Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
To właśnie ten czujnik, jest jedna sztuka.
zobacz tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Alternator do sprawdzenia, nie ma innej rady. Kturaś dioda jest uszkodzona. Pozdrawiam.
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
Podejrzewam ze masz uszkodzony przekaznik od grzania swiec u mnie swiece grzeja w zaleznosci od tem od kilku sek do okolo 1 minuty przy temp -20jak bylo tej zimy,po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzania i po chwili gasnie .Sprawdz metoda gaz hamulec czy pokazuje ci bledy.
Oczywiście, masz rację. Tylko gdzie w tym klekocie jest komputer silnika?
Powodem latania może być gumowa tuleja, widać ją ja zdejmiesz mieszek od lewarka.
Najpierw sprawdź świece i czy dostają prad
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia.
podaj jaki masz bład?
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Jest inny sposób? Jest, ale w domu tego nie masz (narzędzie specjalne). Sprawdź najpierw to, co Ci post wyżej napisałem.
Mnie nakierował na sprawdzenie zaciśniętego przewodu przy akumulatorze kolega u którego w zafirze też działy się dziwne rzeczy. Zacisnął nową końcówkę oczkową i problem zniknął.
Całe koło pasowe.
Tak, to . Naprawia się to łatwiutko.
To nie wina pompy tylko alternatora. Zmieniałeś regulator i zapewne założyłeś od nowszego modelu albo alternator ma ukrytą wadę. Kup alternator z wyprowadzeniami L oraz W. Nr alternatora JA1521.
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
Kupujesz dysze wtryskową LPG, wiercisz dziurę w kolektorze i ją podłączasz a do niej wężyk nanometra. Nie ma znaczenia w którym miejscu podepniesz wężyk na kolektorze, możesz dac w na wężu między kolektorem a intercoolerem.
Witam .Wysuszyć wiązkę instalacyjną na silniku i skrzyni biegów oraz skrzynkę bezpieczników.
Pewnie sprzęgło dokonało żywota - trzeba wyciągać.
Jeżeli to silnik Y17DT czyli 1,7 dti to czujnik wkręcony jest w obudowę termostatu.
Pompa jest dobra, tylko jest na osi alternatora...
Spawanie na zimno CX-80. Sprawdzone, podstawa, dobrze oczyścić miejsce klejenia.
W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
Sprawdź dokładnie styki w lampie, masę tej lampy i żarówki.
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
Sterownik do przelutowania
Teoretycznie to powinno być pierwszy bieg przy 98° drugi 104°, a w praktyce to zależy jaki czujnik kto założy, często ludzie zakładają z niższą temperaturą i wtedy wentylator co chwila się włącza bez potrzeby.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Do alternatora , on winien jest , Mości Pikolini!
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Czy autko posiada chłodnice oleju chłodzoną płynem .Jeśli tak to masz przyczynę. Jest jeszcze możliwość pękniętego bloku. Pozdrawiam Janusz
Brak wolnych obrotów ewidentnie wskazuje na winę pompy. W tym silniku nic więcej za to nie odpowiada. Kolejne wymienione objawy są prawdopodobnie także winą uszkodzenia pompy, a jeśli nie, to należy się nimi zająć w drugiej kolejności.
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
Dodatkowo napisze że w tym samochodzie jest wspomaganie hydroelektryczne, które ma też duzy pobór pradu zaraz po starcie... i się nadłada pobór świec żarowych i wspomagania... A ilu amperwoy masz ten alternator???
Czujni od grzania świec jest na głowicy pod wężami z chłodnicy i interculera,Jest to taki czujnik z dwoma kabelkami. Świece w tym silniku grzeją do tęperatury ok 40st.C więc po zapaleniu silnika spokojnie grzeją jeszcze jakieś 5-10 minut. tyle że po zapaleniu przechodzą w tryb dogrzewania i grzeją napięciem 6V.sterownik i 2 przekażniki znajdują się...
Przy takim oleju nic dziwnego że zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Jeżeli chodzi o diagnozę to przyczyn może być kilka. Sprawdź poziom oleju czy go nie ubywa lub przybywa,sprawdź ciśnienie na tłokach być może pierścienie siadły i spaliny dostają się do oleju. Posprawdzaj to i zobaczymy co dalej
Mostek i regulator w komplecie do wymiany.120zł
Niestety, chyba tylko Głębocka. Ewentualne reklamacje i tak do nich trafiają. Więc lepiej u nich to robić. Pamiętaj o zakupie nowego oleju i filtra. Muszą go wymienić.
Stop na klapie idzie z tego samego włącznika co te w lampach. Jeżeli pozycyjne z przodu działają to i tyle powinny działać bo są zabezpieczone z tych samych bezpieczników. Jeżeli reszta świateł z tyłu działa to powiedziałbym że dawno temu ostatni raz sprawdzałeś świetlenie w aucie bo masz z tyłu spalone żarówki.
Dołączę się do pytania czujnik (map sensor) jest na miejscu widoczny od góry po lewej stronie silnika koło rozrządu, natomiast ja zlokalizowałem czujnik wizualnie podobny dyndający na kablu (prawdopodobnie adaptacji) i nie umiem określić gdzie on powinien się znajdować. Przepraszam jeśli coś zamotałem ale nie jestem znawcą ;)
Astra 2 wyłącznik świateł!!!
Na pewno. LF jest do astry h. Inne sterowanie
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
witam ustawiam razrzad w silniku opel astra 1.7td isuzu i mam pytanie czy kolo pompy oleju tez ma wplyw na ustawienie w stosunku do innych kol bo jest na tym kole od pompy oleju znak odwroconego krojkata.prosze o porady.
W 1.4b nie ma jest w starym 1.7td isuzu
isuzu astra astra isuzu turbina komputer astra isuzu
instalacja drukarek sieciowych renault magnum automat naprawa kanapy
watomierz analogowy orange własny router zamiast funbox
Best Food-Safe High-Temp Glue for Ceramic Casserole Knob Repair – Dow, Sil-Bond, Rutland RTV Zwrotnica Tonsil Space 86: Podłączenie głośników