Szybciej będzie wyjąć radio i przegwizdać przewody dowolnym multimetrem. Popatrz na kolory w kostce przy głośniku, poszukaj takich samych w kostce ISO i sprawdź miernikiem ciągłość obwodu.
Bezpieczniki Astra H: [url=https://schematy24.pl/opel-astra-h-...
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Wyprowadzenia na tym obrazku są następujące: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Jest ta nowa wiązka originalna od opla ?
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
http://obrazki.elektroda.pl/4334883700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1268841100_1...
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
W załączniku zebrane materiały do drzwi pasażera ze schematem złączki X4.
Jeśli chodzi o podpięcie się pod elektryczne szyby - pomysł odpada. Są 2 przewody, którymi doprowadzane jest napięcie do silników. Podczas podnoszenia/opuszczania szyb w przewodach zmieniają się "kierunki" prądu. Najlepszym rozwiązaniem byłoby poprowadzenie nowych przewodów zasilających. Jeśli zaś chodzi o umiejscowienie listwy led można wykorzystać...
Witam! problem będzie w przycisku, powinieneś go znaleźć w słupku kabiny tylko nie wiem czy z przodu a więc gdzie zawiasy drzwi, czy z tyłu gdzie zamek, ewntualnie jeśli nie znajdziesz takiego dającego się wciskać przycisku to on wtedy będzie w zamku. Przycisk załancza masę więc należy sprawdzić przewód i wyczyścić sam przycisk, może zapaćkany jest...
gdzie to trzeba sprawdzić dokładnie? Po otwarciu drzwi, przy zamku.
W tylnych trzeba przewiercić pod bolcem żeby go wyjąć. Klamki są klejone i albo je porozklejasz,albo przewiercisz.
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Wypelniania przestrzeni wata mineralna bym nie polecal, gdyz drzwi samochodowe nie sa szczelne i woda sciekajaca po szybie trafia wlasnie tam do srodka. Wiec po pierwszym deszczu mialbys nasiaknieta woda wate co bedzie prowadzilo do szybszej korozji. Tak samo niektorzy stosuja "daszki" na glosniki montowane w drzwiach zeby woda na nie nie kapała. Co...
Witam, Jak kolega pioart napisał wysypał ci się mechanizm najszybszym i najtańszym sposobem będzie zakup używki i podmiana w linku masz instrukcję co i jak: http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn... Powodzenia
Tak wygląda kompletny zamek i mam cichą nadzieję że da się go rozebrać. Bo jak nie to tylko sprawna używka.
Witam Przedstawiam moje urządzenia do kontroli drzwi w moim Oplu Astra H. Urządzenie jest oparte na Atmedze 168 i schemacie modułu MCP2515 do komunikacji z magistralą can. Do komunikacji z telefonem wykorzystałem moduł bluetooth HC-06. Aplikacja na telefon została napisana w Mit App Inventor. Funkcje: - zamykanie drzwi z domknięciem szyb - otwieranie...
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Witam. Po wymianie uszkodzonego czujnika powinny byc skasowane błędy ze sterownika. Jeśli tak się stało a kontrolka dalej świeci, oznacza to że w dalszym ciągu gdzieś jest uszkodzenie. Osobiście wątpię w czujnik w drzwiach. Bardziej stawiał bym na uszkodzoną taśmę w kieronicy ewentualnie w fotelu kierowcy.
https://obrazki.elektroda.pl/4850895600_...
Witam mam teraz ten sam problem, możesz powiedzieć jak poradziles sobie z ta usterka?
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Niestety rozbiórka drzwi
Powinno być ok, jeśli Twoja astra to któryś z tych dwóch modeli: * Opel Astra F 01/1991->02/1998 drzwi przód * Opel Astra G 03/1998-> drzwi przód
Pierwsze primo: sprawdź przewody pomiędzy słupkiem i drzwiami. Drugie primo: niestety demontaż tapicerki drzwi i sprawdzanie czy mamy napięcie na przewodach. Pozostaje jeszcze opcja że masz dokładany siłownik i po prostu odkręciło się cięgno. Można to sprawdzić stetoskopem bez demontażu poszycia drzwi :-)
W tym łączeniu schodzą się przewody od wszystkich drzwi i od włącznika oświetlenia wnętrza. Zanim dobierzesz się do wykładziny możesz jeszcze sprawdzić wyłączniki w słupkach, są przykręcone jednym wkrętem.
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
Witam, koledzy mam dokładnie ten sam problem. Rozebrałem cały boczek, ściągnąłem klamkę i dostałem się do kostki. Wyczyściłem ją, przeczyściłem styki i nie pomogło. Co dalej? Ma ktoś jakiś pomysł jak otworzyć te drzwi?
Witam! Dorobienie osobnego przycisku, wylacznika krancowego, cos na podobnej zasadzie jak ma szereg innych aut np. Astra G, ale wystajacego z drzwii. Z drzwi dlatego, bo zlapiesz tam przewod od wylacznika (mikrostyka) tego co sie zepsul (nie ma go w przelotce drzwi - kasta). Pozdrawiam!
Sprawdź bezpieczniki bo prawdopodobnie na żarówkę nie dochodzi plus , zazwyczaj te obwody działają po podaniu masy przez krańcówkę w drzwiach.
Musisz przeprowadzić synchronizację kluczyka. Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć do pozycji zapłonu, naciśnij dowolny przycisk w kluczyku i przytrzymaj 3-4 sek. , aż zamki drzwi zamkną się i otworzą. Jeżeli wszystko jest sprawne to zacznie działać.
zamien przewody sterujace jesli chodzi o podlaczenie to siwy przewod z wylacznika drzwi
Sprawdź próbnikiem z żarówką czy do wtyczki zamka wewnątrz drzwi dochodzą impulsy zamknij/otwórz. Jeżeli tak - do naprawy/wymiany zamek Jeżeli nie - sprawdź wiązki przewodów http://obrazki.elektroda.pl/4114080400_1...
przewody brazowo-bialy i brazowo-czarwony wychodzace z drzwi kierowcy
W zaleźności z których drzwi to masz cały schemat,są 4
Sprawdź przejście przewodów z drzwi do kabiny. Mogły popękać,zwierają się. Przy próbach,drzwi muszą być pozamykane.
P0380 - Obwód grzałki (świecy żarowej) - usterka B1325 - Obwód lampy uchylonych drzwi zwarty z akumulatorem B3420 - B3420 oznacza błąd czujnika poziomowania reflektorów. Niech to jeszcze inni zweryfikują.
Nie rozbierzesz drzwi to się nie dowiesz. Może linka zaczyna się rozwarstwiać, albo uszkodzeniu uległ sam mechanizm. Skoro słychać cykanie przy próbie zamknięcia raczej nie obstawiałbym wiązki w drzwiach. Sprawdzić warto jednak wszystko.
Chyba dwa wkręty i podważa się takie plastikowe wargi, trudno pamiętać wszystko. Ale wstrzymaj się z wyciaganiem skrzynki, już prędzej zdejm nakładkę słupka drzwi i tam patrz.
To nie siłownik stanął tyko zamek się zaciął. Musisz zdjąć boczek.
Pomyślałem o instalacji uniwersalnego sterowania zamkiem przycisk na konsoli zamyka i otwiera centralny Podłącz się dodatkowym sterownikiem do wiązki przycisku na konsoli. Podaj masę przez próbówkę z żarówką i znajdziesz właściwy przewód. (oczywiście wszystkie drzwi zamknięte w czasie testów)
Przy framudze drzwi po otwarciu masz podany dokładny model pojazdu szukaj instrukcji po tym nr.
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Sikaflex wolno schnie, a jak ręce ubabrasz to nie domyjesz. Jeśli chodzi o Astrę F to uszczelka oryginalnie nie jest klejona tylko wciśnięta, jak odstaje to pewnie pod nią pełno syfu. Wyjmij całkowicie dobrze wymyj wszystko i włóż spowrotem.
Jest za nakładką progową, jak słupek drzwi prawych przednich.
Kolego Legendbojownik jest temat ładnie opisany na forum opla i jest nawet pokazane co i jak trzeba zrobić. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam
Witam mam problem z tylnymi drzwiami z lewej strony po stłuczce która wydarzyła się przed wczoraj, facet puknął mi w tylne wrota niestety uciekł więc pozostaje mi naprawa na własną rękę. Dziś zakupiłem już na szrocie drzwi i zacząłem wymieniać po założeniu już tych nowych drzwi okazało się że nie równo one są spasowane z resztą karoserii auta poniżej...
Jak w temacie, prawe tylne drzwi "się" zablokowały. Czy ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się już z tym problemem. Centralny otwiera tylko przód i lewy tył. Liczę na szybką pomoc, bo teściowa nie ma którędy wsiadać. Pozdrowienia.
drzwi astra zablokowane drzwi astra zamykanie drzwi astra
nawigacja lokalny oporność głośnik naprawa komputer silnik
budowa odkurzacza elektroda zapłonowo
Chrysler Pacifica Hybrid – wyłączenie imitatora dźwięku AVAS, legalność, skutki, serwis Mazda CX-5 czujnik położenia fotela KD33-67-SP0 – objawy, diagnostyka, wymiana