na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Podpowiedzcie gdzie w astrze A rocznik 1997 jest centralka zamka?
Bede instalował pilotowy sterownik centralnego zamka w Astrze F (z fabrycznym zamkiem el. i elektr szybami) bede instalowal według opisu na http://astra.autokacik.pl/technika/napra... jednka chciałbym dodatkowo podłaczyć sterownik do strowania bagażnikiem i el. szybami (domykanie) Czy może ktoś powiedzieć jakie koloty kabli w wiązkach...
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Jeśli masz pewność, że okablowanie jest ok, to najprościej podstaw na chwilę centralkę zamka od innej astry. To najszybszy sposób sprawdzenia, ale też spiep..... drugiej centralki. Pozdr.
a takie pytanko... mam uwaloną oryginalną centralkę w mojej astrze G i chce podmienić ją na taką uniwersalną na piloty. Oryginał był tylko na kluczyk. Które wyprowadzenia przepiąć, a które złącza moge olać ?
Po fragmentach schematu widze ze + po stacyjce powinien byc na czarnym kabelku z bezpiecznika 1.15 ktory leci przez zlacze X1 do centralki
jaki to alarm?
https://filmy.elektroda.pl/33_1730755250... Tak to wygląda, wydaje mi się że gdyby nie był zsynchronizowany to by centralka nic nie odbierała. Kluczyk wcześniej sprawdzałem na oscyloskopie czy w ogóle coś się dzieje, no i podawał sygnał. Pytanie dlaczego zamek nie reaguje skoro centralka odbiera sygnał z kluczyka.
Witam.. Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka w Oplu Astrze F Kombi ? Pod które kabelki podpiąć się z centralki alarmu (dwa wyjścia załączające masą..) tak, aby drzwi zamykały się z pilota alarmu ?
A co z oryginalnym? Jez3li popsuty to nic ci nie da dołożenie tej centralki.
Pokaż zdjęcie tej centralki.
Bierzesz ze szrotu za grosze oryginalną centralkę z pilotami, podłączasz i działa. Po co kombinować...
Witam, mam takie pytanie. Czy w przewodach centralnego zamka znajdę napięcie 12v? w drzwiach z wyjątkiem centralki/kierowcy.
Otworzyłbym tą centralkę i przejrzał jej tor prądowy. Spróbowałbym też ręcznie, na krótko wysterować siłowniki z ominięciem centralki.
Problem rozwiązany. Centralka byłą walnięta.
Z tym ze chodzi tutaj o podłączenie sterownika centralki i tylko centalki, berz zlarmu plus zapalanie kierunków przy zaykaniu zamka:) Pozdro!
Co innego synchronizacja pilota, a co innego jego dopisanie do centralki...
Podłączenie do centralki tak jak napisałeś, brązowy pod obie linie od kierunkowskazów ale przez diody prostownicze żeby sygnały się wzajemnie nie zakłócały.
Kolega mówi że ma dwa piloty i na obydwóch tak samo. A gdzie może być ta centralka ?
Sugestia, to znaleźć i sprawdzić centralkę za osłoną boczku pasażera. O ile dobrze pamiętam jest przykręcona za osłoną z wygłuszenia, we wnęce.
Niestety zasilanie nie dochodzi do sterownika, mi sie wydaje ze padl albo jakis przekaznik od zamka centralnego albo glowna centralka zamka centralnego montowanego fabrycznie
trzeba zobaczyć czy widzi pilota tech a czy wogule łączy sia z centralką
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Adam , a sprawdzałeś centralkę zamka , zobacz , czy na multitimer nie jest podowany stały sygnał kierunków , może diodowy bufor pomoże. Multitimer steruje i prawy i lewym kierukniek , gdzieś dostaje stały sygnał .
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Jeżeli ASTERKA jest bez poduchy to wywalaj zegary i za nimi masz trochę miejsca i blisko do wszystkich interesujących punktów.Jeśli ma poduchę to też można tylko po odpięciu - baterii bo jak nie to złapie błęda poduchy. Druga miejscówka za schowkiem zamykanym też niczego sobie bo bliziutko do strerownika centralnego zamka ipompy paliwa o ile to w benzynie.Chesz...
u mnie przez nia przechodzi 5 kabli.. od centralki i tyle
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
Za zegarami, na dole pod kierownicą, nieco za bezpiecznikami, w prawym słupku. Skąd mamy wiedzieć gdzie Tobie montażysta założył. Ogólnie to masz tam diodalkię migającą? Jeśli tak, to po kabelku od diody do centralki.
Witam, Samochód Astra G 2006r. hatchback. Dołożyłem asterce siłowniki centralnego zamka oraz centralkę. Części oryginalne z innej Astry. Samochód fabrycznie posiadał jedynie pociągnięte przewody, a zamki były manualne. Wszystkie zamki prawidłowo zamykają się / otwierają zamykając samochód poprzez włożenie kluczyka do zamka drzwi kierowcy, tak samo dobrze...
Jak zamykasz kluczykiem ,to zamyka całe auto? Jak tak to sprawdź czy ten zamek jest opla. Były dokładane w tych autach. Fabryczna centralka musi być w prawym dolnym słupku. Może pod wygłuszeniem.
Tymi narzędziami można sprawdzić , tylko nie wiesz jak. Opisz jaki masz ten zamek centralny ; na kluczyk? na pilota(zdalnie sterowany)?centralka fabryczna? czy dokładana? jakie masz ładowanie?
Hej. Dzieki za podpowiedź miałeś racje były poprzecierane tam właśnie w tej gumie ale po moim majstrowaniu przy tych kablach obawiam sie że teraz już siłowniczki nie wydają żadnego odgłosu. Czy mogłem spowodować uszkodzenie sterownika? PS. Poskręcałem te kable ze sobą i teraz już wszystko działa poprawnie prócz centralki.
Procedurę kodowanie przedstawioną przez Gpz-110kv też próbowałem i zero reakcji. Drzwi nie ryglują się. Pytanie tylko czy to na pewno problem synchornizacji czy może centralka (sterownik centralki) pada?
Podłączyłem tylny zamek na krótko , zamyka i otwiera , przejścia są na przewodach ,więc chyba centralka tylko na alegro widziałem do astry I f różne oznaczenia centralek gm ,czy ktoś wie które cyfry muszą się zgadzać?
Mam schemat do uniwersalnego ktory chce zamontowac tylko potrzebuje informacji w ktory mam sie wpiac do zamykania, otwierania, kierunków i ewentualnie szyb do ktorych noe jestem pewien bo orginalna centralka astry jest bez alarmu. Schemat orginalnej w zalaczniku
Witam Po pierwsze usuń prowizje za plik jeśli chcesz aby ktoś pomógł. Po drugie ze schematu którego skan umieściłeś wynika iż po naciśnięciu przycisku jedne styki sie : rozwierają "OTWIERANIE" POMARAŃCZOWY/CZARNY - BIAŁY/CZARNY, "ZAMYKANIE" POMARAŃCZOWY - BIAŁY, inne zwierają: "OTWIERANIE" BIAŁY/CZARNY - ŻÓŁTY/CZARNY, "ZAMYKANIE" BIAŁY- ŻÓŁTY, na czas...
Sterownik pilotowy, czy zwykły kiekert? Jeśli to drugie, to można z powodzeniem zastąpić uniwersalną centralką z zestawu.
Witam. Skąd bierzesz to + i -? Pewnie z akumulatora. A pytanie brzmiało czy centralka otrzymuje to + i -. Znajdź miejsce zasilania centralki i podłącz tam dodatkowe zasilanie. Będziesz miał pewność co do centralki. Centralka musi mieć pewne połączenie z biegunami samochodu. Jeśli są gdzieś zgniłe przewody to napięcie może być zaniżone. Na centralce...
Może być centralka , zamek kierowcy lub wiązka karoseria -drzwi karoseria-klapa . Do sprawdzenia .
Zmieniałem te kable kilka razy ale za każdym razem efekt jest ten sam(wykonuje pełny cykl ,zamyka i otwiera) Niewiem czy to nie wina centralki alarmu?
No to już coś wiadomo: moduł z pilotami pewnie sprawny (przekaźniki się odzywają) centralny zamek w autku nie sprawny. Czyli zaczynami od sprawdzenia bezpieczników, napięć w centralce no i pozostaje chyba tylko uszkodzenie centralki jeżeli nic innego nie znajdziesz.
a gdzie się znajduje centralka? prawa strona przód pod schowkiem na ścianie bocznej pod dywanem.
Mam taki problem z pilotem do zamka centralnego przy oplu astra zafira a. Miałem uszkodzoną centralkę , przepalony druk i brak zamykania. Ścieżkę naprawiłem , zamek zadziałał ale tylko z pilota mogę otworzyć drzwi. Dioda przy pilocie się zapala , natomiast przy zamykaniu pilot nie reaguje i nie zapala się dioda na pilocie. Muszę zamykać kluczykiem w...
Nie sądzę, że to wina tylnej centralki elektrycznej.
Sorry, że tak późno odpowiadam, ale praca i praca. Dziękuję koledze MARKY266. Choć chodziło mi o jakiś schemat kabli od tej centralki. Ale jakoś sobie poradzę.
Odłącz centralkę alarmu i zamknij samochód kluczykiem - i już będziesz widział co głupieje.
To czas rozebrać klapę i sprawdzić siłownik i przewody, jak centralka jest fabryczna to raczej to nie będzie jej wina.
W astrze mam już centralny zamek(zamyka wszystkie drzwi jeśli się przekręci zamek od strony pasażera lub kierowcy) tylko,że nie na pilota. I nagle piszesz, że centralka nie jest podłączona. Więc albo masz drugą w aucie, a tą ktoś odciął, albo masz jeszcze coś namotane.
Witam, Opel Astra G 2002 rok, 1.6 benzyna + LPG, 16V, kombi. Nie działa centralny zamek z kluczyka (zdalne otwieranie/zamykanie dawno się już uszkodziło). Samochód można otworzyć kluczykiem, ale tylko drzwi od kierowcy. Pozostałe drzwi pozostają dalej zaryglowane dopóki, dopóty nie odrygluje się je od wewnątrz. Cały czas nie można odryglować wlewu paliwa...
Jak chcesz się pobawić to zdejmij tapicerkę i odepnij siłowniczki od cięgieł i zobacz czy bez obciążenia ci pracują jak kolega napisał może być że wilgoć ci wchodzi i mają za ciężko żeby pracować a centralka się wyłącza. pozdrawiam
tutaj nie ma fabrycznego alarmu jest tylko central zamek a centralki nie ma ani kolo bezpiecznikow ani od strony pasazera a jak wyglada moze ktos rozbieral
Problem został rozwiązany, "googlując" dowiedziałem się że w astrze g były różnice w wiązkach w nogach kierowcy, i były przynajmniej dwa rodzaje wiązki do 2001r. i po 2001r. Moja astra jest z 2001r. i kupując centralkę dostałem schemat do astry po 2001r. (widać na fotach), a się okazało że w mojej astrze jest wiązka sprzed 2001r.(osobne pytanie to do...
Ile by nie trzymal wkladka,centralka poda impuls i sie wylaczy.Nie tu problem,chyba,ze przekaznik klei
Zwykła centralka z pilotem koszt około 60 zł jaki masz centralkny orginalny????
Zamiana DOG'a na STIG'a - Hmmm. Odszukaj schemat podłączenia Doga i Stiga oraz opis wyprowadzeń przekaźnika. Wtedy zobaczysz jak podłączyć blokadę zapłonu. Opisz dokładnie jak podpinasz siłowniki zamka do sterownika.
Prosty i sprawdzony sposób to wpięcie się w tor centralki podanie napięcia na siłowniki.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jest uszkodzone w sterowniku centralnego zamka Astra F - sterowanie kluczykiem z zamka w dżwiach kierowcy działa prawidłowo ale pilotem nie działa . Wyzwalany jest minusem. podając minus do centralki na przewód zamykający gdy zamek jest zamknięty centralka prubuje go zamknąć jeszcze raz , a podając minus na przewód...
impuls zamka jest zawsze gdy jest podlaczony centralny bezposrednio z centralka alarmowa
Witam Mam oryginalny centralny zamek GM z centralka kiekert nr 90457682 od paru dni dziwnie zaczął się zachowywać sam się zamykał myślałem że to wina alarmu który był podpięty pod centralkę dziś odłączyłem i dalej to samo. Nie zawsze się zamyka sam nieraz chodzi normalnie ale zawsze jak wyłączę zapłon automatycznie zamyka się centralny. Obecnie alarm...
Temat wałkowany już chyba setki razy. Nie wnikaj gdzie jest centralka. Rozbierz osłonę lewego progu i przedniego słupka, znajdź wiązkę kabli z drzwi. Sterowanie minusem (masą) kabel brązowo-biały i brązowo-czerwony. Polecam Ci tanią centralkę superforteca lub ampio.
centralka od zamka znajduje się na prawym słupku za schowkiem trochę w dół. kolory steruijące to brąz-bialy oraz brąz-czerwony.
W sumie kupiłeś już oryginalne siłowniki... ale z tym czy wystaarczy ci tylko orgyginalny sterownik żeby wszystko działało, to nie wiem. Jak sam wcześniej pisałeś nie wiesz który kupić, bo jest ich wiele. A w skład uniwersalnegocentralnego zamka wchodzą siłowniki i centralka do której podpinasz sterowanie z centralki alarmu i wszystko będzie chodzić....
Po prawej stronie z przodu na słupku jest fabryczna centralka zamka. Zdemontuję ją, a w jej miejsce podepnij swoją w przewody wykonawcze na siłowniki (otwarcie z pilota fabrycznego niemożliwe). W drzwiach poodpinaj wkładki (otwarcie auta tylko z twojego pilota). W ukrytym miejscu zamontuj wyłącznik odcinający, np. rozrusznik (tylko ty będziesz mógł...
Napisz czy to jest fabryczny centralny zamek i foto centralki alarmu mile widziany, iż inaczej będzie ci ciężko pomóc.
Witam, Diody prostownicze powinny pomóc (szeregowo w przewodach sterujących masą, katodą w stronę nowej centralki). Pozdrawiam.
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
najłatwiej sterownik znajdziesz w sposób przysłowiowy czyli po nitce do kłębka. Zobacz sobie gdzie idą przewody z centralki w drzwiach i po nich dojdziesz do sterownika
oczywiscie ze mozna w zaleznosci od typu centralki alarmu mozna zrobic to bezposrednio z niej lub przez dodatkowy sterownik zamka cena ok 30 zeta
Dodam tylko że zamki nie reagują wogóle na przekręcenie kluczyka, nie słychać pracy siłownika. Wydaje mi się że to było zrobione celowo w trakcie przerabiania samochodu do potrzeb policji. Pytanie teraz jak to zrobili. Według schematu http://obrazki.elektroda.pl/7255600200_1... z centralki wychodzą trzy przewody, które idą do wszystkich...
Jeśli sama sie na tym nie znasz, to nie masz sie co zabierać za naprawę. Trzeba zrobić diagnostykę i znaleźć przyczynę. A może ich być trochę: uszkodzenie siłownika (lub samego switcha w nim), uszkodzenie zamka (przyblokowanie ruchu), usterka okablowania, usterka centralki, problem z alarmem. Niestety na odległość się nie da naprawić.
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
Są alarmy do których możesz bezpośrednio podłączyć siłowniki c.z czyli kupujesz alarm + siłowniki do c.z. centralka c.z. nie jest konieczna, kwota 200zł powinna wystarczyć na zakup tego co trzeba.
no spoko... tylko się upewniałem w mojej diagnozie... siłownik i tak juz wczoraj zamówiłem... dzieki za odp... Dodano po 31 zastanawia mnie tylko jeszcze jedno , czy to mozliwe ze spalony siłownik moze sterowac pozostałymi trzema... bo przecież po wcisnieciu rygla albo przekrecenie kluczykiem pozostałe drzwi tez sie zamykaja... rozumiałbym gdyby tylko...
Czarna skrzynka z przedziału pasażera to centralka centralnego zamka- w starych oplach tam był sterownik, to metalowe to owszem przekaźnik lub moduł świec żarowych ale on otrzymuje dane z sterownika silnika.P
witam, jakiego koloru kabel podłączyć do centralki aby otwierać bagażnik w astrze I kombi '94, a jakie kolory idą do drzwi. będę wdzięczny za podpowiedz.
witam posiadam Auto alarm RTX VULCAN V1 i mam taki problem ze nie mogę podłączyć sterowania zamka centralnego dokładnie chodzi mi o opel astra I. znalazłem przewody sterujące impuls zamknij i impuls otwórz ale nie wiem bo mam orginalną centralkę ale tyle co wiem to poprzez masę załącza sie centralka ale gdy podłączyłem poprzez wszystkie pokazane schematy...
Dostałem taką używaną centralkę z dwoma pilotami i chciałbym ją wykorzystać do otwierania centralnego zamka w Oplu Astrze F, ewentualnie od odcięcia zapłonu. Szukałem na forum, ale nie znalazłem opisu wyprowadzeń. Centralka ma dwanaście złączy w jednym rzędzie i wyprowadzoną kostke z dwoma konektorami. Chciałbym poprosić o pomoc w rozdszyfrowaniu podłączeń....
Sprobuj odlaczyc w tym Oplu kable laczace - centralke alarmową i kierunkowskazy, bo slyszalem o podobnym problemie przez to - lub poprzez instalacje centralnego zamka polaczonego z centralką alarmową. Nie zaszkodzi sprobowac, a moze pomoze :)
po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon a pózniej wyłącz wszystkie zamki się zamykają i otwierają... więc wydaje mi się że prąd do zamków dochodzi.... nie działa otwieranie i zamykanie kluczykiem... Dodano po 1 ps. rozebrałem boczek i osłone progu od stroży pasażera i nie mogę nigdzie zlokalizować centralki od centrala.... jest tylko komp do silnika...
Witam. Jeśli jeden z czujników drzwiowych będzie aktywny lub przewód od tego czujnika będzie zwarty do masy to centralka będzie obsługiwała centralny zamek lecz nie pozwoli go ryglować. Proszę sprawdić dokładnie poszczególne elementy. Pozdrawiam Roman.
Witam ponownie. Poczytałem o alarmach i wybrałbym Bastion albo Exus V5. Z opisów wynika że bez problemów będzie pasował do centralnego zamka w mojej Astrze F 91r. Nie jestem elektrykiem samochodowym ale powinienem sobie poradzić z montażem alarmu. Proszę jeszcze o podpowiedzi osób które montują alarmy który z ww. alarmów wybrać i najlepiej w którym...
(at)autoas Nie rozumiesz..... Mam centralkę i pilota. Teraz tylko chcę mieć coś, co z impulsu zrobi mi sygnał ciągły, a po następnym impulsie nie będzie wysyłać sygnału(i tak w koło). Był by dobry tu przekaźnik gdyby sygnał nadawany przez centralkę był ciągły, ale nie jest jest to tylko impuls.
czy można też przeciąć w złączce między drzwiami a słupkiem Przetnij czarny w przelotce drzwi kierowcy - to wystarczy aby centralny przestał działać. Bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie odszukać centralkę zamka i wyjęcie bezpiecznika w wiązce zasilania sterownika centralnego zamka.
Jak mawia przysłowie: Gdy coś nie działa po myciu silnika przez laika, oddaj auto do kumatego elektryka! ;) No co to może być, pomyślmy? Hmmm. O chyba wiem! Zalałeś sobie jakimś cudem centralkę alarmową wodą. Prawdopodobnie samo jej wysuszenie może nie wystarczyć.
Centralka od sterowania zamkiem znajduje się w przednim słupku drzwi pasażera. Jest ona w środku słupka. Najlepiej się tam wpinać. Jak znajdę zdjęcia to wstawię.
do sterownika zamka ktorego nigdzie znalesc nie moge rozkrecilem do tego plastiki przy progu po stronie kierowcy jak i rowniez po stronie pasazera i obok skrzynki bezpiecznikowej jak i rowniez sterownika silnika zadnego modulu nie znalazlem Centralka fabrycznego CZ jest w słupku od strony prawej nogi pasażera, ale musisz zdemontować plastikową osłonę,...
Kolego jak dla mnie to wygląda mi nie na alarm ale sam STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA DS100-P20-XXXX-00A http://digitalsystems.com.pl/nasze_produ... Tu masz stronę producenta. Jeśli chodzi o sterowanie bezpośrednio samych siłowników to wydaje mi sie ze chyba jest taka opcja ale głowy sobie nie dam uciąć....
Jeśli siłowniki masz we wszystkich drzwiach to sprawdz przewody dochodzące do drzwi.W gumach od progów bardzo często przerywają się przewody i robią zwarcia i centralka robi wtedy różne psikusy.To jest taka przypadłość w astrze.Przewody robią się b.sztywne i rwą się często.
Pierwsze co proponowałbym sprawdzić to centralkę sterującą zamkiem czy przypadkiem nie ma jakiegoś zwarcia. Drugą rzeczą jaką bym sprawdził to siłowniki sterujące, czyli te w przednich drzwiach, czy nie wysyłają jakiś zbędnych sygnałów wysterowujących zamek. Jeśli centralny jest podpięty pod centralkę od alarmu (żeby sterować go pilotem) też należałoby...
Dziękuję, już sobie poradziłem. W tej wiązce są dwa przewody żółto czarne. Pan Janusz sprzedawca samochodów odwrotnie je połączył co zakłócało pracę centralnego zamka i światła stop. Niestety coś jest jeszcze z oświetleniem bagażnika bo przestało działać. Będę grzebał dalej.
bylem przed chwilą w aucie i wyciągnełem ten sterownik :)) i już miałem się zbierać jak drgnęło mnie jeszcze sprawdzić kabelki w tej wtyczce od sterownika, czy dobrze siedzą.jeden,drugi ,trzeci a tu dup został mi w dłoni.Plusowy czerwony zerdzewiał i mi sie wyłamal. :) Zwarłem tylko jeszcze raz i wszystkie drzwi się otworzyły :)) Jutro wymienie tą złączkę...
Nie każda centralka alarmowa podaje masę do sterowania centralzamkiem. Podłącz miernik do opisanych przez ciebie przewodów i konektorków i sprawdź na których pojawia się sygnał (najczęściej masa, ale zdarza się i plus) w momencie załączania i wyłączania alarmu. Jeżeli pojawia się naprzemiennie masa to połącz te przewody bezpośrednio ze sterownikiem...
Problem rozwiązany. Do wymiany poszedł sterownik. Założyłem całkiem nowy z centralką i nowymi pilotami przy okazji za 200zł i śmiga jak należy. Nie potrzebnie rozbierałem boczek w drzwiach ale podejrzewałem mikroprzełącznik :) Dzięki za pomoc :)
Witam Kupiłem centralny zamek, na pilota i nie bardzo wiem jak go podłączyć. To znaczy nie wiem jak odczytać z schematu. Jaki kolor centralki podłączyć pod sterowanie. Poniżej schemat. http://obrazki.elektroda.net/91_12870871...
centralka zamka astra centralka zamka centralnego astra centralka astra
pozycyjne astra sterownik stepper motor dioda przestała świecić
telewizor philips czarny ekran renault scenic schemat elektryczny
Przycisk BC na dźwigni kierunkowskazów BMW E39 Przycisk BC na dźwigni kierunkowskazów BMW E39