Zależy jaki masz silnik (typ) i rocznik. W nowszych dało się błędy "wypedałować". Wpisz w Google: pedałowanie błędów lub podobne i poczytaj. W starszych astrach podłączło się LEDa do złączki OBD. Jak same błędy to jest to bezkosztowe.
Obstawiam, że masz dwa przewody od masy, i jeden plus.
A zależy.Czasem są same czarne a czasem kolorowe.Nie wiem od czego to zależy ale miałem takie przypadki.
Witam. Niestety stojan do wymiany +/- 350 zł u dystrybutora. Wymienić się "nie da". Zamawiamy nowy stojan
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
Idzie kabel zielony na pin nr 20 deski,z pinu B8 sterownika. Przy okazji zahacza o pin 6 wyświetlacza wielofunkcyjnego.
Silnik C16SE, ewentualnie X16SZ, w obu to będzie pin C2, zielony przewód.
Tego rodzaju konwerter (staker) powinien załatwić temat --> https://www.dipol.com.pl/konwerter_wielo...
Kolego wciśnij go od dołu do przewodu od serwa. Po niżej strzałki z rys.1lub 3
To sa przewody weglowe. Te wlokna sa nasaczone pylem weglowym, ktory przewodzi prad. Moze zauwazyles, ze gdy dotkniesz tych wlokien, to na paluchach zostaje brud. To jest wlasnie to :-) .
Do pompy paliwa idzie kabel czerwony z granatowym pasmem,puszczony lewym progiem (jak wiązka cała)
Witajcie! Od paru dni zmagam się z problem niepracującego silnika w mojej Asterce (Astra G, liftback, 1.2 benzyna + LPG, 2002). Rozrusznik kręci ale nie dochodzi do zapłonu. Kroki, które wykonałem to: zdiagnozowanie niepracującej pompy (tutaj pomyślałem, że to musi być wadliwa pompa), wyjęcie pompy, podłączenie pompy pod zewnętrzny akumulator ("ooo...
Dzień dobry kolego . Przejrzałem książkę napraw o astrze ( z WK i Ł ) jakość rysunków tam jest niestety słaba ( ja posiadam 1.7 td ) ale to co tam mi się udało dojrzeć to myślę że to przewód układu ,, przewietrzania"" silnika czyli tzw. ,,odma" układ ten w silnikach16v jest trochę niekiedy rozbudowany ,nie wiadomo czy ktoś go zdjął celowo ( czemu? ),...
Uszczelka pod korpusem do wymiany. No chyba, że inna nieszczelność, np. przewód do serwa
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Ściągnij tą rurkę jeszcze raz i sprawdź na pracującym silniku czy zasysa tam powietrze tym króćcem....
Tak, to jest poprawna instalacja. Najważniejsze to wykonać teraz pewne, mocne połączenia. Zaciskane lub lutowane. Co do bezpiecznika to będzie on umieszczony w granicach 10 do 15 cm od akumulatora. Bardzo dobrze. Ma on zabezpieczać cały przewód do gniazda.
Zmień pasek i raczej koło pasowe alternatora bo V tam nie ma juz dawno raczej 0 .Dodatkowo zmień też przewód masowy alternator-głowica.
Tak jak pisano to był trzeci czujnik temperatury, śmieszna sprawa, puściła spinka trzymająca kabel i pasek wielorowkowy poprzecinał luźny przewód.
Lub przerwany przewód pomiędzy pinem 7 gniazda , a A4 sterownika.
A nie macie jeszcze udaru?Może gdzieś się przewód przetarł.Jaki to alarm ma może pamięć alarmowań.
Klema oczywiście z przewodem. I warto potraktować klemy smarem miedziowym lub odpowiednikiem. Najpierw dołóż dodatkowy przewód, a jeśli okaże się, że pomogło - nowa klema i przewód. Wtedy już musi pracować poprawnie.
Oczywiście, że może być z lampki w podsufitce :) może też być np. z kostki od radia - tam masz do wyboru aż dwa przewody +12V : stały "+" (czerwony przewód) oraz "+" po przekręceniu kluczyka (żółty przewód).
Ciągłość przewodu wzbudzenia pewnie miernikiem sprawdzana? Sprawdź przewód ECU-Alternator tylko pod obciążeniem żarówką, najlepiej 21 W.
Magnetyzery z teorii służy do czegoś innego Słusznie. Magnetyzery slużą (jak sama nazwa wskazuje) do magnesowania jonów węglowodorów aromatycznych, co przyczynia się do 95 % oszczędności paliwa. :D :D :D Naprawdę zaś brak jakichkolwiek podstaw naukowych z zakresu fizyki i chemii, by oddziaływanie polem magnetycznym na paliwa węglowodorowe przyniosło...
jak odcina pompę to również para kabli rozdziela przewód i należy je połączyć tylko należy je znalejżć
13, 15, 55, 1263.... ML4,1... bla, bla, bla... Po prostu przewód w kolorze brązowy z żółtym
Gdzie znajduje się ten przewód?
Tak, można sprawdzić sprzęgło podając zewnętrzne napięcie na sprężarkę. Nie pomyl biegunowości (+ i - ). Najlepiej przez przewód z bezpiecznikiem (min. 5A).
W mojej astrze przecjołem przewód zasilający przed wejściem w panel sterowania nawiewem ,i teraz mam możliwość regulacji nawiewu na postoju jak i w czasie jazdy z załączonym webastem a nie jak zalecają wpinać się w 2 bieg wentylatora,jedynie należy pamiętać zostawić pokrętło na 2.
moze gdzieś jakiś przewód podgiety
Miałem podobnie w Astrze G 1.6 Benzyna. W lewym kole przy samym czujnik ABS-u był przełamany przewód. Czasem działało, czasem nie. Zdemontowałem piastę i dolutowałem kawałki przewodu do czujnika. Wszystko działa. Pozdrawiam
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
do własnego auta radze... a do cudzego co kolega radzi? :arrow: Andrzej.l Zasilanie sterownika, to czarny przewód +15 w jego wiązce.
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
Kolego pancerny MAP z corsy ,astry z wtyczką uciętą na szrocie z 30 dychy.Czarny przewód 5V,brązowy masa, zielony sygnał 0-5V.
Odkopuje temat. Udało się komuś wykminić od czego jest ten urwany przewód?
Gdzie się przerwał przewód?
Może autorowi postu chodziło o takie gniazdko jak na zdjęciu? Skoro jest to Aster to podejrzewam ,że przewód jest zakończony wtyczką pasującą do tego gniazdka. Takie skojarzenie przyszło mi do głowy. https://obrazki.elektroda.pl/9544873400_...
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
Bezpiecznik F2 ,przekażnik po prawej stronie nóg pasażera (przewód koloru czerwononiebieskiego idzie do pompy przez bezpiecznik F2). Powodzenia.
Witam.Lewy pin to przewód w którym znajdziesz przewód z napięciem 5V po zapłonie,prawy pin to tam gdzie będziesz miał masę i ostatni na środek.
Witam Czerwony przewód (+) musisz zewrzeć z żółtym (podtrzymanie pamięci). Pozdro
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Radio dostałem z samochodem i od początku nie działał remote. A może poprzedni właściciel zmostkował te przewody wewnątrz radia. REMOTE jest to przewód sterujący anteną.
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
Oddzielny zbiornik, bezpośrednio ze zbiornika, w przewód zasilający z zaworkiem zwrotnym.
Też mam astrę r i też mam taki przewód
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
czy mogę podać 12v na elektromagnes gdy przewód od stacyjki jest podłączony do elektromagnesu Możesz podać. Nic się nie uszkodzi.
B7 brązowo/fioletowy przewód ?
Czy chodzi o kabel spiralny do aparatu "Aster" z okresu PRL-u z tarczą numerową czy o nieco nowszy "Aster TP" całkowicie elektroniczny? W tym drugim sznur spiralny jest na zakończony RJ-kami. Jakby co to najprościej jest wymienić ten przewód na nowy (ze starych zapasów).
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
A czy tam ogólnie prędkość jest brana bezpośrednio z czujnika ABS?
Elektryka z przodu ale z tego co kojarzę na słupku może kończyć się gruby czerwony przewód.
To ja mam coś lepszego niż schemat, wiązka z mojej, takiej samej astry. :D Miernik podłączony między pinem 3 gniazda przekaźnika a pinem C złącza X16 od którego przewód idzie już prosto do akumulatora. http://obrazki.elektroda.net/17_12786180...
Ja bym podpiął szeregowo termostat ze stykiem NO na brązowy przewód odpowiadający za wykrywanie obrotów, jedne ale że nie było by możliwości odpalania na gazie.
Ale po odpięciu tego kabla po daniu na zapłon kontrolka ładowania się zapala a po rozruchu gaśnie normalnie, ale ładowania nie ma.
Plus po zapłonie? np. przewód dochodzący do włącznika wstecznego światła w skrzyni biegów. (Z drugiego pinu odchodzi do żarówki)
czy jeśli wsadzić bezpieczniki w miejsca gdzie fabrycznie ich nie było niczemu nie zaszkodzi ? Nie powinno zaszkodzić, tyle tylko że po włożeniu bezpiecznika "gdzieś" pojawi się napięcie, a nie wiemy czy np. ten przewód nie ma gdzieś zwarcia (chociaż i tak spali się bezpiecznik).
Komputer widzi tylko cewkę przekaźnika i nie ma pojęcia w jakim położeniu jest styk roboczy przekaźnika pompy anie jakie jest napięcie na pompie. Gdzie wyszło to niskie napięcie i jakie ono jest. Tam jest sterownik hybrydowy więc wszystko jest możliwe. Ostatnio naprawiałem taki od 1.8 z tym samym błędem tyle że nie sterował tym przekaźnikiem. Jeżeli...
Najpierw sprawdź ciśnienie zegarem dla pewności. Podejrzewam uszkodzony czujnik bądź luźny (przetarty) przewód.
stawialbym na przetarty kabel, sugerowałbym obejrzeć dokładnie cały przewód
Jeżli pojawiło się nagle to proponuje prześledzić kable od zasilania i od sygnały sterującego jasnością (jeżeli jest jeszcze analogowy od pokrętła). Może po prostu jakiś styk padł, albo jakiś przewód się ułamał. Ewentualnie możesz próbować włączyć wszystko i ruszać po kolei wiązkami, może będzie się poprawiać/pogarszać.
Po prawej stronie, do wewnętrznego boku podłużnicy (od strony silnika) jest przykręcony przewód masowy. To jest masa od klaksonu i m.in. przednich świateł. Zobacz, czy nie jest luźna.
Problem rozwiązany... niestety była to moja wina, ponumerowałem przewody z dachu od 1 do 9 i VH dla Astry miał przewód nr.9 i VH dla Hotbird miał przewód nr. 6 no i zamieniłem je :-( Teraz jest już wszystko o.k. Zamykam watek.
sprawdź przewód ... wygląda tak jakby po rozgrzaniu silnika robiło się delikatne zwarcie polegające na przegrzaniu się izolacji na przewodzie
Witam, faktycznie jest taki wybieg taktyczny zastosowany w tych autach i należy tam wymienić przewodzik zespolony tzn. tą rurkę na belce z podstawką [edit] wydaje mi się, że powinien wyjść z podstawki wsporczej - sądząc po zdjęciu [/edit] i z odcinkiem gumowym aż do następnej złączki. Kosztuje to chyba jakieś niecałe 100 zł na stronę. Trochę drogo,...
Pomyślałem o instalacji uniwersalnego sterowania zamkiem przycisk na konsoli zamyka i otwiera centralny Podłącz się dodatkowym sterownikiem do wiązki przycisku na konsoli. Podaj masę przez próbówkę z żarówką i znajdziesz właściwy przewód. (oczywiście wszystkie drzwi zamknięte w czasie testów)
Jak nie masz oscyloskopu to weź diodę led na 12v i sprawdź czy wchodzą impulsy sterowania na cewkę. Zwykłą probówką żarówkową siężko będzie zobaczyć dlatego led jest lepszy. Jak masz impulsy wchodzące na cewkę i zasilanie a iskry brak to znaczy cewka umarta :) Dodano po 2 Możesz pod przewód do kopułki podpiąć świecę
Nie. Weź klucz nie wiem 14-15 i odkręć przewód elastyczny. Wtedy uwolnisz uchwyt. Potem nowy skręć w uchwycie. Nie pamiętam ale w astrze f spinka była. Jesli tu spinki nie ma to skręcany w uchwycie jest przewód sztywny i elastyczny.
Na PIN 7 podaj 12V. Kostka przy kompresorze zobacz czy brakuje masy czy +12V Czujnik oblodzenia, po włączeniu klimatyzacji jest +12V na dwóch pinach? PIN 15 zasilanie. Doprowadzić. Po zapłonie. PIN 14 zasilanie przez bezpiecznik 35. Poprawić aby było 12V. Na próbę można zasilić gdzieś z komory. Może zasiedzialo połączenie na ścianie grodziowej lub przerwany...
Zdecydowanie najlepiej oryginał i jeszcze go sprawdzić przed założeniem. Do tego porządnie odpowietrzyć układ i test na obecność CO2. Sprawdziłbym też ciągłość wiązki elektrycznej między czujnikiem temperatury i sterownikiem silnika, oraz przewód masowy silnik-nadwozie.
Złap za te metalowe zakucia przy przewodach i mocno pociągnij, to musi dobrze trzymać bo tym połączeniem idzie kilka amper, tylko nie łap za sam przewód bo go wyrwiesz. Możesz też poruszać lekko na boki, to trochę pomaga.
witam forumowiczów Mam podobny problem z kontrolką ładowania. Jakiś czas temu żarzyła się przy włączonym silniku,a przy wzroście obrotów świeciła coraz jaśniej. Aż wreszcie przestała gasnąć. Świeciła się od włączenia zapłonu. Na aku było zbyt wysokie napięcie, więc zdiagnozowano regulator i mostek. Wymieniłem oba i na teście pod obciążeniem wszystko...
W/w przewód może właśnie byc podłączony do ster.św żarowych .( corsa,astra). Jeśli świece nie dogrzewają zbyt długo to przewód nie musi byc podłączony.
Może tekst ten nie ma nic wspólnego z wyświetlaczem, ale jest rozwinięciem mojej odpowiedzi wyżej. Cytat zaczerpnięty z http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra : "Astra I, zwana też "F" (1991-1998) lub Astra Classic (była produkowana do roku 2002 w fabryce Opla w Gliwicach) Astra II, zwana też "G" (1998-2004) lub Astra Classic II (2004-)(obecnie produkowana...
Jak jest do czego, to pospawać się da, ale jak się urwie to będzie niefajnie. To jest mocowanie ramy pomocniczej silnika (tzw. "sanek"), do podłużnicy. Tak wygląda ten element w całości: https://obrazki.elektroda.pl/4204306600_... Tak to wygląda w miarę kompletne (zardzewiałe jest zawsze, w końcu marka Opel zobowiązuje ;) ): https://obrazki.elektroda.pl/9633422300_...
Jak rozpoznam czy "wpiąłem" się z sygnałem z Astry w odpowiedni przewód? Rozumiem że z racji konwentera Single na Astrę, nagrywanie będzie tylko dla kanałów z HB? Mi to odpowiada. A już tylko teoretycznie chcąc też mieć nagrywanie z Astry należy mić 2x Twin i 2x przełącznik?
Witam! problem będzie w przycisku, powinieneś go znaleźć w słupku kabiny tylko nie wiem czy z przodu a więc gdzie zawiasy drzwi, czy z tyłu gdzie zamek, ewntualnie jeśli nie znajdziesz takiego dającego się wciskać przycisku to on wtedy będzie w zamku. Przycisk załancza masę więc należy sprawdzić przewód i wyczyścić sam przycisk, może zapaćkany jest...
połączysz sie bez puszki immo. przewód z ecu to puszki (54-7) to linia synchronizacji, wymiana info pomiędzy ECU a IMMO2
Podczas odpowietrzania płyn nie chce ściekać. To znaczy, że przytkany jest jakiś przewód?
wyczytałem też coś o niebiesko-czerwonym kablu z radia Ten przewód ma być odcięty jak radio nie fabryczne. Z resztą po prostu je odłącz i sprawdź czy prędkościomierz ruszy
On się kończy takim grzybkiem. Załóż normalny konektorek żeński na przewód i nasuń. To wszystko
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Czy pierwsza wtyczka do wtryskiwacza, ta z lewej, ma jeden przewód ?
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Dlaczego uważasz, że chcę spalić auto? Skrzynka obsługuje wiele odbiorników o dużym poborze mocy więc przewód główny (lub przewody główne) zasilające są pancerne. Kolega się nie myli ! Jeżeli nie widzisz zasilania a przewody uważasz za pancerne to znaczy że nie za bardzo masz doświadczenie a to znaczy że jesteś na najlepszej drodze do zrobienia pochodni...
1 jeżeli to się często dzieje odkręć nakrętkę 5 z tyłu alternatora (ściągnij to oczko)to kontrolka wzbudź alternator za pomocą próbówki złap krokodylkiem za śrubę tam gdzie była kontrolka a drugi koniec do + akumulatora (ominiesz licznik) 2 powinien występować przewód masowy przykręcony do głowicy i pod górne ucho alternatora:D
Wygląda na zatkany przewód przelewu z chłodnicy.
Do radia też leci sygnał prędkości, przewód niebiesko-czerwony.
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Proszę szarym przewodem owinąć kilka razy kabel WN,odciąć połączenie pod cewkę, centrala nie widzi ilości cylindrów widzi tylko przepływający impuls i to jej w zupełności wystarcza,próg obrotów do przełączenia reguluje się trymerem z boku centralki.Dokładnie tak,obojętne który przewód WN.
Pompa fabryczna i nikt jej nie ruszał odkąd ją tam wstawili, więc pozostaje do sprawdzenia ten przewód. Zobaczymy...
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Trzeba ryć auto i sprawdzić ,samo sie nie zrobi.Jak wybija po sygnale to wiadomo sygnał lub przewód sygnału.
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Dodam, że zasilanie wzm.ant. jest prowadzone za pomocą przewodu antenowego. W Astrze G jest osobny przewód do zasilania wzmacniacza w stopce anteny. Szukaj go w przekroju nad lampką oświetlenia bagażnika.
przewód podciśnienie aster przewód brązowy aster aster przewód hamulcowy
triak przekaźnik oświetlenie przez bluetooth niemieckie kolumny
pomiar indukcyjności cykanie transformatora
Wyłącznik różnicowo-prądowy wyłącza się przy sprawnej lodówce Xara Designer Pro+ błąd 25 - licencja, pliki, konfiguracja