Witam, Mam następujący problem klapką obiegu wewnętrznego w mojej Astrze. Mianowicie, klapka obiegu wewnętrznego nie reaguje na przycisk włączania i wyłączania obiegu wewnętrznego. Z tego co ustaliłem na własną rękę, to wężyk podciśnienia z komory silnika jest poprowadzony do dwóch elektrozaworów przy przednim słupku od pasażera. I wygląda na to że...
układ wewnętrzny masz mieć wyłączony, powinien być załączony wtedy gdy np. chcemy szybko zagrzać wnętrze samochodu. Potem należy przełączyć obieg powietrza na zewnętrzny. Filtr pewnie masz za schowkiem tam gdzie silnik dmuchawy- może być zapchany jeśli dawno nie był wymieniany.
Witam. Problem polega na tym ze mój Opel daje cieple powietrze ale tylko z wylotów po bokach.Co zrobić aby tez z środkowych leciało cieple powietrze? Czytałem ze ten typ tak ma:) ale mnie to denerwuje bo kiedyś tego nie było.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozwoliłem sobie założyć, że samochód to astra I lub astra II ewentualnie Vectra I lub Vectra II. Istnieje też opcja z corsą II. Sam pomysł super. Automatyka też. Właściwie pólautomatyka jak to kolega konstruktor określił. Automatycznie jest włączana sprężarka i regulowana siła nadmuchu. Domniemywam, że temperatura jest regulowana ręcznie, za pomoca...
Nie. Otwarta- ma zasysać powietrze z zewnątrz. Skrót myślowy- otwarta- zasysa z zewnątrz, zamknięta obieg wewnętrzny.
Witam. Panowie czy jest jakaś opcja wyłączenia silnika klapki obiegu wewnętrznego? Na postoju włącza się co 15 minut i rozładowuje akumulator. A może czujnik jakości powietrza steruje tą klapką?
Jak wymienić najprościej żaróweczkę w przełączniku recyrkulacji powietrza (obiegu wewnętrznego). Może ktoś już próbował? :?
Zaparowana szyba a zamrożona to dwie różne sprawy częstym np w astrze powodem parowania szyb jest niesprawna dźwignia obiegu wewnętrznego powietrza Zatnie się w położeniu wewnętrzny obieg i będzie parować, nie ma siły
witam z tylu włącznika obiegu wewnętrznego powietrza (tego co steruje klapką)są podpięte dwa wężyki, jeden gdzieś tam wpięty, a drugi wisi, gdzieś się odpiął i nie wiem gdzie powinien być podpięty, jak włączę obieg to ta końcówka wężyka ssie powietrze, dlatego nie mam obiegu wewnętrznego astra f 92r proszę o wskazówkę lub jakieś foto dzięki
Też to miałem w Astrze II, tyle że mi padł silniczek otwierający/zamykający klapkę obiegu wewnętrznego. Można to sprawdzić w prosty sposób. Włącz nawiew na maxa i wciskaj przycisk obiegu zamkniętego. Po przełączeniu powinna być wyraźna różnica w ilości wylatującego powietrza z kratek. Jeżeli nie zauważysz żadnej różnicy, to rzeczywiście tak jak kolega...
Klapa od obiegu wewnętrznego powietrza. Po lewej stronie masz cięgno do sterowania tą klapą.
Się mylisz. Obieg wewnętrzny pomaga ogrzać/schlodzić auto, bo zaciąga powietrze już raz podgrzane/schlodzone. Brak ogrzewania może być spowodowany wieloma rzeczami; linki, klapki, cięgna, silniczki, zarośnięta nagrzewnica, acięty zawór, czy w niektórych autach wręcz niski poziom płynu chłodniczego. Wybierz co pasuje do twojego auta. Zapomniałem o uszkodzonych...
Zgadzam się, że nie ma krańcówek, ale nie zauważyłem w moim silniczku żadnego sprzęgła ciernego. Jest ośka silnika ze ślimakiem, dalej ślimacznica i przekładnia zębata złożona z kilku plastykowych kółek zębatych napędzająca dźwignię. Silniczek cały czas pracuje w jedną lub drugą stronę, aż napotka opór, to pracuje "na zwarciu" i wtedy się grzeje. Przez...
Mialem astre kombi, szyby parowały ciagle, wywaliłem filtr pylków, ktory naciagal wilgocią a w jego miejsce dalem taka tkanine ubraniową - ocieplacz i było ok. Ale sprawdz takze czy nie masz zablokowanego przelacznika obiegu powietrza w polozeniu oboeg wewnetrzny, przy przełączniu slychac charakterystyczne psykniecie pod deska rozdzielczą. Pozdrawiam
Mimo wszystko to tylko klimatyzacja manualna, wątpię by były tu jakieś czujniki temperatury zewnętrznej/nadmuchu. Według katalogu IC zawór rozprężny nie ma żadnej kapilary do parownika. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to tenże właśnie zamarzający parownik. Dlaczego? Bo szron zatyka dopływ/przepływ powietrza, co skutkuje słabszym nadmuchem. Spróbuj...
Witam, posiadam Opla Astre G 99r. Mam problem bo od jakiegoś czasu coś zaczęło cykać w wentylacji nie jest to głośne ale denerwujące. Myślę że to może być coś od przełączania cyrkulacji powietrza ponieważ po naciśnięciu guzika od obiegu wewnętrznego nic nie słychać że coś się przełącza. Jest tylko jedna pozycja pokrętła od temp. powietrza w której nie...
Witam, użytkuję od niedawna samochód Opel Astra G 2.0 DTL, 2000r. W tym czasie pojawiło się kilka usterek: 1. podczas wyprzedzania po redukcji i trzymaniu obrotów w okolicy 3000, zapala sie kontrolka silnika, samochód zacztna pracować bez sprężarki - staje się "mułowaty". Po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu, problem mija. 2. fiksuje...
A masz włączony obieg wewnętrznej cyrkulacji powietrza? ostatnio tak zrobiłem w KIA półciężarówce i pomimo bardzo ciepłego powietrza nadmuchu do wewnątrz miałem zaparowane szyby na cacy .Zobacz ,czy nie masz mokro w samochodzie (sprawdź czy nie masz przecieków z nagrzewnicy do wewnątrz) , od tego też parują szyby .Tapicerkę podłogową można trochę osuszyć...
Problem z alternatorem rozwiązany, a właściwie nie był to wcale alternator a jedynie czarne pudełeczko na podszybiu (obok filtra kabinowego po stronie pasażera) służące do, jak mi się wydaje utrzymywania właściwego ciśnienia (podciśnienia) do włączania obiegu wewnętrznego powietrza w kabinie.:shocked!: :shocked!: Okazało się, że właśnie to pudełeczko...
-elektryczne szyby -klimatyzacja (2 rodzaje: manual lub klimatronik) -elektryczne lusterka -podgrzewane lusterka -podgrzewane fotele -kontrola trakcji -komputerek pokladowy (2 rodzaje zwane MID lub TID) lub nawigacja -tempomat -elektryczny dach -centralny zamek -obieg zewnetrzny/wewnetrzny powietrza (pisze to bo polskie najbiedniejsze z salonu nie maja...
Witam, Mam następujący problem, w samochodzie nie mam ciepłego powietrza oraz zaparowują szyby. Możliwe, że częściowo sobie poradziłem, ponieważ cały czas był włączony obieg wewnętrzny; za schowkiem nie działa silniczek i cięgno od niego było odczepione od takiej pokrywy. która z kolei była otwarta. Kolejna i najważniejsza rzecz to właśnie brak ciepłego...
Chyba nic nie wyłącza tego silnika, dochodzi do krańcowej pozycji i się zatrzymuje, przynajmniej tak działało to w Astrze G mojego ojca. Trochę się nagrzewał ale poza tym nic złego się z nim nie działo. Przełącznik tylko odwraca polaryzację zasilania na nim. Gdzieś widziałem układ do rozłączania tego silniczka... Silniczek jest poza kanałami powietrza...
wewnętrzny obieg powietrza astra obieg wewnętrzny powietrza astra wewnętrzny obieg powietrza
lodówki bosch opinie zmywarka bezawaryjna zrobić kamere bezprzewodową
vitopend serwisowy vitopend awaryjny
Niebieska dioda w laptopie Toshiba - co oznacza? Klej do zawiasu drzwiczek pralki - wybór i zastosowanie