Te kluczyki nie są kompatybilne. Do astry h nie zakodujesztego kluczyka
Lub połamane luty styków baterii zaśniedziałe styki. Ja problem rozwiązałem stosując kondensator elektrolityczny dolutowany jako zapasowe źródło energii na chwilowe rozłączenie baterii. Można też przylutować cienkie przewody do baterii tak by miał stałe połącznie ale to nie jest takie łatwe i proste bo można łatwo przegrzać baterię plus trzeba mieć...
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Wymień switcha na pewno brak styku.
W kluczyku oberwane gniazdo baterii, zdjęło ten element z płyty. Foto zapożyczone z forum .... i foto zapożyczone też bez kondensatora? Skoro Twojego nie ma, i komuś z zapożyczonego zdjęcia też kondensator urwało, bo pady tylko są.... to jakaś epidemia w tych kluczykach? Jedyna szansa, jeśli ktoś posiadający taki diwajs, np z demobilu, rozbierze odlutuje...
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
A nie jest to kluczyk od wyłączania syreny ?
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
no to pakuj nowy transponder, bo ten est pewnie nie od tego auta kasowanie kluczy na pewno sie przyda, nikt wtedy nie skrobnie ci auta jak znajdzie kluczyk ;P
Witam w kostce iso musi być żółty i czerwony przewód wystarczy je zamienić a jeśli chcesz się upewnić że to są te przewody wystarczy wziąć miernik i sprawdzić cz po włączeniu kluczyka iest na nich plus 12 volt a jeśli nie będzie trzymało pamięci to wystarczy je zmostkować razem powodzenia.
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
g107r , tak, piętnastka to plus po kluczyku.
Dokładnie rezystor 100k. Pozdr.
Bierzesz w rękę TECH 2 i łączysz się ze sterownikiem silnika wpisujesz PIN i udostępnia sie opcja programowania transpodera(nowego kluczyka)stary wymazujesz z pamięci i programujesz na nowo posiadane klucze...i to cała filozofia...
seo perfect pasuje idealnie.
Pewnie że nie ten, źle patrzysz :-) . Prawidłowy masz na PW.
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Nowy, nieznany pilot-programowanie sprzętem. Znany, ale rozsynchronizowany-przypominanie przyciskami.
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Zmniejsz rozmiar zdjęć, skasuj punkty za nie. "Kostkę" immobilaizera jeśli jest w kluczyku, można przełożyć ze starej obudowy do nowej.
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
do serwisu
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
Otwarty obwód kontrolki świec żarowych? PSG5 czy PSG16? Aż muszę z ciekawości sprawdzić czy na liczniki idzie fizycznie obwód z żarówką, czy kontrolka świec żarowych jest sterowana po CAN przez liczniki.
Akumulator ci padł ew. masa silnika.
Plus to ten pin bliżej krawędzi. https://obrazki.elektroda.pl/7159333400_...
zamiast dwuwłóknowej zarówki stop\pozycyjne jest załozona jednowóknowa.
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Tego nie wiem, ale ostatecznie samochód na lawecie odjechał do warsztatu. Wcześniej był normalnie zholowany do mnie. Z tego co potem się okazało wymieniono całkiem sporo rzeczy, bo poza wyciągniętym łańcuszkiem jeszcze komplet napinaczy i jakieś do tego akcesoria.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Skończyło się na zakupie dawcy i przeszczepie. Kluczyk działa.
oryginalne radio zachowuje się inaczej, po wyłączeniu stacyjki radio się wyłącza ,ale można je włączyć ponownie i odwrotnie (czyli wyłączone radio włączy się po włączeniu stacyjki). radia "sklepowe" przyjmują do wiadomości przeważnie stan napięcia ze stacyjki a nie zbocze ,czyli niestety będziesz musiał się pogodzić z ciszą bez kluczyka ,albo zrezygnować...
Oczywiście kluczyk dopisujesz do CIMa który pełni między innymi funkcję immo. Zakładasz tego kupionego CIMa który jest wylogowany lub z kodem I do niego podczas procedury logowania dopisujesz klucze które już posiadasz. Jak kupisz nie wylogowany z poprzedniego auta lub bez kodu to nie zalogujesz go do swojego. Oczywiście kod zawsze można wyciągnąć tylko...
Musisz wymieć tylko wkładkę stacyjki. Typowa usterka. Dzięki. Mam tylko jeszcze jedno pytanie, czy jeśli wymienię wkładkę stacyjki będę miał problem z immobilizerem, bo od kogoś słyszałem że wykładkę wymienia się razem z immobilizerem. Pokaż na zdjęciu jaki masz kluczyk.
Szukaj Car passa, to blankiet wielkości karty kredytowej, tam są różne mumery ( VIN, kod radia, security code). Jak tego nie masz to są dwie opcje -serwis, i na podstawie numeru VIN dostaniesz Car pass, ostatnio pobierali za to równowartość 18 euro, koniecznośc łaczenia się z serwerem. Musisz miec dokumenty potwierdzające prawo własności pojazdu, -elektronik,...
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Wszystko przez ten blaszak, pod niebem by zakręcił :-) A tak a poważnie, najpierw sprawdź akumulator. Czy rano, przed ładowanie, miałeś normalnie świecące lampki na desce rozdzielczej (pierwsza pozycja kluczyka)?
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Witam, mam problem z kluczykiem od Opla Astry h. Otóż kluczyk otwiera i zamyka auto ale nie odpalą go wogóle. Kontrolki się świecą a po drugim przekręceniu brak reakcji. Wymieniałem baterie ale nic to nie dało. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Trzeba, ale w Astrze G jest to stosunkowo proste zadanie.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
można też rozebrać kluczyk
Normalna sprawa w astrze G komputer załącza swiece tylko ponizej pewnej temp ....okolo 10st powyzej ich nie załącza, dlatego w mrozy odpala, cieply odpala, ale letni silnik ma problem... rozwiązań jest kilka...wgranie nowego programu do komputera, zamontowanie ukladu oszukujacego temp przy zapaleniu, albo najprostsze wpiecie w uklad czujnika wylacznika...
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Obydwie cewki przekaznika zespolonego dostają zasilanie 12+ po 15 / kluczyku/ , wróć do sprawdzenia zasilania sterownika po kluczyku , pin 27.
czy mogę podać 12v na elektromagnes gdy przewód od stacyjki jest podłączony do elektromagnesu Możesz podać. Nic się nie uszkodzi.
:))
Jeżeli wiązka była uszkodzona, to zobacz jeszcze bezpieczniki.
Elektrozawór się wiesza
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Przełożyłem piny teraz radio się wyłącza lecz brak pamięci. Coś nie tak z tą instalacją, trzeba to sprawdzić. Radio powinno otrzymywać dwa zasilania, jedno bezpośrednio z akumulatora, a drugie zasilanie po stacyjce (rozłączalne). Trzeba to sprawdzić. Czy radio jest podłączone bezpośrednio do instalacji samochodowej, czy może przez jakąś przejściówkę...
Usunąłem wszystkie przekaźniki bez zmian żaden z bezpiecznikow nie jest przepalony. No fantastycznie. I co z tego? Nie pamiętam dokładnie, bo z 10 lat temu studiowałem elektrykę tego auta, ale w tej skrzynce bezpieczników, jest wysuwany moduł z elektroniką i to jego wina będzie.
Może ta pompa to jakiś chiński wynalazek i nie nabija ciśnienia odpowiednio szybko? Możesz dorobić sobie włącznik(chwilowy), którym będziesz uruchamiał pompę przed rozruchem silnika by zdążyła nabić ciśnienie,może zawór zwrotny w niej nie trzyma,lub go tam wcale nie ma. Też kupiłem taki wynalazek za około 100 zł no i podobny objaw,dorobiłem włączniczek...
Silicon wystawia sygnal na domykanie ale trzeba zastosowac modol domykania.Ja nie spotkalem Asterki z elektronika przy szybach fabrycznie,zawsze byla jakas dostawka.Wiele firm ma w ofercie takie modoly.
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
Żeby tego było mało, nie mogę odczytać błędów metodą hamulec gaz. Wciskam powyższe pedały, odpalam stacyjkę i kontrolka która powinna "wymigać" odpowiednią ilość razy miga cały czas, doliczyłem się 40 i zrezygnowałem...
Kostka stacyjki do sprawdzenia/wymiany.
wziełem z innej astry kluczyk, immo i sterownik, a mogła sie jakoś rozkodować ta mała kosteczka co jest w kluczyku, i czy można zakodowac Op-comem?
a skąd wiesz że kluczyk jest zakodowany?
Jeśli masz miernik to sprawdź czy na tym przewodzie jest cały czas napięcie bez zapłonu, jeśli nie to szukaj takiego na którym jest. Jesli nie będzie takiego to pozostaje pociągnięcie zasilania prosto z aku.
w zamku pasazera :)
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
OP-com albo Tech-em
Witam mam problem z radiem opel astra j po przekluczenu kluczyka nie działa radio dopiero samo się włączy po kilku minutach zazwyczaj tak się dzieje jak długo auto stoi i rano tylko.
Czy świecą sie kontrolki na tablicy jak się zachowują w momencie przekręcania kluczyka
Mam taki problem podczas jazdy zapali mi się kontrolka samochód z kluczykiem i wtedy auto nie ma mocy tak jakby włączył się tryb awaryjny i później po krótkim czasie gaśnie i auto idzie normalnie
Nawet nie może tylko na pewno .
Po wewnętrznej stronie drzwi ,przy zamku , masz otworek .Wciśnij tam kluczyk ,aż poczujesz "klik". Zatrzaśnij drzwi. To samo zrób z pozostałymi. PS:książka obsługi!!!!!!!!
Ten: http://obrazki.elektroda.pl/2818649000_1... Plus powinien na nim zanikać dopiero po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Witam. Są dwa sposoby na rozwiązanie twojego problemu: 1. Połączyć razem przewody żółty i czerwony. 2. Zamienić przewody żółty i czerwony (przeciąć owe przewody a następnie połączyć). Powodzenia.
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
Wystarczy że jeden moduł został podmieniony lub w wyniku zakłóceń został wysłany nieprawidłowy identyfikator i masz właśnie taki objaw. Zrób scan auta , zobacz w których modułach jest błąd nieprawidłowy identyfikator środowiska i będzie wiadomo . Jak jest taki błąd procedura programowania klucza może się nie zakończyć prawidłowo , a do czasu jak występuje...
Jak wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I. Proszę o pomoc
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
było.
Nie ma takiej funkcji. Jak najbardziej jest taka funkcja w Oplu. Wchodzisz przez radio do Menu i tam w którejś zakładce masz funkcję czy radio ma się wyłączać po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Myślę że chodzi raczej o zakodowanie kluczyka niż o rozkodowanie?
Powiedzmy, że aż tak nie chciałbym kombinować... Bardziej interesuje mnie czy możliwe jest np. wykorzystanie dostępnych czytników RFID taki na USB. Chociaż wydaje mi się, że nawet aż tak rozbudowa wersja nie jest potrzebna. Wystarczyłaby jakaś najbardziej podstawowa wersja, w której np. zaświeca się dioda gdy w pobliżu znajdzie się jakiś chip RFID....
A nie zgubiłeś transpondera? To takie małe czarne cosik w kluczyku.
(at)japanesefox Masz schemat połączeń do tego Sony ?
https://filmy.elektroda.pl/33_1730755250... Tak to wygląda, wydaje mi się że gdyby nie był zsynchronizowany to by centralka nic nie odbierała. Kluczyk wcześniej sprawdzałem na oscyloskopie czy w ogóle coś się dzieje, no i podawał sygnał. Pytanie dlaczego zamek nie reaguje skoro centralka odbiera sygnał z kluczyka.
Masz włożyć kluczyk do stacyjki i włączyć "zapłon" (nie rozrusznik), nie uruchamiając silnika.
Witam. Jak samemu wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I 95 r. Proszę o pomoc.
A widzisz do jakiego auta jest ta cewka? Więc gwarancji nie ma żadnej. Najpierw załóż temat może ktoś Ci zmierzy taką cewkę w swoim kluczyku. A tak spytam co to jest Mh?
czesc, i co udalo sie? mam podobny problem... daj znac:)
kluczyk astra kluczyk zamek astra zakodować kluczyk astra
indukcyjna samsung zasilacz pokrywa pompy odpływowej płytka stykowa atmega8
pralka samsung programator pralka samsung programator
Komunikat NAFP na sterowniku Carel pCO - przyczyny i rozwiązania Jak rozebrać laptop Fujitsu Siemens Z17M3.0 - krok po kroku