http://obrazki.elektroda.pl/3063448500_1... S52 to włącznik awaryjnych. A tak w ogóle to w linku poniżej masz wszystkie schematy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Tryb Awaryjny Dachu Składanego : Dokument z TISa
co już sprawdziłem?
128 to środek. Screen jest dla błędu sondy, czyli podstawione wartości domyślne. Nic z niego nie wynika. /żałosna udręka/ Środek ok ale to znaczy że ECM przeszedł na program awaryjny.
Tryb awaryjny.
Ta opcja wydaje się być najlepsza.
nic się nie stanie zamien przekaznik R5 z kierunkiem prawym i jezdzić, w praniu wyjdzie czy to jest to
Sprawdź włączniki drzwiowe, lubią padać. Kolega lut.ek - uwalić multitimer to trzeba być zdolnym, i w większości oplów, które widziałem, oświetlenie bagażnika było niezależne od świateł awaryjnych.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Sam zniknie.
Sam nic nie zrobisz. Musisz wymienić sterownik SRS na taki bez zapisanego błędu o stłuczce. Inaczej mówiąc musisz pozbyć się informacja o stłuczce która jest zapisana w sterowniku od poduszek.
Diagnoza obd i wszystko wiadome w tych wozach,czy pompa siadla czy tez nie.
Tak trzeba wymienić włącznik awaryjnych,typowa usterka opli.P
po wymianie akumulatora alarm się uzbroił i odciął rozrusznik. Syrena pewnie została wcześniej wymontowana. Szukaj centralki gdzieś pod wykładziną podłogową , chyba bez specjalisty od zabezpieczeń sobie nie poradzisz.
Czasem pomaga opięcie akumulatora na noc ale na 90% crashdata do usunięcia.
Muszę jakoś obliczyć jaką diodę potrzebuję? P = 2*21W+5W=47W U = 12V I = P/U = 47/12 = ok.4A 2x Dioda 5A jak bym podłączył bez diód to jaki efekt bym uzyskał? Uzyskasz "efekt" świateł awaryjnych
Czarny przewód w wiązce biegnącej do wyłącznika świateł awaryjnych.
od razu popsułeś. opel astra 1.7 td 68 KM. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś dane to piszcie.
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
Radio ani sterownik poduszek niema wpływu jeśli są wywalone to tylko awaryjne po zapłonie będziesz miał
Muszę sprawdzić, ale wg mnie nie spala. Ma moc, jeździ normalnie. Turbo "ciągnie". Powiedział bym, że idzie trochę więcej paliwa, ale nie jest to tryb awaryjny.
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
W 99% tych aut uszkodzenie jest w wyłączniku awaryjnych.
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
W wiązce kabli przy progu kierowcy nie ma kabla do świateł awaryjnych.Są przewody które idą kierunki do tylnych lamp . Kolor przewodów to czarnobiały i czarnozielony.
Bo to nie jest stary TDI, komputer silnika widzi że zawór nie pracuje i przechodzi w tryb awaryjny to tak w skrócie.
To trzeba odpytać moduł nadwozia poczytaj np. tu: http://forum.opel24.com/topic/4945-astra...
Najlepiej podpiąć pod diagnostykę stawiam na zacinający się zwór EGR
Jak masz autoalarm to jak napięcie spadnie poniżej jakiej wartości (jakiej nie wiem) to u mnie uaktywnia się alarm i migają światła awaryjne i wyje syrena. W takiej sytuacji, alarm mogę wyłączyć tylko wyłącznikiem awaryjnym.
Z tych informacji wynika, iż nie będzie tu możliwe zastosowanie tylko samego przekaźnika. Jak sama nazwa mówi przekaźnik tylko przekazuje czyli włączony np w momencie zamknięcia drzwi będzie przekazywał napięcie na kierunkowskazy do momentu jego rozłączenia. Czyli otwarcia drzwi. Coś lub ktoś musi go rozłączyć. Myślę, że tu jest jeszcze potrzebny element...
Znalazłem coś takiego. ECN050074- Czujnik prędkości własnej pojazdu ECN210870-magistrala can brak komunikacji z ABS ECN007071 -Czujnik temperatury powietrza otoczenia dysfunkcji B-024 ECN05007F -czujnik prędkości własnej pojazdu ECN21397F -coś znalazłem i wydaje mi się ze chodzi tu o zawór ERG ECN009056- Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia...
.Chodzi mi gdzie najblizej znajde kabel czarno-biały i kabel czarno- zielony. Masz go w włączniku świateł awaryjnych, a następnie w włączniku kierunkowskazów w kierownicy.
OPEL Astra H 2005 rok po przekreceniu kluczyka wlaczaja sie awaryjne swiatla. Dzieje sie tak za kazdym razem,a zeby wylaczyc trzeba przycisk awaryjnych swiatel wcisnac dwa razy.
nie ma niestety nic fajnego do tej ceny, przynajmniej mi sie nic nie podoba ale dzieki ;)
Tak,najczęściej pojawia się błąd P0170 (dotyczy regulacji mieszanki). Świecenie nie zawsze oznacza przejscie w tryb awaryjny.
bardzo dziekuje za podpowiedź ale jakby mozna dookreslić co to jest trzdziestka byłabym bardzo wdzęczna ...jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie a jesli chodzi o astry i to w benzynie to brak mi nawet podstawowej wiedzy
Witam nie mogę otworzyć bagażnika w Opel Astra K czy awaryjnie można otworzyć bagażnik ?
Udało sie zdiagnozować problem?
Czyli wypiąć i sprawdzić co będzie?
Bankowo sterownik naprawiaja takie sterowniki w 1.8 są awaryjne.
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Przy okazji włączenia zapłonu przypadkiem nie włączają się awaryjne ? Problem może wynikać z faktu zadziałania poduszek powietrznych podczas wypadku . W części modeli skutkowało to otwarciem centralnego zamka i zaświeceniem światełka w środku i świateł awaryjnych .
Coz jednym przewodem mozna podpiac sie pod... wlacznik swiatel awaryjnych. Czesto tak robilem... Pozdrawiam
No właśnie niby przeszukane wszystko. Wężyki podciśnienia nowe czujnik podciśnienia nowy.. DPF u nie ma EGR zaślepiony. Dlatego założyłem temat może ktoś coś miał podobnego
Alarm dokładany najprawdopodobniej powoduje takie cuda, fabryczny alarm to raczej nie, pewno kiedyś ktoś założył alarm z odcięciem i teraz wychodzi wszystko na jaw zajrzyj pod kierownicę to znajdziesz centralke.
A może samochód wchodzi w tryb awaryjny?
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
No to problem rozwiązany. Winny był bezpiecznik od awaryjnych .
Witam, mam pytanie odnośnie Pana schorzenia w astrze g 1.7 dti ten błąd 1125 jaki był powód ostatecznie jego występowania ? Czy nadal przechodzi w tryb awaryjny powyżej 120 ?
astry som malo awaryjne silniki robiom bez remontu120 tysiec tylko trohe gnijom i zawieszenie majom miekie jak kondon
Błąd odczytywałem 3 interfejsami, opis troszeczkę się różni ale nr błędu jest ten sam, a raz mi przy tym błędzie pojawił się P0400 błąd EGR jak dobrze sprawdziłem.
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
A co z egr? Sprawdzałeś?
Na przewodach wychodzących ze sterownika centralnego zamka (dołożonego). Zazwyczaj ze sterownika wychodzi jeden przewód na kierunkowskazy i jest rozdzielony na dwa z czego do każdego włożona jest dioda prostownicza.
Tak to jest ten kod, ale nie dawki podawanej jak już. Dziwne, że samo się rozkodowalo... Przypisz ponownie i błąd i tryb awaryjny zniknie.
może ale włącznik od awaryjnych łączy też obwód migaczy (nie pamiętam tylko w którym miejscu...) w Astrze często psuje się właczik od awaryjnych ALE... wydaje mi się mało prawdopodobne żeby przez zwarcie dwu przewodów w włacziku od awaryjnych można było odpalić auto... ;)
Nie jest na 24 ale niech sprawdzi włącznik świateł awaryjnych
Tam są poduchy dwustopniowe - to raz. Dwa sterownik zapisał dane wypadku i jest zablokowany. Same oprniki nic nie dadzą.
Witam. Poszukuję odpowiedzi na problem mojej Astry. Chodzi o to że przy włączeniu kierunków lub awaryjnych migają też pozycyjne. W przypadku kierunków jak włączę prawy to lewa strona też działa. Do tego na desce pali się kontrolka od przeciwmgielnych. Druga sprawa jest taka że po wrzuceniu wstecznego też zapala się kontrolka od przeciwmgielnych. Ktoś...
Walnięty sterownik skrzyni biegów. Kupiłem za 100zł. używany i skrzynia biegów działa bez zarzutu.
chwalisz kolega dobrze wytlumaczyl wiec sie nie wcinaj
jak je odczytać czy możliwe że mechanik nie miał jakiegoś programu. Tech2 , Mdi + tech2win , opcom ... itp ...
najbardziej to jest zasilane z włącznika awaryjnych
Wyjąłem przekaźniki i wtedy awaryjne się wyłączają całkowicie co to oznacza?
mam problem z astra 3 1.3 dth samochód był po wypadku jest naprawiony ale po kazdym uruchomieniu właczaja sie awiatla awaryjne jak to usunąć ?
Dziękuję. Ale czy z tego powodu może mieć problemy z odpalaniem, tzn musi trochę "pokręcić". I co może być przyczyną trybu awaryjnego?
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Na bezpieczniku 24 napięcie jest?
sprawdz dokładnie bezpieczniki i połaczenie kostki włacznika awaryjnych
Ma palić bez czujnika wału w trybie awaryjnym.
Wrzuc screen błędu to bedzie coś wiadomo. Tylko nie pisz że bŁędu nie ma a opel ma tryb awaryjny proszę.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych i wszystko działa jak należy.
Ok a Astra J 140 km? Warto czy awaryjne?
witam,mam taki sam problem z awarią Astry G1.7D silnika jak ty kolego. Czy mógł byś mi powiedzieć co to to była za awaria w twoim przypadku??Z góry dziękuje za odpowiedź.
Witam, czy to jest silnik Isuzu? miałem podobny problem.
Musi odpuszczać nadmiar ciśnienia bo inaczej silnik jest przeładowany i błąd, a następnie przechodzenie w tryb awaryjny.
Mam nadzieje że nie podpiąłęś radia do przewodów awaryjnych swiateł. Sprawdz to . Wyłącznik jest blisko.
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
1.8 to najbardziej awaryjne sterowniki. MAsz LPG?
NIe Y17DT a ASTRA II jeśli ma klime to ma moduł sterowania wentylatorami. Psujny awaryjny, są 2 producenci tego ustrojstwa.
jak kontrolka mruga to nie odpalisz auta, jak świeci w trakcie jazdy to masz tryb awaryjny.
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
sprawdź wężyk od kolektora ssącego do MAP-sensora i stan styków we wtyczkach. Elektryka tu jest prosta i mało awaryjna.
Opel astra h 2005r po wlaczeniu zaplonu wlaczaja sie awaryjne swiatla i tak za kazdym razem. Auto po wypadku,wystrzelily SRS.
Witam. Ten czerwony przycisk to ukryty awaryjny wyłącznik.Pozdrawiam.
Wymiana alternatora
Poszukaj astry J 1.4T. Jednostka mało awaryjna i na gazie śmiga jak złe.
Tylko wchodzi w tryb awaryjny czy słychać jakieś dodatkowe odgłosy?
Witam kiedyś dokładam tpms do astry i znalazłem opis wtyki zegarów i tej kostki do panelu awaryjnych słaba jakość fotki może się przyda
Witam! Z tego co słyszałem i czytałem na różnych forach to silniki DTH miały pompy dość awaryjne. Pozdr.
wewnętrzne świeci normalnie? awaryjne nie świecą ciemniej? lub szybciej?
Ecu do naprawy, są ludzie co to robia dobrze.
komp zapalil by lampke na desce i przeszedł w stan pracy awaryjnej
Może mu chodzi o to że w trybie awaryjnym nie idzie wkręcić silnika powyżej 3tyś a na pedał gazu reaguje bardzo mułowato.
Witaj Ten sam problem miałem ale w oplu Astra rocznik 95. Awaryjne działały bez problemu natomiast kierunki po włączeniu na liczniku zapalała się kontrolka i palił ciągle a żarówki na samochodzie nie świeciły. Po rozebraniu włącznika świateł awaryjnych i wyczyszczeniu oraz podgięciu blaszek stykowych kierunkowskazy pracują prawidłowo. Pozdrawiam
Poprzedni wlasciciel powinien sie sam przewietrzyc( glowe ).
Crash w sterowniku blokuje rozruch w nowych oplach. Trzeba wyczyscic crasha (albo wymienic sterownik he he) Co ciekawe, w Astrze H z poczatku produkcji nie bylo tego, tylko awaryjne sie wlaczaly.
Napięcie napięciem będzie takie same, EGR jest sterowany impulsem. Co do zaślepki to od razu po odpaleniu auta sterownik czyta z przepływomierza ilość zasysanego powietrza, (zawyżoną przez zaślepkę) i wyrzuca błąd oraz tryb awaryjny.
Fajny pomysł zaślepiać EGR w dieslu,przecież od razu MAF to wykryje i ECU wejdzie w tryb awaryjny.
astra przełącznik awaryjnych włącznik świateł awaryjnych astra włącznik awaryjnych
spawarka castolin zapala dioda pomarańczowa schemat układu gitary
electrolux mruga start reset bq20z70
Czy inwerter Sofar 6.6KTL-X wyłącza się po zmroku? Zębatka w sprzęcie audio Aurex - naprawa i dorabianie