Proszę bardzo:
tym sprzetem nic nie zrobisz w tym ecu
Jak masz Boscha alternator to jakiś chiński gówniany regulator pewnie ktoś założył. I nie wzbudzi się z ecu.
Tech1->inicjacja ECU
Schemat w załączniku, razem z gniazdem ECU.
Uruchomiłem tą klimę omijając ECU. Podając na brązowo zielony przewód który idzie do modułu chłodzenia MINUS (MASĘ) sprzęgło sprężarki załącza się, załączają się po chwili wentylatory na 1 bieg.nie pokazuje również żadnego błędu na wskaźnikach wszystko jest ok. jeżdżę już 4 dzień i na razie jest bez problemu.
Możesz sam.
Co do zmiany sterownika silnika to mechanik ma racje potrzebujesz kodu pin ale idzie odzczytac zwykłym opcomem.Ja kupilem sam sterownik na giełdzie samoch.Niby oznaczenia te same 1,7 L/TX2 ale niepasował.Był od astry a ja mam corse.Musialem wysłac go do goscia ktory wgrał mu nowy soft i wyzerowal.Potem wystarczy opcom i zgrac go z reszta czyli immo...
Witam serdecznie.Wyszukałem ten silnik w Info-Techu.Jest C20NE.Z tego programu wynika, że diagnostykę masz pod pinem 55 i 13 w sterowniku.Złącze dla tego modelu jest 10 pinowe.Resetowanie błędów przez odłączenie zacisku akumulatora.Pozdrawiam.
Kup drugi sterownik jak twierdzisz ze jego wina,są za bezcen.Szkoda nawet czasu na diagnostykę usterki.
komunikacja idzie od ecu do immo i z tamtąd do gniazda. podłacz się jeszcze bezposrednio na ster, ale podejzewam padniete ecu
Tak, konieczna inicjacja ECU, cena? Zależy, jeden pół stówy, drugi i pięć.
ALbo czujnik albo ecu.
Wersja do 2005 http://obrazki.elektroda.pl/1038834900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8915328400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5562914400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6760959100_1...
Ok to super, idę wiec grzebać w ECU :D
Przy okazji jak masz to ja bym poprosił też o jakiś fajny wsad, przydałoby się dołożyć dwa miejsca dla dzieciaków oraz odjąć te kilka sekund do setki jak da radę... Chłopie, nie wiem co aktualnie robisz, ale zatrzymaj się na chwilę i pomyśl.. Czy jest fizyczna możliwość uzyskać 25%(!!!) więcej wydajności po prostu robiąc aktualizacje silnika? Czemu...
pewnie trzeba tą zaślepkę poprostu wyciągnąć a potem po rozkręceniu rozpiąć zatrzaski plastikowej skrzynki i zobaczyć co jest w środku i naprawić co potrzeba nie grzebałem w takiej ale pewnie jest tak jak piszę i obstawiam na oblutowanie złącz
Sprawdź czujnik temperatury ( ten od ECU). Pozdrawiam.
W parametrach w ECU widać włączenie klimatyzacji?
To logicze, bo sygnałem jest częstotliwość. Sygnał z ECU.
Tak sypały się sterowniki w tych autach ale trzeba trochę pogrzebać w instalacji zanim padnie werdykt że to ecu
Plus na cewkę (przekaźnika) jest po stacyjce, a minus z ECU (sterujący)
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Proszę, schemat.
Wymień świece na beru, objaw wady fabrycznej mt35e, zakłócenia od cewki zawieszają ECU w sterowniku - umiera wtedy hs can, trzeba wyłączyć zapłon na czas uśpienia ECU.
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Przepływomierz często pada w siemensie i zaniża pomiar robi śie ubogo i ecu przechodzi w ol.
To jeżeli przekaźniki wykluczone to zostaje ECU do przejżenia.
Jakie masz ciśnienie w cylindrach ? Na ciepłym i zimnym silniku Potem w rękę miernik i podajesz listę napięć z : Czujnika temperatury silnika TPS Sondy lambda Map sensor Oczywiście sygnały do ECU
cisnienie jest OK a brak paliwa to moze byc przekaznik (znajduje sie on po prawej stronie ponizej ECU)
Ktory czujnik wymieniles? Ktory rok astry? Astra F czujnik ma niebieski za kolektorem ssacym od ECU a drugi u gory od wskazowki. Pozdrawiam!
Pin 72 brązowo-biały(szerszy wtyk do ECU)to masa ze sterownika któa powinna załączać przekaźnik, sprawdź czy coś sie pojawia na tym pinie.
Możliwe, że sterownik silnika zaczyna mówić "pa pa". Sprawdź zasilanie tego ECU.
Sterownik Multec ? Zespół cewek ma 6 pinów; sterowania od A do D , F zasilanie 12V i E MASA , a nie ekran! Mało prawdopodobne , aby uszkodziły się draivery w ECU!
tu masz opis wyjść do wersji Z19dt prawdopodobnie twój silnik
Jak dla mnie trop z tym bezpiecznikiem jest błędny. Masz schemat od ECU.
Sprawdź na innych samochodach bo np C16NZ to tylko kody migowe bez parametrów bieżących
Tak ale nie bezpośrednio. Idzie przez immo.
Nie spowoduje.
"w czasie jazdy różnie z tym bywa" -sprawdź przewody od sondy do wtyczki i do ECU , prawdopodobnie przerwa.
Witam . Czy rozwiązałeś problem mam to samo brak łacznosci z CIM, ABS,ECU
A spróbuj sprayem Kontakt do styków elektrycznych wyczyścić obie wtyczki od ECU.
jest ok,ECU nie transmituje BC
Ecu astra j denso Eeprom 93c86
To jedynie reset kalibracji ECU i powinno być ok.
Witam Odgrzewam temat rozwiązania usterki Astra h 1.6xep ECU rozrusznik kreci raz mam ten sam problem. Pozdrawiam
https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo... Strona 31
Podjedz ,sa wszystkie sprzęty do tych tematów bo widze nie masz czym ugrysc 39-312(masz pod nosem)
Kolego, nie sprawdzaj miernikiem, tylko kontrolką! To najważniejsze, bo miernik Ciebie oszuka. Tak samo masy i zasilania na sterowniku. Przecież to jest kilka przewodów.
Chodzi o wartość ciśnienia czy napięcie na czujniku? Będzie to około 0,35 bara i około 1V na czujniku. Ciśnienie paliwa 0,8 bara. Czujnika temperatury nie próbuj czasem "diagnozować" tylko metodą na podmianę, bo bardzo często nowe się niesprawne trafiają.
Nie tu powinien byc ten ECU?.
zaznaczony czerwoną kropką
Uzyj galletto najlepiej ,mpps.em juz ktos załatwił taki sterownik a to hybrydA programatorem nie podejdziesz.
Na początku przeczyscił bym wszystkie złącza na pedale gazu module uec i ecu
Odpusc. Tym sprzetem nic nie zrobisz.
Tak, przy takiej awarii.
Tak ma mieć napięcie akumulatora. Ja obstawiam brak któregoś zasilania na ecu. Z innymi sterownikami masz połączenie jak reaguje immo? Co pokazują rzeczywiste?
Rozrusznik ,kontrolki oleju,alternatora i ecu silnika biora mase z silnika.
Prędkościomierz jest 100% mechaniczny. VSS jest w nim zamontowany, także jak linka nie napędza licznika to i ECU nie widzi prędkości.
Podaj dokładne dane auta to zobaczę w Tisie. Masz błędy w ECU?
W przypadku uszkodzonej sondy sterownik poda ok 0.4V
W tym roczniku już nie. Wszystkim ECU steruje.
Schematu samej płytki na pewno nikt nie ma jedynie pinout modułu.
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
Podłącz miernik pod cewkę przekaźnika pompy i zobacz czy na odpalonym jest tan 12V. Jeżeli jest mniej to musisz zobaczyć czy problem jest to stronie plusa po stacyjce czy masy z ECU (czyli raz mierzysz woltomierzem do masy a raz do plusa). Możesz spróbować zmostkować przekaźnik i zobaczyć czy to pomoże. Nie ma sondy od rozrządu i ona nic nie ma do rozrządu....
W autodacie jeszcze nie ma astry H.
Byłoby łatwiej jakbyś dał jakiś numer ECU.
Witam. Robiłem SWAP z x14nz na c16se. Kompletna wiązka, pompa 3bar. Silnik na nowo uszczelniony. Pracuje wszystko dobrze, ale ECU pobiera prąd w wysokości 0,5A, w pozycji stacyjki "0" oraz przy kluczyku nieobecnym w stacyjce. Jest to na pewno ECU. Sprawdzane miernikiem. Nie wiem co może być przyczyną. Odkrecałem go - ciepła jest okolica przy jedynym...
Witam potrzebuje pinout sterownika silnika z astry j 2010r silnik 2.0cdti do ściągnięcia mapy
Jaki bład w ecu?
Obstawiam ECU
Zapchany wydech.Wykręć sonde lambda 1 na próbę jak jest możliwość i spróbuj odpalić.Świece mokre czy suche?
Witam Jak jest rozwiązany układ wzbudzenia alternatora, wiadomo licznik jest na ledach czy w liczniku jest rezystor czy gdzieś indziej go znajdę. W tym modelu alterantor nie jest jeszcze sterowany przez ECU, dopiero chyba od Astry J był sterowany regulator ECU.
sprawdz kable czy mają przejście ale przy ecu a nei przy kołach i bedzie wiadomo
To już pisałeś, a co z ECU, czy ono widzi potwierdzenie transpondera od centralki immo?
Prawa strona słupek A. . Witam. Gdzie w tym aucie umieścili przekaźnik pompy paliwa? Jeżeli będę znał już miejsce to jak go zidentyfikować czy to na pewno ten, bo może być kilka przekaźników w jednym miejscu. Widzę na schemacie, że ten przekaźnik jest sterowany z A12. Skąd jest ten sygnał A12 i czy to podaje minus na cewkę przekaźnika 85? Czy ten przekaźnik...
Witam poszukuje schematu ECU do Astry G 1.4 Z14XE z klimatyzacja manualną w wersji z jednym wentylatorem (chodzi głównie o moduł załączający wentylatory)
Pierwszy sterownik jest od C12NZ, drugi X14XE.
Zależy który rok auta? Jeśli astra G z 1.7 isuzu to po złączu flash pójdzie.
Podaj dokładnie rocznik, moc, typ pompy, model ECU.
Sprwdź czujniki szczelność na dolocie wiązkę od tych czujników po kolei jak. Pomierz multimetrem. Sprawdź czy przekaźnik nie zwiera do masy lub jego wiązka. Koenje do spwadzrnie będzie ECU. Może dostało wilgoci lub złącza.
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Sprawdź wymień czujnik temperatury na ECU.
Tam nie ma ani żadnego aparatu, ani modułu. Podmień sterownik - bez problemu dostępne. Byle by bez immo.
Przekaznik we wnęce na nogi pasażera , sterowny przez ECU /masą / z pinu A10.
Witam , potrzebuję opis pinów ECU Opel Astra H 1.6 sterownik DELPHI 122230740 dziękuje
Podepnij prostownik.
Wątpię żeby to była wina wiązki, podepnij komputer i podejrzyj wartości.
Gdy nie odpala wykręć świece i sprawdź iskre czy jest. Do tego sprawdź czy podawane jest paliwo- świece mokre jak nie odpala. Wymień czujnik temperatury cieczy do komputera- ten z tyłu dwupinowy (chyba niebieski).
kostka z egra off,zlacze ecu off,znalesc druty miernikiem,sprawdzic na obciążenie,to wszystko dziekuje
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
Problem z zasilaniem. Jaki ładowanie masz..? Ale jak znam życie to ecu kończy życie.
Montaż ECU w Astrze G i innych oplach z tego okresu, nie wiem, czy to tylko u mnie przez to wystąpiła wada, ale mogłoby być lepiej to zrobione.
P0200 niski sygnał obwodu wtryskiwacza. Zmostkuj przekaźnik go zasilający jak nie pomoże wymień ecu.
Uszkodzony był ECU
Nie, nie jest to normalne, albo filtr zapchany, albo błąd po czyszczeniu w ECU.
jutro zobaczę te przewody idą całkiem na dół od strony silnika Chodzi raczej o te przewody (2 wiązki) co idą ze sterownika u góry pompy do samej pompy, a nie o wiązkę między ECU, a sterownikiem pompy.
Czyli wychodzi na to że ECU jest dobry?
klimatronik astra astra astra wycieraczki astra astra podświetlanie astra
mostkowanie bolca samsung monitor problemy obrazem drukarka laserowa zaczernienie
Iveco Daily EDC16 uruchamia się tylko na plaku Niedziałające kierunkowskazy w Romet 747 z 2009 roku