A skąd się ta substancja tam bierze?
Diagnostykę zrób pod kompem. Olej bierze?
Kolego wymiana intercoolera, kontrola turbiny i diagostyktyka wszystko Ci powiedzą. Pozdrawiam
Bierz aparat, tylko potarguj się.
Olej troche zaniedbałem tak szczerze ale tylego moja astra bierze ze jest dolewany dosc czesto. Da sie jakks to uratować? To stukanke nastapilo po tym jak dostal asterix troche po garach
Astra brała olej i to sporo. Wymieniłem go na Mobila tej samej klasy lepkości 10W40 i bierze śladowe ilości (max jedna dolewka 300mL między wymianami). Trasy robię po 50km (do pracy).
20-30A może brać silnik.
Ile przejechane na gazie (na reduktorze)? Filtry powietrza/gazu wymieniane? Auto chodzi /odpala poprawnie? Ma moc wg benzyny czy jest słabsze? Jakie odcinki robisz? Tankujesz gaz do pełna czyli wyjeżdzasz do zera? Na benzynie wiesz jakie masz spalanie? Bo na nim musi być też w normie żeby się nie okazało że na benzynie też podobnie bierze.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
zasilanie na liczniku oraz podmieniłem licznik na inny który pokazywał prętkosc ,abs dziala bo niby w tych astrach pretkosc bierze z przedniego lewego kola Dodano po 5 zasilanie na liczniku oraz podmieniłem licznik na inny który pokazywał prętkosc ,abs dziala bo niby w tych astrach pretkosc bierze z przedniego lewego kola
no ja tez myśle że to nie sterownik i mam zamiar sprawdzić rozrząd tylko na razie nie mam czasu. Jeszcze jedną sprawą jest że moja astra bierze olej jakiś litr na 1000 km albo i więcej więc może to olej na świecach podczas spalania powoduje że czasem nie przepali na jeden cylinder i wtedy coś nie tak ze spalaniem - ale to są przypuszczenia.
Nie bierz tego. Po co masz 2 razy sprzęgło robić. Bierz LUK'a i pojeździsz na tym.
a w jakim stanie są bębny,czy nie dzieje się tak ze przy obciązeniu auta pedał bierze niżej - zerknij samoregulatory
Witam, jak się reguluje linkę sprzęgła w Astrze H 1.7 cdti? Sprzęgło "bierze" mi spod samej podłogi, a chciałbym wyregulować żeby tak w połowie dopiero "brało".
Ale generalny remont silnika byś wykluczał? Jaki koszt pisanych przez Ciebie pierścieni i uszczelniaczy wraz z robocizna wchodzi w grę?
Takie 1 siedzinko potrafi brać między 15 a 10 A.pozd
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
gdzie znajduje się dioda prostownicza czy łatwo ją wymienić ? Dodano po 2 Mam jedno podstawowe pytanie, jutro zaczynam lokalizować poprzez sprawdzanie bezpieczników, które urządzenie w samochodzie pobiera mi tak dużo prądu. Dużo bo np w astrze bierz 0.01 A. Proszę mi napisać krok po kroku jak mam się zabrać za sprawdzanie. Odłączać bezpiecznik i sprawdzać...
Generalna uwaga: warto pomiędzy antenę a pierwszy wzmacniacz założyć filtr wycinajacy wszystko poniżej 470 MHz. Współczesna elektronika samochodowa - głównie rodem z ChRL - emituje najwięcej zakłóceń w pasmie 80 do 130 MHz, poziomy są dość spore i w odległości nawet do kilkudziesięciu metrów taki "śmietnik" potrafi przesterowąć wzmacniacz szerokopasmowy...
Trzeba powierzyć kompresje na cylindrach to troche rozjaśni sprawę.
zawsze 10 zębów,a jeżeli chcesz usłyszeć coś smiesznego,to bierzesz rozrusznik z np z Opla Astry (też valeo D6RAxxx),przekładasz samą głowiczke,wstawiasz do renówy i jeździsz.
Trzeba mieć jednak odwagę, żeby jeździć z niewymienionym rozrządem... ;) Tak poza tym, żadnych problemów, nie pali nadmiernie, oleju nie bierze, jak z dynamiką? Od zawsze był ten dźwięk?
Nie mam nawet warunków żeby się za to brać
uszczelka pod pokrywą zaworów to ta sławna "Uszczelka klawiatury"? Tak to ta jak wszystko zrobisz dobrze to nie powinno tam lecieć.
Temat zamykam. Po wymianie pierścieni i po przejechaniu ponad 1tys. km świece suche oleju raczej nie bierze.
Przychylam się do odpowiedzi kolegi wyżej Olej 10W-40 będzie odpowiedni. nie zapomnij wymienić także filtra oleju. Sam miałem kiedyś taka astrę z silnikiem 1.4 16v i lałem do niej olej Mobil 10W-40. Platinium jest także dość tani i w miarę dobry.. a te 400-500ml o których piszesz to norma też mi tyle brała. Kilku znajomych ma taką astre to każda właśnie...
Rzeczywiście jest ten sterownik pod poszyciem tym, co widać na zdjęciu w specjalnej wnęce. Wielkie, dzięki, ale mieli pomysł aż dziw bierze.
masa w tym sterowniku jest tylko na obudowie Zaraz obok wyjść sterujących cewki są 4 przewody masowe więc tak na logikę biorąc pewnie z nich idzie na drivery.
Samochód ma (lub miał) instalację gazową ?, jeśli tak, to sprawdź czy impulsy do sterowania lpg nie są brane właśnie z nie działającej cewki
1.7 dti odpala i działa z uszkodzonym czujnikiem prędkości wału, tylko jest wtedy mułowaty. Dane bierze z drugiego czujnika na pompie. Przynajmniej te które ja robiłem tak miały.
W moim przypadku sygnał brałem z ECU , nie pamiętam z jakiego roku był samochód. Możliwe, że troche młodszy.
Po wymianie "zestawu startowego" sterowniki podczas diagnozy pokażą inny VIN pojazdu, różny będzie też przebieg wskazywany przez wyświetlacz oraz zapisany w sterownikach. Trzeba to brać pod uwagę
A masa z którego miejsca jest brana?
Witam. Mam problem z moją astra f z 95r, ktoś włożył do niego silnik od astry g 1.7 dtl. Na liczniku ma nabite ponad 215 tys. km. Ostatnio podczas jazdy turbina zaczela dziwnie chodzic az w koncu przestala gwizdac i zaczela brac olej z silnika. i mam pytanie czy ta turbina jest jakos uszczelniana lub czy da sie jej pozbyc zeby bylo bez turba?
Jeżeli nie wiesz gdzie w samochodzie jest aparat zapłonowy to może lepiej się za to nie brać.
Tj.odglos jakby z z luzu zaworowego badz tlok sie odbijał.I skad ten dym sie bierze?
te silniki lubią olej po wymianie uszczelniaczy i zaworów może nie będzie kopcił ale olej i tak będzie brał
A czy czasem w spalinach nie czuć przepalanego oleju? Niebieski dym może świadczyć o tym że silnik bierze olej.
A sprawdził ci któryś ciśnienie na garach może zawiesza się zawór,oleju nie bierze .
Ale co ty piszesz że nie naładuje alternator? 100A alternator nie da rady? To ta samo nie da tego słabego naładować a do tego słabszy mniej pokręci. Zawsze się bierze największy jaki cię stać/wejdzie a nie jeszcze mniejszy bo mniejszego lepiej nie naładujesz.
Będziesz mógł niezależnie oglądać. Nie wiem tylko czy nie będziesz potrzebował do tej kombinacji 2 anten sat. Astra2Connect działa na innym konwerterze i do tv się prawdopodobnie nie nadaje. Z pozycji Astra możesz dać zeza na HB i wtedy wszystko ok ale jak chcesz jeszcze Astrę ściągać to wymagany jest drugi talerz. Ze swojej strony to odradzam ten net...
A ja dalej nie wiem co brać..
pedał bierze nisko nie ślizga się to źle
Czasami były stosowane przekaźniki, odcinające pompę paliwa. zasilanie jego było brane z przewodu zasilającego elektrozawory,zazwyczaj niebieskiego.
Astra ma przejechane 260 tyś, gaz mam już 6 lat, trochę bierze olej :D
Silniki opla 1,6 8v są na 100% bezkolizyjne no ale wyszło jak wyszło. Uszczelniacze zaworów można wymienić bez zdejmowania głowicy instrukcja w załączniku
Jeśli prędkościomierz bierze sygnał z ABS-u to ma to związek.
Napiecie po zapłonie masz w w UEC'u, przecież to dziecinnie proste. Ja zawsze z tego miejsca biorę, czy to w zafirze b czy w astrze h. Ten co pisze o stacyjce to jest ciekawy gość, chłopie, to zafira b i nie ma tam dostępu do stacyjki bo ta jest w CIM! Na czarnym kablu wtyczki CIM jest plus po przekręceniu klucza.
W astrach G prędkość brana jest z czujnika ABS (ztcp przednie lewe koło). Jeżeli chodzi Ci o czujnik położenia wału to może być przy kole pasowym lub niedaleko sprzęgła od strony chłodnicy.
Przecież wszyscy ci radzą abyś się za to nie brał
Dziękuje. Niestety wizyty w warsztatach nic nie dają, jedynie kasę biorą.
Może pompa być już do regeneracji ??A powiedz czy auto ci olej bierze ??
Może uszczelka pod głowicą.Może brak ciśnienia w świecach.Kopci na czarno to objaw głowicy,bierze olej.
Panowie ,czy on zgłasza problem z tylnymi kierunkami..? NIE , więc dajcie spokój z CIMem. W astrze H , UEC trzeba programować , bo bierze udział w blokadzie rozruchu. mos5...czy w tej astrze masz jeszcze REC?
Oleju mało bierze. Moja astra 0.4l na 1000 km. Ten typ tak ma :)
Co do VAGów i picia oleju jest sporo w necie - nie będę się rozpisywał. Znawcy tematu wiedza co i jak. Norma serwisową jest dla wybranych modeli około 5l nawet na 1 tysiąc km - tak tysiąc km. A silnik który nie bierze oleju - to tylko złudzenie kierowcy - to co wypije uzupełnia paliwem. Moim poprzednim autem była benzynowa Astra. Pod koniec życia brała...
Witam ! Oczywiście bo własnie cofnełam się do szkoły i ucze budowy silnika. Jestem zdruzgotana bo świetnie zdaję sobie sprawę , że fachura wpuszcza mnie w kanal.Tłok orginalny zostal wymieniony , bo najprawdopodobniej byl pękniety. Proszę o pomoc na co zwracac uwagę przy odbiorze auta , ponownie oddalam go do naprawy nie wiem jak będzi z płatnością...
Świece sprawdzone bez wykrecania wszystkie działają. Tzn biorą prąd? Ile tego prądu bierze każda?
170 tys to moze byc juz cisnienie. zalezy jak ja poprzedni własciciel aksploatował? a olej bierze?
miałem astre 1,8 8v na gazie paliła około 13 litrow więc twoja troche za duzo bierze
Od siebie polecam firmę Valeo, będzie śmigać typowo objawy zużytego sprzęgła/docisku to problem z wrzucenie 1 i R, oraz wysoko bierze.
Łańcuch ślizgi i napinacz koszt nie jest duży Części bierz tylko i wyłącznie z serwisu nie jakieś tam zamienniki. Zmiennych faz tam nie ma .
Sprzedający zarzeka się że będzie pasować stąd moje pytanie więc mówicie że nie ma sensu jej brać
a jaką astrę II warto wziąć do 13 tyś? w sensie z jakim przebiegiem i rocznikiem szukać Czy warto brać astra II z silnikiem 1.6 8v?
Gdzie zakręca się dopływ gazu do silnika przy zbiorniku toroidalnym, instalacja BRC Blitz? Nie widzę tam żadnego zaworu do odcięcia. Za zaślepianie króćców wolę się nie brać:)
Jak uważasz że ci bierze olej to zrób tak. Zostaw nagrzany silnik na biegu jałowym na 5 min Potem przytrzymaj obroty 4000obr przez minutę obserwując spaliny. Napisz co zaobserwowałeś.
Astry nie biorę po uwagę. Szalejąca elektronika odnosiła się do Fiata Stilo A toyota i nissan rzecz jasna są japończykami i właśnie tak myślałem że trudno będzie znaleźć jakąs toyotke ok w tym przedziale. A miał ktoś doczynienia z Focusem benzynką bo jestem ciekaw jak się sprawuje i czy drogi jest w utrzymaniu bo czytałem że rdza lubi focusy zwłaszcza...
Brał bym tego xpresa pod ten wzmacniacz ale 10'' bo 12'' ma 200W a wzmacniacz ten mocą nie grzeszy.
Najprościej bedzie znalesc ten sam kolor po stronie pasarzera na progu z przodu w wiazce i tam go rozlaczyc bedzie to kor ten grubszy prawdopodobnie czerwony napewno jeden z tych ktore wchodza do zbiornika bedzie o wiekszym przekroju i bedzie to zasilanie pompy nie bierz pod uwage brazowych bo sa to masy Pozdr.
dzięki biorę się za szukanie
Pewnie dojścia do mapy/ustawień STaga nie masz? Żeby się za jakiś czas nie okazało że za ubogo dawki nie masz ustawionej. Skoro on tyle LPG bierze to ileż mniej musi PB brać? AStra 1 x16szr 8v 2gen to pod 10L podchodzi ale to w zasadzie miasto i dużo odpaleń na dzień. W trasie by zszedł poniżej 9L gazu ale to w trasie. W moim przypadku 350KM to norma...
dymi na biało a sam nic nie sprawdzałem a olej bierze silnik
I tego właśnie najbardziej się obawiałem.Czy to oznacza że pompa do regeneracji bo samemu raczej się nie brać za pompę?
Hmm... przekaźnik kluczowany masą czyli przy zgaszonym silniku a więc nie wysterowanym przekaźniku sterownik powinien widzieć na nim z grubsza +12V... Po wyjęciu przekaźnika pojawia się błąd "niskie napięcie" więc poprawnie ( "....pompy oleju.." - (?) błąd tłumaczenia czy co). Obstawiałbym że błąd się sterownikowi bierze z tego, że zamiast spodziewanych...
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet. Regulator zawsze przeżywa, ale sam mostek brał bym z 12 diodami a nie sześcioma. A dokładnie mostek do Nissana Pathfinder. ;)
Ja jutro biorę się za robotę :)
U mnie po katalogu wychodzi że obie są identyczne i nie ma żadnego kołnierza - może ktoś wprowadził cię w błąd. Oba bdb jakość bierz Corteco (tańsze), gdyż znając życie wyjeźdzają z jednej fabryki, tylko potem inne pudełko i cena :)
Niestety, ze względu na mój początkujący poziom, nie rozumiem o co chodzi z mostkowaniem (podejrzewam literówkę w twoim poście). W Google coś niby jest, ale ja i tak nie potrafię do końca załapać. Mogłbyś mniej więcej wytłumaczyć? I czy to może mieć związek z tym, że mi sporo paliwa bierze?
Silnik na wtrysku, przełącznik ma tylko 2 pozycje - gaz (który włączy się po dodaniu gazu) oraz tylko benzyna. Warsztat, który zakładał instalację, już nie funkcjonuje, były duże problemy zawsze, żeby wyregulować ją, inny gazownik powiedział, że nie dojdzie, jak to jest zrobione, dlatego zastanawiam się, czy brać się samemu, czy odpuścić.
A czy tam ogólnie prędkość jest brana bezpośrednio z czujnika ABS?
Dolot szczelny (po zatkaniu ręką silnik gaśnie i nie słychać nigdzie żeby brał lewe powietrze)
Witaj. Jeszcze co nie co. Nie było za ubogiej mieszanki/mapy na LPG? i podpaliło zawory. Tak jak sugerujesz. Nie potrzebuje ten silnik lubrykacji czy jak jej tam? Mam też KIA Sportage 2.0 z BRC i tam to mam. Jedni chwalą inni ganią ale nie narzekam. Może pomęczyć bo na BP z 1000km może dopasuje zawory bez roboty? Pozdrawiam i powodzenia - czekam na...
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
nie robiłem jeszcze sekcji niestety - nie mam czasu :( Af13 też nie ma przycisku "kick down" ten "przycisk" jest tylko takim grzybkiem w podłodze, niema żadnych przewodów od niego, jest to takie tylko "coś" żeby kierowca lepiej się poczuł ;), a AF13 też komputer bierze informację z TPS-u czemu rozsprzęglanie na postoju było by problemem? zatrzymując...
Dzięki za informacje. Rano biorę się do pracy.
Faktycznie z rozpędu też nie pomyślałem przecież to diesel, jakie masz ciśnienie na rampie, trzeba by obserwować na kompie jakie jest podczas gaśnięcia, biorąc pod uwagę słowa "wkręcony w listwę" to zostaje czujnik ciśnienia. Chyba że faktycznie to tylko puste słowa.
Ja zrobiłem taki komputerek tylko do Opla Astry. Czasy wtrysku brałem bezpośrednio z jednego wtryskiwacza. Do kabelka wtryskiwacza dolutowany opornik 3,3 K i dalej przewód. Impulsy drogi brałem z wtyku radiowego. Też dla bezpieczeństwa opornik 3,3 K i dopiero przewód. Chodzi całkiem dobrze.
Tylko Hitachi w dwoch wersjach w tym silniku wystepuje (70 i 100A). Kabel niebieski steruje czasem grzania swiec, sterowny z ECU, ktory bierze temp z czujnika temp plynu chlodzoncego. W alternatorach siadaja glownie mostki prostownicze, slaba izolacja miedzy plytkami + i -.
Tak, to się samo zrobi, szczególnie nowy smar i po problemie. P.S. Skąd wy do ku*y nędzy bierzecie te porady?
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Myślę, że jak tak bardzo silnik bierze olej, to powinien dymić z tłumika.
To niemożliwe że chodzi bez MAP sensora :) Aż sprawdzę jeszcze raz u siebie. Załóżmy że powinien działać bez MAPa, to skąd sterownik bierze sygnał zastępczy?
Przepraszam. W tym 1.7 akurat nie będzie elektrycznej pompki, więc kręcenie nic nie pomoże. Przy pompie wysokiego jest zintegrowana pompa wstępna, która bierze napęd od wysokiej. Przy zmianie filtra zalać układ .
zobacz czy nie bierze gdzies lewego powietrza..
A jaki problem ze sprawdzeniem napiecia czy pradu branego przez rozrusznik?
Witam, mam pytanie do posiadaczy Opla Astry H 1.6 XEP. Zaczęło się ciepło i zauważyłem, że po dłuższej jeździe bulgocze w przewodach wodnych. Brałem na komputer, to termostat normalnie otwiera się przy 105 stopniach, a wiatraki tak przy 108–110 stopniach. Czy to normalne w tym aucie?
Gdyby tak było to podejrzewam nie miałoby znaczenia czy zimny czy ciepły. A jak to mogę sprawdzić czy bierze "lewe" powietrze?
Tylko ciężko kupić taki silnik żeby nie pił oleju (pierścienie). Sam miałem przypadek że kupiłem igłę 1.6 16V od znajomego. Sam go wyciągałem z auta i przed zakupem dokładnie sprawdziłem nie brał oleju. Po 3 miesiącach stania w blaszaku na palecie pił olej jak szalony.
Sprawdź czy nie bierze Ci lewego powietrza.
Miękkie szklani do wymiany. Stuka jednakowo bez znaczenia czy wchodzi na obroty czy schodzi z obrotów? Czy przeg zdjęciem głowicy pokusił się o sprawdzenie luzów zaworowych? Mierzył krzywki na wałkach? Żadna nie jest zbyt wyrobiona? Jak coś stuka to bierze się stetoskop i się osłuchuje silnik, a nie go najpierw rozbiera.
astra bierze oleju bierze kasete bierze montaż
keeway paliwo alarm toyota corolla zamykanie uszkodzi drzwi pralka
ch341a oprogramowanie citroen tempomat
Schemat obwodu SLM4681A - sterownik LCD Samsung Lokalizacja modułu BSI w Peugeot Partner 1.6 HDI 2013