Witam, faktycznie jest taki wybieg taktyczny zastosowany w tych autach i należy tam wymienić przewodzik zespolony tzn. tą rurkę na belce z podstawką [edit] wydaje mi się, że powinien wyjść z podstawki wsporczej - sądząc po zdjęciu [/edit] i z odcinkiem gumowym aż do następnej złączki. Kosztuje to chyba jakieś niecałe 100 zł na stronę. Trochę drogo,...
Jak jest do czego, to pospawać się da, ale jak się urwie to będzie niefajnie. To jest mocowanie ramy pomocniczej silnika (tzw. "sanek"), do podłużnicy. Tak wygląda ten element w całości: https://obrazki.elektroda.pl/4204306600_... Tak to wygląda w miarę kompletne (zardzewiałe jest zawsze, w końcu marka Opel zobowiązuje ;) ): https://obrazki.elektroda.pl/9633422300_...
Przewody wymienione u mechanika.Jest dobrze.
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Nie. Weź klucz nie wiem 14-15 i odkręć przewód elastyczny. Wtedy uwolnisz uchwyt. Potem nowy skręć w uchwycie. Nie pamiętam ale w astrze f spinka była. Jesli tu spinki nie ma to skręcany w uchwycie jest przewód sztywny i elastyczny.
Witam, posiadam Opla Astrę G z 2001r. Przyszła pora na wymianę wszystkich przewodów hamulcowych, bo pękł jeden przewód i nie było sensu wymiany kawałka tylko wymieniłem wszystkie. Zalałem układ nowym płynem i odpowietrzyłem układ standardową metodą, czyli jedna osoba pompuje, druga odpowietrza. Pedał hamulca cały czas wpada w podłogę powoli. Co może...
I tak w tym kraju wyglądają przeglądy... Trzasnął gdzieś przerdzewiały przewód hamulcowy albo z tyłu okładziny się od szczęk oderwały i cylinderek pociekł.
Witam, mam taki problem z Oplem Astrą H 1.6. Nie mogę odpowietrzyć lewego tylnego koła, na każdym innym kole leci płyn, a na tylnym lewym z odpowietrznika nic nie leci. Sprawdziłem przewód elastyczny, lecz nie był zapchany, przelot jest. Potem sprawdziłem przewód stalowy, odkręciłem go przy pompie ABS i przedmuchałem strzykawką z płynem i jest drożny....
Zestaw do zarobienia to sobie kupisz za około 100zł.Nie oczekuj że ten zestaw zarobi ci przewód profesjonalnie.Będzie trzymać ale ładnie nie będzie.Lepsze zestawy to wydatek nawet ponad pięć stów.MIedź się łatwo obrabia.Pytanie czy sobie z tym poradzisz?
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Miałem coś podobnego w vectra c na trasie ścierało mi klocki do blachy , raz odbijał raz nie , wymieniłem i zrobiłem dokładnie to samo co ty plus przewód hamulcowy gumowy bo to częsta usterka i pomogło. Możesz też mieć krzywą tarczę . Z doświadczenia wiem że lepiej kupić nowy zacisk niż zestaw naprawczy,bo jeśli tłoczek skorodował to nic ta wymiana...
Spotkałem się już ze złym zamontowaniem samoregulatorów z tyłu w bębnach. Objaw był taki jak wyżej opisano. Była źle blaszka założona i regulator się skręcał i odkręcał. Powodowało to że hamulec był raz wysoki a raz głęboko wchodził. Warto to sprawdzić jeszcze. Elastyczne przewody hamulcowe można sprawdzić przy pomocy drugiej osoby. Jedna mocno wciska...
No więc wszystkie filtry i byłem na diagnostyce komputerowej i wyszły następujące błędy P2182 U0009 Po za tym auto stało 4miesiące nie używane. A pytam bo nie chce żeby jakiś mechanik mnie naciągnął , kiedyś miałem Vectre to az wymianę "niby" pompy hamulcowej zapłaciłem prawie 800zł a okazało sie ze był tylko przewód wymieniany. I mechanik niby autoryzowany
Wiem że spytać, ale ile Wy fachowcy za to bierzecie? Od ilu do ilu? Jeśli 1 przewód kosztuje 50zł to warto go wymienić, bo chyba roboty przy tym dużo niema? Czy jest? Czy po wymianie trzeba odpowietrzać hamulce czy nie? A jeśli tak to tylko tył? Czy też przód?
Korektory są na przewodach i chyba nie pozostaje nic innego jak ominięcie ich na próbę. ********************* Jednak to nie korektory, po zaślepieniu kolejnych wyjść pompy hamulcowej wyszło na to że miękki pedał jest przez układ ham. prawego przedniego koła, więc wymieniłem giętki przewód ham.(nowy) i nawet zacisk efekt jest żaden. Jak ktoś ma coś ciekawego...
Witam, posiadam Opla Astrę G 2.0DT 82KM. Mam problem z hamulcami, mianowicie ostatnio jechałem, i strzelił mi przewód hamulcowy od najdalszego koła. Udało się wszystko rozkręcić, mam zaciskarkę więc zarobiłem nowe końcówki i poskładałem wszystko w całość. Wziąłem się za odpowietrzanie układu. Od najbliższego koła. Kluczyk w stacyjce był przekręcony...
Wymienię co robiłem, lewy cylinderek, przewód prawego tylnego kola oraz pompka hamulcowa. Po wymianie pompki i odpowietrzeniu całego układu była poprawa, a teraz znowu to samo. Dodano po 3 Po energicznym wciskaniu 2-3 razy pedał jest twardszy ale nie tak twardy jak było to wcześniej.
Tak może będzie lepiej je sprawdzić. Ale, żeby to zrobić to masz trochę roboty i olej trzeba spuścić z silnika bo tam za alternatorem jest pompa hamulcowa smarowana olejem z silnika. Więc lepiej może zrobić pomiar miernikiem najpierw. Przewód minusowy do masy a plusowy do niebiesko-białego a potem do plusowego od akumulatora. Jeśli różnica będzie tych...
Może jakiś przewód lub mocowanie dogina blachę osłaniającą tarczę hamulcową do tarczy? Podnieś auto i oprzyj wahaczem na klockach, odpal, wrzuć bieg, skręć kołami tak jak normalnie słychać dźwięk, wyjdź z auta i za otwarte drzwi albo za reling bujaj autem i nasłuchuj, może się przydać druga osoba :) Wiem, że to dziwnie brzmi, ale mam obsesję na punkcie...
Witam, Problem zaczął się od awari elastycznego przewodu hamulcowego i tłoczka w zacisku tylnim lewym. Standardowo guma tłoczka sie przetarła a przewód elastyczny uciekał płyn. Wymieniłem przewód , oraz kupilem nowy zacisk TRW . Płyn już nie uciekał przez przewód , ale niestety pojawił się problem z odpowietrzeniem nowego zacisku. Niestety nie można...
Witam Posiadam opelka astrę F z silnikiem 1,7 TD isuzu 82 KM. Przybieram się do wymiany serwa hamulcowego. Objaw mam taki że pedał zrobił mi się twardy, trzeba używać dużej siły aby autko się zatrzymało. Pedał jest cały czas taki sam (czasem zrobi się trochę miększy) po wciśnięciu kilka razy oraz odpaleniu silnika nie opada. Wyjąłem przewód podciśnienia...
Witam,mam problem z moją astrą h 1,6 16V 2005 r,a mianowicie problem z hamulcami są bardzo słabe,gdy na odpalonym silniku wcisnę pedał hamulca to wejdzie z 2 cm i lekko hamuje,ale więcej już go nie da się wdepnąć po prostu kamień,wymieniłem klocki hamulcowe przód i tył na nowe,nowe tarcze przód i tył,nowy płyn hamulcowy dot 4,poczyszczone zaciski i...
Witam.. bardzo bym prosiło jakąkolwiek poradę. Mam problem z lewym przednim hamulcem w mojej Astrze.. otóż od jakiegoś czasu zauważałem ze po przejechaniu dłuższych tras od tarczy bilo zdecydowanie większe ciepło. Któregoś dnia hamulec się zaklinował.. razem z kuzynem odkręciliśmy kolo poluzowaliśmy śrubę na siłowniczku jak wyleciało trochę płynu odblokowaliśmy...
Myśląc nad Twoją Astrą nie zadałem podstawowego pytania: jakie są przewody hamulcowe (stalowe czy miedziane) oraz czy zostały wymienione przewody elastyczne? Ja bym się pokusił o manometr, wpiął w odpowietrzniki i zmierzył jakie jest CIŚNIENIE płynu hamulcowego. Być może przewody elastyczne mają swój wiek, i nie dopuszczają na powrót płynu. Co nie zmienia...
A ja z innej beczki - proponuję ( jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś ) zmienić mechanika. Jak nie na drugiego, to na trzeciego. Jak ten nic nie znalazł przez miesiąc, to myślę, że dalej nic nie znajdzie. Poszukaj kogoś z świeżą głową - nie mów o swoich przypuszczeniach, domysłach itd itp. Kawa na ławę - czasem szarpie po dodaniu gazu i tyle o tym wiem....
Enhanced, masz rację coś raczej jest z tym mechanizmem. Zamieszczam zdjęcia, może coś jest nie tak. https://obrazki.elektroda.pl/6223997500_... https://obrazki.elektroda.pl/1409129500_... https://obrazki.elektroda.pl/4579925400_... Przewód elastyczny hamulcowy wygląda w porządku, nie jest twardy ani...
Tutaj: http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a... . Czytaj: Pompa paliwa znajduje się pod tylnym siedzeniem. Umiejscowiona jest w baku. Podejmując się wymiany lub naprawy musimy zapewnić sobie odpowiednie miejsce pracy. Musi być bardzo dobrze wentylowane. Nie dopuszczalne...
Sprawdź czy nie pękł ci przewód podciśnieniowy który idzie do pompy hamulcowej od silnika, skoro słychać syczenie lub inny przewód ciśnieniowy, wtedy mogą być takie objawy. Miałem podobne objawy w Asterce, po prostu gasła na benzynie na światłach i świszczała jakby pod maską była turbina. Na bazie było ok.
przewód hamulcowy uszkodzony przewód hamulcowy przewód hamulcowy miedziane
schneider gniazda ubytek czynnika kontrolka error
firmware telefunken instrukcja cz340
Adapter PowerMat na baterie DeWalt - jak wykonać? Jak podłączyć telefon TAJ-43 do centrali miejskiej?