Jeżeli niebieski przewód z kostki radia ("ANT") podłączony jest do pin 5 w kostce ISO i po włączeniu radia następuje zmiana na wyświetlaczu w kokpicie, to i wzmacniacz antenowy jest zasilany.
Kondensator przeciwzakłóceniowy, równie dobrze będzie ładował bez niego, tyle że radio może zacząć gwizdać ale też w cale nie musi.
Żółty to tel. mute. Ten drugi do pewnie ACC - kl 15 do zestawu głośnomówiącego.
Korektor liczby oktanowej, do wyboru na jakim paliwie jeździsz. Jakbyś ją odwrócił czyli zmienił na 92 to zapłon by się opóźnił.
Bertone czy zwykła asterka 2 to kostki i wkładka jest taka sama. Widzę że wyjąłeś kostkę, a czy wyjąłeś z obudowy stacyjkę ? Aby zamontować poprawnie kostkę trzeba znać kilkaa "sztuczek".
Pewnie ACC i B+ do zasilania załatwi sprawę.
Jakie to radio, czy ma kostki ISO?
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
i zrobiłem zwarcie na zasilaniu stałym. Teraz radio nie zapisuje niczego Dokładnie tak będzie. Bezpieczniki sprawdzone A napięcie na nich? Znajdź właściwy bezpiecznik i sprawdź czy masz na nim napięcie. Może na żółtym kablu (stałe 12V) idącym do kostki ISO masz zamontowany bezpiecznik?
Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
to złącze to jest FAKRA i pod taką nazwą szukaj opisu.
nozki w sterowniku uszkodzone niedawno cwiczyla mnie astra i po zalutowaniu na nowo chodzi jak zegarek sterownik delphi na silniku dwie kostki po 36 pin
To masz klasyczne kostki ISO
znalazłeś już , druga sprawa to nie obcinaj kostki oryginalnej szkoda , sprzedasz auto i pózniej ktoś będzie miał problemy z podłączeniem , ps. widzę że masz instalacje na 2 głośniki
Kostka była identyczna?patrzyłes na opis wyjść? Jak ja moge skasowac, oprocz podjechania na komputer. Trzeba jechać
Witam czy ma ktoś schemat elektryczny kostki od modułu noki w Astrze H? https://obrazki.elektroda.pl/5458748700_...
Tam nie ma kostki stacyjki ; Tam jest kostka wbudowana w blokadę. Jak widać na schemacie nie ma jej rozrysowanej. Blokady nie ma. Bezpieczniki 3 razy sprawdzałem.
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Witam Sprawdź wiązkę,lub kostki w skrzynce bezpieczników od tylnej wiązki.
Problem jest z połączeniami w kostce. Niejednokrotnie zachodzi potrzeba przełożenia w niej przewodów, bo nie zawsze chce współgrać z radiem. Ale to już musisz porównać ze schematem połączeń w radiu i w kostce.
poszukaj bylo na forum ale masz http://img98.imageshack.us/img98/7265/is... utnij kabel numer 4 z kostki A i podlacz do kabelka numer 7 tez z kostki A i to wszystko.
Pod konsolą spróbuj wypatrzeć czy jest dostęp do takich mechanizmów jak na zdjęciu. Jeżeli tego nie widać to by znaczyło że trzeba demontować poszycie kokpitu żeby dojść do tych serwomechanizmów. Będzie ciasno jak diabli ! Posprawdzaj jeszcze bezpieczniki i kostki połączeniowe od konsoli sterowania nawiewem i ogrzewaniem i co tam jeszcze jest. Oj chyba...
Do hamowania.
Brak wiązek w samochodzie, potrzebne kostki z słupków w aucie i zrobić okablowanie w środku. Poprzekładać brakujące piny.
według schematu wydaje mi się ze masa to 4 i 7 pin?!jeśli mógłbyś mi kolego zaznaczyć co i gdzie trzeba podać 12V na zasilanie tylko żarówek byłbym bardzo wdzięczny:)
Napięcie w wyłączniku świateł powinieneś mieć cały czas, w astrach G zarówno światła pozycyjne jak i mijania pracują niezależnie od włączenia zapłonu. Jeśli nie możesz włączyć żadnych to: 1. Sprawdź manetkę kierunkowskazów bo ona zarządza przełączaniem między mijania a długimi (jeśli nie byłeś w stanie wyłączyć długich i wrócić do mijania to na 99%...
No właśnie dobrze wyczytałeś znajduje się on na przedniej belce pod przednim zderzakiem, przykręcony jest na dwa wkręty na kluczyk, jak staniesz przed samochodem i podniesiesz maskę, wymontujesz grill i między chłodnice a belkę włożysz rękę to znajdziesz wiązkę instalacji i opornik w kształcie kostki prostokąta.
Niektóre poliftowe tak miały że wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka, to zależy od kostki stacyjki.
Na początek odepnij kostki od obu lamp i zobacz czy usterka występuje. Zapewne problem tkwi w masie prawej lampy.
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Nie przekładam żarówki od długich świateł. Możliwe, że mam coś pozamieniane bo na obudowie piszę HB3 a H7 jest przy długich światłach tak jak piszecie. A przekładałem HB3 do kostki od HB3 Od świateł mijania jest H7, a od drogowych (długich) jest HB3 (podobna, tylko z taką plastikową "kostką")... czyli ciągle zajmujesz się nie tą żarówką co trzeba.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Oczywiście, że może być z lampki w podsufitce :) może też być np. z kostki od radia - tam masz do wyboru aż dwa przewody +12V : stały "+" (czerwony przewód) oraz "+" po przekręceniu kluczyka (żółty przewód).
Dopuki się nie oparzysz mocno o radio dotykajac je w miejscu gdzie się najbardziej grzeje to wszystko jest w porządku. Błędem było odcinanie kostki wyświetlacza. Lepszym rozwiązaniem jest przejście ISO-ISO 1:1 z tym że zamieniasz przy okazji plusy bo niemal napewno Opel ma je inaczej niż typowe Blaupunkty i tracisz połączenie z kostką wyświetlacza,...
Do brązowego przewodu w kostce! I tylko tam! Ściągałeś w ogóle kostki reflektorów? Ściągnij wszystkie w obu, sprawdź, czy nie ma korozji, popsikaj środkiem do czyszczenia styków (żebyś się nie ważył WD40 użyć! są SPECJALNE spraye do tego!). Złóż z powrotem. Przydałoby się też pomierzyć oporność i spadki napięcia. A jak sobie nie poradzisz, to zapraszam...
Jak nie masz kluczy blaupunkta, to najprościej wyciągnąć radio za pomocą czterech gwoździ średnicy 3 - 3.5 mm. W sumie mają wchodzić dość ciasno. Wkładasz, aż poczujesz że z lekkim oporem się w coś wsuwają.. To będzie jakieś 2 cm. Po czym parami lekko rozchylasz gwoździe na zewnątrz radia i wyciągasz je. Następnie sprawdź według opisu kostki ISO, czy...
Dwie rzeczy, zapewne korzysta z kostki ISO podłączonej do Opla a tu zasilania są odwrotnie a drugie to ustawienie przełącznika logiki zapłonu. Podłączanie razem plusów do stałego nie jest zbyt polecane gdyż zwykle stały plus ma mniejszą wydajność prądową i mniejszy bezpiecznik. Trzeba tylko poprawnie podłączyć a to ze gra jeszcze nie oznacza że jest...
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
dzięki popróbuję
może wywalać błąd. nie tak dawno walczyłem z błędem vss, jak się okazało wszystko przez radio gdyż zwierało przewód vss na stałe z masą, po przerobieniu kostki radia problemu z błędem niema ale vss nie działa gdyż w czasie jazdy wyświetla wciaż 0 kmh, silnik pracuje zupełnie normalnie, błędy nie wyskakują. Na dzień dzisiejszy gdybym miał problem z vss...
Witam. Od kilku dni posiadam asterke f z 1993 roku z radyjkiem takim jak na foto http://obrazki.elektroda.pl/9204837500_1... Gdy chciałem zmienić radio, po wyjęciu go z panelu zobaczyłem oto taki bajzel: http://obrazki.elektroda.pl/5825645100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3953247400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1950761700_1...
Witam. mam problem kupiłem ostatnio w/w samochód i nie miałem w nim radia dałem młodszemu bratu aby mi podłączył no i rozbroił kostke. mam nową lecz nie wiem jak kable podpiąć i tu moja prośba aby ktoś mi pomógł i dał mi link do schematu z podpisanymi kablami (szukam już 2 dni i nie moge znaleść) porosze o pomoc z góry dzięki. pozdrawiam koszulix22...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
Przekrecenie zapłonu niekreciłem sprawdze jutro wymienione typy :) dzieki
witam mam nowe radio i chce je podlaczyc do astry ale tam jest inna kostka niz ta co dali mi przy radu. Chcialem wyjac kable z kostki i je przelozyc ale nici z tego nie moglem wyjac kabli z kostki wie ktos jak wyjac kable z kostki ???
Wystarczy przełożyć piny z kostki 4 do 6. Niestety moduł bb nie zadziała pod hsa. Bo musi być.
sprawdz co zasilają te kable. moze są od silnika dmuchawy i opornicy szukaj zwarcia na tych rzeczach.
Witam ostatnio otwierałem kostkę stacyjki w celu odświeżenia styków To jakiś koszmar chyba....po prostu nie wierzę....
Już mi się udało, wąskie boki kostki mają pazurki, podważamy i pchamy na zmianę. Tylko gdzie ta wiązka idzie dalej?
Witam Chciałbym odgrzać temat Key1 i Key 2 Opel Meriva 2004 kontra chińczyk W oryginalnej kostce z radia wychodzi 5 przewodów a z kostki chińczyka 2 plus dwa luźne przewody z oznaczeniem Key 1 i Key 2 Przewody kostki chińczyka pokrywają Radio android do astra h - Gdzie podlaczyc key1 key 2? Do can h can L nie dziala się w 50% z kostką oryginalną Ktoś...
astra schemat kostki astra kostki stacyjki schemat kostki astra
telewizory philips opinie ładowanie litowo polimerowych spieniać mleko magnifica
lodowka gorenje amica plyta indukcyjna
FGA-1304 Smartwares/Flamingo pika co 3 minuty po wymianie baterii – koniec żywotności sensora CO Peugeot Citroen – immobilizer i centralny zamek nie działa po resecie akumulatora, BSI nie reaguje