Pamiętaj sczytanie błędów to nie jest diagnostyka.
Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Tutaj diagnostyka jedynie może pomóc, nic innego.
Błędy sterownika silnika da się w Astrze G odczytać przez ELM327, do tego soft Gendan VauxCheck (jedyne 30 GBP). Ale tylko odczyt błędów... a to żadna diagnostyka. Opel Scanner zdecydowanie wart jest swojej ceny. Poniżej 100zł nie ma nic czym warto by sobie zawracać głowę.
1 wyczyść silnik krokowy możliwe że się zacina http://astra.autokacik.pl/technika/napra... 2 sprawdź czujnik temperatury (ten co daje sygnał do komputera) (znajdziesz go w okolicach kolektora dolotowego) 3 jeśli w czasie pracy zapala się kontrolka z silnikiem i błyskawicą to sprawdź kody błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Ja byłbym raczej za drugą ewentualnością, lub może jakieś problemy ze stacyjką. Sprawdź czy nie zapamiętał jakiś błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Żeby się dowiedzieć co dolega silnikowi trzeba niestety zrobić diagnostykę komputerową silnika. Inaczej trudno powiedzieć czy coś jest uszkodzone.
Diagnostyka to nie odczytanie błędów.
W pełni legalnie możesz mieć Opel Scanner za 200zł. W tym aucie sprawdzi się w 95%, soft ma parę błędów, np nie dopiszesz nowego pilota do CZ, a autor dawno olał jego poprawianie bo skupił się na nowszej, znacznie droższej wersji. Gdyby był dopracowany to IMO znacznie lepszy niż OP-COM, a nawet i oryginalny Tech.
Witam serdecznie.Wyszukałem ten silnik w Info-Techu.Jest C20NE.Z tego programu wynika, że diagnostykę masz pod pinem 55 i 13 w sterowniku.Złącze dla tego modelu jest 10 pinowe.Resetowanie błędów przez odłączenie zacisku akumulatora.Pozdrawiam.
Masz zawór EGR to zobacz sobie ile on syfu wpuszcza do spalania. Do przepustnicy masz "odme" tak to się chyba nazywa też nie będziesz ucieszony tym co tam znajdziesz sprawdź. Zobacz na czujnik położenia wału bo tak miałem że auto się nagrzewało, było słabe nie chciało jechać. Nie wywala Ci błędów ?
Jak się zaświeca kontrolka to nie ma siły żeby nie było żadnych błędów... kwestia tylko czym się diagnozuje. Poza tym diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów, to również jazda z komputerem i analiza zebranych logów.
tak, następuje drastyczny spadek mocy. Napisałem, ze pod górkę. a skoro na pierwszy bieg redukować a aż muszę to raczej oczywiste, ze przy małej prędkości. Przy większej prędkości też, ale tak to nie doskwiera ponieważ redukuję bieg i jadę bez problemu. Diagnostyka zrobiona. Błędów brak.
Jakie masz korekty krótko i długoterminowe? Podstawą jest diagnostyka a nie tylko odczytanie błędów. Nie bierz się za naprawę jak nie masz czym diagnozować auta. Wymieniłeś sporo części bez diagnostyki i jak widzisz nic to nie dało.
Co tam pokazała diagnostyka komputerowa?
Tak, wykonaj diagnostykę i przekonasz się. Diagnostyka TECH2, to nie tylko odczyt i kasowanie błędów.
Diagnostyka była robiona i to nic nie dało, co dalej można jeszcze zrobić żeby to auto normalnie pracowało? Wyczyściłem złączki, piny przemyłem WD-40 bez skutku, co może być przyczyną, proszę mi pomóc Nie była. Diagnostyka nie polega na podłączeniu komputera przez czytacza błędów. Diagnostyka czasem zajmuje kilka godzin i kosztuje swoje też. No, ale...
Jakaś diagnostyka była? Odczyt błędów? Pomiar parametrów w momencie wystąpienia usterki?
A czemu ma pokazywać usterki. Jeżeli jest problem z ładowaniem (alternator, padnięty akumulator) czy "kradzieżą" prądu przez auto to może nic nie być w komputerze. Zwłaszcza że to dość stare auto więc nie ma co się spodziewać cudów w diagnostyce.
W diagnostyce nie chodzi tylko o sczytanie błędów.
Najpierw zrób diagnostykę jakiś zaprzyjaźniony elektronik może ma kabelek żeby się podłączyć. Kody błędów wklep na Google i będziesz wiedział co tam mu dolega. Napisz co to za błędy na elektrodzie wtedy stwierdzimy czy remont czy wymiana silnika. Dobrze by było jeszcze sprawdzić czy w układzie chłodzenie nie ma spalin u mechanika są na to odpowiednie...
Witam, ostatnio mam problemy z odpalaniem, pojawiały się one przeważnie raz na miesiąc, ostatnio co kilka dni. Trzeba kręcić 10 minut zeby odpalić, pozniej auto chodzi bez problemu przez pare dni i tak w kółko (czasami troche szarpnie silnik lub potrzebuje 1-2 sekudny więcej na odpalenie). Pokrywa filtra paliwa jest nowa, założyłem też przeźroczysty...
Witam Najlepiej bedzie jak odczytasz kody błędów. Sposób dokonania tego masz na stronie http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... . Mozesz ja jeszcze sprawdzić miernikiem cyfrowym. Powinna mieć mieć wskazania w zakresie 0.2~1V. Pozdrawiam
Ja zawsze w tym aucie korzystałem z drucika, szkoda było kombinować, kody błędów wyświetla spartańsko ale dawało radę ;) https://www.youtube.com/watch?v=8MNTQIq9...
No to inaczej, bo błędów masz sporo nasypane a nie skasujesz ich metodą zwory. Jedź na diagnostykę.
Może podłącz tester i wtedy rób diagnostykę? Tylko diagostykę a nie czytanie błędów
Nikt nie potrafi podać konkretnej przyczyny, u każdego zadziałało co innego przy tych samych objawach, komputer nic nie pokazuje na diagnostyce, rozłożyli ręce, została metoda prób i błędów, ale jak masz pomysł, jak ją zdiagnozować, nie pakując się w koszta prób i błędów, to chętnie skorzystam z podpowiedzi.
Radio z wyposażenia standardowego samochodu VDO CDR500 Jeśli masz wyświetlacz TID w tej Astrze to spróbuj wywołać diagnostykę poprzez wejście w tryb serwisowy: [url=http://astra.myto.pl/dzial-technicz... błędów TID Rodzaje wyświetlaczy w Astra G: [url=https://www.astra-g.pl/viewtopic.ph... Astra...
kolego klimtom11 jeżeli diagnostyka komputerowa to dla Ciebie wykazanie błędów, to najwyższy czas poszukać kogoś kto Ci to ogarnie.
a jak ten zawór wyglda i gdzie jest? tam na tej stronie http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... sa narysowane dwa gniazda diagnostyczne, w tej corsie jest to na 16 pinowe ale nie zgadzaj sie piny, w corsie nie ma 6 , jest 8, 16, 5,4,3 i chyba jeszcze 9
Osobiście w Astrze G z silnikiem Z18XE PB+LPG borykałem się z identycznym problemem. Przy czym u mnie przy diagnostyce pokazało błąd czujnika ABS w przednim lewym kole. Okazało się, że ma on jakiś wpływ na gaśnięcie silnika przy dojazdach do skrzyżowań. Po wymianie na nowy błąd zniknął i auto pracuje jak powinno. U Ciebie nie ma błędów ABS, ale może...
A co z przepływomierzem; ciśnieniem na szynie wtryskowej.
http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Diagnostyka robiona w paru miejscach i nic. Podejrzewam jeszcze katalizator. Rozumiem że nie ma zapisanych błędów/ zamrożonych ramek. A co pokazują parametry bieżące ? Są w normie ?
Błędów nie ma już diagnostykę zrobił , a temperatura jaką widzi sterownik na zimno ?
tu znajdziesz wszystko http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Szukanie "na ślepo" nie ma sensu...możemy tylko gdybać -podłącz samochód pod diagnostykę i podaj kody ewentualnych błędów
tu jest wszystko powodzenia życze http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Dodano po 1 wprawdzie to do astry ale to w sumie te same konstrukcje
co ze sterem? czego nie ma jak gasnie? diagnostyka, błedy?
Witam. W skrzynce bezpieczników masz złącze diagnostyczne. W bardzo prosty sposób możesz samemu zczytać kody błędów silnika jeśli zapala się "check" Podam Ci link jak zczytać kody. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Jeśli kod będzie dotyczył sondy lambda to przeważnie ma zły odczyt jak jeździsz na gazie, no chyba, że błąd dotyczy tylko sondy....
Nie czujnik położenia wału, tylko wałka rozrządu a doradzić to bez diagnozy raczej niewiele się da pozdr Dodano po 9 proszę:[url=http://astra.autokacik.pl/di... zdiagnozować
TO moze kolego masz jakas dobra teorie albo pomysl jak rozwiazac mój problem ? Już miałeś radzone - chociaż odczytaj kody błędów, chociaż.... Powinna być po prostu zrobiona diagnostyka, DTL to nie zwykły "kałatek" Podaj błędy i wtedy może coś podpowiemy
wpisz sobie w googla "kody błędów omega" albo coś i znajdziesz tego sporo. Tu na zachęte: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... (ciekawe co będzie jak ta stronka kiedyś zdechnie)
A filtr gazu, a reduktor, a EGR, a zapchany wydech... Można by mnożyć co jeszcze da się wymienić. Czemu tylko cewkę? Odpowiedź prawidłowa padła. Diagnostyka, nie mylić z odczytaniem błędów. P.S. Jak przekręcasz kluczyk, zapala się kontrolka silnika?
Witam, pacjent Astra J 2014r skrzynia 6t40 - na zimnej wszystko ok , jak się zagrzeje to żeby ruszyć trzeba jej dać 2-3 tys obrotów i po chwili "zazębi" i jedzie ale też czuć poślizg przy zmianie biegów , na wstecznym jest ok rusza na wolnych obrotach. Żadnych błędów... Olej sprawdzony (dolałem ok 6 setek do przelewu przy 80 stopniach ale nic to nie...
Czas rozsądzić temat, usterka znaleziona. Żadna diagnostyka komputerowa by tu nic nie zdziałała, wymiana czujników również. Nagrodę za odgadnięcie usterki dostaje (at)citromaniak . Strzelona uszczelka pod przepustnią + tona syfu w przepustnicy. Dla czepialskich - odma olejowa wchodzi wprost do przepustnicy. ... Faktycznie, na komputerze nie było by...
Zrób diagnostykę wszystkich sterowników, pewnie będzie masa błędów z sieci CAN, jak się to potwierdzi to pozostaje szukanie(przerw/zwarć w wiązkach.
Ten wąż to prędzej jest od systemu EGR niż termostatu. Twoje problemy mogą być związane z nieprawidłową pracą tego systemu - nieszczelności w przewodzie podciśnienia lub uszkodzenie zaworu EGR (ten grzybek od którego idzie ten przewód). Najlepiej podłączyć pod diagnostykę, odczytać kody błędów, to może znacznie pomóc w diagnozie usterki.
Uważam, że jest potrzebna porządna diagnostyka.
Jest to silnik z jednopunktowym wtryskiem 8-śmio zaworowy, dokładnie C14NZ, bez instalacji gazowej. Zrobiłem diagnostykę silnika w autoryzowanym serwisie Opla i fachowcy stwierdzili uszkodzony czujnik Halla. Problem w tym, że chyba trzeba kupić cały moduł zapłonowy, a jest on dość drogi. Osobno chyba nie można dostać do tej wersji silnika czujnika Halla....
Witaj, ten pojazd posiada gniazdo 16-sto pinowe, należy zrobić diagnostykę. Jeżeli jest brak błędów to obserwujemy parametry. Jeżeli jest np. PO216 naprawiamy sterownik. Takich jeżeli może być dużo, napisz czy coś było robione przy aucie pod kątem diagnostyki.
Diagnostyka była wykonywana. Jedyny konkretny błąd dotyczył działania pompy wysokiego ciśnienia i masa innych niepowiazanych błędów. W chwili obecnej nic konkretnego się nie pojawia w związku z tym ze auto w ogóle nie da się uruchomić Postaram się sprawdzić dziś ciśnienie paliwa w czasie rozruchu.
Zrób dobrą diagnostykę i będzie wiadomo (nie tylko sprawdzenie błędów jeszcze bloki pomiarowe). Auto gaśnie czasami samo w czasie jazdy?
O KTSie to już dawno się przekonałem, że jest przereklamowany. Jeśli chodzi o diagnostykę to DS150+ zdecydowanie z nim wygrywa... ale sprzęt za 10000zł do amatorskiego użytku jakoś mi się nie widzi.
jeżeli zapala ci się check engine to jedź na diagnostykę komputerową. W sterowniku są zapisane błędy - po analizie tych błędów można szukać uszkodzenia Podaj na forum kody błędów wtedy możemy coś poradzić
Zobacz stronkę http://www.16v.pl Tam można znaleźć informację na temat diagnostyki OPLA.
To może być świeca, może cewka, może wtrysk, może ECU, a może kompresji nie ma na którymś. Dlatego najpierw sczytać błędy, by zobaczyć który cylinder zgłasza. A potem nie wiem ;) Sprawdź kompresję. Zamień świece miejscami, jeśli błąd był na cyl 1, daj tą świecę na cyl 2, odpal, poczekaj na błąd. Jeśli masz pojedyncze cewki na każdy cylinder, zamień...
Ten silnik nie ma kodów błyskowych, musisz pojechać na diagnostykę komputerową. Nie jestem mechanikiem ale przy tych objawach to problem leży raczej w układzie zapłonowym - czujnik położenia wału/cewka/ECM.
Kontrolka "check engine" oznacza niesprawnośc w układzie sterowania silnikiem. Musisz pojechać do najbliższego warsztatu dysponującego odpowiednim sprzętem pozwalającym na odczytanie błędów w twoim aucie, oraz wiedzą do interpretacji tego odczytu. "Diagnostyka" na włąsną rękę bez znajomości zasad działania diagnozowanego układu skutkuje masą bzdurnych...
Pisałem o odczytaniu błędów żeby od czegoś zacząć a nie o wymianie części. Czasami błędy wyświetlane przez auto mogą nakierować na przyczynę usterki którą później trzeba potwierdzić poprzez szczegółową diagnostykę.
To przecież sam sobie odpowiedziałeś, że ma błąd czujnika temp. 0115 Czujnik temperatury silnika i temu włącza wentylator. Zrób porządną diagnostykę, czy ECU w widzi dane z czujników, czy jest w stanie wysterować elementy wykonawcze, a nie tylko odczyt błędów.
Pełna diagnostyka zrobiona brak błędów w REC i UEC , w testach podzespołów w REC zamki działają , w cim kluczyki na nowo programowane ,myślę jeszcze na podmianką rec ale ciężko o oznaczenia hh
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Silnik od strony mechanicznej OK co masz na myśli ??sprawdzałeś ciśnienia na garach?rozrząd ok? stawiał bym na zawalony katalizator ciśnienie paliwa to raczej przy wysokich dalo by znac o sobie,chociaż może faktycznie pompa sie kończy ale wątpie,a z tą diagnostyką to coś nie bardzo 0 błędów?? często wywala tam egr i lambda
Robiłem rok temu diagnostykę u 4 mechaników w Poznaniu ( duże zakłady ) i zero błędów,odsyłali mnie do domu.Ciągle holowanie. Było podejrzenie na immobilizer.Został zaprogramowany i nic.Rok temu jakoś poszło,po wymianie zaworu EGR. Teraz już nie dam do żadnego zakładu w Poznaniu,tylko daję do tego samego zaufanego mechanika. Będę pisał co dalej z samochodem.
Świece wymienione na nowe. Cewka wymieniona na nowa.Diagnostyka instalacji gazowej - zero błędów. Diagnostyka komputerowa silnika - Op-com- chińszczyzna jak i oryginał - zero błędów w silniku. Przepustnica wyczyszczona. Martwi mnie tylko to iż jak już pisałem podczas jazdy wciskam sprzęgło - obroty silnika spadają drastycznie 400-500. Podczas jazdy...
Na letnich powinien palić mniej, z racji mniejszych oporów toczenia. Zostaje Ci tylko diagnostyka, ocena wartości jaką mierzy przepływomierz, masa paliwa, jak zachowuje się ciśnienie doładowania, temperatura jaką widzi sterownik silnika. Moim zdaniem przepływomierz będzie miał tu kluczowe znaczenie, tak jak i czystość układu recyrkulacji spalin EGR.
Witam ... o ile pamiętam sterownik silnika jest przykręcony z tyłu a od góry sterownik wtrysków być może któryś z nich ,, pada,, , najpierw szarpania póżniej słabe odpalanie a na końcu brak uruchomienia co ciekawe czasami nie pokazują błędów i tu diagnostyka troszkę może być utrudniona . pozdrawiam i może ktoś dopowie ci z grona tego forum. Dodano po...
Takie zachowanie jest już na zimnym silniku, drugi zestaw startowy i to samo... A co ma zestaw startowy do uszkodzonego czujnika lub wiązki? Jak zawsze wymiana części bez porządnej diagnostyki.
Wymieniony został czujnik wału korbowego ,prowadnice wtryskiwaczy,pompa wysokiego cisnienia,i czujnik na listwie common Rail,efekt bez skuteczny,a jak wysterować zawor i najlepiej czym Dodano po 5 Kręcąc ręką tylko za koło pompy wysokiego cisnienia,lecą krople ropy ,po odpięciu przewodów metalowych na wtryskach i kręcąc już rozrusznikiem też lecą krople...
Witam. Posiadam Opla Astrę 2002r. z silnikiem 2.0 DTI. Dziś na diagnostyce wyszedł błąd: 17 sygnał obrotów / zanikl , co to oznacza? Czy ma ktoś kody błędów do tego silnika. Kod ten pokazał się przy diagnozowaniu na przekręconym kluczyku, silnik był wyłączony. Przeczytałem kilka forum lecz nie znalazłem odpowiedzi.
pawel-jwe napisał: Koszt odczytu powinien być nie duży, 30-60zł to norma Piszesz Kolego bzdury, za taką kasę to najwyżej w warsztacie wydruk błędów dostanie. Przecież wyraźnie napisałem "odczytanie błędów" a nie diagnostyka. Podałem mu tylko ceny orientacyjnie żeby pierwszy lepszy warsztat za sam odczyt błędów nie wziął od kolegi 150zł. A samo odczytanie...
W zależności czym to było odczytywane to błąd P0130 z identyfikatorem 04 ma znaczenie : P0130 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1) lub P0130 Sonda lambda O2 1 rząd 1 do sondy lambda O2 2 rząd 1 Dane nieprawdopodobne i p0136 z identyfikatorem 04 P0136 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 2) lub P0136 Sonda lambda...
Diagnostyka zajmuje kilka minut, ale warto się przejechać z podpiętym "komputerem" (diagnoskopem). Nie musi to być robione w ASO, ale u kogoś kto ma doświadczenie i dysponuje odpowiednim sprzętem a nie "kasownikiem" do błędów z Allegro za 200zł... Może być nieszczelność w układzie dolotowym (np. na wspomaganiu hamulców), może być uszkodzony czujnik...
Witam. Przeskanowałem znajomemu samochod i wyszedl mu blad pokazany niżej, czego to moze byc wina ? Po ruszeniu na światłach zapaliła mu sie kontrolka "check engine" na pomarańczowo. Samochod to Opel Astra 2015r z gazem. https://obrazki.elektroda.pl/6542407500_...
Odnoszę wrażenie że tu nikt i nic nie wie , wszyscy tylko zgadują . Po pierwsze to trzeba zrobić porządną diagnozę . Potem trzeba sprawdzić to co wynika z błędów . Przyczyną może być rozrząd , ale również uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia , A na taką wskazuje np. brak mocy , nie wkręcanie się na obroty czy odpalanie tylko na plaku . Podobnie będzie...
A świeci kontrolka silnika? Wydaje mi sie że diagnostyka komp. może wiele wyjaśnić. Nie właśnie to jest najciekawsze że nie pokazuje żadnych błędów na komputerze oraz żadna kontrolna się nie świeci która by sugerowała czy coś się dzieje. Dodano po 2 nie napisałeś nawet jaki masz silnik, ale przynajmniej wiadomo, że benzynowy... sprawdź najpierw czujnik...
Witam, chciałbym odświeżyć wątek. mam Astrę G 2006r i taki problem. Po wyjęciu nieorginalnego radia i zamontowaniu go (przerywał jeden głośnik, wyczyściłem kostkę i jest ok) niestety przestał mi działać licznik prędkości/prędkościomierz i dystansu/drogi. Po wypięciu radia bez zmian. Samochód po tym zdarzeniu czasami szarpie (zajączkuje) przy hamowniu...
Witam, Mam problem z Astra II 1.6 16v zapala się kontrolka samochodu z kluczykiem. Jak kontrolka się pali to auto bardzo zamula ale nie faluja obroty. Czasem zapala się w trakcie jazdy czasem już podczas odpalania auta. Bylem na komputerze pokazało błąd pedału gazu, pedal wymieniłem, nic to nie dało. Pojechałem jeszcze raz pokazało błąd stycznika klimatyzacji....
Witam. Mam taki problem. Opel Astra na wolnych obrotach, po nagłym dodaniu gazu silnik "tarakuje" (nierówny zapłon), natomiast podczas jazdy silnik nie ma mocy. Pracuję jakby miał przestawiony zapłon. Przy stopniowym dodawaniu gazu na biegu jałowym jest wszystko ok. Zostało zrobione: Diagnostyka - brak błędów, wszystko po kolei sprawdzone - wg kompa...
Do wywołania kodów ABS zwiera się 2 górne piny - lewy i prawy (w złączu 10-pinowym). W złączu 16 pinowym nie pamiętam ale ono występuje w nowszych astrach i tam ZTCW mrygania niet (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę) Kody błędów ABS: 12 - brak błędów 16 - zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu 17 - zawór elek/magn. przedn.prawego...
Zrób diagnostyke i wszystko się wyjaśni może któryś z czujników już nie domaga ale dziwne że błędu nie wyrzuca i raz działa raz nie, mnie się bardziej wydaje że z pompą może być problem dobra diagnostyka to podstawa.
była robiona diagnostyka przez OP COM i przy diagnostyce silnika ECU nie ma błędów , są błędy w module sterowania chłodzenia silnika ale to pewnie dlatego ze jest moduł uszkodzony bo one lubią siadać Dodano po 4 wiem tylko tyle że paliwo na pewno nie cofa się . świece żarowe działają . temperatury na czujnikach są ok tzn np: czujnik temperatury cieczy...
Czemu nikomu nie przyjdzie na myśl, pojechać na diagnostykę, nie do szamana a do fachowca... Jeśli będzie brak błędów jednoznacznie wskazujących na usterkę, trzeba zerknąć gdzie i czemu znika zasilanie. Stąd po ponownym pojawieniu się zasilania, masz zapalone kontrolki na desce.
Czy w astrach g były montowane silniki 2.0 dci? Chyba raczej 2.0 DTI. Jakie błędy pokazuje? Przydała by się poważna diagnostyka.
Na diagnostyce nic nie pokazuje, 0 błędów. Ale czy nowy akumulator może okazać się zepsuty? Co do ładowania to jest w normie 14,4V po odpaleniu więc alternator jest ok, i dokładnie te kontrolki są spowodowane dużym spadkiem napięcia podczas kręcenia, ale przyczyny należy szukać w akumulatorze?
A coś więcej ? Jaki dym w tym czasie ? Diagnostyka była robiona, jakieś błędy ?
Witam, w każdym Oplu przy braku mocy z silnikiem 16v należy wyczyścić przepustnicę i przy okazji EGR. Kiedyś walczyłem z problemem w Corsie 1,2 16 v, robiłem diagnostykę, czytanie błędów i panowie mechanicy nic tylko wierzyli w komputer i mówili że wszystko jest Ok. Sam wyczyściłem przepustnicę (jak się później okazało nie dokładnie), wymieniłem świece,...
A czym jest diagnostyka w/g Ciebie, między innymi podpięciem pod komputer, oscyloskop, miernik, kontrolkę. Co, ma szklaną kulę wyjąć? Zapewniam Cię, że każdy z wypowiadających się tutaj, bez problemu naprawi Twoje auto, nawet jeśli będzie trzeba to wykona opisane przez Ciebie pomiary. A Ty chcesz pójść do lekarza na wizytę, mówisz mu jakie badania ma...
a nie będzie tutaj winna przepływka albo przepustnica? Jest cała masa rzeczy których to może być wina, część z nich powinna się ujawnić już po odczytaniu błędów, ale sporo innych usterek wyszłoby dopiero po rzetelnej diagnostyce komputerowej opartej o analizę parametrów bieżących, jest też wreszcie kilka możliwych usterek które udałoby się zlokalizować...
Tak jak zaproponowałeś, pojechałem do mechanika by sprawdzić kompem i ... żadnych błędów w historii ^^ A problem dalej jest - odpalam i jeśli się zadusi do ~30 sekund po odpalenie i dam gaz od razu wywala błąd - którego nie ma w historii hahaha Co do gwizdu sprzęgło od alternator ok, jedynie jakaś rolka od napinacza była luźna, ale po wymianie hałas...
Witam Astra 2005 rok 105 kM Objawy - obroty silnika delikatnie falują ,jak jest zimny potrafi zgasnąć po wciśnięciu sprzęgła . Po odpaleniu auto (silnik zimny) na początku jedzie normalnie po chwili słabnie prędkość na 5 biegu max 60-70km/h. Jak już "złapie temp" moc wraca nie gaśnie tylko obroty falują. Cewki wymienione na nowe BERU , świece nowe NGK,...
WITAM wszystkich mam problemik z moim Oplem Astra - mianowicie nie załącza mi się ssanie po odpaleniu silnika Auto odpala ale dopiero jak sie rozgrzeje to chodzi normalnie chociaż jest trochę słaby i zamula Mój silnik to 1,6 Benzyna mam Katalizator.Byłem u mechaników i lipa. (Diagnostyka nie wykazała żadnych błędów, sonda lambda ok. trochę poczytałem...
witam Mam problem z astra 1.7 cdti a mianowicie przy odpalaniu ciężki rozruch tak jak by nie chciał wejść na obroty ale po chwili odpala oraz nieznaczne falowanie obrotów na luzie bez znaczenia czy ciepły czy zimny silnik. Wymieniałem jeden wtrysk który podejrzewano o złą pracę i na nic robiono diagnostykę ale nikt nie był w stanie powiedzieć co jest...
Moja Astra G 1.7 dti z 2003r. Jeśli jeszcze nigdy nie wymieniałeś/regenerowałeś, to stawiam na sterownik pompy wtryskowej, choć u Ciebie jest to o tyle nietypowe, ze nie masz żadnych błędów :-(. A może ropa zalewa ci wiązkę sterownika?. To drugie bardzo częste uszkodzenie w tym silniku, czyli "lejący" zawór TCV. Mam takiego opla z 2000r i jeśli chodzi...
nie znam numerów błędów, mechanik mi ich nie podał;/ aby twierdził ze auto dostaje zbyt dużą ilość prądów, co prawdopodobnie spowodowało rozwalenie sterownika pompy.. a czy w jakiś inny sposób można sprawdzić czy to ten czujnik wału?? czy jeszcze raz wybrać się na diagnostykę? Jeszce raz taka pisownia i wywalam temat do kosza!
Co do rozrządu przestawiłem na słuch kręcąc kopułką w prawą stronę metodą prób i błędów To mnie upewniło, że sam nic nie zrobisz, auto na diagnostykę, temat zamykam. Dodano po 18 Otwieram, na prośbę i odpowiedzialność autora.
ale taki bosch nie gada ze wszystkimi komponentami jakie są w samochodzie....i nie czarujmy się nie ma lepszego sprzętu do opla jak tech a teza ,że serwisy nie dają sobie rady z dieslem 2l to policzek dla serwisantów....i może spotkałeś kilku którzy sobie nie radzą ......ale jest jeszcze kilkuset którzy sobie z takim banalnym problemem jakim są pompy...
Zrobiłem dziś diagnostykę sterownika Benzyny. Generalnie było kilka błędów które wykasowałem na wstępie (przeszłość historia z egr itp). Po resecie ciągle pojawiają się dwa następujące błędy których nie potrafię zinterpretować. P0650(2) Za niskie/wysokie napięcie lampki kontrolnej P0200(0) Za niskie/wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa Reszta...
Masz zainstalowany gaz?
Diagnostyka, jakie błędy, jak parametry ciśnienia paliwa
diagnostyka błędów kasowanie diagnostyka błędów master diagnostyka błędów scenic
zasilacz kondensator 10000uf wzmacniacz wejściowy częstościomierz podłączyć niemiecki telefon
blaupunkt vwz1z7 weintek symulator
Aktualizacja map w nawigacji Modecom MX4 AutoMapa Rozdzielenie CSYNC na VSYNC i HSYNC: Metody i Układy