Najpierw podstawy: Filtr powietrza wymieniony/czysty? Filtr paliwa wymieniony? A świece i kable ? Kiedy zmieniane? Jeśli to jest OK, to podejrzany jest silniczek krokowy. Na początek polecam uzbroić się w Carburator Cleaner (ok 10-15zł w Tesco) i śrubokręt. Rozkręcić przepustnicę wyczyścić wszystko i poskładać. Może jakiś nagar czy paproch coś zatyka...
to normalne że kontrolki gasną, jeśli nie zgasną to wtedy możesz się martwić. Nie chce być złośliwy ale kiedy zrobiłeś prawo jazdy ?
Tak. To jest przełącznik świateł i wymiana jest bardzo prosta. Zaślepki będzie widać jak obrócisz kierownicę. Wesołych Świąt.
A czy jest w tym aucie przepływomierz powietrza? Jeżeli jest, to może jest uszkodzony albo są nieszczelności pomiędzy nim a silnikiem.
Już sie poprawił. Wypnij kostkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego i zapal.
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
chodziło mi o to że czek zapali ci sie jak wypniesz kabelek z EGR. po tym zabiegu przestanie ci gasnac auto. U mnie też nie rejsetrował błędu EGR a jednak był walniety. Ale skoro wiesz lepiej i uważasz że to bzdura co napisałem to Przepraszam. Pozdrawiam :)
na moje oko to masz podobny problem jak ja miałem mianowicie walnięta przepływka objawy takie jak u ciebie silnik 20ne benzyna +gaz odpalam auto na benzynie poczym tak jakby brakowało mu paliwa gasnie nie pomaga dodanie gazu odpinam aku i czasami auto odpali jedzie ok nic sie nie dzieje nagle zaczyna go mulic i gasnie check nie pali sie na GAZIE!!!!!...
Dimmer skręcony na minimum.
Wtryski sprawdzone pompa tez a gad czasami nie chce odpalic
Moze warto sprobowac ? Dodam ze zadnych kodow bledow nie ma a pod komputerem wszystko jest dobrze. Czasem auto potrafi dlugo chodzic i nie gasnac a czasami kilka razy pod rzad. Zdaza sie tez ze trudniej sie go uruchamia (tuz po zgasnieciu).
Witam Wszystkich i prosze o porade. Mam małe problemy z moją astrą 2 1.6-16V ecotec benz.+gaz.Po pierwsze pali mi w miescie ok 15 litrów gazu (dawniej miescił sie w 9). Po drugie na biegu jałowym (po przejechaniu kilku kilometrów)spadają obroty i silnik gaśnie po czym jest problem żeby go z powrotem uruchomic -czasami czuc gaz i dodam że dzieje sie...
Weź multimetr i sprawdź jakie jest napięcie ładowania podczas pracy auta.
proszę oto schemat elektroniki tego silnika
Witam, mogę się dowiedzieć jak się skończyło z tym problemem? Bo ostatnio z dnia na dzień pojawił mi się dokładnie taki sam problem, gdy jechałem do domu po pracy i było ok, a jak chciałem jechać następnego dnia rano już był p obym, szampana na wstecznym i gaśnięcie na biegu jałowym, też stracił moc. Przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem i wyczyściłem...
Czy zapalają się jakieś kontrolki na liczniku ? Czy problem się powtarza cały czas czy tylko czasami?
Czemu regenerowałeś parownik? Jeśli wtryski i rozdzielacz podmieniałeś na 100% sprawne to pozostaje reduktor, filtr, sprawdzenie drożności rurki z butli (czasami się coś w niej osadza i ją zatyka ale bardzo rzadko). Objawy wskazują na spadki ciśnienia (przełączanie na benę) i/lub złą pracę reduktora (nie utrzymuje stałego ciśnienia) więc manometr do...
Odkopię temat, mam takie autko z tymi samymi objawami (dokładnie takie same błędy i takie samo zachowanie). Rozwiązałeś jakoś problem?
Witam Mam identyczny problem z Astra h z16xep Auto jeździ czasami gaśnie i brak komunikacji z komp. silnika. Jak wróci komunikacja to błędy jak w pierwszym poście. jak nie odpala odepnę wepnę kostki od komputera i znów odpala. Komputer silnika podmieniona na drugi brak reakcji-gaśnie i brak komunikacji. Poradził ktoś z wyżej wymienionych postów z tym...
Domniemam że niedomaga Ci krokowy-odpowiedzialny za utrzymanie wolnych wolnych obrotów, jaki silnik dokładnie w tej astrze masz? Pozdrawiam.
Oczywiście że znormalizowane.To sprawdż na naklejce na radiu.
Oto zdjecie przerobki.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
co jeszcze może być przyczyną zanikającej iskry? Sprawdź wszystkie czujniki temperatury ;) W Peugot 306 spotkałem się z sytuacją że samochód czasami nie mógł odpalić, komputer wykazywał błąd cewki zapłonowej (a w zasadzie jednego modułu zapłonowego na 4 świece). Została wymieniona na nową, tak samo pompa paliwa (benzyna)... a na koniec okazało się...
No ciekawe jest to co piszesz. Ale też nienormalne. Żeby przekaźniki wypadły po wjechaniu w dziurę? :D No nic muszę ci uwierzyć na słowo. Choć przy takim uderzeniu prędzej by wywaliło airbag bo były takie przypadki.
Astra gaśnie po wrzuceniu na luz podczas jazdy. Czasami po prostu przy zmianie biegu potrafi zgasnąć. Z rana jest problem z odpaleniem. Jest zagazowana ale dużo na tym gazie nie przejechała. Wszyscy elektrycy w okolicy rozkładają ręce, gazownicy tak samo. Samochód tak samo się zachowuje na benzynie.
W Asterce masz tzw.moduł chłodzenia (pod zderzakiem plastikowa puszka)on steruje wentylatorami oraz klimą jak jest.Dopiero po odpaleniu ten moduł sprawdza wszystkie parametry .Tak jak napisał "elektrit"jest żle jak pali sie na stałe po odpaleniu ,a jak gaśnie to jest OK.
Witam. Jakiś czas temu zaczęła się czasami zapalać lampka silnika. Sprawdziłem u mechanika - "egr - pozycja liniowa". Powiedział, żeby jeździć nie przejmować się. Potem zaczęły się kłopoty z gaśnięciem na jałowym. Od razu stwierdziłem, że to pewnie ten zawór, więc zgodnie z sugestiami z różnych forów zaślepiłem drania. Niewiele to pomogło więc znowu...
wyjmij gumowa rurke łącząca filtr powietrza z wlotem nad chlodnica.moze tez byc za bogata mieszanka na wolnych obrotach
Na benzynie zdaje mi sie ze dobrze chodzi i odpala. Teraz przy odpalaniu na zimnym lub cieplym(czesciej na cieplym) czasami nie chce odpalic Przecież przy sekwencji silnik uruchamia się zawsze na benzynie.
To jest przetwornik P/U i niczym oraz ni jak go nie wyczyścisz. Podstaw inny, może być od poloneza. Zobacz czy nie masz jakiejś nieszczelności. Miałem kiedyś identyczny przypadek w astrze, przy wciśnięciu sprzęgła gasła. Przyczyną była zła masa na karoserii.
Jak najbardziej czujnik położenia wału korbowego może być uszkodzony, w ten sposób że dostaje przerwy po rozgrzaniu, choć zwykle spotykałem się z objawem przerwy na zimno. Żeby potwierdzić uszkodzenie czujnika, należy w stanie wymontowanym podgrzewać opalarką przy ciągłej kontroli rezystancji miernikiem.
Miałem podobnie w mojej ASTRA. I z tego co pamiętam to mechanik wymieniał mi silniczek krokowy i przewody od świecy. I jakoś się uspokoiło
Zacznij od wymycia przepustnicy może jest tak brudna że brakuje powietrza ...
Zobacz w elektryce czy rejstruje jakies błędy. Jak nie opanujesz to podjedz,specjalizuje się w oplu.
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
a ja się nie martwię przeskokiem paska - po prostu jak jest okazja że auto z górki samo idzie to zwykle na 2-ce gwałtownie puszczam sprzęgło na ok 1s albo krócej (tak żeby szybko silnik i na krótką chwilę się zakręcił) - oczywiśie aku mam ok ale bendiks mi się trochę ślizga i czasami jak mam okazję to mi się nie chce kręcić kluczykiem żeby odpalić -...
Podczas jazdy i redukcji biegu lub wrzucenie na luz, przy ASTRZE II G spadają obroty poniżej 500 i samochód gaśnie (motor Z16SE)Nie zawsze tak się dzieje lecz czasami, zimą bardzo często. Byłem na stacji diagnostycznej, komputer wykrył błąd PO 105 (został oczywiście skasowany). Mechanik powiedział że prawdopodobnie do wymiany jest czujnik ciśnienia...
Jak by to napisać. Mam (żona tym jeździ) Merive B 2012 1.4 turbo A14NEL i czasami też lubi/lubił zgasnąć. Od czasu wyczyszczenia skrzynki bezpieczników jest już 6 miesięcy spokój. Swoja drogą to często sterowniki w dziwny sposób zachowują się w tych autach i nie ma błędów u mnie zdarza się, że jak zegary nie przejdą postu to rozrusznik kręci a auto...
Witam, od 2 dni mam problem z moją Astra H hatchback, po przekręceniu kluczyka na pozycję "0" kotrolki normalnie gasną, ale auto dalej pracuje, dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto gaśnie po 3-5s. Czasami jest dobrze, a w większości tak jak opisalem. Może ktoś z was wie co może być problemem, gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuję
Bo masz ściemniacz skręcony na minimum.
Samochód gaśnie w taki sposób jak przy gaszeniu z kluczyka w stacyjce momentalnie go odcina po ponownym przekręceniu kluczyka nie ma prądu, dopiero za którymś razem z kolei jak przekręci się kluczyk jest To jest twój problem. I od tego zaczynasz.
Potrzebny opornik ....
Zasilania i masy sterownika są w porządku?A do rozrządu kiedy było zaglądane? Skoro nie ma nieszczelności to ja bym się mu przyglądnał.Zwłaszcza koło na wale korbowym i słynny już w tym silniku (i nie tylko tym) klin.
zrobiłem przed chwilką tą ,,domową diagnostykę'' wyskoczyło mi: Czujnik przebytej drogi- brak impulsów. czy to ma coś wspólnego z moim problemem?????? Trzeba było tak odrazu, ma i to dużo.
mógły ktos przybliżyć - co to za zabezpieczenie ? Tak z ciekawosci - jakis transponder, czy co ? Kluczyk wygląda całkiem normalnie, w zyciu bym go nie podejrzewal o coś takiego... W którym miejscu jest ten immobiloser ? Bo jakoś go chyba nie widzialem na schemacie ?
Układ masz w lampce sufitowej.
Rozstrojona adaptacja komputera benz. przez inst. gazową. Częsta przypadłość przy II gen. Potrzeba Tech2 do przywrócenia auta do normalności
Mam taki problem, jadąc po dziurach gasną wszystkie kontrolki i silnik gaśnie. Radio gra normalnie światła swiecą. Przy załączeniu auta na biegu wszystko wraca do normy i działa. Dlaczego tak się dzieje ? Gdzie się znajduje czujnik uderzeniowy ?
Jest immo na tej pompie? Przy wyjściu przewodów wtryskowych jaki zawór? Na jeden przewód zwykły zaworek czy "puszka" z dwupinową wtyczką? Jeśli opcja 2 to masz tam immo i żeby to odpalić tą puszeczkę "siłą perswazji" musisz zdemontować i pod nią dopiero będziesz miał zawór żeby to na krótko podłączyć.
Faktycznie trochę mało danych,ale tak ogólnie sytuacja może być taka,że albo skrzynia bardzo hamuje silnik,albo coś z wolnymi obrotami,jakby skład zbyt ubogi i pod obciążeniem gaśnie.Miałem podobny problem w dwóch autach.W audi była skrzynia prosta mechaniczna bez elektroniki i na włączonym biegu (automat 3biegowy),silnik miał tak wolne obroty że z...
Przy każdym zwalnianiu tak jest? Dolot powietrza szczelny? Temperatura widziana poprawnie? Sama benzyna czy gaz też? Dusi go przez obroty przy hamowaniu?
Witam Mam następujący problem z samochodem opel astra II 1200cm3 48kW 98r. Auto często gaśnie. Gaśnie zwykle przy hamowaniu, np przed rondem lub sygnalizacją. Jeśli auto już zgaśnie występują problemy z ponownym jego zapaleniem. Dopiero po około 20-30 minutach auto zapala. Ostatnio też po około 20 minutach jazdy i wyłączeniu silnika przed przejazdem...
To jest kontrolka układu sterującego wiatrakami chłodnicy, jak gaśnie po odpaleniu, to jest ok
do ziober77 mam taki sam problem z jumper 2.5D z rana odpali troche popracuje i trzeba znów go kręcići tak pare razy aż sie ustabilizuje paliwo w filtrze jak podpompuje ręcznie( jak pompuje to słychac jak ciągnie paliwo ze zbiornika) to jakby lepiej a może bym wstawił zaworek zwrotny przed pompką czasami mam go dość nie wiem co w nim jest
obroty gdy odpale na biegu jałowym są ok około 1 tys. tylko ze gdy chodzi na samych obrotach równo to coś czasami jakby przerywało po czym dalej wraca do normalnej pracy i za chwilkę znowu coś coś przerwie..
to wina swiec
Prosze o pomoc astra 1.7 cdti gasnie podczas jazdy i czasami nie chce sie uruchomić . Tak jak by nie dostawał paliwa ,czy moze mi ktoś pomóc zdiagnozować usterke.
Wygląda, to tak jak by pompka paliwa przestała pracować po odpaleniu silnika. Często monterzy zabezpieczeń lubią wpinać się w obwód pompki. Bywa czasami tak, że centralka alarmowa jest zamontowana a auto sprzedane bez pilotów do niej i potem takie kwiatki wychodzą.
Jeśli to silnik C14NZ to stawiam na moduł zapłonowy. Wtych modelach moduły padają jak muchy:D
Proponuje sprawdzić filter gazu i wyregulować wolne obroty na parowniku .Oczywiście problem występuje tylko na gazie ?
w tych silnikach to raczej najczęściej siada moduł, poźniej ew. cewka wysokiego napięcia i czasami ceweczka pod kopułką lubi mieć zwarcie, taka wada wykonania.
Nagrałem film z jazdy i poskładałem w jeden krótki przedstawiający problem. Brak Check engin. Pozostały opis pod filmem na youtube. https://youtu.be/xw5lclMCyz8 https://youtu.be/DqrV6qKhT7M Dodatkowe problemy oprócz gaśnięcia: - Czasami podczas jazdy mrygnie mi kontrolka od poduszki, tak z 2xdziennie, albo i rzadziej -Raz się zdarzyło, że na zgaszonym...
Po wymianie przelewów zostaw ją na jakiś czas na wolnych obrotach. A szczelny masz przelew? Zdejm wężyka i dmuchnij w niego, czasami nie trzyma na wtryskiwaczach. Sądzę, że trójniczki dałeś nowe?
Proszę o porade. Co może być przyczyną gaśnięcia na wolnych obrotach Astry G silnik 1,6 8V rok 1998 gaśnie tylko na LPG, gdy przełącze na paliwo jest ok ale skacze na obrotach między 700 a 1000 czasami nawet dochodza do 1500/min. Obroty na LPG były regulowane ale było dobrze tylko przez dwa dni.
Starzy wyjadacze z forum i reszta prawdziwych fachowców musi mieć czasami fajną frajdę z takich tekstów.. Krokowce...
W kwestii reduktora to najlepiej odwiedź najbliższy punkt serwisu i montażu LPG,z wymianą membrany różnie bywa...Co do paska to jak chcesz wymień lub czekaj aż się urwie i przy okazji coś jeszcze zepsuje:D koszt w granicach max 100,-jeszcze zależy co napędza.Widać że Twój samochód wymaga naprawdę dużego poświęcenia aby był w stanie śmigać tak jak powinien.
Myłeś silnik? Silnik kręci czy nic się nie dzieje. Sprawdź iskrę, sprawdź czy podaje paliwo, popatrz po czujnikach czy wiązki całe lub nie odpięte. Nikt nic więcej dziś Ci nie poradzi.
Viper, tu większość co podzespołu w ręce nie miała pisze o nich doktoraty. Czasami to jest śmieszne, czasami żenujące, ale z pewnością niebezpieczne.
Witam Na początku chcialem zaznaczyc ze mam od pewnego czasu problem z moją ASTRA C14NZ '95 napisałem już jeden post o tym ale chcialbym wznowić temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/astra-c... W samochodzie mam LPG ale zapalam go na benzynie. Automat przełącza sam na gaz. Problem jest w tym że silnik gaśnie bez jakichs...
Witam Od jakiegoś czasami moja Astra III 1.6 bez gazu 2007r sama gaśnie, mianowicie kiedy ją odpalę zaczyna się "dławić" i gaśnie. Nie dzieje się to często raz, góra 2 razy na tydzień. Na samym początku myślałem, że to od zimna, ale teraz wiem że nie. Co może być przyczyną, proszę o pomoc. Dodam, że czasami ma też niestabilne obroty, czasami na biegu...
Witam, jeżeli by było powietrze w układzie paliwowym to dłuższy postój tylko pogorszyłby sprawę, jeśli odpala od strzała to proponuje sprawdzić zawór odcinający tj sprawdzić czy dochodzi napięcie ze stacyjki, i czy sam zawór się nie przycina. Czasami w wiązce kabli koło przekaźnika świec żarowych izolacja pęka i robi zwarcie lub się kabelek urywa.
Nawet jak jest filtr paliwa to i tak paliwa nie ma tyle co powinno byc, mozliwe ze jest uszkodzona podstawa filtra paliwa ? Zamowilem uzywana podstawe zaloze nowy filtr i zobacze czy bedzie ok, ale czasami jest tak ze jak usune te bledy to pali od strzala
Raczej nie ma. to astra z 94 r. 8 zaworowa Dodano po 1 czasami jak mi padnie to poruszam kablami przy tym module i odpala
Witam. Pacjent Opel Astra F z silnikiem 1.4 jednopunktowy wtrysk z kopułką i placem rozdzielacza o mocy 60 km z instalacją LPG. Auto odpala, ale czasami gaśnie i zapala się Check. Potem jest problem z odpaleniem samochodu. Wymienione zostały: -Świece, - przewody WN, - kopułka, - palec, - cewka, - aparat zapłonowy. Poprawiona została masa na silniku....
Witam, poszukuje pomocy w następującym problemie. Auto podczas jazdy, nie ważne z jaką prędkością i przy jakich obrotach potrafi nagle zgasnąć. Zapalają się kontrolki, silnik zostaje wyłączony. Po odczekaniu ok 2- 5 minut auto można ponownie odpalić i jechać dalej, czasami 10 km a czasami przez 300 km nic się nie dzieje. Po zgaśnięciu auta na desce...
Moja narzeczona miała podobny problem w Peugeot 206. Jedyna różnica to taka, że jej auto jest tylko w benzynie. Problem wyglądał następująco: Samochód normalnie odpalał i jeździł bez problemów. Co jakiś czas w losowych sytuacjach po prostu sobie gasł :D Czy to przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czy na prostej drodze przy 80km/h. Częstotliwość gaśnięcia...
Już po samym wyborze sterownika widać że partacz to montował, więc najlepszym i najprostszym rozwiązaniem było by wywalić całą instalację gazową i zamontować na nowo. nie ma podłączenia do Can - tu proszę o weryfikację Nie ma. Ze starych Stag-ów tylko Premium ma.
Lewe powietrze.
ja mam podobnie tyle ze mi najczesciej pomaga wlasnie to pokretlo o ktorym mowa a u mnie miesci sie ono zaraz pod przelacznikiem od swiatel i sluzy jednoczesnie do rozjasniania podswietlenia zegarow. ja podejrzewam ze pokretlo jest sprawne bo regulacja podswietlenia dziala bez zarzutow ale podczas jazdy ten wyswietlacz czasami sie dziwnie zachowuje....
Witam ostatnio zamontowałem sobie gas w mojej astrze (95r). I problem. Polega na tym za pali zimna czy ciepła i jedzie dobrze ale czasami przy redukcji biegów silnik gaśnie gdy sprzeglo jest wciśnięte. I co to może być? Nie dzieje sie to zawsze ale dosyć często. Proszę o pomoc 😃
Po założeniu sekwencyjnej instalacji gazowej do tego samochodu (silnik 16V X18XE1), rozpoczęła się tragedia: 1.Samochód na gazie gaśnie po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszenia - wsakzówka obrotomierza opada do wartości poniżej 500obr/min i jak się nie "wydźwignie", to gaśnie. 2.Moc na gazie bardzo słaba - ruszanie z "1" wygląda jak "2" na benzynie....
Witam ponownie.Już po problemie. Sugerowana przez pseudomechanika wymiana modułu zapłonowego była zwykłym naciąganiem. Po analizie kilku postów doszedłem downiosku, że winę za ten stan rzeczy może byc wyłacznie zalewanie świec spowodowane złym sygnałem ze sterownika na wtrysk. Oczyszczenie czujnika temp.płynu ( był zaśniedziały) wszystko wróciło do...
może tu będzie widać to moj filmik na YT o wtryskiwaczu https://www.youtube.com/watch?v=BwI-fAA7...
okazało się że jakiś kabelek nie kontaktuje i dlatego gaśnie. Dziękuje wszystkim gorąco za pomoc ;-)
uszkadzały się
Moja Astra 2 1.6 8V, benzyna nie odpala. Po tankowaniu i przejechaniu paru kilometrów auto samo zgasło i pomimo wielokrotnej próby nie chce znowu zapalić. Dodam, że zimą zeszłego roku miałem podobny problem. Jednak gdy auto odstało jakiś tydzień odpaliło za pierwszym razem. Dodam, że ostatnio mechanik zalecił mi wymianę uszczelniaczy zaworów bo puszczają...
12 czyli brak błędów.
Czujnik przebytej drogi (czyli impulsy drogi lub jak kto woli prędkości) w tym autku są generowane w zegarach. Jest tam optoukład je generujący, który czasami lubi padać. Podawane są idą do DID/TID/MIDa (tego wyświetlacza z zegrakiem), radia(niektóre fabryczne radia miały funkcję zmiany głośności zależnie od prędkości) i do sterownika silnika. Do sterownika...
Witam! posiadam astre 1.6i 8v z instalacją gazową od jakichś 8k kilometrów. ostatnio pojawia się problem który strasznie utrudnia mi poruszanie sie tym pojazdem. czasami po przełączeniu na gaz gaśnie. generalnie jak już jadę na gazie to wszystko jest ok ale wystarczy zgasic samochód na chwilę i może juz nie chodzić. czasami aby jechac na gazie musze...
Co to znaczy "obroty czasami są a czasami nie"? Chodziło mi o to że czasami jest OK, a czasami bez dodania gazu gaśnie - brak wolnych obrotów.
Moje Autko w/g dokumentow: 1.4 90 KM Jest to silnik 16-zaworowy, z dwoma wałkamia rozrządu (DOHC), z wielopunktowym wtryskiem paliwa Multec-S(F) firmy Delco-Remy. Stosowany od kwietnia 1996 w Astrach z oznaczeniem 1.4 16v. Oznaczenie silnika: X14XE Czasami gdy wrzucam auto na luz to potrafi mi zgasnac. Kilka razy zapalila sie kontrolka silnika z piorunkiem....
Witam, mam astre 1.6 8v 92r. Ostatnio były problemy z zapalaniem i wogóle z równą pracą silnika, a więc wymieniłem kable zapłonowe, kopułke i palec pod nią. samochód chodził idealnie, po 200km pojawił sie ten sam problem. Autko nie pali. świece sprawdzone - dobre są, czasami iskra zanika a czasami jes, jak już odpali to chodzi płynnie na niskich obrotach....
problem powrocil. jednak to nie wina filtra powietrza. swiece i kable odpadaja poniewaz je kiedys wymienialem a przed wymiana takze byl ten problem. niewiem gdzie sie znajduje ten silnik krokowy i jak go sprawdzic. czasami mi sie zdarzylo ze go zaczelo trząść, zaczela żarzyć kontrolaka od ladowania ale odrazu wszystko wrocilo do normy. kupie jeszcze...
non e vero italiano - moduł zapłonowy jest całkowicie wymieniony na nowy... robokop - paliwo zawsze podaje, iskra też jest. EDIT: Spotkałem się z tematem właśnie na elektrodzie, gdzie kolega miał podobny problem i to właśnie była wina EGR. Silniczek krokowy 2-3 lata temu się zepsuł i został wymieniony na no name i podczas tego 30-40 s uruchomienia silnika...
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Witam. Mam problem z astra f 1.6 8v 1993. Samochód odpala jeździ ale czasami gaśnie w czasie jazdy. Ale po chwili kręcenia odpala ponownie. Jak pada deszcz to usterka występuje częściej. Odczytane błędy metodą błyskową to 13 sonda lambda i 42 Obwód pierwotny układu zapłonu z rozdzielaczem lub obwód, wysokie napięcie. Błąd od sondy jest już dawno to...
Witam, mam problem z moim Oplem Astrą 3 H. Odpalam silnik i po chwili wszystkie kontrolki gaśną i odcina prąd, ale samochód nadal chodzi. Brak świateł wspomagania i prądu w aucie, ale silnik nadal chodzi. Gdy poruszam kierownicą, jest dobrze, ale gdy przestanę, to się dzieje. Co może być przyczyną?
mialem to samo modul zalonu to cos pod cewka bylo walniete
Na zapłonie też
szarpie czasami gaśnie avensis czasami gaśnie toyota avensis czasami gaśnie
volvo silnika wymiana silnika nawiewu inspekcja samochodzie
moment dokręcania wałka rozrządu hantek 6022be
Wzrost oporu grzałki wodnej od 20°C do 60°C Klimatyzacja dwustrefowa: różne temperatury po stronach kierowcy i pasażera