Regulator napięcia padł i 1 szczotka
To astra f 1.4 stary silnik 8v. usterka naprawiona. zawiesiły się szczotki/szczotka. stuknięcie w rozrusznik rozwiązało sprawe.
Sprawdź czy po włączeniu wolnego lub przerywanego biegu na białym kablu przy mechanizmie jest napięcie, jak jest to najprawdopodobniej wisi trzecia szczotka
Żaden przekaźniki, silniczek do roboty, to silnik z trzema szczotkami, sczotkotrzymacze są mosiężne i zapieka się szczotka.
Pomimo że schemat powyżej jest z nowszego modelu w podłączeniu nie powinno być zasadniczych zmian alternatora G-6 i przekaźnika ładowania K-79. Jeżeli chodzi o regulator http://obrazki.elektroda.net/16_12368675... to podłączenie jest następujące; B- podłączone bezpośrednio pod śrubę głównego zasilania alternatora S-pomiar napięcia akumulatora-wyprowadzenie...
Sprawdz w jakim stanie sa styki elekromagnesu. Jak po stuknięciu dziala, to pewnie wiesza sie szczotka w silniku. Sprawdz w jakim stanie sa szczotki i prowadnice szczotek - musza sie luzno przesuwac. Wyczysc b. drobym papierem komutator, sprawdz czy wirnik (komutator) nie ma bicia i luzu na tulejkach.
Dzięki za odpowiedzi, rozrusznik już rozebrałem, jedna szczotka dość długa druga wiele krótsza, jadę za chwilę do sklepu po szczotki i wymieniam.
Może też się przydać szczotka do mycia butelek. Ja ostatnio rure od odmy (stalową) palnikiem gazowym czyściłem ^^
Cześć. Mam pytanie, nie działa mi nawiew. Bezpieczniki mam dobre. Chcę zobaczyć może szczotka na silniczku się zawiesiła ale nie wiem gdzie on jest?
jaki silnik w tej Nexii? 1.5 8v ? odpalasz na benzynie czy na gazie? w Nexii jest zapłon elektroniczny, w zasadzie niezniszczalny i bardzo dobry, oczywiście jeśli są dobre kable do świec (nie janmor!!) i dobre świece (nie ngk!!) no i oczywiście kopułka i palec w dobrym stanie (wcale nie muszą być nowe, tylko czyste, bez uszkodzeń) żeby mieć lepszą iskrę...
w Ford Fiesta miałem podobny problem, również ułamała mi się szczotka przy rozbieraniu silniczka, ale dzięki poradzie SOW4 szybko i tanio naprawiłem thx xD
kontrolka jest informacją że padło ładowanie alternatora, najprawdopodobniej zerwał się pasek klinowy lub wystąpił problem ze szczotkami w alternatorze. Najbardziej widoczne objawy to paląca się wspomniana wcześniej czerwona kontrolka z "akumulatorem " i brak wspomagania kierownicy. Jeżeli zerwał się pasek to sprawa jest prosta i mało kosztowna ok 20...
nie wiem jaka dokładna mogła byś przyczyna? A kto to zgadnie?Szczotka(i) się zawiesiła?, a może gdzieś jest coś niedokręcone-jakieś połączenie?Pewnie trzeba wyjąć alternator i zrobić dokładny przegląd.
i nie zaświeciła się lampka rezerwy? ona ma oddzielny obwód (może żaróweczka w liczniku spalona?) jak masz wyjęty cały pływak to go sobie podłącz do kostki, włącz kluczyk i ręką ruszaj góra-dół i patrz co pokazuje wskaźnik pewnie wytarty ślizg oporowy po którym jeździ szczotka pływaka i głupoty pokazuje Taki pływak, razem i z całym zbiornikiem do Astry...
Ponieważ robisz przerwę obwodzie tej lampki. Po drugie gdy alternator się wzbudzi to odłączenie tego przewodu nie powoduje zaniku ładowania. Każda przerwa w obwodzie lampki ładowania (urwany kabelek, za krótka szczotka, wytarty komutator , brak masy regulatora) spowoduje zanik ładowania przy zgaszonej kontrolce. Palcem pokaż i wyjasnij jego funkcję...
Witam. Mam problem z ładowaniem w samochodzie. Przy odpalonym silniku napięcie wynosi ok. 13.6V a gdy włączę jeszcze światła to spada do około 13.5V. Mierzone na klemach akumulatora, na samym alternatorze jest o około 0,1V więcej. Wykręciłem dziś alternator i wyjąłem regulator razem ze szczotkami. Jedna szczotka jest trochę dłuża od drugiej. Czy to...
Czy powonieniem zdjąć obudowę? Oczywiście, że tak! Przecież to logiczne - żadne urządzenie elektroniczne wilgoci nie lubi...;) Tą metodę można rozwinąć - zamiast mydła - detergent (np. "LUDWIK") i szczoteczka (np. stara szczoteczka do zębów). Z chropowatych powierzchni lepiej wymyje zabrudzenia, a te bardziej oporne też łatwiej zejdą. Ja w podobny...
Witam W moim przypadku szczotki nie były wytarte tylko od brudu jedna szczotka zawiesiła się . Inspekcja to czas około 20min . Zanim pojedzie się do warsztatu i zapłaci za wizytę można samemu sprawdzić i zadecydować : czyścić , wymiana szczotek czy całej dmuchawy . czas operacyjny 20 min - jeżeli komuś się chce . Pozdrawiam z krainy deszczowców Mariusz...
Witam Zrobiłem dzisiaj sekcję zwłok pompy. Diagnoza: zawieszona jedna szczotka. Pompa wypełniona benzyną. Myślę że rozłączanie pompy nie powinno jej zaszkodzić. Problemem może tylko być, szybki powrót z gazu na benzynę. Muszę jeszcze sprawdzić jak długo utrzymuje się ciśnienie po wyłączeniu pompy. Co do chłodzenia wtryskiwaczy, to benzyna w moim silniku...
Witam sprawdź szczotki najprawdopodobniej do wymiany.
Witam, mialem ten sam problem, do dzis :) Postanowilem wymontowac i rozebrac mechanizm wycieraczek. Ponizej kolorem czerwonym zaznaczone sa nity, ktore trzeba usunac, a strzalki pokazuja sruby (torx T10) http://obrazki.elektroda.net/74_12642667... Otwarty mechanizm wyglada jak ponizej. Widac tam wytarta jedna ze szczotek: http://obrazki.elektroda.net/31_12642667...
Jeśli napięcie mierzyłeś na akumulatorze to: 1. albo przewód któryś może nie do końca stykać (należy przeczyścić miejsca połączeń) 2. regulator napięcia w alternatorze wysiadł (kupić nowy lub wymienić diody, wedle umiejętności) 3. szczotki mogły się zużyć w alternatorze lub pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora się wytarły - maja rowki, są nierówne...
Cześć! Opel Astra 1,6 8V MPI(C16SE Mulctec M) 1993r. Czasem gdy przekręce kluczyk w celu odpalenia silnika to zapalają się światła pozycjne.Oczywiście włącznik świateł jest w pozycji wyłączonej a jednak pozycyjne niemrawo świecą i całe podświetlenie licznika także. Gdy się samo rozmyśli to gaśnie. Natomiast czasem na zgaszonym silniku i wyjętym kluczyku...
witam, po podlaczeniu wg asteroida miernik wskazywal ok 6 omow w szeregowym polaczeniu calego silnika a 3 omy byly na szczotkach, silnik ruszyl bez problemow w obie strony, a odnosnie elektrozaworu to wyjalem go i podlaczylem do 230V i do dojscia wody - zawor sie otworzyl .... co w tym przypadku zrobic ??
Witam mam problem z astrą II, jest tam silnik 1.7dti zapaliła się kontrolna akumulatora, i znikło wspomaganie. Wspomaganie jest tam elektroniczne. Mam problem z wyjęciem szczotek z alternatora, może macie jakies schematy jak to zrobić bez wyciągania całego alternatora, a może to wina samego regulatora napięcia? proszę o pomoc i o jakieś schematy.
sorry, że odgrzewam temat, ale ostatnio miałem okazję skorzystać z kabli (stary akumulator i włączone światła na postoju), więc dodam swoje spostrzeżenia: 1. u mnie zawsze dawca miał włączony silnik, na obrotach jałowych. Zwiększanie obrótów za wiele nie da, bo i tak napięcie nie będzie wyższe. Prąd i tak głównie płynie z akumulatora - na rozruch potrzeba...
Chciałem odświeżyć ten temat. Mam Astrę 1.8 v8 identyczny licznik i identyczne zachowanie się kontrolek jak u przedmówcy. Wymieniany kabelek od masy, wymieniany regulator, wymieniane szczotki w alternatorze i NIC. Ładowanie niby jest super (mówimy o napięciu). Proszę pomóżcie bo już nie mam zielonego pojęcia co może być. Mam taką sugestię, nie wiem...
Gerri podał racjonalną odpowiedź. Biegunowość każdego silnika prądu stałego ze wzbudzeniem od magnesów trwałych można dowolnie zmieniać, jedyny warunek to taka konstrukcja węzła szczotkowego gdzie oś symetrii szczotek i średnica komutatora tworzą jedną niezałamaną linię.
Silniki zwykłe szczotkowe(w takich możliwy pomiar prądu tak jak to robi sterownik)
Może być Distal, silnik jest szczotkowy, nic nie wybuchnie, bo nie ma tam powietrza, wyjmowałem już pompki ze stopionym tym plastikiem na górze i nic nie wybuchło.
Cmoże za krótko żyję ale nie widziałem jeszcze silnika który by kręcił się w lewą stronę. A np cinquecento 700. Co do tych lewych obrotów alternatora to też sprawa niejednoznaczna. I wentylator i węzeł szczotkowy mają znaczenie. Temat podłączenia Valeo był ostatnio omawiany, ten alternator nie jest z Astry.
Silnik elektryczny szeregowy szczotkowy mocy 300W i reduktor zębaty 1:20??? Jak trzeba będzie to dam 1:50 wtedy moc silnika 300W x 20 reduktor to jest 6000W Nie kolego, to jest nadal 300W. Zwiększysz jedynie moment obrotowy, ale moc pozostanie taka sama. A 300W na wałku ledwie wystarczy na pokrycie strat w przekładniach i łożyskach maszyn napędzanych,...
Witam wszystkich czy moce silników tego typu sprzętu mają 723W? Bo mam silnik kupiłem specjalnie bo mam sentyment do techniki i to jest Mrt36 606/2 nie mogę znaleźć moce. A jakie moce tego typu pralki mają największe silniki? Szukam do 5kW szeregowy szczotkowy silnik elektryczny na 230V jak te pralki. Działają na sieć przemiennego prądu i stałego z...
szczotka dyson szczotka makita szczotka wycieraczka
piosenka radia smart sterownik dekoder orange konfiguracja
dezamet żelazko dezamet żelazko
Podłączenie czasówki ZG200 - instrukcje i porady Instrukcja obsługi wzmacniacza Technics SU-V550