Mechanik partacz po 1,5 miesiąca „ogarnął” temat Do momentu wywalenia się immobilizera wszystko działało poprawnie, gdy odebrałem (nadal nie odpalające) auto usłyszałem tekst, że pompa paliwa nie działa i wtryskiwacze Teraz to nie wiadomo co"mirrex" porobił w tym aucie. Na początek to sprawdź jak zachowuje się kontrolka check . Jak np miga to trzyma...
wiec może jest tu jakiś spec co powie mi konkretnie jaki może być problem Jakie dokładnie jest oznaczenie silnika ? Silnik wyposażony jest we wtryskiwacze i osprzęt Denso czy Bosch ? Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika ECU ? Czy ktoś podglądnął parametry bieżące widziane przez sterownik silnika ? Jakie temperatury widzi ECU ? Jakie ciśnienia...
Zanieczyszczony filtr paliwa powoduje ograniczony przepływ oleju napędowego. Sprawdz siłownik korygujący początek wtrysku znajdujący się w pompie wtryskowej, oraz sprawdź jego sterowanie.
może to kwestia regulacji. MOże masz źle ustawiony początek wtrysku
To żeś inwestycje zrobił, starego diesla który nie pali :) na początek sprawdź czy świece grzeją jak należy, może wtryski już mają dosyć, albo coś innego możesz diagnostykę zrobić.
Ustawić początek wtrysku jak się pompe zakłada, potem wykasować błędy sterownika silnika i jeździć
Witam. Czytałem podobne tematy ale proszę o pomoc w znalezieniu usterki. Opel Astra G 1.7 DTL rok 98. błedy: P1220-A(Krytyczna usterka systemu 1) i P1335-A (Pompa wtryskowa:brak sygnału wejściowego prędkości obrotowej silnika z jednostki sterującej) Opel ma bardzo metaliczną pracę, kopci i brak mocy, czasami po zapaleniu gaśnie ale można go uruchomić...
Skoro na plaku silnik łapie i chodzi chwilę to na początek warto sprawdzić czy dostaje paliwo. Można podnieść listwę wtryskiwaczy i zobaczyć czy podają paliwo dodatkowo pomiar ciśnienia paliwa na listwie. jak jest LPG które pominęli to może, źle podpięli wtryski benzynowe.
Witam. Mam bardzo dziwny problem. Posiadam Astre G rok 98 silnik 1,7 TD (x17DTL) silnik oplowski. Problem wyglada nastepująco. Podczas jazdy w silniku nagle zaczelo cos porzadnie stukac. Dzwiek przypominal ten ktory wydaje silnik diesla przy np zacietym wtrysku. Rónoczesnie z rozpoczeciem stukania auto stracilo moc, zbytnio nie chcialo sie rozpedzac...
Popatrz na listę danych: pożądany początek wtrysku rzeczywisty początek wtrysku przy każdej prędkości obrotowej ,mają się zgadzać!! Dodano po 1 Zawór upustowy turbiny działa prawidłowo? Nie to DTC!!
Witam! Problemy zaczęły się po ~2 miesiącach od zakupu auta. Na początek nierówna pracy silnika na biegu jałowym oraz po około 2 tygodniach doszły gwizdy (jakby zasysanie powietrza) z okolic filtra paliwa/zaworu SCV (nieregularne, na ciepłym i zimnym). Pierwszy mechanik "Złe ciśnienie na jednym wtrysku - regeneracji lub wymiana" Drugi mechanik "Złe...
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. Czy ktoś się zastanawiał w ogóle jak ten system pompy wtryskowej pracuje? Bo ja zadałem sobie takie pytanie i postanowiłem to przeanalizować. Pomocna była tutaj strona przedstawiciela serwisu Boscha, który opisał działanie systemów elektronicznych w pompach wtryskowej. Musiałbym teraz odszukać ten materiał, nie...
w mojej astrze silnik wygląda identycznie jak w twojej astrze zrobię parę fotek i wrzucę to sam zobaczysz a co do zmiany silnika to nie dam sobie ręki obciąć ale wszystko wygląda na oryginał na bloku początek nr widnieje C16SE silnik na wielopunktowym wtrysku ale nie mam w aucie wspomagania no i tak jak pisałem mam inny grill inne lusterka niż widać...
Witam, próbowałem kilkanaście razu ustawić gaz, zawsze występuje jakiś problem (przygasa przy hamowaniu przełącza na PB - podczas jazdy gdy jest hopa potrafi przełączyć na benzynę , czasami od tak sobie - nigdy nie występuje błąd podczas ostrej jazdy, najgorzej w mieście przy dojazdach do świateł krzyżówek rond) codziennie jeżdżę 150 km , dlatego zależy...
Ja też obstawiam zapowietrzenie, w blokach pomiarowych widac prędkość pompy i silnika w momencie kręcenia. Rorząd ustawiony na blokady, podczas kręcenia kąt w mierzony wtrysku 0 stopni, jak odpali jest około 2.8 na wolnych, załącze logi z bloków silnika. Podglądałem u kolegi w takim samym sprawnym silniku ma kąt 5 stopni, czy tu też taki ustawić? Być...
W momencie kiedy wzrośnie temperatura zapalają się dwie kontrolki 1. od silnika 2. od układu chłodzenia (kwadracik z gwiazdką w środku) Auto traci moc i przestaje działać obrotomierz. Czy przestał działać obrotomierz, czy prędkościomierz? Jeżeli obrotomierz, to oznacza, iż wysiadł jedynie wskaźnik na pulpicie. Gdyby uszkodzeniu uległ czujnik obrotowy...
Na wolnych obrotach obecne napięcie masz 14.1V do 14.3V bez żadnego obciążenia - są to za duże skoki napięc ponieważ nie ma obciążenia a spadki występują. Napięcie ma byc stabilne czyli np jeśli u kogoś jest 13,9V to pod obciążeniem wszystkich odbiorników nie może spaśc niżej niż o 0.5V. Jeśli ktoś ma 14,2V również ma byc ono stabilne a pod obciążeniem...
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
żle ustawiony początek wtrysku,ustaw pompę
Dzięki, ale potrzebuje jeszcze dane jaki jest początek wtrysku, gdzie wkręcić czujnik.
Sprawdziłbym początek wtrysku.
Astra od początku produkowana była na wtrysku skąd u ciebie gaźnik ?
Czy może to mieć wpływ na brak mocy powyżej 2,5 tys obr,auto wchodzi w tryb awaryjny zapala się check itraci moc . Wywala błąd temp.oleju i początek wtrysku?
To sprawdź jeszcze początek wtrysku, skoro świece dobre i grzeją
za ustawianie początku wtrysku u mnie biorą 30zł, nie którzy jak wyżej kolega napisał dobry mechanik na słuch ustawi,,,,co do dzwigni zasobnika(ssania) może być problem taki iż listwa się zacięła i nie reaguje,najlepij oddać pompę do pompiarz wtedy się dowiesz dokładnie i od razu ustawi początek wtrysku
Ustawić na blokady,koło wałka rozrządu prawidłowy moment dokręcenia,a na końcu ustawienie kąta początku wtrysku.
Nie wiem dlaczego ale w mojej dotychczasowej praktyce co ustawiłem początek wtrysku na czujnik zegarowy wg. autodaty to ten silnik właśnie twardo mi pracował (grało w nim jak diabli) ale po małym opóźnieniu wszystko wracało do normy. Przerabiałem może z 5 takich tematów i w każdym to samo, może ktoś wie właśnie o co chodzi? Może te 0.90 mm to złe dane?...
Możliwe że jest inna przyczyna pomijając wtryski? Początek tłoczenia.
Panie ja tym w astrze F z silnikiem x17dtl ustawiałem początek wtrysku-Motronic mi mówił co i jak;p
Kod silnika podaj na początek. Parametry najważniejsze typu obie sondy ,MAP, MAF, korekty, długo i krótkoterminowa, temp powietrza paliwa, czas wtrysku.
Na początek środek do czyszczenia wtrysków. Pozdrawiam
Witam .Ponieważ wymieniałeś kable WN? wnioskuję , że to Astra F. Tam możesz zmostkować w złączu diagnostycznym A i B i policzyć błyski. Wszystko znajdziesz w necie. Na początek sprawdź podciśnienia i uszczelkę pod obudową wtrysku. Pozdrawiam.
Polecam środek czyszczący do paliwa i sprawdzenie początku wtrysku. Środek można wlać po wymianie filtra paliwa.
Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania, wyprzedzenie wtrysku, oraz końcówki wtryskiwaczy. To tak na początek :D Jak ci mechanik zmieniał pasek, to mógł się zająć i zapłonem.
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
Na początek posprawdzaj wszystkie połączenia i masy przy kompie gazowym jak i benzynowym
Pożądany początek wtrysku: 1,1 CA Rzeczywisty początek wtrysku: 16,9 CA Sam chyba widzisz co się dzieje. Masz zatarty nastawnik kąta wtrysku, trzeba oddać pompe do naprawy w porządnym warsztacie, a to trochę niestety kosztuje.
Kolego powoli. Mówisz, że świece żarowe 3 wymieniłeś na nowe, jedna stara ale iskrzy czyli mówisz że ma być dobra, a błąd P0683 wywala. Więc nie ma co drążyć we wtryskach tylko pozbyć się tego błędu na początek.
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Dzień dobry. Rozwiązałęm problem. Okazało się że jeden z kabelków idących do czujnika początku wtrysku był uszkodzony i dotykał się do masy i robił takie cuda. Po zaizolowaniu wszystko ok. Pozdrawiam
Kod 12, to początek i koniec odczytywania kodów. Czyli u ciebie nie ma żadnych błędów. Co może być przyczyną, ciężko powiedzieć. Jeśli po uruchomieniu na gazie chodzi, to sprawdź odcięcie wtryskiwacza przez elektronikę gazu (emulator wtryskiwacza). Może gdzieś jest przerwa na łaczeniach. Często śniedzieje na lutach.
Wtryski jak wtryski, nie ma w nich nic nietypowego, chyba że je rozkręcałeś . Pozostaje ci zaopatrzyć się w stosowny sprzęt i ustawić prawidłowo ciśnienie otwarcia i początek tłoczenia.
Mianowicie Astra jeździła aż do początku stycznia, wjechałem na plac po południu już nie odpaliła. Wymieniłem kostkę pompy, oczyściłem EGR, wtryski i nadal jest to samo :/ pompa chodzi, auto nie odpala. 946876 946875 946874 946873
Proszę bardzo: Ile wynosi ciśnienie sprężania i jak ustawiony jest moment początku wtrysku ? Bo określenie "kompresja dobra" nic nam nie mówi. Tak samo ze zbyt wczesnym kątem wtrysku silnik będzie palił gorzej niż z ustawionym prawidłowo. Wtryskiwacze jak mają ustawione ciśnienie otwarcia?
ja miałem takie same objawy w astra 1.7td strasznie dymiła dużo paliła i była mułowata na początku sprawdziłem wtryski i były ok chcieli mi regenerować pompe aż wkońcu jeden mechanik doraział mi wymiane katalizatora albo wyprucie wkladu ceramicznego ze starego rozwalilem katalizator i autko śmiga nie do poznania. Pozdrawiam
Cześć, Od niedawna jestem posiadaczem Astry Sports Tourer 2011 r. 1.4 benz (A14XER). Od jakiegoś czasu niepokoi mnie dźwięk odpalania silnika i jego ogólna praca. Na samym początku brzmi jak zgrzyt czegoś, a potem dochodzi klekot i cykanie (wtryski?). Brzmi jak diesel. Dodam jeszcze, że po jakichś 30 km ciągłej jazdy potrafi występować charakterystyczne...
na początek sprawdź czy pompa daje paliwo na wtrysk dostań się do pompy zobacz czy przewody gdzieś nie zostały przygniecione odepnij zasilanie pompy zobacz czy pali bezpiecznik:D
Miałem at07 80KM zamontowany w seju, padl wiec wstawiłem 100KM, termika jego jest kiepska, na razie działa, pewnie się rozjedzie ale nawet rg92 nowy goni na początku. Może i są lepsze reduktory od rg92 ale drogie, następnym razem może zrobię wtrysk lpg będzie sto problemów mniej.
no ichyba wiem o co chodzi!!!jakiś jełop wymienił termostat z początkiem otwarcia 92-107°!!to chyba do diesla!silnik jest przegrzany i czujnik temperatury kompa pokazuje cały czas 110° ( tak wynika z pomiarów napięciowych) i ogranicza czas wtrysku!!
początek wtrysku mercedes początek wtrysku początek wtrysku mercedes
generator funkcji sinus ograniczenie prądu ładowania 300ma atrybuty pliku
Saeco Royal Professional - funkcje i konserwacja Joystick nie działa w Renault Espace IV 2012