Może zła interpretacja błędu? Program wskazał na uszkodzenie części a wina leży w okablowaniu (wiązce elektrycznej). Dlatego błędu nie można skasować
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
Błąd nie daje się skasować.
Z instalacji gazowe. Spróbuj skasować błąd i uruchomić na benzynie i nie przełączać na gaz. Jaką masz instalacje gazową?
A jak mam je zresetować? Bo nic nie resetowałem. Założył mechanik sonde skasowałem błąd i jeżdżę.
Jest tak-jeżeli nastąpiło zadziałanie poduszek w związku z kolizją-testerem się tego nie da skasować Jeżeli nastąpiło zadziałanie napinaczy pasów bezpieczeństwa-taki błąd mozna skasować tylko trzy razy.
Czy próbowałeś skasować ten błąd ?
kupiłem przejściówkę z ODB2 na ODB1 , w pracy mam TEKA AXON , ale on się nie komunikuje z moim autem, nie ma wogóle w spisie tego samochodu. Jakim programem i jakim sprzętem mogę skasować ten błąd poduszki ? (Astra F 1995 , silnik 1.6 8V X16SZR)
Tak robiłem. Więc pewnie trzeba skasować poduchy:). Dziękuje, brachu.
Wybierz jako astra, corsa... I jak robisz ople to kup Techa 2, nie baw sie w żadne cuda na kiju typu soft z neta i laptop, bo to ślepa uliczka
Code 95 Układ poduszek powietrznych wymaga serwisowania A próbowałeś pobawić się kostkami pod siedzeniem pasażera oraz kierowcy ? Rozłączyć psiknąć czymś i połączyć następnie skasować błąd DOBRYM programem diagnostycznym (dobrym tzn. nie jakimś lewym programem z internetu w dodatku po zastosowaniu cracka...) Można skasować również "ecu crash date" Problem...
Będzie błąd, i cały system pozostanie nieaktywny do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu.
Czy skasowałeś błędy?
Przycisk "Ok" z manetki/kierownicy powinien też go skasować, ale błąd jest i trzeba szukać przyczyny.
Jak usuniesz problemy z wtryskiem, to pewnie i wskazanie się pojawi. A tak na marginesie, to tylko chwilowego nie pokazuje? Średnie wylicza? Oczywiście po skasowaniu starego.
Witam , jestem posiadaczem astry g 1.6 16V 2000r X16XEL . opel tech2 wykrył błąd nr. 17,7,163 w układzie chłodzenia silnika(7,163 dały się skasować)...może jest mi ktoś w stanie powiedzieć co to jest za błąd?? Z góry dziękuje.
Dzięki za porady już sobie poradziłem poprzez interfejs vag od grupy volkswagena i ściągnąłem programik z elektrody który skasował błąd. Jest wszystko OK.
Witam. Mam problem z Astrą 1.6 16V 105KM 77KW. Wyskakuje błąd 1300. Traci moc, mruga "check" i nie idzie jechać. Po skasowaniu, na chwilę puszcza i potem znowu to samo. Cefkę kupiłem, nowe świece też i nadal to samo. Nie raz wypada błąd 303. Proszę o odpowiedź.
Jeżeli usuniesz usterkę ,to błędy dadzą się skasować. Mulić może przez błąd jeden.
Opel Astra 4 J - 115 koni, rocznik 2010. Silnik jest eco, więcej danych w tej chwili nie ma. Sprawdzaliśmy i czyściliśmy tylko przepustnicę, skasowaliśmy błędy i później znów zaczęło się od początku. Zwalniałem i od razu wzrastały obroty i znów wyskoczył czek z błędem PO 171.
A, i jeszcze jedno. Niby lekki wyciek z pompy.... czy to tez ma jakiś związek? Dodano po 1 Mechanik u którego robiłem rozrząd twierdzi że sterownik do regeneracji, ale wątpię w to, bo po skasowaniu błędu wszystko ok.
Niestety nie udało mi się odczytać numeru pompy bo albo miałem za słabe dojście ze światłem albo numery o których mówicie są zasłonięte i po prostu ich nie widziałem. Kupiłem sterownik z końcówką "360" i po zamontowaniu silnik od razu zapalił. Jedyny problem mam z tym, że komputer wciąż widzi błąd 251 i zaraz po uruchomieniu nie ma mocy bo nie włącza...
Nie błędu nie da się skasować, nie robiłem ale spróbuję próbę z akumulatorem.
Witam W mojej Astrze zaraz po skasowaniu ponawia się błąd P0659. Mam tak odkąd posiadam to auto. Błąd dotyczy oczywiście kontrolki silnika, która to działa całkiem poprawnie. Świeci na zapłonie a po odpaleniu silnika po dłuższej chwili gaśnie. Pokusiłem się o demontaż liczników, kontrolka jest na diodzie led i nie widać żadnych modyfikacji. Co może...
Może to Ci pomoże w sprawdzeniu wszystkiego jeszcze raz. Ps. Jak jest z tymi błędami? Czy po skasowaniu na zapłonie bez odpalania samochodu błąd powraca?
Ja jak się wczytałem w to co napisałeś, to skasowałem swój post żeby nie obciążać konkretnego sprzedawcy!
chodzi mi tylko o skasowanie kodu błędu tym samym kontrolka u mnie gaśnie
Błąd po skasowaniu się nigdy więcej nie pojawił, ani nie było żadnych niepokojących objawów, także nie wiem skąd się wziął. Samochód obecnie rozbity więc już się nie dowiem.
Może w między czasie włączyłeś zapłon bez poduchy , błąd zapisało i koniec na tym , trzeba czymś to skasować.
Teraz to ja nie pamiętam jaki był kod błędy koleś w zakładzie mechanicznym po podłączeniu do komputera powiedział że Egr się zawiesza i trzeba wymienić i skasował błąd a ja po tygodniu wymieniłem egr
Can - czyli cuda. Sprawdź żarówki. Wymień od razu 2 . Jak wymienisz pojedynczo może nie działać. Skasuj błąd. Czasami pomaga zdjęcie klem mimo ze wcześniej skasowałeś błąd. Po prostu Can i wszystko.
Witam. W Oplu Astrze III 1.6 pojawił się problem. Po odpaleniu auto wkręci się za 1,5 tysiąca obrotów powoli spadają do 1 tysiąca i auto gaśnie. Podczas ruszania przerywa. Po podłączeniu pod komputer w sterowniku silnika był jeden błąd: Kodu niestety nie pamiętam P.....-błąd interfejsu tempomatu(sporadyczny). Po skasowaniu błędu więcej się nie pojawił.
Witam. Astra K 2017 1.6cdti. Wyświetla by sprawdzić system EMC. Błąd c0040-29 tzb obwód czujnika obr kola prawego przód. Tempo zmian powyżej progu. Błąd wyskakuje po kilku minutach jazdy do pół h od skasowania. Wymieniłem czujnik obr kola na nowy niestety nie pomogło. Zdarza się że blad znika sam. Jeśli ktoś miał podobny problem z góry dzięki za wskazowke
Witam serdecznie. Temat mnie bardzo zainteresował gdyż sam miałem podobny przypadek. Zapaliła się kontrolka silnika, błąd p420 , opel astra h 2007 1,6 105 km lpg. Błąd skasowałem oprogramowaniem i od tego czasu się nie pojawił - 2 tyg . W związku z tym mam pytanie do kolegi grala1- nie bardzo rozumiem co kolega ma na myśli - " Ten błąd nie dotyczy zapchania...
A czy mozna zastosować inny który działa??Chodzi mi o skasowanie błędu Air Beg.Czy jakiś inny interfejs można zastosować???
Sprawdź jak wygląda zbieżność ciśnień. Błąd daje się skasować? Występuje na biegu jałowym czy po przegazowniu ?
ten błąd występuje zawsze na nie pracującym silniku i po skasowaniu i ponownym włączeniu tylko zapłonu błąd będzie zawsze w golfie III znajduje się w aparacie zapłonowym
W soft został przegrany ale błąd wentylatorów dalej świeca moduł zmieniłem lecz błąd dalej świeci i nie można go skasować, wiązka kabli została sprawdzona. Po wypiciu czujnika klimatyzacji wentylatory się zalaczaja
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Witam,po zdiagnozowaniu tech 2 błąd P1630 wadliwe działanie układu krytycznego.Auto gaśnie,nie odpala,jak zapali to za chwilę znowu gaśnie.Czy problem z pompą paliwa,a dokładniej ze sterownikiem?Czytałem na forum o tym,ale proszę o informację,chcę się upewnić.Dodam tylko,że po skasowaniu błędu chwilowa poprawa,ale po kilku minutach to samo.
Myślę że w obu przypadkach samochód nie odpalił by ten jeden raz po skasowaniu błędu na świecach i po 20 min gdy został zgaszony totalny dead.
czy program obd II scanmaster jest w stanie skasować błąd zapalonej kontrolki poduszek pow. czy ten program jest kompatibilny z oplem astra 1999 diesel?
Jak odłącze akumulator na 20s, to czy po podłaczeniu zacznie się palić kontrolka od airbagu? nie tylko czasem nie grzeb w instalacji poduchy bez odłączania aku niektóre auta np. Astra II zapamiętują błąd i żeby go skasować trzeba podpinać auto do kompa. oczywiście nie wszystkie typy tak mają, ale jeśli nie masz pewności to nie ryzykuj
Koledzy przewody są Ok. Tez mi przyszło to na myśl i przekładałem przewody (1na 4, 2 na 3) ale wtedy było zero reakcji. nawet nie strzelał w wydech. Przełożyłem je spowrotem. Aparatu nie rozbierałem więc odpada złe złożenie. Wyjołem tylko aparat, przełożyłem moduł i to wszystko. Iskra mu wróciła ale nie odpala. Odpinałem tylko klemy żeby skasowało błąd...
Zmieniłem przekaźniki na nowe... stare były całe skorodowane... Już jest wszystko złożone w aucie tylko kontrolka nadal się pali. Czy teraz musze podłączyć znów pod komputer i skasować błąd czy poprostu ta moja naprawa nic nie dała??
Witam wszystkich dziś pojawił się kolejny problem z astrą a mianowicie nie chce odpalić ,żona pojechała rano na zakupy auto normalnie odpaliło ale po ponownym odpaleniu pod sklepem nie można było przygazować i ruszć z miejsca auto gasło nie miało mocy,po zholowaniu wymieniłem filtr paliwa ,był brudny ale auto nadal nie chce już teraz nawet odpalić .Może...
Pamiętaj że "Sensor No Signal " to nie to sam co "break in circuit" Jak błąd dało się skasować i nie zaświecił ale dopiero jak przejechałeś kilka metrów, to obwód był sprawny a problem mógł być mechaniczny. Jak błędu nie da się skasować weź załóż ten czujnik na drugą stronę i sprawdź czy błąd zmieni się stronami. Zmierz też napięcia na wtyczce i porównaj....
Żaden problem odłączyć czujnik i zobaczyć czy błąd się zmieni. Zresztą jak wiązka trafiona to byk wyskoczy po skasowaniu i włączeniu zapłonu. Jak wróci dopiero na rozruszniku czy przy pracy silnika to do sprawdzenia rozrząd.
astra G 1999rok 4 air bag.... Błąd poduszki po kilkakrotnym kasowaniu teraz świeci że błąd aktywny i nie da się skasować... kostka pod siedzeniem już zlutowana... proszę o pomoc... styki wcześniej psikane preparatem do styków i nic.... po lutowaniu było ok ok 2 tygodnie!!! Kolega pracuje na trzecie ostrzeżenie? Po co powielasz tematy w kilku działach?...
Opel astra H 2011 rok 1.6, 16 V. bez instalacji gazowej. Wyświetla błąd PO 134. Wymieniona świeca lambda na nową NGK i nadal błąd się pojawia po skasowaniu i przejechaniu ok 150 km lub trzech dni w których przejadę po 50 km dziennie. Silnik pracuje bez żadnych objawów. Gdzie szukać problemu?
Kluczyk należy włożyć do stacyjki i przekręcić o jedną pozycję (włączyć zapłon), odczekać ok 30s i dopiero przycisnąć któryś z przycisków, jak będzie ok to centralny zamknie i otworzy rygle. Jeśli chodzi o poduszki to musisz udać się na diagnostykę nie da się tego skasować. Nie koniecznie jest to awaria poduszek, może ktoś np. zdejmował kierownicę i...
Strumieniu :) Rozwiń proszę troszkę myśl-bo jestem totalnym laikiem.. (co ozn.wyłączony CAN?) No właśnie ostatnio u mnie był spec od tych rzeczy...a może tylko mienił się specem.. (ale skasował mnie jak spec..:) )
Czy jest jakaś zalezność pomiędzy tym błędem a trudnościami z odpalaniem silnika kiedy jest zimny?? Jak silnik jest ciepły odpala normalnie. Gdy silnik jest odpalony błąd można skasować lecz po ponownym uruchomieniu pojawia się na nowo. Komputer pokazuje błąd P1231 - problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa.
Dzięki... 😐 Dodano po 3 Kod błędu: P0200 Kupiłem używany wtryskiwacz wymieniłem błąd został skasowany lecz po ponownym odpaleniu znów się pojawił. help??!
Co właściwie oznacza ten kod błędu? Auto to Astra G '99 z manualną klimą, silnik X16SZR. Po lekkiej stłuczce zniszczył się sterownik od wentylatorów(wymieniony na drugi ale nie wiem czy właściwy), brakuje też dodatkowego wentylatora od klimy no i nie ma też gazu narazie nabitego. Tymczasowo tym mam zamiar pojeździć tym autem i trochę nie fajnie że cały...
Od kilku dni, sprężarka klimatyzacji działa. Okazało się, że był jakiś błąd w komunikacji panelu sterowania klimą, który trzeba było usunąć. Luzy na sprzęgiełku skasowane i pary na szybach brak. Pozdrawiam.
czyli walnięta sonda tak? aco z czujnikiem położenia wału wymieniony na nowy a dalej pokazuje ten sam błąd po skasowaniu wraca i skąd to za małe napięcie na wtrysku
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z Astrą.Auto stopniowo zaczęło słabnąć i ciężej odpalać zapalał się czek na 3 sekundy i gasł.Trwało to tydzień czasu aż w końcu nie można było uruchomić samochodu,jak przekręciło się kluczykiem wariowały na desce wszystkie kontrolki.Po bardzo ciężkim odpaleniu nie działa obrotomierz i nie załącza się turbina,auto...
Z okolic Grójca Problem właśnie udało się rozwiązać, u mnie był to uszkodzony czujnik doładowania, po wyminie błędy się skasowały, i nie wracają nawet po jeździe testowej i nocy, więc chyba nie był to sławny problem tego błędu, to jeszcze przed nami ;) Czujnik prawdopodobnie został uszkodzony przy demontażu silnika, bo wcześniej nie było problemu dzisiaj...
No więc tak. Po przekręceniu stacyjki EGR się testuje i wysuwa i chowa, w ten sposób można łatwo stwierdzić czy pracuje prawidłowo. Zakupiona używka tak właśnie działa. Po skasowaniu błędów wszystko hula jak dawniej. (w każdym razie po krótkiej przejażdżce :). Na starym pojawiały się od razu kontrolki CHECK i Auto z kluczem, czasem razem, czasem jedna,...
Migającymi tego nie sprawdzisz. Skasować możesz spróbować odłączając na minutę akumulator ale to zależy od błędu (usterki). Dla własnego bezpieczeństwa lepiej jednak odczytać błędy.
Napisałem przecież nie to nie ja tylko elektromechanik, skasował mi błąd sondy bo takowy występował, później podłubał coś przy aparacie zapłonowym i obroty są ok.
Witam, mam podobny przypadek - astra 1,7 dci 2002r. Różnica polega na tym, że sterownik został naprawiony, ale auto nandal nie odpala - zamontowałem drugi sterownik od innej astry i też nie odpala. Błąd 0251 wskazany jest przez wyświetlenie kontrolki w kombinacji pedałów, ale po sprawdzeniu z innymi sterownikami nie odpala auto. Inne błędy po podłączeniu...
A może mnie coś pomożesz. Moja ASTRA 2.0DTH 16V z 2000 roku od paru miesięcy wyświetla mi błąd komputera, w serwisie skasowali mi błąd (za szybki start czujnika poziomu mocy) przy pierszym włączeniu stacyjki błąd się nie pokazał, lecz następne włączenie znów to samo. Po skasowaniu błądów piersze odpalenie silnika jest bezbłędu, a następne wyskakuje...
Witam Mam podobny problem. W sterowniku było grzebane. Jak włączę zapłon pojawia się błąd P1602 - układ regulacji spalania stukowego. Odpalam i auto nie ma mocy. Wystarczy skasować błąd na załączonym silniku i wszystko wraca do normy. Po ponownym uruchomieniu znowu to samo. Czujnik wymieniony. Czy to jest wina sterownika??
Witam. W moim aucie Opel Astra H z 2007 roku, silnik 1,7 diesel 101KM po sprawdzeniu błędów metodą hamulec + gaz pojawiły się takie błędy: 034029, 210870, 05007E, 05007F, 210308, 210306, 21397F, 181572, 213970. Może mi ktoś pomóc w ich rozszyfrowaniu? Trochę szukałem w necie i znalazłem tylko pierwszy kod. Pozdrawiam Darek. Dodano po 6 Auto jeździ normalnie,...
Witam ,na wstępie chce powiedzieć że już prześledziłem wszystkie tematy związane z tym błędem ,Astra 1.8 16v cały czas wywala błąd 505 i nie szło go usunąć,podmieniłem przepustnice i błąd zgasł ale tylko na chwile po ponownym skasowaniu znowu się załączył ale już po dłuższym czasie, nie sądzę żeby byl uwalony sterownik chociaż całkiem możliwe bo to...
W niedzielę miałem okazję na dłuższą trasę Astrą i trochę ją po testowałem. Okazało się, że po skasowaniu błędów i adaptacji, auto chodzi normalnie na benzynie ale szwankuje po przełączeniu na gaz. Dzisiaj idąc tym tropem zmieniłem miejscami wtryski gazu 2 i 4 (na 4 wypadające zapłony). Odpaliłem auto i po przełączeniu na gaz w ciągu minuty błąd "wypadające...
Miałem to samo w zafirze z tym samym silnikiem . Zmierzyłem opornosc kazdej swiecy i jedna była uszkodzona . Wymieniłem wszystkie i skasowałem błąd . A kontrolka od swiec zapala sie dopiero przy niskich temeraturach ale przy zimnym silniku .
Dzięki za szybką odpowiedź, sprawdzę zaraz po pracy. A taki zawór lepiej wymienić czy regenerować? Mechanik który skasował mi błąd powiedział ze może ten zawór wyczyścić. Koszt nowego to okołu 200 Euro na Ebay.
Witam. Astra H 1.7 CDTI 2011r, 110KM. Auto słabo jedzie, jak zwykły diesel bez turbo. Pokazuje błąd P0299 i P0130. Po skasowaniu błędów dalej mam wrażenie, że turbo nie dmucha dobrze. Pojazd był świeżo zakupiony z wyciekiem oleju. DPF rzekomo był wyprogramowany. Sporadycznie pojawiał się błąd P0130 od czujnika tlenu za DPF, ale auto zbierało się jako...
Dzień dobry. Mam taki problem z moją astra: 1. Czasami jak jadę np. na 2 i puszczę gaz to samochód dostaje czkawki. Na innych biegach też tak jest ale bardzo rzadko. Najczęściej na 1 i na 2. Dodaję gazu i powoli mu przechodzi tzn. 1-2sek to trwa. Wymieniłem świece, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, przewód przelewowy od zbiornika paliwa. I nie...
Witam szanownych kolegów Mam problem z moja astra h 1.9 cdti po wymianie filtra paliwa auto nie odpala. Problem zaczął się przed wymianą. Auto nie miało mocy, wyświetliła się kontrolka awarii silnika. Po podpięciu pod komputer błąd niskie ciśnienie na listwie paliwa . Po wymianie filtra i skasowaniu błędu auto nie pali. Zero błędów, paliwo pompka podaje,...
był błąd czujnika prędkości pojazdu(w liczniku)błędy skasowałem 30 razy włączając zapłon taka jest tam procedura.teraz wywala błąd czujnika położenia wału,założyłem drugi i nic nawet nie można skasować błędu.jak coś ją trzepnie to trochę na gazie popracuje prawidłowo ale za chwilę znowu bryndza.
Witam, mam problem mam Opla astrę 1995r 1.8 16v ecotec, mianowicie auto nie chce palić, ciężko mu to przychodzi dusi się nagle staje gasną kontrolki podczas kręcenia aż rozładuje akumulator. Jak po wielu próbach zapali świeci się kontrolka check byłem na kompie i wyszedł błąd 019 ale nie można go skasować powraca. Czy zimny czy ciepły silnik tak samo...
podmieniłem nawet drugie które działało kilka godzin ładnie i bez błędu a potem objawy wróciły. Zrób reseta tego który masz aktualnie w aucie (odłącz klemę). Jeśli po skasowaniu wartości wyuczonych będzie pracował poprawnie przez jakiś czas , to ecu jest sprawny .
No tak kody błysków. Ale ja bym chciał skasować błąd poduszek. Dodano po 41 A może budowa jakiegoś ALDL-serial i poprzez rs-232? Jest jakaś szansa?
Witam. Samochód jak w temacie , błąd również i oznacza błąd programowy sterownika. Po skasowaniu po paru dniach pojawia się z powrotem. Mam podejrzenie że winna moze byc instalacja gazowa. Czy ktos mógłby coś doradzić w tym temacie?
Witam, jest błąd przepływomierza i auto nie wkręca się wyżej niż 3 tys. Po skasowaniu błędu auto normalnie jeździ i kreci się do 5-6 tys rpm. Po zgaszeniu i odpaleniu znowu nie kręci się wyżej niż 3 tys. Pany macie pomysł co to może być? Uszkodzony przepływomierz?
Byłem u mechanika żeby skasował błąd i zobaczył co wyjdzie po odpaleniu. Wyskakuje cały czas błąd p0105, więc chyba coś z tym czujnikiem nie tak. Już go myłem benzyną ekstrakcyjną ale nic nie pomogło. Jak podmienie na inny to napisze czy coś się zmieniło
Cześć. Przerabiam podobny problem. Wskazania 1.25v na s2 to strategia sterownika kiedy zapisze blad. Po skasowaniu sonda zaczyna pokazywać wartości. U mnie co ciekawe problemem była pierwsza która miała przesunięty punkt pracy. Niby dziala i korekty w normie. Ale przy pomiarze zew. Sonda afr zamiast 14.7 było 16. Po zmianie pierwszej afr w okolicach...
Błąd się pojawiał cyklicznie tzn skasowałem odpaliłem popracował chwile przegazowałem i po chwili cyk lampka i błąd skasowałem i tak w kółko żadnej reakcji na podmianę sondy cały czas 4880 mV czy jakoś podobnie . Naprawa połączeń w sterowniku załatwiła sprawę od czasu do czsu wskakiwał błąd spalania stukowego jakiś czas temu klient gdzieś wymieniał...
Miedzy licznikiem pin 28 a tą szeroką trzyrzędową wtyczką w komorze nie było przejścia. Tego pośredniego złącza nie szukałem. Wystarczyło dogiąć blaszki pinu, wypsikac kontaktem i jak miernik pokazał przejście, błąd dało się skasować to i wskaźnik ożył. Napięcie, które idzie na wskaźnik wzrasta wraz ze wzrostem temperatury. Dziękuje za pomoc.
Auto trafiło na warsztat. Diagnostyka za pomocą oscyloskopu co "szumi". Wymieniono czujnik położenia wału na nowy, producent Siemens, czyli tak jak w oryginale miało być (był Delphi). Generalnie sytuacja się zdecydowanie polepszyła - auto jeździ. Błąd pojawia się od czasu do czasu, ale jest to 1-2 razy na tydzień i po skasowaniu wszystko wraca do normy,...
Witam serdecznie. Po wymianie czujnika w chłodnicy i zalaniu płynu jest OK. Czujnik miał jakiś sporadyczny błąd, który po skasowaniu nie pojawił się. Nie wiem jaki bo sprawdzał diagnosta.Dzięki za pomoc i życzę miłego weekendu. Temat zamykam.
Podczas jazdy i redukcji biegu lub wrzucenie na luz, przy ASTRZE II G spadają obroty poniżej 500 i samochód gaśnie (motor Z16SE)Nie zawsze tak się dzieje lecz czasami, zimą bardzo często. Byłem na stacji diagnostycznej, komputer wykrył błąd PO 105 (został oczywiście skasowany). Mechanik powiedział że prawdopodobnie do wymiany jest czujnik ciśnienia...
Dziś byłem u znajomego, odczytaliśmy błędy. Niestety żadnej dodatkowej definicji błędu nie znaleźliśmy (prawdopodobnie to oprogramowanie, które on posiada nie umożliwia tego). Zrzut ekranu z błędem poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/1397114000_1... Skasowaliśmy też błędy. Niestety i to nie pomogło. Więc brak adaptacji nowego czujnika...
Jeżeli to są krótkie odcinki to że tak powiem... prawie norma. Ale profilaktycznie podjedź gdzieś na OP-COM`a odczytać błędy i skasować. Ople mają to do siebie że jakiś przypadkowy błąd przepustnicy potrafi podnieść spalanie o 2-3 litry nie wiadomo czemu.
Problem dotyczy Astry diesel 2.0 1998r.Ciągle pali się lampka silnika.Opel-tech w silniku widzi błędy P1220 i P1631.Po skasowaniu zostaje P1631.Auto normalnie działa nie zauważyłem jakiś niepokojących symptomów prócz tej lampki.Moje Pytanie czy to sterownik pompy uszkodzony?Pompa się zaciera?
Jak silnik był wyłączony, to skąd miały wziąść się obroty?? Na poważnie, to chodzi o czujnik obrotów wału- domniemuję. Ale co dalej- dał się skasować ten błąd i potem silnik zapalił, czy silnik nie pracuje nadal i błąd aktywny?, czy też silnik normalnie pracuje pomimo tego błędu. Z postu nic nie wynika, więc zadaję te rozbrajajace pytania.
No dobra, masz racje. Nikt nie jest alfą i omega. Ja bym odczytał błedy, zapisał, skasował i pojezdził troche. Jezeli ten sam błąd powrócił by, pewnie tez bym wymienił czujnik najpierw. W zasadzie Ty to juz wszystko zrobiłes i dalej masz to samo. Ok, tyle teorii. Zasilanie na czujnik wałka jest ten sam co silnika i osprzetu (patrz schemat). Pasuje ci...
Czy ktos moze wie co to moze byc za błąd : U2201 CAN bus, no communication with RQ (Entertainment Head Unit) C-003 Na wyswietlaczu wyswietla sie co jakis czas ze za malo chlodziwa jest , jest dobry poziom, czujnik chlodziwa juz wymienilem, bylem na skasowaniu go poprzez podlaczenie komputera ale dalej wyskakuje, czy ktos moglby przetlumaczyc co to za...
Jedź do poważniejszego warsztatu, a później dopiero z rachunkiem do tego "mechanika". Roboty z wymianą taśmy i skasowaniem błędu na 20 minut, ale jak raz mu nie wyszła to nie wiem czy warto ryzykować ponownie. Tyle w temacie. Zamykam, zanim się posypią raporty.
Po skasowaniu błędu więcej się nie pojawił,wiec nie rozbieram i nie wniakam. Za to nie dawno pojawił się taki błąd P0606-58 Capacitor Voltage 1 Low Voltage Może ktoś się z takim czymś spotkał....?
Dzisiaj sprawdzałem na zimnym pracowal ok, po jakiś 2-3min (600m przejechałem) wskazówka od temp. się nawet nie ruszyła silnik nierówno zaczął pracować. Z czytałem błąd P0300, P0303 skasowałem zapaliłem silnik nierówno pracuje czytam błędy brak błędów a silnik nierówno pracuje. Co może być
Witam Brak wysterowania przekaźnika pompy paliwa, czyżby sterownik padł. Wcześniej palił się check ale skasowałem (błąd ubogiej dawki paliwa). Szarpał podczas jednostajnie utrzymywanego pedału gazu. Opel nie pali na benzynie ale pali awaryjnie na LPG i oczywiście jeździ bezproblemowo oprócz szarpania. Druciki w sterowniku pourywane ? Czy jest jeszcze...
Witam wszystkich. Mam problem z moim opelkiem.po przejechaniu około kilometra wywaliło błędy : P1635 P0400 P1125 Po skasowaniu błędów i przejechaniu paru metrów pojawił sie ponownie błąd P1125.Pozostałych błędów na razie nie widać.Ogólnie odczówalny spadek mocy.
działo się że coś przerywało odcinało zapłon 1s podczas jazdy ale poruszałem wtyczkami na silniku i to ustało wcześniej mechanik nie znalazł żadnej przyczyny tego i skasował mi błędy dzisiaj jak podpiąłem kompa widziałem że ten błąd się pojawił ale check nie świeci wogóle podczas jazdy więc tylko z ciekawości zapytałem
Dzięki. Wystarczyło wypiąć wtyczkę, wyczyścić styki i gotowe. Mam dwa kolejne pytania: Świeci mi się kontrolka poduszek powietrznych. Słyszałem wcześniej, że nawet po usunięciu usterki która powoduje palenie się kontrolki będzie trzeba skasować błąd za pomocą opcom. Jednak opcom nie pokazuje żadnego błędu związanego z poduszką mimo, że świeci się kontrolka....
diękuje spróbuje wymienić ten zawór jeżeli to pomoże to faktycznie wymienię auto nigdy więcej opla i forda te marki już przerobiłem i peugeota terz choć z peugeota byłem zadowolony dopuki nie został skasowany nie z mojej winy teraz właśnie mam ochote na audi moji znajomi posiadają i są zadowoleni ewentualnie peugeot
honda skasować błąd skasować błąd vectra skasować błąd amica
huawei gniazdo naprawa reloop potencjometr prosty regulator oświetlenia
radio alpine jakie kupić pralka samsung zawiesza
Sourcing Bosch Rexroth 8905959664 in Czech Republic Mikrofon nie działa po wymianie płyty głównej i mikrofonu - przyczyny