Nawet jak jest antena aktywna (a zapewne tak jest), to w Astrze 2005 zasilanie wzmacniacza było z pin 5A ISO lub pin13 FAKRA, a nie z gniazda antenowego radia.
Sprawdź bezpiecznik w skrzynce instalacji auta ewentualnie zobacz czy niema dodatkowego zabezpieczenia (bezpiecznik) w lini zasilania radia (złączka).
Bezpiecznik nr. 33."Wyświetlacz, radio, telefon,GPS"Sprawdź go omomierzem i próbnikiem czy dochodzi do niego napięcie.
Zatem może pomyśl w inną stronę. Mianowicie odłączanie na czas rozruchu (spadku napięcia na instalacji) odbiorników innych niż układ sterowania i zasilania silnika. Nie znam Astry ale to może nie być trudne.
pewnie zmieniales kabelki na zasilaniu i zwarłes do masy i padły bezpieczniki chyba ze zmieniles czarny z czerwonym i pożegnałes radio
Bezpiecznik w radiu jest dobry. Gdzie mam sprawdzić zasilanie 2x12v ?
To radio trzeba będzie wyjąc i sprawdzić czemu przyciski nie działają. Tylko pamiętaj że to radio jest z kodem po porozłączaniu zasilania się koduje i trzeba znać kod i po naprawie go wpisać.
Teraz radio gra ok z tym że nadal nie zapamiętuje ustawień Dziwne Podłącz przewód ze stałym plusem( chyba ten gruby czerwony ale nie jestem pewien jak nie zadziała do drugi) pod piny 4 i 7 a ten po stacyjce odłącz i zaizoluj. Trzeba by tez sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym radiu i że stałym zasilaniem na piny 4 i 7.
Sprawdź wiązki- przeguby przewodów do drzwi czy nie są poprzerywane / pozwierane do plusa lub masy (drzwi tylne). Może tak być że radio widzi zwarcie głośnika do zasilania i wycisza dźwięk.
Włączasz zapłon zanim włączysz radio? Sprawdż czy jak przekręcisz kluczyk to pojawia sie drugi plus w kostce od zasilania.
Ten uszkodzony układ to właśnie końcówka mocy. Dźwięku nie ma bo, spalili ci końcówkę w radiu. Weź to radio i zawieś im i pokaż co się stało. Stawiam, że jak podpinali kable do akumulatora, to wystąpiło jakieś przepięcie, lub kable źle podpięli. Radio można naprawić (wymienić końcówkę mocy), lecz na Twoim miejscu pogoniłbym ich żeby ci radio odkupili,...
Instalacja fabryczna opla, nie widzę żadnych przeróbek Na żółtym powinno być stałe zasilanie, a na czerwonym po stacyjce. Jest to nowe radio? Wcześniej działało prawidłowo?
Pewnie ACC i B+ do zasilania załatwi sprawę.
Spójrz na swoje 1 zdjęcie. Zobacz gdzie jest zamek żeby wtyczka się nie wypiela. Gdzie standardowo jest zasilanie? Przy zamku czy po drugiej stronie zamka? Więc co ty wyskakujesz ze zasilanie powinno być przy zamku? Jak mamy pisać? RR+ do RR+, RR- do RR-? RL+ do RL+, RL- do RL-.
https://obrazki.elektroda.pl/9047344100_... Masz zasilanie podpięte jak na obrazku?
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Na brązowo-białym masz masę załączaną krańcówką umieszczoną w klapie bagażnika na lewo od zamka. Jesli żarówka świeci po zamknięciu klapy to znaczy że dostaje lewą masę z instalacji np. z zielon-czarnego przewodu prowadzącego prawdopodobnie do systemu alarmowego. NIe można też wykluczyć zwarcia miedzy przewodami krancówka/zasilanie wzm. anteny dachowej...
KEY1 i KEY2 to sterowanie z kierownicy. AMP to wzmacniacz. Czerwony od tego żółtego wtyku jakbyś doczytał to zasilanie kamery(z lampy wstecznego).
Zacznij od sprawdzenia koski zasilającej! Powinien być +12V stały i po stcyjce! Sprawdzić trzeba też masę ! po wypadku może być różnie!
Zamień zasilania radia.zp
Pewnie (pod tą zieloną taśmą izolacyjną) połączone są ze sobą przewody zasilania, B.U. (+12V stale) i ACC (+12V ze stacyjki).
Zależy jak podłączysz do niego zasilanie. Radio się wyłącza po wyjęciu kluczyków?
czyli przcisk "zasilania" nie przytrzymywać tylko włączyć??
Witam dzisiaj zamontowałem sobie radio Clarion i gdy je włączyłem słuchałem muzyki w między czasie przejechałem się przez miasto i wyłączyłem samochód gdy po jakimś czasie chciałem włączyłem samochód i chciałem wł. radio ale już sie nie dało. Radio działa. Podłączyłem oryginalne radio i wszystko działa. Pomocy
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Trzeba odzyskać kod lub kupić z kodem Dodano po 3 Sprawdz jeszcze zasilania na kostkach.
Zasilanie licznika lub postojowe.Te bezpieczniki sprawdź jeszcze raz.
W tym modelu można wyłączyć pytanie o kod. Nie pamiętam jak sie to robi ale na stronie bodajże autokacik.pl > astra jest instrukcja tego radia i tam jest to opisane. (nie mam przy sobie tej instrukcji). Mam u siebie w takim radiu podobnie. Moge je np. wyjąc i włożyć bez pytania o kod.
Hej Szymon.. Mam ten sam problem.. Tylko nie za bardzo wiem jak sie zabrac nawet do ladowania nowego bin-a juz nie mowiac o znalezieniu takowego.. ehh.. Z jakiego dokladniej jestes miasta? Ja jestem zza Torunia - może moglbym podjechac do Ciebie albo cos ? Radio to też Philips sc201 - fabryczny kaseciak od opla Astry.. Po podlaczeniu zasilania na sekunde...
Na początek sprawdź czy + zasilania nie są zamienione.
Sprawdź "plusy" zasilania . Czy na kabelku +12V memory przy radiu jest cały czas zasilanie.
Kontrolką zobacz co masz na pinach zasilania kostki radia.
i zrobiłem zwarcie na zasilaniu stałym. Teraz radio nie zapisuje niczego Dokładnie tak będzie. Bezpieczniki sprawdzone A napięcie na nich? Znajdź właściwy bezpiecznik i sprawdź czy masz na nim napięcie. Może na żółtym kablu (stałe 12V) idącym do kostki ISO masz zamontowany bezpiecznik?
Ogólnie separator antenowy ma zapewnić oddzielenie wzmacniacza antenowego od radia które nie jest pod niego przystosowane. To czy jest dedykowany do jakiegoś samochodu to zazwyczaj kwestia samych końcówek. Sam separator też musi mieć swoje zasilanie dla tego też potrzebny jest ten dodatkowy przewód. Co do miejsca skąd zasilić separator to już jest kwestia...
radio UCH-UK6 nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, a dodatkowo potrafi się włączyć samoistnie na postoju. Zwarcie/upływność w instalacji zasilania radia. Czy to jest jakaś funkcja programowalna? Nie ma takiej funkcji.
Witam. Mam problem z podłączeniem radia android do astra h 2006. Podłączyłem zasilanie głośniki i illumination lecz radio sie nie wylacza , przechodzi w stan uśpienia. Sterowanie kierownica też nie działa czy wie ktoś może gdzie podłączyć key1 i key2 ? Pozdrawiam
Tak jak napisałem Ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie, które dotyczyło sprawdzenia radia poza samochodem cyt "radio po wyciągnięciu z auta na zewnętrznym zasilaniu i dołączonym głośniku nie wykazuje objawów usterki. "
napięcia, czy są stabilne--->patrz - zasilanie, no i panel radia był, jest---> na 100 procent sprawny?.Inne radio, a takie same objawy --->wskazanie na zasilanie(sprawdzić kable, niby wszystko pewne, ale ...) No podokręcaj wszystkie "masy"
Dwie rzeczy, zapewne korzysta z kostki ISO podłączonej do Opla a tu zasilania są odwrotnie a drugie to ustawienie przełącznika logiki zapłonu. Podłączanie razem plusów do stałego nie jest zbyt polecane gdyż zwykle stały plus ma mniejszą wydajność prądową i mniejszy bezpiecznik. Trzeba tylko poprawnie podłączyć a to ze gra jeszcze nie oznacza że jest...
W nowych samochodach, w tym również w tym oplu, komendy załączania po przekręceniu stacyjki, info o zapalonych światłach, sygnał prędkości i inne... przesyłane są do radia po magistrali CAN. Mozesz na własną rękę odnależć taki sygnał w samochodzie, np. przy stacyjce. Wyprowadzenia nowego złącza ISO odnajdziesz na stronie kolegi DjLj24: www.studio24.prv.pl
spróbuj zamienić kabel żółty z czerwonym od zasilania albo dać te oba kable do plusa.
Wyciągnij radio i na początek sprawdź czy dochodzi zasilanie do radia.
witam mam problem z radiem NCDR1100 wyjąłem je z kieszeni a po 2dniach zamontowałem z powrotem, wszystko było ok bez wprowadzania kodu ale po 2 godzinach po wyłączeniu radia już się nie włączyło mruga tylko dioda a radio na nic nie reaguje sprawdziłem miernikiem zasilanie dochodzi prawidłowo i ze stacyjki też proszę o pomoc
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Niestety ale ten TIS co posiadam nie ma informacji o autach poniżej 1997, w tym Calibry. To co Ty posiadasz to raczej zwykły TID (zegarek, temperatura i radio) więc podłączenie będzie prawdopodobnie takie samo jak w Astrze F czy Corsie C. Dodano po 34 Dokopałem się do schematów od Vectra A i Calibry. Ten wyświetlacz to DID i pokazuje jedynie temperaturę...
Radio zmienione ale po zmianie nic się nie działo dopiero po kilku miesiącach ten problem się pojawił. Dodano po 7 Odłączyłem radio z zasilania problem nadal występuję.
A jak jest z licznikiem błędów?? Po jakim czasie się kasuje i czy musi być na zasilaniu radio wtedy ??
Schematu to raczej nie znajdziesz. Nie wiem czy ten interfejs będzie Ci pasował bo jest na podczerwień a to radio ma wejście przewodowe (nie wiem czy ma odbiornik pilota ręcznego). Jak ma to może pomoże ten obrazek: nieb. idzie do kierownicy Opla czerw. zasilanie czarny który jest zamiast wtyku 3,5mm to masa Ale nie jestem do końca pewien więc na Twoje...
Koledzy, jak w temacie, nie działa radio i wyświetlacz od niego, dodatkowo brak dźwięku kierunkowskazów, bezpieczniki nr 1, 4, 5, 18, w skrzynce pod kierownicą całe, zasilanie na nich jest, wszystko stało się po odpaleniu auta z przewodów rozruchowych, uszkodzone radio? czy może wsad pamięci? Ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam
Jeżeli dobrze pamiętam to były w TiD jakieś zmiany pomiędzy 2004 a 2005, tylko że mogą być związane ze złączem 12 PIN na 32 PIN. W pierwszych TiD była komunikacja wyświetlacz radio bezpośrednio a później już po CAN. 32 PIN był chyba zastosowany bo chodziło o dodatkową obsługę innych bajerów na przyszłość. Wydaje mi się że nawet przed 2004 był w wyświetlaczach...
Wziąłeś pewnie zasilanie z żarówki cofania, zasil kamerę ze stałego plusa przez przekaźnik włączany z żarówki wstecznego
Trzeba z kostki iso w samochodzie odłączyć jeden z przewodów, który jest na pinie do zasilania anteny elektrycznej
Ani jedne ani drugie głośniki nie są za dobre.Usuń linki z allegro bo ci temat wyrzucą.Jeżeli chcesz zasilać samym radiem polecam Helixy 62.1
Mam takie pytanie, czy w astrze F stacyjka ma takie położenie kluczyka aby nie włączać zapłonu a podać zasilanie np. na radio. Jeżeli tak, to który przewód jest pod napięciem i w jakim położeniu trzeba ustawić kluczyk. Poprostu zanim dorwę się do instalacji wolę zapytać.
Astra H - złącze ISO Kupilem jakas przelotowke ale mimo to i tak radio sie nie uruchamia. - jak rozumiem w ogóle nie włącza się? Czy sprawdzałeś czy są napięcia kostce? Może podczas demontażu nastąpiło zwarcie i uszkodziłeś bezpiecznik od zasilania?
Co ma zasilać to radio a raczej proponowany wyżej wzmacniacz?
Jak np wepne ładowarkę to radio zaczyna szumiec. zmień ładowarkę nie zasilanie ,ona sieje.
Eksperymentalnie , przenieś zasilanie radia pod oryginalne zasilanie radia UKF lub oryginalne zasilanie zapalniczki i już. Pozdrawiam.
Wyglada,że końcówka mocy nie wyrabia Mi wygląda na słabe zasilanie lub delikatne zwarcie na głośnikach.
Odłączyłem kostkę stacyjki bez zmian Odłączyłem też włącznik światła bez zmian Jeśli wykluczyć niefabryczne radio i zwarte w nim linie zasilania i podtrzymania, to pozostaje skrzynka bezpieczników pod deską rodzielczą.
Moja porada jest taka. Kolego przyprawek i pierwiastekx. Usterka ta jest już opisana na forum, wystarczy poszukać. Jeszcze raz napiszę że kolega Bogus w tym wypadku nie ma racji i jest to błędna diagnoza. CD30 są bez kodu i nie rozumiem po co je odłączać od zasilania i wpisać KOD :?:. Nie ma takiej opcji.
Astra ma ineczej plus po zaplonie, wyciagnij radio, na kostce iso zasilania (mniej kabli) zamien zolty kabel z czerwonym i po klopocie :)
Zrobione, podpiąłem się pod oświetlenie zapalczniki, i od tego zasilam kamerke (1.5A) a CB radio będę podpinać pod fabryczne gniazdo zapalniczki
Mam problem ze stacyjką w astrze 2. Nie chce odłączać zasilania po wyjęciu kluczyka Wyciągam kluczyk (prawie wypada) a radio gra (i tak ze 20 razy) aż zadziała. Czuć że zapadki są zablkokowane. Znalazłem już inf jak ją wyciągnąć. Teraz mam pytanie jak rozebrać ją na części pierwsze? Czym ją wymyć??? (jakaś benzyna ?? Czym nasmarować na koniec??
kiepska instalacja antenowa,brak zasilania na wzmacniacz antenowy,jeżeli to astra combi to wręcz zgnity wzmacniacz.Czemu od razu radio winne?
Witam, Masz kiepskie zasilacze, sieją zakłócenia po zasilaniu. Trzeba bardziej firmowe zasilanie i będzie ok. Może też być winny alternator? Radio gra dobrze? Podaj bardziej sprecyzowane dane, symbole jak podłączasz co gdzie? Pozdrawiam
Z 3 kolumn na 2? Mam podobny problem w astrze, nie ma pamięci zegara, stacji i tp. Chociaż lekko jest podświetlane po wyłączeniu że stacyjki, jakby zasilanie było
to cos masz porąbane z zasilaniem jak nie masz schematu to nic nie zrobisz jak nie orientujesz sie jak jest zbudoana instalacja zasilajaca ja ostanio montowalem radio to zadnych problemow nie malem na gornej jest zasilanie moze tu cos poknociles jezeli tu poknociles to radio mozesz spali jezeli nie ma zabezpiecznia
Gdzie się podczepiłeś kablami od kamery cofania, chodzi mi o zasilanie. Radio musisz podłączyć do plusa po stacyjce wtedy, gdy wyłączysz stacyjkę radio Ci się wyłączy także.
No rzeczywiscie 4W to dużo, ale spadek poboru jest ewidentny po odłączeniu TIDa. Wzmacniacz mam, ale podpięty pod radio na wyjściu do zasilania anteny elektrycznej
Wypnij całkowicie radio z instalacji i przy założeniu że reszta jest ok. zlapiesz komunikację.
Witam. Właśnie zakupiłem radio Boschmann SM-225 MPR i zamontowałem je w oplu astrze. Niestety od początku pojawił się pewien problem, mianowicie radio nie zapamiętuje ustawień. Po włączeniu zasilania zaprogramowałem stecje radiowe zgodnie z instrukcją, ustawiłęm też parametry odtwarzania dźwieku. Niestety po wyłączeniu zasilania kluczykiem i ponownym...
musisz zasilanie od radia podłączyć do akumulatora wtedy będziesz mógł włączać radio nawet kiedy nie ma kluczyka w stacyjce
Pewnie coś podłączasz źle - sprawdź czy w przejściówce Opel-ISO zasilanie masz na odpowiednich pinach.
Witam wszystkich, przychodzę z problemem, mianowicie chcę wymienić leciwe już radio Delco CDR500 na nowsze Sony DSX-A410BT w moim Oplu Astrze G z 1999 roku (1.4 16V). Jednakże zależy mi na jednej funkcji ze starego radia, czyli na tym, że działało niezależnie od tego, czy kluczyk był w stacyjce, czy nie, i jak to wykonać (i jeśli to możliwe, byłoby...
Ciężko wprowadzić kod do radia bez wyświetlacza. Parę filmów z Youtube (jak się zachowuje radio po włączeniu zasilania, czy można wpisywać od razu itd, trochę cierpliwości i da radę,
Obiło mi się o uszy, że należy w kostce zamienić ze sobą miejscami plusy (tj. zasilanie i podtrzymanie). Jeśli się mylę proszę mnie skorygować. Pozdrawiam
Masz tam zapewne kostkę (kostki) ISO i zależnie od pozycji gdzie jest wpięty przewód można ocenić czy to jest podświetlenie od postojowych czy może automatyczna antena i wtedy podłączanie jej do zasilania jest niewskazane. http://obrazki.elektroda.pl/9369135400_1...
Rozumiem, że problem polega na tym, że gniazdo zapalniczki ma zasilanie tylko kiedy silnik pracuje, a Ty byś chciał znaleźć zasilanie, tradycyjnie zwane ACC, czyli pojawiające się po właczeniu zapłonu i pozostające aktywne aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Pewnym półśrodkiem może być wyjście REMOTE z radia - tam jest zasilanie kiedy radio jest włączone,...
Skoro nic nie działa, to proponowałbym zacząć od bezpieczników. Oczywiście sprawdzić trzeba oba: ten w radiu oraz w aucie (zasilanie instalacji audio). Proste ale nadzwyczaj często skuteczne :).
To radio jest dopisywane do auta PIN'em auta. Tzw. Car pass. Po odłączeniu zasilania nie potrzeba PINu
ja w vectrze rozwiązałem to tak, że zamontowałem wyłącznik całkowicie odcinający zasilanie radia. wadą jest kasowanie zapamiętanych ustawień, ale głowa na noc jest spokojna...
Razem z tym radiam powinieneś mieć adapter CAN BUS z wiązką przewodów. Coś jak w tym [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Oczywiście taki problem z radiem też może u ciebie wystąpić bo ten wyświetlacz BID jest powiązany z oryginalnym radiem no ale mniejsza z tym. Przewód ACC i ILL mogą być połączone ze sobą a w twoim przypadku...
W Astrze H radio jest logowane do samochodu. Nie trzeba wpisywać kodu po odłączeniu zasilania. Skoro nie reaguje na przyciski i nie ma komunikacji, to może po prostu spalił się bezpiecznik. W skrzynce w komorze silnika, zobaczysz w rogu trzy małe bezpieczniki. Środkowy, żółty (20A) jest od radia.
Cześć, Sprawa wygląda tak: kupiłem nowe radio do Astry H, a stare - CD30MP3 chce dać mojej dziewczynie do Corsy C. Wziąłem się do wymontowania radia w Corsie, a tu zong, inne zasilanie. Szukałem przejściówki, ale nic nie znalazłem - może źle wpisywałem. Pytanie do Was: Czy jest taka przejściówka? Czy trzeba robić kabel po kablu ze schematem? Czy w ogóle...
tam jest prosta instalacja radiowa ( jak w polonezie) i najlepiej sprawdż bezpieczniki z obu stron kontrolką żarówkową na zapłonie, a jak nie ma nawet plusa po kluczyku to i tak radio powinno się włączać i grać godzinke jeśli to fabryczne.
Pewnie masz coś skopane w podłączeniu radia(wynika to z tego co piszesz). Przez radio musi się zamykać obwód stacyjki. Kiedy podłączałeś radio lub coś przy nim zrobiłeś, napisz w jakich okolicznościach powstała usterka? A usterka dotyczy przewodów od zasilania radia po włączeniu stacyjki i podtrzymania pamięci-to jest plus który dochodzi na stałe, obydwa...
Coś koledze chyba się pomyliło z tymi wartościami. Włączanie i wyłączanie radia to najczęściej błędy w zasilaniu. Sprawdź napięcie bezpośrednio na radiu, jeśli podczas zwiększania głośności spada poniżej 11V to szukaj przyczyny w błędnym zasilaniu.
Witam :) Mam problemik z radiem w opel astra f 1.4 97r, nie błyszcze w tych sprawach wiedzą więc proszę o pomoc mianowicie: radio szuka stacji znajduje i nic nie słychać, podkręcam głośniki i szumią ale nic normalnego nie słychać, wkładam kasetę i wszystko pięknie gra. Co się dzieje ? bardzo możliwe, że nie masz napięcia na zasilaniu wzmacniacza antenowego...
Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ " zatrzask" na tranzystorze, który powoduje podtrzymanie napięcia zasilania. Jednak ja zacząłbym od początku sprawdzanie , czy zasilanie dochodzi tam gdzie powinno , jak jest to radio zasilane? dwoma plusami? ( memory i B+). sprawdź bezpieczniki itp..
Moze w samochodzie było wcześniej inne radio jak fabryczne oplowskie i jest wypiety przewód zasilania wyświetlacza .Sprawdz w kostce iso czy jakiś przewód nie wisi w powietrzu.
Ja się na mechanice za bardzo nie znam i nie zapamiętałem tego co mechanik mi powiedział. Sprawdzali razem z moim znajomym wszystkie złącza itp ale nic nie działą mowili ze radio jest połączone z ABS i wyświetlaczem radia ktore jest polaczone z zegarami itp. Mase sprawdziali 3 przewody radio obsluguje tylko te 2 kostki bo ta 3 jest od wyswietlacza astry...
Witam Posiadam opla astrę z 92r. w której fabrycznie było radio SC202 wymieniłem je na fabrycznie montowane w astrach CDR 500. Radio CDR 500 posiada funkcję kontroli głośności w zależności od prędkości jazdy. Aby działała to funkcja radio musi dostać na pierwszą nogę dolnej kostki z zasilaniem sygnał z abs-u zwany SCV Jak sprawdzić czy ten sygnał jest...
Nie masz podlaczonego drugiego plusa i stad twoje problemy, powinny przychodzic na zlaczke zasilania a oznaczone sa na opisie zlaczki jako KL30 KL15.
Obserwacji nie,ale mam diagnozę. Pomierzylem, posprawdzalem i wychodzi ze to skrzynka bezpiecznikowa pod maska. W momencie powstania usterki ginie +12v na zasilaniu sterownika, ale prócz tego przestaje działać nawiew, zegary, światła, radio. Dziś sprawdzę co z ta skrzynka i odpisze.
Radio pokazuje SAFE tylko w dwu przypadkach . Abo nie ma obu zasilań albo ma zablokowany licznik błędów. Albo pęknięta płyta na czołówce i nie działa AS.
Samochód Opel Astra 97r, muszę uciąć kabelek od kostki samochodu bo radio ma wbudowana czy można jakoś sprawdzić który kabelek to podtrzymanie a który zasilanie???szukałem nie ma jeśli jest to przepraszam ale proszę o wskazanie takiego postu w którym by był taki temat ???...
a Kolega licho23 co wyzej napisal ze skonczyla sie masa na silniku, to chyba by w ogole nie bylo zasilania, a radio, kontroli wszystko dziala... ??[/quote] Powiedz mi co ma radio do masy na silniku bo niekumam? Pozdr.
Znalazłem problem, przecięty był szaro-zielony kabelek w wiązce za radiem który powinien być podpięty do zasilania pod zaciskiem nr 15, i teraz wszystko gra i świeci (mam na myśli piszczek od drzwi i podświetlanie zegarów)
aster radio zasilać radio aster aster radio
piecyk wybrać porównanie string pralka blokada polar
Bufor ciepła 1000l - czas działania i efektywność Skutki zatkania otworu wentylatora w łazience