Blaszki w środku podginasz lekko do wewnątrz.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
bezpiecznik nr 20 (20A) dodatkowo na tym bezpieczniku jest światło cofania i ogrzewane fotele
Proszę bardzo.
http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... http://forum.opel24.com/topic/47606-bezp...
Witam. 1.Odłącz kostkę od silniczka wycieraczek. 2.Włącz wycieraczki - jeżeli bezpieczik uległ spaleniu to usterkę masz gdzieś w przewodach (prawdopodobnie zwarcie) Jeżeli bezpiecznik "ocalał" to uszkodzenie masz w silniczku wycieraczek. W tym przypadku zdemontuj silniczek i poszukaj przyczyny. I jeszcze jedno (powinno być na początku), sprawdź czy...
Co do bezpieczników to: http://obrazki.elektroda.net/24_12621194... http://obrazki.elektroda.net/100_1262119... A to rozpiska przekaźników: http://obrazki.elektroda.net/64_12621197... http://obrazki.elektroda.net/30_12621197...
Anie widzisz trzeciego
Zawsze dobrze jest dać dodatkowy bezpiecznik do urządzeń które wpinamy w oryginalną instalacje samochodu. Do tej przetwornicy w zupełności wystarczy bezpiecznik 1A.
Ale silnik uruchamia sie? Rocznik samochodu ?
Jeżeli wiązka była uszkodzona, to zobacz jeszcze bezpieczniki.
Sprawdziłeś bezpieczniki?
Jest na osłonie bezpieczników.Klapka którą ściągasz aby dojrzeć bezpieczniki.
To jest wykaz wszystkich bezpieczników. Numeracja bezpieczników (obok gniazda diagnostycznego) zaczyna się od górnego lewego rogu.
Bezpiecznik / przekaźnik wentylatora ?
Tak samo jak w hatchback
Bezpieczniki Astra H: [url=https://schematy24.pl/opel-astra-h-...
Weź miernik z zmierz rezystancję tego zaworu porównując z drugim. Jak taka sama to zaklej to narazie jak było, bo to nie jest teraz problemem. To nie przez to nie odpala. Zajmij sie przekaźnikiem silnika. Weź miernik i sprawdź przejście od przekaźnika do sterownika. Według schematu dla (Z16XER) pin 85 przekaźnika idzie do pinu A62 sterownika ,wtyczka...
czy jeśli wsadzić bezpieczniki w miejsca gdzie fabrycznie ich nie było niczemu nie zaszkodzi ? Nie powinno zaszkodzić, tyle tylko że po włożeniu bezpiecznika "gdzieś" pojawi się napięcie, a nie wiemy czy np. ten przewód nie ma gdzieś zwarcia (chociaż i tak spali się bezpiecznik).
Ja mam tylko wersję angielską. Jak Ciebie to satysfakcjonuje to proszę.
Śmiało można tam podłączać. Tylko tak wpiąć ten adapter żeby obwód świateł dziennych też był zabezpieczony, czyli żeby nie działały po wyjęciu bezpiecznika.
Sprawdź bezpieczniki.
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
zwarcie ;) przez internet ciezko Ci bedzie to usunac - trzeba to zobaczyc zeby cos poradzic itp...
Sprawdzałeś miernikiem jaki jest pobór na postoju? Jak nie to sprawdź i w przypadku gdy będzie on większy niż 0,02A to wyciągając po koleji bezpieczniki.
Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś problemy z Oplem,chętnie pomogę. Jeżeli pomogłem ,to zamknij temat.
Sprawdzałeś bezpieczniki wzrokowo,nie wyjmując? To co zostało,wygląda na uszkodzony bezpiecznik.
Bezpieczniki F13, F19, F21, F22, F34 w kabinie. Wszystko związane z wyświetlaczem i radiem. https://www.google.pl/search?q=bezpieczn...
Przekaźniki, kabelaszki.
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Może to pomoże ;-) Zarówno w książce "Sam naprawiam ..." jak i w "Instrukcji obsługi ..." znajduje się opis bezpieczników, zobacz może tego szukasz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/22-ytt3... http://www.elektroda.pl/rtvforum/19-ytt3... http://www.elektroda.pl/rtvforum/17-ytt3...
Podłącz miernik zgodnie z obrazkiem i po kolei wyjmuj bezpieczniki.
do monoblocka by sie przydal kondensator daj ze 2 farady spokojnie styknie to podlacz monocara z glosnikami przednimi pod wyjscie w radiu na przod a suba daj na tyl i tak powino byc ok ja u siebie tez mam 4 wyjscia rca i mam wlasnie tak ustawione i jest super zawsze faderem mozesz sobie regulowac wedlug wlasnych upodoban a bezpiecznik daj
F21 to wychodzi że idzie bezpośrednio do sterownika silnika, piny B1,B3,B5. Więc albo sam ster robi zwarcie, coś na jego wyjściu , albo wiązka gdzieś przytarta. Trzeba szukać. Oczywiście nie wykluczone że coś jeszcze czerpie z tego bezpiecznika oprócz ECM.
Witam. Opel Astra H TwinTop spalił mi się najprawdopodobniej bezpiecznik. Jedną z skrzynek znalazłem pod maską, na niej brak opisu. Gdzie będzie druga skrzynia i gdzie będzie bezpiecznik zapalniczki?
A sam czujnik nie powoduje zwarcia do masy ? Odłącz samą wtyczkę i zwierając wtyki w środku sprawdź czy zapala się światło cofania - jak nie przepali bezpiecznika - znaczy się uszkodzony czujnik.
Witam .Wysuszyć wiązkę instalacyjną na silniku i skrzyni biegów oraz skrzynkę bezpieczników.
Według schematów są dwie wersje zasilania. Jedna bez tylnego modułu elektronicznego i wtedy zapalniczka zasilana jest z bezpiecznika FE36 7,5A w skrzynce bezpieczników pod maską. Druga z tylnym modułem elektronicznym (w bagażniku z lewej strony) i zasilanie idzie z niego z bezpiecznika FR29 15A.
Sprawdź, czy jakiś bezpiecznik nie wypadł ze skrzynki bezpiecznikowej podczas jej otwierania. Dołącz zdjęcie skrzynki bezpieczników. Napisz, który numer bezpiecznika wymieniłeś ?
Witam Panów. Wyciągałem bezpieczniki tak jak Panowie i niestety podobna sytuacja a mianowicie centralny przestał działać i tak naprawdę to nie ma innej możliwości zamknięcia samochodu, proszę o szybką radę bo samochód stoi przed domem a pojutrze są święta nikt mi go nie naprawi, jeśli ma ktoś schemat elektryczny to może na krótko uda mi się go zamknąć....
Trochę marna jakość skanu ale powinno wystarczyć. http://obrazki.elektroda.net/21_12673558... http://obrazki.elektroda.net/0_126735583...
I to jest prawidłowe działanie, choć w takich sytuacjach próbnych nie podpinam przewodem, a żarówką H4 z równolegle połączonymi włóknami. W razie draki będzie robiła jako automatyczny bezpiecznik. :)
Przewody biegną bez żadnych połaczeń dodatkowych czyli od bezpieczników FB5 ,FB6 komory silnika do zasilania REC kostka XR6 2 pinowa pozdrawiam
A no to nie ma się co dziwić że masz dyskotekę na desce .Sterownik do wysuszenia i zegary i cała instalacja z bezpiecznikami.
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Więc wynika z tego, że zwarcie jest w przełączniku wycieraczek.Po włączeniu spryskiwacza na tył nie mogą pracować wycieraczki przednia i tylna jednocześnie.
Podświetlenie a działanie panelu to dwie różne rzeczy zacznij od tego czego nie sprawdziłeś. Tak jak napisałeś, sprawdziłem bezpieczniki. W schemacie opel astra bezpiecznik odpowiadający za ogrzewanie,klimatyzację to numer f36, którego w moim aucie nie ma fizycznie. Jest gniazdo normalnie ale brak bezpiecznika. To normalne?
Oto opis bezpiecznikow:
w bezpiecznikach dziesiecio pinowe zlacze
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Sprawdź bezpieczniki, tu opis do Astra3: http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Warto też sprawdzić bezpiecznik w odbiorniku, bo odwrotne dołożenie klem do zacisków akumulatora niszczy go, przy okazji sprawdzisz, czy kostka ISO jest dociśnięta dokładnie.
To że zwarcie to wiem, tylko gdzie konkretnie szukać. Klosze lamp przednich czy tylnych? Włóż nowy bezpiecznik. Podłącz jedną lampę i sprawdź... Poza tym bezpiecznik nr19/10A (taki włożyłeś?) odpowiada też za oświetlenie tablicy i radio...
Dokładnie,bezpieczniki oznaczone jako KL15
Opuść skrzynkę bezpieczników pod kierownicą, pewnie za nią będzie jakieś stare alarmidło
Znalezione w sieci: [url=http://forum.opel24.com/topic/44526... f
pewnie zmieniales kabelki na zasilaniu i zwarłes do masy i padły bezpieczniki chyba ze zmieniles czarny z czerwonym i pożegnałes radio
http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Tu masz stronę z rozpisem na bezpieczniki. W wariancie 2 bezpiecznik nr 7 to centralny zamek. Zobacz jak u Ciebie jest. Bo nie wiem czy samochód do 2006 czy od 2006.
http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Sprawdź bezpieczniki.
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Witam. Mam Opla Astre II 2.0 dti. Gdzie w Astrze jest bezpiecznik od świec żarowych? Kontrolka od świec zapala się ale świece nie grzeją. Pozdrawiam.
To znam, ale pytałem o przekaźniki, a to jest opis bezpieczników.
Wszystko po zamknięciu auta gaśnie, wszystkie lampki wyłączone a radio ma osobny bezpiecznik.
Jezeli nie swiecą mijania i drogowe wygląda na to ,że nie ma już wyjścia z włacznika świateł (wypalone styki) . Włącznik do wymiany.
Odbiornik potrzebuje 2x 12v. To będzie w 100 proc. bezpiecznik. Sprawdz dokładnie.
A sprawdziłeś przynajmniej czy wszystkie bezpieczniki są sprawne? Bezpiecznik 34 http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec...
Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
Wątpię w te sprawne bezpieczniki. Któryś 58 będzie przepalony.
Brak plusa na zegarach, do sprawdzenia na początek bezpiecznik nr 7.
Tak, można sprawdzić sprzęgło podając zewnętrzne napięcie na sprężarkę. Nie pomyl biegunowości (+ i - ). Najlepiej przez przewód z bezpiecznikiem (min. 5A).
Spróbuj tego : 1. Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi, 2. Przekręcamy kluczyk w stacyjce do momentu zapalenia się kontrolek. 3. Przytrzymujemy w kluczyku guzik odpowiadający za zamykanie drzwi przez ok 3 sek. 4. W tym czasie drzwi zaryglują się i odryglują ponownie. 5. Kluczyk jest zaprogramowany.
Proponuję sprawdzić opory ruchu wirnika dmuchawy - czy nie zaciera się któreś łożysko. Oprócz tego może być uszkodzenie polegające na zwarciu w uzwojeniu wirnika. Pokazane na obrazku nagrzewanie opornika grozi pożarem auta! Pend ???????
Witam Sprawdź wiązkę,lub kostki w skrzynce bezpieczników od tylnej wiązki.
Bezpiecznik F2 ,przekażnik po prawej stronie nóg pasażera (przewód koloru czerwononiebieskiego idzie do pompy przez bezpiecznik F2). Powodzenia.
Nic nie podawaj na wentylator. Odłącz wentylator i włącz normalnie z kabiny tylko bez podpiętego wentylatora. Jak problem jest w wiązce to i tak spali bezpiecznik bo zwarcie będzie na przewodach. Jak zwarcie jest na drugim biegu wentylatora to bezpiecznik przeżyje bo zwarcia nie będzie gdyż wentylator jest odłączony. Testu nie rób długo bo bez wentylatora...
Jak dla mnie trop z tym bezpiecznikiem jest błędny. Masz schemat od ECU.
Książka "Sam Naprawiam Opel Astra F" poszukaj w Google, bez problemu znajdziesz.
i zrobiłem zwarcie na zasilaniu stałym. Teraz radio nie zapisuje niczego Dokładnie tak będzie. Bezpieczniki sprawdzone A napięcie na nich? Znajdź właściwy bezpiecznik i sprawdź czy masz na nim napięcie. Może na żółtym kablu (stałe 12V) idącym do kostki ISO masz zamontowany bezpiecznik?
Dzięki. Masz może jakieś namiary na schemat bezpieczników(z rozpiską mocy) do mojej astry? Z góry dzięki. PZDR wycz
1.8 115 Km X18XE
Kostka stacyjki, albo rozrusznik panowie i nie kombinujcie, bo kolega pół auta rozbierze a i tak nie da rady... MarcinSm - masz możliwość wjazdu na kanał?
Jest to bezpiecznik termiczny,czyli ma mieć przejście.
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
To autko może mieć w bagażniku po lewej stronie (czyli kierowcy) moduł REC z bezpiecznikami.
Kolega doszedł w końcu czemu ten bezpiecznik się przepala ?
Szukam plastikowych śrub do drzwiczek (kapy) bezpieczników do Opla Astry G. Chodzi o tą kapę co jest w kokpicie po lewej stronie pod włącznikiem kierunkowskazów... Dzięki
Sprawdzałeś bezpieczniki
Z opisu wygląda na to że to jest ten f-17, ile amper ma ten bezpiecznik.
na 100% uszkodzony opornik redukcyjny lub tylko bezpiecznik termiczny zaraz kolo opornika.
Witam.Sprawdz skrzynkę bezpieczników pod maską, szczególnie wtyczki pod nią.U mnie było to samo, okazało się że po wymianie skrzynki bezpieczników nigdy problem nie powrócił.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
ma ktoś może opis skrzynki bezpiecznikowej do astry z 1996 roku ? konkretnie chodzi mi o to co jest podłączone do którego bezpiecznika
Witam alternator zmieniony zauważyłem że coś rozładowuje mi akumulator jest to bezpiecznik fb2 odpowiedzialny za "80a diesel (kontroler czasu święcenia) Ktoś powie co jest podłączone pod ten bezpiecznik. Astra h 1.9 150km z19dth 2006 rok
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Zapewne pękł przewód w przelotce. Nie ma dodatkowego bezpiecznika.
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Wróć do bezpieczników.
Gdzie w astrze g 1.6 znajduje się bezpiecznik świateł cofania?
Może światełko w bagażniku? To częsta usterka w tym modelu, że świeci się cały czas.
Poka bezpieczniki od swiatel mijania w astrze h
Bezpiecznik którego szukasz będzie nad nogami kierowcy.
bezpiecznik astra immobilizer bezpiecznik astra bezpiecznik dmuchawy astra
amazon assistant linux puppy wymiana drzwi pralka bosch
spotter blacharski kosiarki spalinowe najlepsze
Connect Box UPC – migające zielone strzałki, brak Internetu, synchronizacja DOCSIS Pioneer VSX-808RDS brak sygnału stereo, tylko mono – FM, dekoder MPX, antena, diagnostyka