręce mi opadły. I tu zwracam się z prośbą do programistów, którzy już przez to przebrneli. Dodam że używam AVRStudio, prędkość procesora ustawiłem na...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam Astrę H 2006r z silnikiem Z16xep z instalacją Landi Renzo Omegas. Od dłuższego już czasu borykam się z problemem nierównej pracy samochodu (szczególnie na biegu jałowym), telepaniem, problemem z regulacją instalacji gazowej. Żeby nie pisać o problemach ciągiem postaram się omówić objawy oraz wykonane już...
na moje oko to masz podobny problem jak ja miałem mianowicie walnięta przepływka objawy takie jak u ciebie silnik 20ne benzyna +gaz odpalam auto na benzynie poczym tak jakby brakowało mu paliwa gasnie nie pomaga dodanie gazu odpinam aku i czasami auto odpali jedzie ok nic sie nie dzieje nagle zaczyna go mulic i gasnie check nie pali sie na GAZIE!!!!!...
Sprawdzę po pracy , a jak będzie upaprana? Przewód odmy był uszkodzony i nierówno chodził , po wymianie jest ok ,
Zamykam temat. Problemem było "lewe powietrze"
Witam, przez ostatnie dni mój Opel Astra G 1.6 16V coraz bardziej nierówno chodził. Dzisiaj znacząco spadła moc i jazda jest bardzo utrudniona przez nierówną pracę. Pokazało błąd P0230, próbowałem wyjąć przekaźnik pompy paliwa, jednak nie udało mi się to, a po tej próbie samochód nie reaguje w żaden sposób na próbę włączenia silnika, brak reakcji rozrusznika....
Witam, Astra H 2005 1.4 Nierówno pracuje, nie na wszystkich cylindrach, wymrugane błędy P0300, P0303. Następnie zamienione świece 3 i 4 - błędy i praca bez zmian. Świece mają przejechane max. 10 tys. km, wyglądają dobrze. Cewka z 2005r., wyciągnięta ze świecami daje iskrę, Rurki odmy raczej nie zatkane, wyczyszczone. Co może być nie tak? Może ktoś z...
Ta lampka żólta to po lampka usterki układu elektronicznego sterowania silnikiem a nie zadne spalanie. Możesz przy jej pomocy próbować odczytać kod usterki. Tu masz jak: http://www.astra.auto.pl/content/view/24... U ciebie jezlei zadziała to metoda na gaz i hamulec.
Witam.Mam problem.Może mi ktoś powiedzieć do czego służy zawór elektromagnetyczny na pompie wtryskowej BOSCHA do Opel Astra 1,7td,znajduje się on z lewej strony pompy.Jaką on ma zasadę działania,z którego czujnika jest zasilany,jaką funkcję spełnia.(Nie chodzi mi o ten odcinający paliwo z kluczyka,tylko o ten drugi taki sam).Jak ktoś wie;na wolnych...
aster nierówny praca nierówny praca aster nierówny obrót aster
sterowanie zaworami hydraulicznymi zrobić cennik wartość skuteczna napięcia tętnień
schemat fotela peugeot schemat fotela peugeot
Zasilacz komputerowy a zgrzewarka punktowa: czy to możliwe? Instrukcja obsługi Tevion MD 80857 - gdzie znaleźć?