Jest to zawór,, bezpieczeństwa''.
nieszczelność w okolicach filtru paliwa
W mojej Astrze H 1.9 CDTI występuje nieszczelność układu ssania na ciepłym silniku. Jakie mogą być przyczyny i jak zdiagnozować problem? Czy to kwestia uszczelek, zaworu EGR czy turbosprężarki?
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Cały czas mi to wygląda na nieszczelność w dolocie, pomimo, że autor sprawdzał.
Może to być równierz problem "lewego" powietrza, czyli jakaś nieszczelność w układzie dolotowym.
Widocznie wyciek płynu następuje dopiero przy podwyższonym ciśnieniu w układzie sprawdź na nagrzanym silniku, sprawdź jeszcze przy włączone i wyłączonej nagrzewnicy czy są jakieś ubytki, Może pompa wody ma nieszczelność i wyrzuca płyn.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
Polecam zrobić diagnostykę, wraz z podglądem parametrów silnika. Zawalony EGR też będzie powodował falowanie, jak również nieszczelność w dolocie czy sonda lambda. Możliwości jest wiele.
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
Typowe objawy usterki egru w tym silniku. Uszkodzony może być zawór EGR lub nieszczelność w podciśnieniach ewentualnie zawór sterujący egrem. Średnio ogarnięty mechanik powinien to zrobić bez problemu. Ale mogą cię naciągać na inne rzeczy więc uważaj. Najlepiej jak by zrobili ci dobrą diagnostykę (nie odczyt błędów).
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
Zmieniaj chłopie uszczelkę pod kolektorem ssącym . Tam jest nieszczelność uszczelka z Harta uratuje Waszeci resztę pieniędzy piszę z pełną odpowiedzialnością.A dlaczego przekonasz się jak je porównasz ,
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Kolego Motronic, mam nadzieję, że to tylko żart?
Odma wymieniona, zawór par odpowietrzania również. Aktualnie stwierdzono nieszczelność układu odpowietrzania. A może ktoś ma jakiś inny pomysł, co to może być, bo osoba, u której było to wszystko wymieniane, chyba chce wyremontować mi cały samochód.
Możesz mieć jeszcze jakąs nieszczelność w dolocie. Kiedyś robiłem mondeo z gazem, silnik chciało wyrwać z ramy przy przyśpieszaniu. Przyczyną okazały się przyszczypane oringi wtrysków (fachowa robota gazowników). Po wymianie oringów silniczek pracował idealnie. Zacząłem polewać wodą z atomizera świece, cewki i zobaczyłem że gdy psiknę obok wtrysku to...
No fajnie że podchodzisz z grubej rury ale gdzie dane odnośnie kompresji na cylindrach? Nieszczelność sprawdzana w dolocie? Luzy w normie mówisz? sprawdzane na zimnym czy ciepłym? Checka nie ma żadnego znaczy błędu? Korekty długoterminowe w okolicach zera? Czujnik temperatury poprawnie widzi temp?
Czyli wystarczy mała nieszczelność przed pierwszą sondą i go zalewa bo druga sonda tego nie wyłapie.
Cześć, borykam się z problemem zerowego przyśpieszenia w zakresie obrotów: jałowe-2k . Po osiągnięciu "magicznej granicy 2k" dostaje takiego momentu że ślizga kołami. Czy ktoś, kto się zna na tym sterowniku (Denso dece01) może mi powiedzieć czy takie wartości powinien wskazywać przepływomierz? Warto też zauważyć że czasami sobie maleje, a czasami rośnie,...
witam, po pojawieniu się narastających dźwięków i po zapoznaniu się z kilkoma wpisami z neta, postanowiłem rozebrać TWINA. Z uwag podczas rozkręcania - nie wiedziałem o śrubie pod puchą, trochę czasu mi zeszło na ściągnięciu samej puchy. Ale ok, co zastałem po ściągnięciu całości: - lekko przytkane kanały od EGR (spodziewałem się dużej ilości sadzy,...
Sprawdź korekty paliwowe. A jak chcesz zgadywać to wróże nieszczelność dolotu itp , np zaworek EVAP.
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
najczęściej za wentylatorem chłodnicy jest nieszczelność
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Pozostaje Ecm (złe sterowanie zapłonem albo wtryskiwaczem), uboga, mieszanka przez nieszczelność dolotu. Pozostaje diagnoza oscyloskopem, podanie wartości korekt i innych parametrów. I czy to wypadanie występuje tylko na wolnych czy też pod obciążeniem?
Nieszczelność w dolocie. Sprawdź podgląd parametrów na żywo.
Czarny dym w wiekszości przypadków ale przy wysokich obrotach to nieszczelność w kolektorze ssącym. Egr wieszający sie też może dawać takie objawy. Wtryski raczej objawiają sie innym kolorem dymu
Przypuszczalnie przyczyną problemów była nieszczelność układu dolotowego.
astra ma sprężarkę dziurawą jak sito i tamtędy ucieka ,niema zmiłuj się nieszczelność musi się znajść jest tyle metod i ta najważniejsza spirytusowa że dziura musi dać o sobie znać ,,to ty w swoich stronach masz fachowców co pokupili kombajny i udają szpeców a i tak cięższe przypadki trafiają do mnie propozycja jest taka zmień fachowca
nieważne ile mają lat kable, jak to jakieś janmory to mogą być nowe a i tak zwykle przebijają a szczelność się samemu sprawdza psikając plakiem po kolektorze ssącym na łączeniu z głowicą i przepustnicą po wierzchu na pracującym silniku, jak obroty się podniosą to tam jest nieszczelność liczników jest od groma https://www.olx.pl/lublin/q-licznik-astr...
Witaj sjr Może to być nieszczelność ale również sonda lambda. Miałem identyczną sytuację. Niestety, skończyło się na wymianie sondy.
Jak było duże ciśnienie to cofnęło spaliny (ich część) do dolotu przez cylinder. Wtrysk podał paliwo normalnie i teraz wystarczy niewielka nieszczelność na zaworach lub cofnięte dopalające się spaliny, by zapalić mieszankę w dolocie. I masz dziurę.
Zweryfikuj poprawność działania pompki paliwa w zbiorniku. Zanim odpalisz poczekaj aż pompka w zbiorniku przestanie huczeć i wtedy odpal, sprawdź czy działa. Może być też nieszczelność i dostawać się lewe powietrze.
Witam A czy autko ma DPF ? Miałem taki sam przypadek i po usunięciu filtra problem znikł. Zapchany wydech (katalizator i DPF) od cieknącej turbiny, błąd który się pojawiał i to sporadycznie to nieszczelność układu dolotowego.
Może podjedź do innego gazownika aby wykluczyć nieszczelność reduktora.
Wygląda mi na nieszczelność w układzie IC
Witam szanownych kolegów i koleżanki rzecz jasna ;) Wpadł w moje ręce pojazd marki: [b]Opel Astra H 2004 1.6 16v 105KM (77KW) Z16XEP przebieg 160 tyś (na zegarze)[/b] [u]...niestety w kawałkach, tzn. silnik znajdował się w bagażniku.[/u] Poprzedni mechanicy składali go kilku krotnie: naprawa głowicy (dotarte zawory, uszczelniacze i planowanie) tyle...
Błąd P171 jest błędem widmo możliwości jego pojawiania się jest mnóstwo nieszczelność w dolocie, nieszczelność na kolektorze wydechowym uszkodzona któraś sonda niesprawny katalizator, przepływomierz itd itp bardzo niewdzięczny błąd ja dałem sobie z nim spokój aż padła mi cewka po wymianie cewki przejechałem już 4tyś i błąd nie powraca.
Witam. Mam pytanie związane z ostatnią sytuacją, jaka mi się przydarzyła. Podczas jazdy, wystrzelił płyn chłodniczy przez nieszczelność w wężyku. Opryskana została maska, akumulator, skrzynka bezpieczników (wewnątrz tej skrzynki było sucho) i delikatnie dostała wtyczka od jakiegoś czujnika. Krótko potem (5 do 10 minut później), samochód przestał palić...
Była nieszczelność w rurze przy przepustnicy. To przy rozkręcaniu się turbiny syczało.
Dlaczego nie rozumiesz? Nie da się przy błędach tupu p0170 wskazać jednej typowej usterki dla danego typu auta. Bez znajomości zasady działania systemu diagnoza musi być skazana na niepowodzenie. Nawet w tym samym łoplu możesz mieć p0170 a przyczyny zupełnie inne . W jednym może być pompa ,w drugim MAF,w trzecim zawór EVAP, w czwartym dziurawa odma...
po podłączeniu maszyny ciśnienia miał prawidłowe 5 i 10 bar na wyłączonej no A skąd takie ciśnienia jak sprężarka nie działa. Masz nieszczelność najpewniej i czynnik w atmosferze już. Druga sprawa to koszt naprawy nieszczelności.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Nieszczelny układ paliwowy, paliwo się cofało i auto nie chciało zapalić bądź zapalało i od razu gasło. Prawdopodobnie nieszczelność była właśnie na filtrze paliwa.
cisnienie na cylindrach, cisnienie paliwa, świece zapłonowe, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym
Jak jest nieszczelność to gaz ucieka i kompresor się nie załączy gdy ulotni się całkiem. Trzeba podjechać do zakładu i wymienić pęknięty element. Niektórzy spawają aluminium. A to zielone to środek UV ,pomaga w znalezieniu nieszczelności.
Żadna wymiana filtrów, suszenie i inne cuda nie pomogą. Każda Astra F ma pewną wadę konstrukcyjną, którą dość łatwo wyeliminować. Parowanie szyb bierze się stąd, że woda dostaję się do filtra kabinowego na podszybiu i go zalewa ! Jakim cudem ? Plastikowa osłona wraz z uszczelką, która znajduje się u dołu przedniej szyby po latach się odkształca i tamtędy...
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
Lub nieszczelność kolektora lecz raczej reduktor.
astra nieszczelność wydechu nieszczelność samsung nieszczelność próżnia
generator millera yamaha amplituner zasilanie sterownika laguna
bateria hilti cd4555 aplikacja
Zamienniki tranzystora 50T65FD1: IGBT i MOSFET Zipp Quantum nie wchodzi na obroty i gaśnie – gaźnik, podciśnienie, zapłon, typowe usterki