Podaj konkretny kod silnika, choć zakładam że to termostat z grzałka. Z tego co pamiętam to 113 ząłcza się went. A to dla ciebie lektura: https://intercars.com.pl/pl/Termostat-z-...
Nie mają sensu. Prawdopodobnie był niski poziom oleju i 5 bieg się wyrobil. Nie musisz wymieniać skrzyni. 5 bieg jest pod obudowa od lewego koła. Można go przełożyć bez ściągania sanek i skrzyni.
24 krok przepustnica 0% lub 0,6V
Skoro delikatnie puka w tłumik, to zainteresuj się stanem zaworów wydechowych.
http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... http://forum.opel24.com/topic/47606-bezp...
Moc z dużym zapasem (prawidłowo), ale oporność za mała. Skoro szybszy bieg pobiera 9A to wolniejszy powinien pobierać mniej, załóżmy 5A , więc myślę że musisz dać opornik powyżej 1 Ω. Pomiar oporności na szczotkach nic nie wnosi do tematu z zasady działania takiego silnika. Najlepiej dobrać taki opornik doświadczalnie.
sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... No to masz tu link do silniczka. DArek.
trzeba jednak założyć oryginalny przepływomierz powietrza.
Tak ma być, podnosi obroty jak akumulator jest w słabej kondycji, lub włączona zostanie elektryczna nagrzewnica wnętrza.
Wtryskiwacz powinien charakterystycznie "cykać", można też zmierzyć rezystancję około 12Ω ale to nie zawsze jest wiarygodny pomiar, ewentualnie można zamienić ten wtryskiwacz z którymś z innego cylindra i zobaczyć czy będzie pracował. Co do sprawdzenia sygnału to wtryskiwacze mają plus na stałę a sterowane są masą ze sterownika silnika
w czerwonym kółku masz zaznaczony chyba zepsuty element, tzn. oderwane mocowanie linki elementu pneumatycznego od dźwigni, na ciepłym silniku zrób test; zgaś silnik, otwórz maskę, patrz na cięgno (zielona strzałka) po zapaleniu na ciepłym silniku powinno się podciągnąć po chwili próbując przestawić położenie dźwigni, jeśli nic się nie dzieje sprawdź...
Nie tyle brudnego silniczka lecz całej przepustnicy umyj ją i zobaczysz co się będzie działo.
W takim razie jak już było wspomniane, na pierwszy ogień parownik do regeneracji i ustawienia, na razie radził bym skupić się tylko na tym, jak parownik będzie sprawny i ciśnienie będzie właściwe będzie można bawić się dalej.
Jak do tej pory same pudła. To standardowa usterka w astrze G 1,6 8V-uszkodzeniu uległ sterownik silnika ( jest zaraz koło akumulatora). Godzinka roboty i po sprawie.
:D:D a jednak dałeś się przekonać :D a teraz do autora sprawdź wydech czy czasem nie przytkało tam któregoś tłumika lub katalizatora... sprawdź przewody WN i swiece... i czy czasem jakiegoś lewego powietrza nie ciągnie.... Pozdrawiam
sprawdż wydech czy nie jest przypchany
Przegrzewa się bezpiecznik termiczny. Tak jak koledzy piszą,może być uszkodzony sam wentylator,stawia większy opór a tym samym bardziej się grzeje rezystor.
Chyba nic innego jak łożysko wyciskowe, pomyśleć o kpl sprzęgła
Robiłem to w swoim Kadecie parę lat temu. Silniczek za pomocą komputera dawkuje ilość paliwa. Praca nie jest skomplikowana wymaga tylko nieco zdolności manualnych.
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Spróbuj najpierw wyeliminować luzy na gałce i łączniku, i ewentualnie trochę podregulować przy samym łączniku. Miałem podobny problem co prawda w Vectrze B ale właśnie eliminacja luzów i drobna regulacja załatwiła sprawę.
Najlepiej to by było podłączyć się odpowiednim narzędziem i wyczytać co mu dolega. W warunkach amatorskich da się na prostym interfejsie (do zlutowania w pół godziny) i programie ABCOM. Oczywiście bardziej profesjonalnym narzędziem też można ;) Z drugiej strony można też analitycznie, ze schematem po kolei posprawdzać czujniki i połączenia. Tam złączki...
Witam. Zakładam nowy wątek, bo i naprawa niestandardowa. A więc: jak wielu użytkownikom Asterek przytrafiła mi się usterka 1-go biegu wentylatora chłodnicy. W Astra H 1,6XEP są dwa biegi silnika wentylatora chłodnicy, pomimo, że cały układ elektryczny przystosowany jest do trzech (3 przekaźniki: nr 11,12,13; okablowanie, opornica z podwójnym uzwojeniem:...
Wymyj i tyle
Czy styk czujnika zwiera "+" i podaje go dalej? Zwiera sygnał do masy. Sygnał podawany jest na ECM (sterownik silnika). X7 i pinem "3" będę mógł sprawdzić czy tam nie ma jakiegoś zwarcia. Zwarcia raczej tam nie będzie. Natomiast przy włączonym biegu wstecznym powinno się tam pojawić napięcie 12V.
Raczej problem z can lub zasilaniem.
Sprzęgło na pewno wyje tylko pod koniec wciskania pedału. Wciskaj pedał i słuchaj kiedy zaczyna wyć, wtedy trochę popuść i wbij bieg. Masz zdjęcie po założeniu tego sprzęgła ??
za schowkiem pasazera jest wentylator i opornik dmuchawy,4 bieg dziala bo nieprzechodzi przez opornik dmuchawy. zobacz czy prad dochodzi do opornika dmuchawy na kazdym biegu-do wtyczki powinien dochodzic plus na poszczególnych pinach na poszczególnym biegu jak dochodzi to znaczy ze opornik dupa.
13) No tym bym się zajął. A jak on widzi górki wtedy jest kaplica z miejsca? Wyślizgane sprzęgło da wolne rozpędzanie się a pod byle górke trzeba mocno deptać na niższym biegu żeby w ogóle jechac.
Wyłącz ogrzewanie i nadmuch na szybę
Kolego (at)ladamaniac. Jestem pełen podziwu dla Twojej wiedzy. Przy okazji pytania w kwestii poruszonej przez Ciebie: nawet mając odpowiedni króciec, przy Renault możesz się zdziwić. 1. Na czym ma polegać to zdziwienie? 2. Czy dotyczy ono również Dacia jako bliskiej krewnej Renault? Chciałem dziś w samochodzie sprawdzić poziom czynnika w klimatyzacji....
Stara znana sprawa w X16SZR...
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
A parametrach co tester pokazuje? Który krok? Bieg jałowy do krok 24, no, czasami z minusem, ale nie mniej niż 11-12 Przecież możesz też zrobić test regulatora biegu jałowego.
Podepnę się pod ten temat gdyż mam podobny problem czasami gdy odpalę samochód obroty na biegu jałowym dochodzą do 3000, gdy jadę na 5 biegu powiedzmy 70 i obroty wtedy są w granicach 2000 to gdy wcisnę sprzęgło znów podnoszą sie w granice 3000 obr. Dodam jeszcze że nie pomaga przełączenie na benzynę. Auto to astra II 1.6 8V.
Co masz mistrzuniu dokładnie za silnik w tej Astrze? Do sprawdzenia ciśnienie i wydajność pompy paliwa, potem kontrola tego jaką temperaturę silnika widzi ECM, stopień otwarcia przepustnicy - jako że łapki włożyłeś nie wiadomo po co do TPS-u, wartość MAP/MAF na biegu jałowym.
Echhh, powiedz mi teraz - co komu z urządzenia diagnostycznego, jeśli nie potrafi z niego korzystać? Masz odczyt MAF rzędu 8kg/h - silnik na biegu jałowym pobiera 6 kg na każdy litr pojemności. Czyli jakby nie patrzeć, powinieneś mieć wartość w okolicach 11kg/h, żeby było dobrze. Wniosek - albo przepływomierz zaniża, albo masz dziurę w dolocie - to...
Tak jak pisze Gerri, tu tylko może być coś z silnikiem nie tak. Poniżej masz schemat takiego układu. Używając 4 biegu zwyczajnie omijasz rezystor. Wymień dmuchawę na nową i po problemie. https://obrazki.elektroda.pl/5376486100_...
Za to potrzebuję innej porady. Ktoś mi poradzi gdzie jest MAP sensor w tym silniku (x16szr)? Zaznaczyłem strzałką https://obrazki.elektroda.pl/8688390200_... Najpierw sprawdź wężyk idący do niego. Od upływu czasu i temperatury zaczyna parcieć i lubi pęknąć. Czujnik dostaje wtedy dziwaczne odczyty ciśnienia i wyskakuje wtedy błąd. Potem...
Witam, mam problem w Oplu Astrze H 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ), a mianowicie samochód na jałowym biegu gaśnie po około 30 sekundach. Podczas jazdy na wyższych obrotach auto chodzi i nie ma problemu. Silnik głośniej pracuje, ale nie kopci i nie brakuje mu mocy. Kontrolka świec żarowych raz miga, a raz gaśnie. Błąd na komputerze po każdym gaśnięciu (elektrozawór...
Witam czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem z Astrą G 1.7 dt (symbol z dowodu) silnik oplowski nie isuzu turbo diesel z intercoolerm, według Vin 68KM. Problem polega na tym, że po wrzuceniu biegu jałowego w czasie jazdy auto wkręca się na wysokie obroty. Wymienione były już pedał gazu z potencjometrem, wtryski, pompa wtryskowa była regenerowana....
Trzeba sprawdzić zasilanie na zaciskach silnika po rezystorze. Ja miałem takie uszkodzenie i faktycznie na 4 biegu dmuchawa działała i wymieniłem rezystor. Opel astra 1999r. Można sprawdzić napięcie na wyłączniku dmuchawy. Z wyłącznika jeden kabelek powinien iść prosto do silnika a na czwartym biegu prosto z zasilania 1,2,3 to przez rezystor.
Wymieniony został silniczek krokowy ponieważ auto nie równo chodziło i zaczęło dużo palić. Co ma silniczek krokowy regulatora biegu jałowego do spalania? Nic. Masz uszkodzony czujnik CTS, do tego pewnie jeszcze sonda zdechła.
Jak tylko na 2gim biegu robi ci hałas, to może skrzynia, a nie silnik ma problem. W tych silnikach na potęgę hałasowały rozrządy.
zostawiłem pracujący silnik, żeby zobaczyć czy załączy się może wentylator, ale się nie załączył Silnik pracujący na biegu jałowym nie jest praktycznie w ogóle obciążony. Wentylator jest załączany przekaźnikami, więc to że w ogóle się włącza - czy to po włączeniu klimatyzacji, czy poprzez test diagnoskopem - świadczy o tym, że całe sterowanie i zasilanie...
Opcje mogą być dwie - uboga mieszanka na biegu jałowym czyli np ciągnie lewe powietrze lub uszkodzona sonda. Delphi to jakiś zamiennik. Przy sondach nie opłaca się kupować taniego zamiennika bo wychodzi to drożej. Tutaj powinno być to co w oryginale czyli Bosch, Siemens ewentualnie NGK i taka sonda to będzie koszt ok 300zl. Na zdjęciu z wartościami...
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Jak uważasz że ci bierze olej to zrób tak. Zostaw nagrzany silnik na biegu jałowym na 5 min Potem przytrzymaj obroty 4000obr przez minutę obserwując spaliny. Napisz co zaobserwowałeś.
astra blokowanie biegu biegu wstecznego astra regulacja biegu astra
podciśnienie układ ciśnienie matrix alarm laptop elitebook
unifi zasilacz gigaworks g550w
Programowanie smart ring NFC do otwierania bramy Regulacja gaźnika w pilarce NAC CST45-40-01AC-V