To jest krokowiec, jedno wycięcie potrzebuje do zorientowania się gdzie jest, dalej już ma po krokach zapamiętanych w sterowniku poszczególne pozycje.
Tak, chodzi o tą klapke która dzieli obieg na wew. i zew., jest teraz ustawiony na wew. a klapka powędrowała na góre silniczka, muszę się do niej dostać, żeby ją już na stałe przymocować na obieg zewnętrzny.
Problem rozwiązany. Potrzebna była wizyta u mechanika, podłączenie pod kompa i kasowanie błędu nastawy klapki nawiewu. Wszystko działa już oki.
A co ma pompa wody do tego?To mnie wygląda na jakąś klapkę od nawiewu.
To zainteresowałbym się jak trzyma się grzejnik w obudowie, przepływ powietrza przez grzejnik jest utrudnione, bo powietrze musi przepychać się przez żeberka. Każda większa szczelina, dziura, niedomknięta klapka, to luźny, swobodny przepływ powietrza obok grzejnika, i powietrze z tego skorzysta. Przy ujemnych temperaturach ustawienie w okolicach 1/3...
Mam również problem z ze sterowaniem nawiewem powietrza w Astrze II. W moim przypadku jest to wykonanie DELPHI ( w starszych modelach jest BOHR). Też silnik cały czas się kręci i jedynie zmienia kierunek po naciśnięciu przycisku na konsoli. Silnik ma tak dużą siłę że wyłamał całą oś klapki regulacji nawiewu. W silniku na pewno niema żadnego sprzęgła....
Miałem podobny problem z parowaniem szyb w oplu astra G.W czasie jazdy miałem skwar w samochodzie a po szybach ciekło strumieniami z zaparowanych szyb.Powodem była zablokowana klapka która steruje nawiewem powietrza z zewnątrz samochodu lub wewnątrz.
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
Krzysztofvmax nie pisz,że jest tam silniczek krokowy bo go tam NIEMA!! Jest tam zwykły silnik z przekładnią.Jeśli reaguje to pewnie jest zablokowana w jakiś sposób klapa.Sterowanie jest bezpośrednio na płycie z pokrętłami nawiewów.
Witam.. Nie wyłącza się nawiew po wyłączeniu stacyjki, jak też brak regulacji siły nawiewu pomimo tego, że gdy się kręci pokrętłem regulacji to na panelu wyświetla się pasek w górę i w dół. Po rozłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu po ok. 20 sek. wyłączy się.Rozłączenie i szybkie ponowne podłączenie akumulatora nic nie daje, bo wentylator chodzi...
u mnie silniczek działa cały czas, po naciśnięciu przycisku na konsoli zmienia kierunek obrotów i tez chodzi cały czas i zdołał już ukręcić mocowanie klapki zamykającej. Rozebrałem go-delphi swiss made. W środku jest przekładnia ślimakowa i dwa trybiki + mały kondensator?-A07 K20RJ 0309. Dochodzą tylko dwa kable a więc sterowanie idzie z centralki skoro...
Naprawiał może ktoś ten sterownik? Widzę że jest na L272M. Mam problem z zaworem nagrzewnicy i z klapką wlotu powietrza. Siedzą tam dwa L272M co sterują jak wyżej. Nie wiem do czego użyty jest LM2904N?
Też to miałem w Astrze II, tyle że mi padł silniczek otwierający/zamykający klapkę obiegu wewnętrznego. Można to sprawdzić w prosty sposób. Włącz nawiew na maxa i wciskaj przycisk obiegu zamkniętego. Po przełączeniu powinna być wyraźna różnica w ilości wylatującego powietrza z kratek. Jeżeli nie zauważysz żadnej różnicy, to rzeczywiście tak jak kolega...
Jest Klima, powietrze z kratek leci niezależnie czy zamknę klapkę do podszybia czy nie, tylko tyle że słabiej. Czy przy odwróconych obrotach silniczka nawiewu też by dmuchało przez kratki? Bardzo dziwny temat. Gdzie znajdę te przewody w celu sprawdzenia? No i jeszcze problem z zasilaniem odcięcia podciśnienia od gruszki z cięgnem klapki obiegu wewnętrznego....
Nie wiem czy to dobry tok myślenia, ale może coś w tym być. W C5 z podobnych roczników była taka wada, że blokowały się klapki nawiewu. Co prawda, wtedy sam nadmuch działał (tylko leciało albo zimne, albo gorące powietrze). Być może w Belingo też wkładali ten sam wadliwy element. U mnie w dwóch poprzednich samochodach (Astrze i Primerze) też padły nawiewy,...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z ustawieniem nawiewu.Kłopot jest Astra G. Silniczek działa choć coś stuka i nie działa właściwie. Uporałem się z uszkodzoną klapką wszystko po skręcałem i próba. Co się okazało, że silniczek działa w obu kierunkach choć nie rozłącza go. Skutek taki że poszedł dym który buchną z nawiewu. Podejrzewam że się spalił....
Witam Tak z ciekawości chciałem zapytać w jaki sposób rozwiane jest sterowanie silniczkiem który otwiera klapkę od nawiewu i zamyka (powietrze brane z wewnątrz/zewnątrz) - sprawdzałem miernikiem - cały czas idzie tam napięcie ok 9V. klapka jest blokowana jak już się zamknie a napięcie idzie dalej. Czy to oznacza ze silnik jest zatrzymany a napięcie...
Kolejna i najważniejsza rzecz to właśnie brak ciepłego nawiewu, pomimo, iż silnik normalnie łapie temperaturę do 90 stopni C. Przewody od/do nagrzewnicy są gorące, sama nagrzewnica również jest gorąca, Zapchana nagrzewnica (zabita kurzem). Uszkodzony wentylator. a jak kręcę pokrętłem od zimnego/ciepłego powierza to słychać, że otwierają lub zamykają...
pokrętła ruszają klapkami takimi w astrze o ile się nie mylę nie jest to na lince tylko takich stalowych drutach
Chodzi o to ze układ jest odpowietrzony i pompa tez jest ok termostat działa prawidłowo może coś z tymi klapkami w środku nawiewu tylko jak się do nich dostać ?
klapki nawiewu schemat nawiewu astra wymiana nawiewu astra
elektryczna tylna klapa wymiennik ciepła schemat silnik mercedes atego temperatura
nawigacja tablet elektrolux lnk304
ASUS DRW-24D5MT Windows 7 SP1 – Nero 6, ImgBurn, CDBurnerXP nie widzą nagrywarki, tylko odczyt i formatowanie CD-RW Toshiba 55V8863DG Firmware Download & USB Recovery for Vestel 17MB130S Board