W międzyczasie styki trzeb by wyczyścić - może Izopropyl?
Normalne, sonda cyrkonowa potrzebuje się nagrzać do 300 stopni żeby jej wskazania były wiarygodne. Po za tym na zimnym sterownik i tak ignoruje jej wskazania i chodzi w OL czyli na sztywnych mapach.
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Po prostu wciągał lewe powietrze, dlatego padało na układ doprowadzający powietrze.
Tak kolego te które zaznaczyłeś to piny A i B. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Widzisz w pierwszym poście wyraźnie Ci o tym napisałem, a Ty niepotrzebnie temat dalej drążyłeś.
Zobacz przy filtrze paliwa.Idz po niebieskich przewodach. Aczkolwiek obstawiam problem pod siedziskiem tylnej kanapy. Tankowałes "do pełna"?
Szukałeś ? https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=192...
Jeżeli jest to sonda starego typu z 4 przewodami a nie szerokopasmowa to Niemiec ma rację. Ma oscylować gdy silnik jest ciepły i masz stale obroty - nie ważne czy to bieg jałowy czy 2000 czy 4000 obr/min. Przy pedale w podłogę w czasie jazdy ma pokazywać ok 0.8V a przy hamowaniu silnikiem tak do 2tys obr/min powinna pokazać 0V. Mowa tu o starym typie...
http://obrazki.elektroda.net/87_12690936... http://obrazki.elektroda.net/87_12690936...
Teraz przyczyny nie znajdziesz póki nie powtórzy się problem. Gdy się powtórzy to napisałem Ci co trzeba zrobić.
Jeżeli specyfikacja jest taka sama na ori i zamienniku to te oleje różni tylko cena...
ah polecam jeszcze przeczyszczenie wszystkich styków
wtryskiwacz daje paliwo?
P1658 - Starter Enable Relay Control Circuit
Chyba to nie woda lecz słaby akumulator.
Takich miejsc jest kilka, np. zasilanie wtryskiwaczy czy cewkomodułu.
No właśnie. W szczelnym układzie hamulcowym nie powinno się dolewać płynu, a gdy poziom obniży się do min, wymienić klocki/szczęki.
Obstawiam tradycyjnie: padł czujnik Halla (w aparacie zapłonowym). Po nim nie ma iskry i zaczynają się wymiany cewek jedna po drugiej. A to droga donikąd. Oddać do fachowca, naprawdę, to najlepsza rada. i to jest najlepsza rada.
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
rakowsa , przeczytaj to co sam napisałeś "Po odłączeniu (fizycznym) w ASO instalacji, silnik pracuje na benzynie zupełnie poprawnie. Po ponownym podłączeniu instalacji znów ten sam objaw." i wyciągaj wnioski. Po prostu instalacja jest nieszczelna i popuszcza gaz do układu dolotowego i silnik na benzynie się dusi (dwa grzyby do barszczu).
Kolego w dziale obok masz schematy jakie potrzebujesz ,wystarczy poszukać.
No to teraz ciesz się z jazdy. :D
Czy juz sie wyjanilo, skad te stuki?
Astra G 1,6 benzyna, przerywa jak się dodaje gazu. Wie ktoś, co to może być?
witam mam problem po odpaleniu silnika w oplu astra2 1,7cdti nie gaśnie kontrolka elektronicznego układu chłodzenia silnika, czy ktoś wie co może się dziać
Problem rozwiązany
Używam oleju 10W40
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
A gdzie opis błędów?
Odgrzeję kotleta... Zafira A 1.8 116KM X18XE1 Taka sama sytuacja u mnie. Po odpaleniu dławi się, szarpie. Jak się odrobinę nagrzeja to lepiej ale też się przydusza, szarpie przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem (wszystko w granicach 1400 - 1800 obrotów). Na trasie powyżej 1800 obrotów idzie super. Błędów nie wyświetla, po podłączeniu pod kompa charakterystyki...
Auto ma lpg?
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Wymieniłem sondę druga i pomiar jest w granicach 0.10-0.80V więc sonda nowa działa, ale check engine nadal występuje, ale rzadziej. Gdy błąd wyskoczy to sonda jest na 1.28V i niby nie pracuje skasuje błąd i sonda zaczyna pracować. Błąd który nadal występuje to P2097. Mechanik powiedział że problem z tym błędem to może być wszystko, katalizator, zawór...
Dodałem logi zrobione programem op-com
Miałem taki problem w audi a4 B5 za 98 roku i co najlepsze tez silnik 1.6 benzyna dojeżdżałem do czerwonego światła czy stopu hamowałem i auto OFF zgasło strasznie to było drażniące walka przez kilka lat z różnymi czujnikami, sondami, przepustnica, przepływomierz itd i w końcu po 5 latach auto sprzedałem a usterka nie została znaleziona. Niby inna marka...
8 zaworowy
Ja też mam taki sam problem i jak naprawiłeś?
Nie masz wyjścia trzeba demontować.
Iskra jest, a ciśnienia nie mam czym sprawdzić.
Przede wszystkim podepnij auto pod komputer. Jeżeli nie to będzie to zgadywanka.
Prawdopodobnie z kodu wyniknie sonda lambda, można ją wymnienic, ale i tak zaraz będzie sygnalizowac, może byc tak samo uszkodzony silnik krokowy od LPG dla wolnych obrotów, co już nie będzie sygnalizowane przez kod usterek
przerabiał...jakieś 90% samochodów takowe przepocenia posiada, olej to.
Będzie dobry.
To ja chyba czegoś nie rozumiem 🤔 , chcesz mi powiedzieć że gaz leci do ze zbiornika do kolektora bez przewodu jak wifi? To faktycznie jestem niedowiarek , ja rozumiem że może poszczać elektrozawór itp i dlatego zdemontowałem przewód https://obrazki.elektroda.pl/5253404600_... Dodano po 8 Nie to zdjęcie Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/6272700900_...
egr i tak niema nic do gotowania się, tak samo sondy lambda, niema się co nad głupotami tu rozwodzić jak się go tuje to: albo się nie włącza wentylator bo czujnik/bezpiecznik/przekaźnik/wentylato... uszkodzony albo UPG się kończy albo zapowietrzony układ chłodzenia albo termostat uszkodzony albo pompa wody rozleciana (bardzo rzadki przypadek) ja już pisałem...
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Zanim wymienisz znów przepustnice to SPRAWDŹ wiązkę pomiędzy nią a sterownikiem silnika.
ja w swoim autku miałem objawy takie jak :na początku po ok 10 minutach pracy silnika szarpał przy ruszaniu , potem zaczął szarpać przy małych prędkościach podczas jazdy ze stałą prędkością tak pomiedzy 10 a 50 , objawy te czasem ustępowały i nie miało to znaczenia czy był zagrzany czy nie. objawy te z czasem narastały . wymieniłem EGR i jest super...
Witam problem z Astrą 2,2 benzyna 147 km. Samochód po demontażu silnika. Nie wchodzi na obroty szarpie kicha . Po wyjeciu wtryskiwaczy i odchyleniu od silnika jak by lepiej sie zachowuje. Brak błędów nowy map sensor przepustnica i bez poprawy. Rozrząd był rozpinany ponieważ silnik miał szlifowany wał złżóny na nowych częściach spięty poprawnie.Ciśnienie...
astra benzyna oleju benzyna oleju astra wtryskiwacze benzyna astra
silnik dmuchawa mercedes kocioł jednofunkcyjny termet ekran blokowania
schemat instalacji jednofazowej schemat instalacji jednofazowej
Kospel moduł internetowy – nie świecą niebieskie diody LED, brak sygnalizacji sieci Wi-Fi Procesory ARM i platformy FYT/TS10 w radiach samochodowych