Kupujesz dysze wtryskową LPG, wiercisz dziurę w kolektorze i ją podłączasz a do niej wężyk nanometra. Nie ma znaczenia w którym miejscu podepniesz wężyk na kolektorze, możesz dac w na wężu między kolektorem a intercoolerem.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Skoro ci zabrakło paliwa to pierw trzeba chyba cały układ odpowietrzyć :cry: i dobry mieć aku :D
Ciśnienie nie komputerem, ale podłączyć manometr w miejsce czujnika, i sprawdzić.
Panowie, czy temat rozwiązany?
Cieknie ci z węża od pompy wody , za pompa gruby wąz. Ten czujnik co po nim scieka to czujnik cisnienia oleju. Pasek rozrządu do naciągniecia pompą wody w/g wskaznika na napinaczu. http://www.panfleks.pl/wymiana-rozrzadu-...
zaworki regulacji cisnienia doladowania takie duze przy blotniku
KOlego do sprawdzenia Przeplywka , czujnik cisnienia na dolocie , Geometria turbiny moze sie zacierac dodakowo sprawdz doładowanie jakie jest. Bez kompa ciezko bedzie wywnioskowac co mu jest bo trzeba sie oprzec na parametrach bierzacych
przerabialem ten sam temat tylko w kadecie 1.6 wszystko wymienione a ja kupilem za grosze chcieli oddac auto na złom;] zawor cisnienia oleju ;] zawory sie niedomykaja ,pomiar cisnienia oleju robiłes i ile wynosi? Proszę niezwłocznie poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować...
Taka sama jak w kontrolkach ladowania czy cisnienia aleju. Jak silnik nie pracuje to ani nie chodzi alternator, ani nie ma smarowania, ani nie ma obiegu plynu chlodzacego bo pompa nie pracuje. Dlatego na zaplonie bez odpalania silnika te kontrolki sie swieca. Sa w autach tez inne kontrolki, ktore moga sie zapalac po wlaczeniu zaplonu, ale po chwili...
Kolego niepodejrzewaj najgorszego, miałem kiedys przypadek ze czujnik sie zakleił, wymien olej !!
hmmm moze juz nie ma cisnienia na cylindrach? jaki ma przebieg? Dodano po 47 albo rozrzad jest przestawiony
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
astra II a to co pokazales to jest czujnik ale od doladowania a mi potrzebny od cisnienia atmosferycznego
tak wiem ale dziwne ze tam nie ma żadnego silniczka tylko wygląda jak smok i jest pływak który pokazuje ilość paliwa,czy pompa wysokiego cisnienia musi ciągnąć paliwo aż z baku
Tak zamki działaja normalnie. Pamietam że po wlaczeniu zapłonu było słychac pars sekund pompkę paliwa a teraz cisza,nic sie niedzieje. Tak ale dlaczego sterownik silnika niedaje tej masy na poczatku po przekręceniu zapłonu ,aby nabic cisnienie na listwe wtryskową, Nie wiem co wyłącza tą pompę w baku czy nabicie cisnienia na listwe czy może sterownik...
Okej sytuacja opanowana. Powodem błędnego wskazania na zapłonie (850mbar zamiast 950mbar rzeczywisctych) byl zły czujnik cisnienia daladowania, założony z silnika diesla, który ma inną skalę... po założeniu od benzyny problem minął ehh...
problem juz rozwiazałem. byl to czujnik cisnienia w kolektorze( zanieczyszczony. teraz idzie jak ta lala. kontrolka zapala sie tylko przy 4 i 5 biegu ale czasami. jest jeszcze problem z kontrolka wiatraka bo pali sie cały czas?
Zobacz czy czujnik cisnienia w chłodnicy klimy jest ok,oraz czy przewody sa całe(trzy żyły)od czujnika.
i czujnik cisnienia jest tak trudno zdiagnozowac?
Wymieniony zostal regulator cisnienia paliwa i samochod odpala bez problemu.
Czym sprawdzałeś błędy ?? Tech , kts , opcom czy jakiś inny zwierz ?? Podstaw drugi czujnik cisnienia na listwie . KRzysiek
Ale ja nic w tym aucie nie wymienialem jeszcze. To samochod kolegi a napisalem co mial robione a nie co ja robilem. Uwierz mi ze cos nie cos wiem o mieszance stechiometrycznej. Bez urazy ale za odpowiedzi typu ,, poczytaj lekture" admin powinien banowac z forum. Bezsensowne wymadrzanie sie a nie zadna pomoc. Zakladam temat bo moze ktos mial podobny...
Zatkane kanaliki olejowe lub pompa oleju.Wykrec czujnik cisnienia oleju i sprawdz cisnienie oleju.Nagrzej silnik do 80 stopni.Na biegu jałowym cisnienie 0.10 Mpa przy 2000 obr cisnienie 0.28 Mpa.Nie swieci ci lampka od oleju?Wlacza sie jak cisnienie jes nizsze niz 0.05 Mpa.
Moze byc rowniez uszkodzony czujnik cisnienia doladowania znajduje sie na kolektorze ssacym.
Hp czy mam rozumiec wysokie cisnienie? Przed zaworem rozpreznym jest goroce, a niskiego cisnienia letnie temperatura wyjsciowa z kratki 20 stopni.
predzej wtryskiwaczy , bo tam regulacja cisnienia jest na ssaniu
Czujnik cisnienia klimy jest popsuty jesli chodzi o ten koło skraplacza i chodzi o astre 2004 stara buda. Czyli pewnie ten czujnik cisnienia klimy.
Witam przy mojej astrze na 90 % okazal sie MAP SENSOR czujnik cisnienia i teraz mam pytanie poniewaz mam zamiar kupic taki sam lecz od Astry G 1.6 8v i czy podejdzie to do mojej astry ?
sprzęgło , czujnik cisnienia sprawdzic
To jest pompa bez sterownika. Powiadziano mi ze pompa wysokiego cisnienia cooma reil.
Astra H 2007r Z16XER, objawy chrobotanie przy odpaleniu, kontrolka cisnienia oleju gasnie po ok. 3 sekundach po uruchomieniu motoru i chwile po tym ustępuje chrobotanie. Silnik potem chodzi cicho i równo, tylko raz na jakiś czas "chrobotnie" - wg. mnie jest to dźwięk od rozrządu. Jak zwiększyć ciśnienie na pompie oleju? Wydaje mi się że to można na...
Kolego nie masz gazu w układzie i radziłbym ci sprężarki nie używać ponieważ użytkowanie bez gazu powoduje uszkodzenie Pokaz mi klime,ktora wystartuje na pusto,bez cisnienia
Sprawdź wtryski na powrotach. Choć objawy troche nie pasuja. Miałem raz taka Merive i problem był z regulatorem cisnienia na pompie. Wypnij go i zobacz jaka bedzie reakcja.
czujnik temp. silnika, powietrza dolotowego ( chcrakterystyka rezystancji w funkcji temperatury, to sa czujniki NTC ), napiecie z czujnika cisnienia MAP, jesli masz inne to tez, a skad to mozna sciagnac
olej ok, wyciekow nigdzie nie widac. sasiad (mechanik) z ktorym dzis testowalem auto kazal obserwowac czy plyn ucieka, czy oleju nie przybywa, czy jakies weze nie sa twarde i czy nie ma za duzego cisnienia pod korkiem od plynu chlodniczego. pozostawil 3 opcje: - odpowietrzenie o ktorym nikt nie pomyslal heh i mowil ze to najbardziej prawdopodobne bo...
dokładnie dzisiaj tak zrobiłem pojechałem do mechanika i co?, 2 i 3 cylinder praktycznie niema cisnienia astra jest już u mechanika a jeszcze jedno jeden wołał 700 zł za wymiane w jakiejś noże a inny w profesjonalnym zakładzie 300 z podpinaniem pod kompa no co za ludzie !
Swoim komputerem nie jestem w stanie sprawdzic cisnienia w kolektorze, elektryk mowil ze cisnienie to cos okolo 30 kPa nie pamietam dokladnie. Pompa paliwa chodzi caly czas :/
Moze, nie musi... Zmierz cisnienie, to bedzie wiadomo ze pompa / regulator cisnienia jest ok.
zaworek do sprawdzania cisnienia na listwie wtryskowej
zobacz czy nie ma bicia kolo pasowe z ktorego jast sciagane polozenie walu korbowego lub jeden z samoregulatorow sie blokuje i podstawia ci nieznacznie jeden z zaworow (pomiarem cisnienia tego nie wykryjesz bo na rozruszniku nie osiagniesz cisnienia oleju)
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
Koło pasowe może nie dawać rady uciągnąc dużego cisnienia na pompie Szczególnie że pompa napędzana jest elektrycznie :) masz wspomaganie na 1 pasku z altenratorem nie masz :)
Witam tez mam taki problem wentylatory chodza po zaplonie , po rozlaczeniu czujnika cisnienia nic sie nie dzieje oprucz kolejnego bledu w sterowniku KTS pokazuje mi ze jest przerwa pomiedzy czujnikiem temperatury (w sterowniku chlodzenia) w silniku brak bledow!!! wymienilem ten czujnik ale nic to nie dalo droga do sterownika silnika a czujnikiem temperatury...
ten przekaznik o ktorym pisze elektrit to czasowka wlaczajaca pompke spryskiwaczy reflektorow a wiec moze byc nie obsadzona sterowanie sprzegla sprezarki idzie z modulu chlodzenia silnika modul steruje tez wentylatorami i do niego wchodza sygnaly z czujnikow cisnienia
"A co by się działo jak by to tez zatkac na amen, tam chyba nie ma takiego cisnienia zeby na sile wybijało przez korek" -Ja przeczytalem uwaznie pytanie k1alek1 ale Ty chyba nie bardzo.
a zapomniałem dodać tak sprawny po odpieciu czujnika cisnienia wtedy chodzi cały czas ale sprezarka sie wtedy wylacza.
Witam, moje autko to astra 1.7cdti 2005. Mam taki problem mianowicie jak autko jezdzi to co jakis czas zapala sie kontrolka na liczniku z autem i strasznie klekocze i kopci,a jak juz zgasnie to nie moge go odpalic jakie 30min po czym pali od strzala i dalej smiga.Dodam ze komp pokazuje P0190 i nie wiem czy to problem z czujnikiem cisnienia czy pompa...
witam objaw szarpania przy przelaczaniu biegów w automacie czesto sugeruje uszkodzenie zaworu modulacji cisnienia zawor ten na czas przelaczania biegu zmniejsza cisnienie na konwerterze powodujac zmniejszenie momentu napedowego przekazywanego na skrzynie a zatym lagodne przelaczanie biegow
wlacza sie na te 15sek a jesli w tym czasie nie uzyska minimalnego cisnienia to sie automatycznie wylaczy
astra czujnik cisnienia kontrolka cisnienia silnika astra cisnienia skrzyni
schemat toyoty verso płyta głośnik systemowy podłączenie thiele smalla
włącznik termostatyczny interfejs multidiag
Ultraszybka dioda 1000V TO-247 – onsemi RURG, STTH, Vishay VS, IXYS DSEI, SiC Schottky Gdzie kupić układy CAC HD 02A i SDG HD 03AR?