Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
Sprawdź kostkę za stacyjką.
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
Rozrusznik kręci ale kostka rozłącza kl 15 .
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Kostka była identyczna?patrzyłes na opis wyjść? Jak ja moge skasowac, oprocz podjechania na komputer. Trzeba jechać
Rozrusznik, lub kostka stacyjki do sprawdzenia.
A może, najczęstsza przyczyna nie odpalania opla?? Kostka stacyjki...
Tam nie ma kostki stacyjki ; Tam jest kostka wbudowana w blokadę. Jak widać na schemacie nie ma jej rozrysowanej. Blokady nie ma. Bezpieczniki 3 razy sprawdzałem.
Kostka stacyjki!
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Przekaźnik lub kostka stacyjki!
Miałem kiedyś taki przypadek z oplem w td.Okazało się że kostka pod stacyjką nie rozłączała prądu.Może tym tropem trzeba iść?
Witam, muszę wymienic kostkę stacyjki w oplu astrze II 1.6G 1998r. Byłbym wdzięczny za opisową radę jak to zrobic, tzn. rozkręcic po kolei bez uszkodzenia czegokolwiek dodatkowo. . Z góry dziękuje.
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
Od dokręcenia klem akumulatora, po uprzednim wyczyszczeniu. Potem kostka stacyjki.
Niektóre poliftowe tak miały że wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka, to zależy od kostki stacyjki.
Do sprawdzenia kostka stacyjki.
Albo kostka stacyjki.
Pod stacyjką jest kostka http://www.opel-sklep.com/mobile/pl/p/Ko... , ona do wymiany. Wypalają się styki. Chyba że przekręcając kluczyk czujesz że to mechaniczne uszkodzenie,wtedy to wkład.
Rozrusznik, kostka pod stacyjką.
Tak właśnie jest podejrzewam że może to być kostka stacyjki coś ze stykami.
Tą kostkę masz przykręconą do stacyjki.Poradzisz sobie bez problemu.Wymieniasz samą kostkę. www.samnaprawiam.com/poradniki-7169-wymi... Znalazłem w sieci takie coś...wydaje mi się, że wszyscy mamy na myśli coś takiego...? Pozdrawiam
zerknij na kostkę stacyjki
Kostka stacyjki do sprawdzenia/wymiany.
Kostka stacyjki może być.
rozrusznik się spalił, pewnie wadliwa kostka stacyjki.
Kostka stacyjki do wymiany.
Zużyta kostka stacyjki. Wymiana.
Nie, nie w tym ginie zasilanie stałe na stacyjkę. Albo i sama kostka stacyjki pada.
A co sie dzieje z kostka stacyjki?
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Nie wiem czy w tym samochodzie było imo w gratach znalazłem jakieś nie oryginalne dokładane ktoś je wpiął między przewody kostki stacyjki.
Co prawda nie z korsiary ale z astry, ale jest podobnie: http://www.astra.auto.pl/content/view/25... http://www.samnaprawiam.com/poradniki-71...
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
Cała kostka do wymiany
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Witam ostatnio otwierałem kostkę stacyjki w celu odświeżenia styków To jakiś koszmar chyba....po prostu nie wierzę....
Rozrusznik kreci? Kostka stacyjki na poczatek
Wkładka i kostka stacyjki do wymiany.
Do sprawdzenia;kostka stacyjki,instalacja.
trza posprawdzać bezpieczki oznaczone jako KL15, czasami nie łączą w listkach. Możliwe też że pada kostka stacyjki.
wymieniono stacyjkę z kostka :)
Co sam sprawdziłeś. Masz napięcie na pinie nr.3 modułu i cewce WN? Sprawdz wtedy jak nie chce odpalić. Z tego co piszesz , sprawdziłbym kostkę stacyjki.
No nic nie pomaga :( Czy to możliwe żeby to była np. uszkodzona kostka przy stacyjce lub sama stacyjka?
Co to jest kostka styków zapłonu? Chyba chodzi o kostkę stacyjki - do wymiany.
spadek napięcia na instalacji,prawdopodobnie wypala się kostka pod stacyjką.
Niewiem czy niepada ci moduł.Chyba że napięcie na cewkę jest za niskie w czasie kręcenia rozrusznikiem co wskazywałoby na kostkę stacyjki.
a sterowanie nie leci tam ze stacyjki ? może kostka się skończyła
Raczej usterka w rozruszniku. To jedno a po drugie bym sprawdził kostkę stacyjki.
Nie wiem jak w tym silniku ale jak rozrusznik jest w tym miejscu co w benzynie to współczuje temu co go będzie odkręcał ( a szczególnie masa na górnej śróbie. Przed wyciągnieciem go sprawdz czy masz napiecie na styku 50 przy kreceniu rozrusznikiem bo może kostka stacyjki ,albo zobacz jeszcze niech ci ktoś próbuje kręcić a ty stuknij w rozrusznik albo...
Kostka stacyjki, przekaźnik główny.
"Świecił się zegar oraz kontrolka od oleju i akumulatora". Kostka stacyjki nie rozłącza 15.
Czy kostka w stacyjce jest sprawna ? może w niej coś zwiera.
Tak sprawdziłem już to i wyszło że kostka przy stacyjce się popsuła
Jakie OBD? Do diagnostyki poduszki musisz mieć przynajmniej OP-COMa. Dość często luzują się kostki pod fotelami.
Spróbuj kręcić rozrusznikiem a kolega niech ci stuknie z wyczuciem w rozrusznik albo w automat rozrusznika jak odpali to rozrusznik.Drugie rozwiazanie :dobierz się do kostki stacyjki i na pin 50 podaj na krótko 12V jak odpali to kostka.
Jeśli masz odrobinę samozaparcia i chęci to podaj na rozrusznik napięcie i w ten sposób będziesz wiedział co masz uszkodzone. Ale ja też obstawiam kostkę stacyjki :)
Trudno wyczuć, może kostka pod stacyjką, może zasilanie kabiny?
PROBLEM ROZWIĄZANY. PRZYCZYNA TKWIŁA W KOSTCE ZAPŁONU OD STACYJKI. ZWARTE BYŁY WNIEJ DWA STYKI, DOSZŁO NAWET DO LEKKIEGO TOPIENIA PLASTIKU. KOSZT KOSTKI TO OK 20 ZŁ
Stacyjka , czy kostka na stacyjce? Bo jedno trzeba z kluczami a drugie nie!
radio nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. To znaczy że radio gra bez załączenia stacyjki ? Przewody w kostce iso są podłączone prawidłowo ponieważ inne radio reaguje na wyciągniecie kluczyka Nie jest to tak do końca prawdą, różne radia mogą mieć inne połączenie. Jeśli na moje pierwsze pytanie, jest odpowiedź twierdząca, to zamień...
Wedlug rozpiski tak jest, ale w praktyce nie zawsze wygląda to tak samo, u mnie grubszy czerwony idzie jako stałe, a cieńszy jako po stacyjce Opel ma odwrócone, wymień spalony bezpiecznik i po problemie, zamień żółty z czerwonym .
cały problem polegał na kostce stacyjki ktora była ustawiona lekko po skosie, kontrolki sie zapalały ale immo nie załaczał. skleiłem zaczep od kostki i wszystko ok. dzieki wszystkim za wszelką pomoc.
a czy kostka to wkład w twoim znaczeniu
Witam serdecznie im więcej podasz danych tym mniej zostanie elementów do sprawdzenia. Narazie jest to pompa paliwa, czujnik obrotu wału, moduł zapłonu, kostka stacyjki. POzdrawiam.
No nie przesadzaj.Ten wyświetlaczyk nie gada z techem.Nie w tym roczniku. A co do przyczyny -podpiecie radia -kostka pod stacyjką
Używany ale z pewnego źródła i po dokładnym sprawdzeniu. Jest na nowych szczotkach itd. (Kolega skasował auto a kilka dni wcześniej regenerował) wiec uważam go za nowego. Kostka stacyjki sprawdzona.
Musisz dołożyć brakujący pin w kostce (ten zaznaczony czerwonym kółkiem) i albo podpiąć go pod stały plus albo pod plus po stacyjce.
Odłącz jeszcze kostkę od stacyjki ,czy ona nie bruździ.
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
Wymieniłem kilka kostek od stacyjki bo myślałem, iż w tym tkwi problem, ponieważ po wymianie jednej wszystko działało(niestety tylko 3 godziny) jednak po wymianie 4 kostek i wkładu stacyjki nie mam pomysłów co to.
Kostka przekręcana ręcznie, np śrubokrętem reaguje ? Bolec z obudowy stacyjki kręci się wraz z ruchem kluczyka ? Czemu w ogóle bawisz się stacyjką ? Co "mówi" internet o zasilaniu kostki, ma dwa, czy jedno napięcie ?
Kup w serwisie wkład do stacyjki/kostkę/ i wymień-będzie najtaniej.Nic tam nie naprawisz a na przyszłość z kluczykiem nie czepiać kilo złomu!!!
Instalacja jest dosyć prosta. Sprawdzilś wszystkie połączenia, kostkę stacyjki? A masz tam immo?
Niekoniecznie. Akurat w tym silniku jest pętla przy stacyjce. Był wymieniany wkład, czy kostka też? Pętla podłączona poprawnie? Immobiliser nie blokuje sie przy odłączeniu akumulatora.
proponuję sprawdzić kostkę stacyjki, być może tam tkwi problem, kumpel miał podobną sytuację wymienił kostkę i po problemie
Witam wszystkich. Mam następujący problem. Samochód raz na 20-30 rozruchów silnika nie reaguje na rozrusznik, a mianowicie po włączeniu stacyjki, kontrolki się zapalają, następnie dalsze przekręcenie powodujące obrót rozrusznika (brak reakcji). Dopiero przy ponownym zapłonie rozrusznik kręci. Podejrzewam włącznik elektromagnetyczny lub stacyjkę. Czy...
Kostka stacyjki , brak 15 po połączeniu na 50. Brak impulsów z czujnika wału korbowego.
A masę skąd wziąłeś od kamery cofania? Plusa po stacyjce możesz wziąć nawet z kostki stacyjki, gdyż na 100% tam jest.
Pozostaje jeszcze podłączyć ACC pod stacyjkę Rozumiem , że kabel od stacyjki nie znajduję się złączach z radia ?
Pomiar wygląda na wykonany poprawnie, być może ktoś wymienił kostkę stacyjki na nieoryginalną albo coś nakombinował przy instalacji, znajdź bezpieczniki odpowiedzialne za te przewody, wyjmij i zmierz.
Jak nie masz kluczy blaupunkta, to najprościej wyciągnąć radio za pomocą czterech gwoździ średnicy 3 - 3.5 mm. W sumie mają wchodzić dość ciasno. Wkładasz, aż poczujesz że z lekkim oporem się w coś wsuwają.. To będzie jakieś 2 cm. Po czym parami lekko rozchylasz gwoździe na zewnątrz radia i wyciągasz je. Następnie sprawdź według opisu kostki ISO, czy...
Jesli pisząc "pozycja 3" masz na myśli pozycje w której kręci rozrusznik to domyślam sie rownież ze pisząc "gasną kontrolki" świeca one w pozycji 2. Jesli tak jest to poza bezpiecznikami obawiam sie ze "czyszczenie stacyjki" nic nie da a tylko wymiana kostki stacyjki może cos zmienić.
Czy kostkę stacyjki da się kupic, czy trzeba ewentualnie całą stacyjke kupowac?
odepnij radio ( jak nieoryginalne) albo kostkę stacyjki, jeżeli wykrywa włączony klucz to nie zadziała.
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Poza zanikiem napięcia na linii 15 (kostka stacyjki ),spadku napięcia podczas kręcenia ,albo uszkodzonego ECM ,nic innego nie widzę. Może ktoś coś wymyśli innego. :lol:
Twoje czujniki maja zasilanie z ecu, jest to 5V. Czujnik temp, map, maf. Aktuator tj egr, turbo solenoid, przepustnica maja 12V po stacyjce. Jest to zasilanie po stacyjce. Na ogól takie same co idzie do ECU. W momencie jak silnik nie pali jezeli brakuje 12V to wina kostki pod stacyjka , przekaznika itd. Jezeli masz 12v a brak 5v wina ecu.
Ja mam w swoim aucie odciecie zaplonu zobione na tyrystorze. Ukryty w mnie tylko wiadomym miejscu microswitch i nikt niepowolany nie ruszy :) Tyrystor wlączony jest w szereg z kablem zaplonowym wychodzacym z kostki stacyjki. Proste i skuteczne.
jak w temacie, po wyjeciu kluczyka palą się kontroli od ładowania, oleju i check, gdzie szukać przyczyny?? może ktoś coś miał podobnego? pomyślałem że może kostka stacyjki zwiera jednak po odłączeniu nadal to samo
Sprawdź te dwa bezpieczniki, możliwe że jeszcze kostka w stacyjce, ale to by raczej jeszcze coś nie działało.
kolego a może masz jakiś schemacik kostki stacyjki , na którym przewodzie powinno odchodzić zasilanie na rozrusznik???
Kostka stacyjki, albo rozrusznik panowie i nie kombinujcie, bo kolega pół auta rozbierze a i tak nie da rady... MarcinSm - masz możliwość wjazdu na kanał?
Kostka Opla ma zamienione plusy w odniesieniu do opisu instalacji dla kostki Sony. + 12V cały czas przychodzi na pin 15 (czerwony) a nie na 12 (żółty). Na pinie 12 jest + 12V po stacyjce. Wykonanie połączenia wg. opisu: "Stacyjka bez położenia ACC" na złączu dostarczonym przez Sony tu uszkodzi obwód stacyjki - przeciążenie. https://obrazki.elektroda.pl/3271911900_...
Witam wszystkich. A wiec jak w temacie posiadam opla astre g bertone, z silnikiem 2,2 benzyna z 2000 roku.Otoz chodzi o to ze w astrze zniknal prad po stacyjce ktory idzie na cewke, tzn wgl nie ma pradu w kostce ktora wchodzi do cewki. Nie mam juz pomyslow bezpieczniki dobre. Pomozecie? Pozdrawiam
Kostka stacyjki jak sama nazwa wskazuje jest przy stacyjce. Pod tym czarnym plastikiem oslaniajacym. to nic innego jak odpowiedni przelacznik zespolony sterowany stacyjka...
Upewnię się - chodzi o taką płaską wtyczkę, która wchodzi w płaskie czarne pudełko immobilisera (to płaskie jest połączone z pętlą wokół stacyjki)? Zamierzam też wymienić kostkę - to groszowa sprawa, a może właśnie to ona szwankuje.
Musisz jednak podjechać do fachmana od kluczyków. To jest proste, jednak nie zawsze i nie dla każdego. Jeżeli kostkę wyjąłes i blkadę usunąłeś, to samochód możesz zapalić jakimś śrubokrętem przekręcając kostkę. W ten sposób dojedziesz do "mechesa".
Opel raz odpala i jeździ 2 dni, ładnie przełącza na gaz, później nie odpala, znów trzeba plaka... Wymieniona pompa i przekaźnik, 2 komputery, filtry, kable od cewki, kopułka, kostka stacyjki... Błagam... On mimo że jest stary jest jak igła, ale nie mam już cierpliwości.
kostka stacyjki astra kostka zasilania stacyjki astra schemat kostka stacyjki astra
klimatyzacja eberspacher demontaż zderzaka przód szlifierka perles
karcher odkurzacz karcher odkurzacz
Wymiana silnika Mercedes-Benz O 815D a sterowniki Procedura uruchomienia silnika w agregacie Craft DELE KD140