Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
Przy baru paliwa nie będzie tak szalało podciśnienie.
podciśnienie przynajmniej 5oo mmHg
Witam W/g dokumentacji dla X14XE ma wynosić (pomiar przez kompa na mapie) 0,3 - 0,4 dodatkowo na ciśnieniu atmosferycznym napięcie czujnuka między 0,5 a 1,2 V pozdrawiam
Za prawym nadkolem teoretycznie. https://obrazki.elektroda.pl/4008184000_...
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
ok 350mg w takich granicach powinno być a podciśnienie jakie teraz masz
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
Podciśnienie sterujące klapą zima-lato w obudowie filtra powietrza. Zastąp to pęknięte kolanko kawałkiem gumowego wężyka Φ3,2mm
Dokładnie tak jak zostało napisane. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego.
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
Weź kawałek elastycznego wężyka i połącz te elementy. To jest podciśnienie więc nie będzie znosili jakiś dużych sił.
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Ten czarny siłownik to jest podciśnieniowy regulator wolnych obrotów , gdy nie działa podciśnienie to obroty są powyżej 1000,gdy sie silnik nagrzeje to zawór przy termostacie (wspólny z EGR ) otwiera sie i obroty spadają . Na siłowniku powinien być nr.katologowy BOSCHA
Widziałem dziś na szybko taki silniczek u znajomego. Co ciekawe zaraz po odpaleniu auta (na zimnym) zdjąłem wężyk z zaworu termicznego i przepuszczał znaczy był otwarty. Ale obroty ładnie się podniosły w górę (po zdjęciu wężyka). Z tego wynika, że zawór powinien się otworzyć dopiero na ciepłym (co obniża obroty biegu jałowego jak jest gorący).Także...
Chodzi ci o KYS CONTROL VAC? Dodano po 10 http://obrazki.elektroda.pl/6784368800_1... Na zdjęciu z netu zaznaczyłem tą część Dodano po 1 Ten pojedynczy przewód idzie do filtra w nadkolu i cały czas zasysa nim powietrze. Z drugiej strony Pod ten drożny jest podłączony wężyk od serwa i kolektora a pod ten niedrożny od wtrysku. Dodano po...
Ten prędkościomierz naprawdę jest mechaniczny, czy z elektrycznym napędem ? Linka może napędzać impulsator, a ten sterować ecu i prędkościomierzem. Wystarczy że linka strzeli, lub impulsator i będzie klapa z prędkością pojazdu. U kumpla w astrze jakiś czas pomagało pierdyknięcie w deskę rozdzielczą by prawy głośnik zaczynał znowu grać, teraz samoistnie...
Zakręcić gaz przy butli i testować jak sie zachowuje.
JUŻ WIEM O CO BIEGA W DYSKUSJI! Jeden o gruszce, drugi o pietruszce... Teraz mój przykład: Jeśli list z Katowic do Gdańska "idzie" 1 dzień (trasa Katowice - Gdańsk dla pociągu = 8 godzin), to czy z jednej ulicy w Katowicach na sąsiednią będzie szedł 10 minut? NIE! Wynika to z tego, że oprócz samej drogi listu owy list bierze udział w kilku INNYCH PROCESACH....
Mam ją od nowości i tego problemu nie było z podciśnieniem. Zauważyłem dopiero jak mi padła 1-sza pompa paliwa
Witam, Opel Astra F 1.4 44kW 1996r. C14NZ, ogólnie brak mocy silnika. Parametry na biegu jałowym: Prędkość obrotowa: 925; Temperatura silnika: 98,3st; Impuls wtrysku: 1.0ms; KWZ: 12,2-13,6; MAP: 0,2-0,3 bar 1,0V Ciśnienie sprężania I-11,5, II-10,5 III-13, IV-12,5 Na III cylindrze świeca czarna, reszta ładnie wypalona. Coś jest nie tak z podciśnieniem...
Moja Astra dopiero co wylądowała u mechanika na błędy check + ESP + nierówna praca silnika, a winnym wszystkiego była odma w pokrywie zaworów, coś tam się źle działo i tworzyło się mocne podciśnienie, że nie szło odkręcić korka oleju, a bagnet po wyciągnięciu dawał mocny syk zgromadzonego podciśnienia. Podobno to mega znany problem w Astrze J, może...
Trzeba zmierzyć podciśnienie by coś wiedzieć. W sumie wystarcz złapać za sztangę by też coś wiedzieć.
Cześć, borykam się z problemem zerowego przyśpieszenia w zakresie obrotów: jałowe-2k . Po osiągnięciu "magicznej granicy 2k" dostaje takiego momentu że ślizga kołami. Czy ktoś, kto się zna na tym sterowniku (Denso dece01) może mi powiedzieć czy takie wartości powinien wskazywać przepływomierz? Warto też zauważyć że czasami sobie maleje, a czasami rośnie,...
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
Zużyty potencjometr TPS, lewe powietrze - uszczelka kolektora - serwo, podwieszający się EGR. Jest tego trochę. Wpierw trzeba popatrzeć w parametry - podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym, oraz kąt otwarcia przepustnicy - czy ma stałą wartość.
Ok kolego , więc jak się zastosujesz do każdego kroku o to naprawimy. Więc tak, w tym oplu występują 2 obwody , obwód 1 paliwa i obwód 2 powietrza. Błąd 400 to błąd obwodu 2 czyli powietrza. Po pierwsze vakuometre i sprawdź jakie podciśnienie daje vakupompa potemjakie idzie na gruszkę egr , oraz strzykawka i sprawdzenie szczelności gruchy. CDN.
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
W tych silnikach EGR powoduje ten problem. Sprawdź podciśnienie w układzie wakuometrem. Podłącz komputer i sprawdź ciśnienie z map sensora podczas przyspieszania. Przydałoby się sprawdzić barometrem czy się ciśnienie zgadza. Sprawdź sam EGR, jak i gruszkę trubiny jakąś strzykawką. Duże kupisz w aptece(takie do płukania uszu). Zapewne komputer pokazuje...
Jakie podciśnienie pokazuje MAP na wolnych obrotach ?
Pod każdy powrót z wtryskiwaczy podłączasz strzykawkę i probujesz zaciągnąć powietrze nią. Jeśli zaciagniesz olej lub nie wytworzy Ci się podciśnienie to masz uszkodzony trawers. Jeśli jest taka modyfikacja już zrobiona to ja bym wymienił wszystkie i podłączył układ tak jak był w oryginale.
0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego Który krok osiąga regulator biegu jałowego, jakie jest podciśnienie w kolektorze?
Jeżeli silnik się zagrzeje do 90 stopni to jest podciśnienie w zbiorniku wyrównawczym czy nie ma ?
A w 1.6 XEP to nie jest czasem pokrywa z niewymienną odmą?Ja zmieniałem pokrywę i pomogło.Tylko objaw był jeszcze taki że świrowały obroty.Przecież możesz psiknąć pianką w tą dziurkę koło listwy i zobaczysz czy wciąga.Tam jest podciśnienie to nie dziwne że wyciąga olej przy strzelonej membranie.Możesz zaryzykować jak chcesz.Zawsze to tańsze niż remont...
Kilka słów do autora tematu - uszczelka pod korpusem przepustnicy. Co do reszty szkoda komentować, silniczki krokowe się po prostu nie psują. Inaczej twierdzą tylko handlarze-oszuści co na nich zarabiają i lamery co im wierzą.
teoretycznie czyszczenie powinno pomóc, podczas hamowania zabiera nam serwo podciśnienie i brakuje mu powietrza, brudna przepustnica zmniejsza przepływ co za tym idzie obroty spadają, sprawdz wszystkie przewody czy nie są zapchane lub pozaginane
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Dzięki kolego za odpowiedź i przypomnienie w ogóle o tym temacie. Z astrą uporałem się całkiem nie dawno, około miesiąc temu. Przyczyną wszystkich dziwnych zachowań było za małe podciśnienie w kolektorze ssącym. Do wyeliminowania tego zjawiska, musiałem wyjąć cały mechanizm twinport, dorobić górne prowadnice klapek twinport i wymienić uszczelniacze,...
Tam vacum jest na alternatorze.Długa droga do sprawdzenia. Jakieś tam podciśnienie ?. Jaja sobie robisz. Do sprawdzenia .
Witam. Astra H 1.6 XEP = benzyna. Na zimno ruszam i po zapięciu 3 biegu przy max uchyleniu gazu - brak mocy dużo , po chwili brak rekacji na gaz i silnik gaśnie. I tak do osiągnięcia około 60 stopni C. Jak zgaśnie trudno odpala - jakby był zalany po kręci jakby bez kompresji prze jakieś 5 sekund. Na ciepłym silniku wolne obroty nierówne, lekko strzela...
Skoro twardy pedał to stoją zaciski. Warto sprawdzić podciśnienie na serwie.
Zacznij od wymiany przewodu przepływomierz-przepustnica, kontrola wydajności i ciśnienia pompy paliwa, stan katalizatora, sprawdź ciśnienie sprężania przy wykręconych wszystkich świecach, przewód elastyczny pomiędzy przepustnicą a kolektorem, zmierz podciśnienie ssania.
To podciśnienie które zdjąłeś jest od recyrkulacji powietrza wiec nic się nie stanie. Przestanie działać tylko recyrkulacja powietrza. Pozdrawiam
Witam ponownie. Zastanawiam się nad przyczyną tego wycieku. Z króćca wylotowego z pokrywy wydobywają się opary i to normalne. Jednakże proszę o pomoc w jednej kwestii. Króciec na rurze ssącej - wlotowej do turbiny na biegu jałowym również dmucha, powstaje w nim podciśnienie dopiero jak dodam gazu i wkręcę turbinę na obroty. Czy to normalne,że na biegu...
No więc tak panowie. Silnik jest całkowicie sprawny w co szczerze mówiąc podświadomie wierzyłem. Żadne tam sondy, egr-y, katalizatory czy inne paskudztwa nie były winne spadkowi mocy po rozgrzaniu. Winowajcą okazał się...... termostat powietrza znad kolektora. Cały czas dawał gorące powietrze do dolotu. Sam termostat jest właściwie sprawny tylko zawór...
A jak sprawdzić czy zatkaniny jest jakiś sposób. Bo kicha jak kupie 2 i będzie nadal źle. Mierząc podciśnienie w kolektorze ssącym.
Witam. Tematem jest tryb awaryjny w astrze h 1.7cdti z 2005r, silnik isuzu. Auto po odpaleniu pracuje przez kilka sekund i przechodzi w tryb awaryjny. Podciśnienie idące na gruszkę turbiny zostaje odcięte i auto da się przegazowac tylko do 3tys obr. Wymieniłem elektrozawor turbiny, elektrozawor klap wirowych, sprawdzone podciśnienia, sztanga turbiny...
Na chwile obecną błędów brak,sprawdzane na launch v reader,czy podciśnienie vacum można sprawdzić również testerem?
Sprawdź czy nie jest uszkodzony wąż zasilający z pompy do dekla zbiornika - ten taki spiralny - często potrafiły się przecierać lub pękać i ciśnienie ucieka z powrotem do zbiornika. I spróbuj odpalić go bez korka może robi się podciśnienie w zbironiku?
A podciśnienie sprawdziłeś.Zaworek zwrotny jest dobry?Czy po odpaleniu pedał idzie w dół?Może od tego powinieneś zacząć?
A mógłbyś dodać te schematy Schematy dodałem w edycji postu. Przekaźniki są dobre bezpieczniki też pompka działa była sprawdzana a prąd do niej nie dochodzi Napisz jaki masz sterownik silnika lub podaj dokładne oznaczenie silnika. Ja mam Z14XE i sterownik Multec produkcji DELCO. U mnie, jak pisałem, pompę włącza sterownik przez przekaźnik i to dopiero...
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Świec olejem nie zarzuca, zmienione na nowe, kable wymienione, to samo. Nie ma wolnych obrotów na gazie, w czasie jazdy niby jedzie normalnie ale po jakimś czasie przerywa, jakby 3 cylindry, na benzynie jeździ normalnie ale czasem też przerywa jak na 3 cylindry. Obroty wolne trzyma fajnie benzyna. Emulator wtrysków kiedyś wymieniałem nie było wolnych...
Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu. Ale najpierw upewnij się że żadne podciśnienie się nie wypięło _zasysanie lewego powietrza_
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale skoro masz mgle z wydechu i podciśnienie w silniku to wygląda trochę jakby twój silnik nie miał skąd wziąć powietrza i zasysa przez odme zamiast przez filtr powietrza. Mogę się mylić ale przy tych informacjach wszystko na to wskazuje.
Albo serwo, albo wakupompa (w isuzu na alternatorze, w silniku opla na wałku rozrządu), trzeba sprawdzić czy wytwarza podciśnienie
Dzień dobry, Tego typu problemów jest pełno nawet na tym portalu, jednak po przeczytaniu wielu zauważyłem że każdy z nich jest inny. Być może mój problem też jest indywidualny. Dlatego tworze nowy wątek. Napiszę dużo, ale postaram się zwięźle. Możliwe że coś pominę, więc jak będzie potrzeba to rozwinę na prośbę. . Opis sytuacji (w skrócie): Astra mam...
28 czerwca 2016 roku napisałeś Wszystko minęło po wymianie sterownika a 4 lipca 2017 piszesz Witam po dłuższej przerwie. Niedawno zawoziłem dziecko nad morze i wymiana komputera nic nie zmieniła . Jeśli po roku czasu pojechałeś do warsztatu i stwierdziłeś że wymiana sterownika nie pomogła to nie dziw się że nie byli rozmowni. Poza tym najpierw napisałeś...
Fakt, umkło mi. Kiedyś przypadkiem czytałem jakiś post, że przyczyną nierównej pracy silnika było nieszczelne podciśnienie wyprowadzone z kolektora dolotowego jednego z cylindrów.
Jeżeli klapy wirowe są na podciśnienie to przypuszczam że tylko wypiął przewód podcisnie ja a jego jeden z końców zaślepił Idąc tym tropem idź po przewodach podciśnienia do sterowania nimi wypnij odpowiedni koniec a jego końcówkę zaslep np srubka
Po pierwsze jakie masz podciśnienie na magistrali i czy masz wysterowanie zaworu turbiny.
Podciśnienie sprawdzić czy nie pękniete, elektrycznie też można zbadać.
Nie robi sie podciśnienie w zbiorniku?
Problem rozwiązany. Okazało się że powodem problemów była cewka zapłonowa i świece. Po wymianie silnik działa prawidłowo. Silnik działał jeden dzień.Ponownie wyskoczył błąd P0068. Mechanik stwierdził że do wymiany pokrywa zaworów.Wcześniej(przed naprawą) silnik wytwarzał takie podciśnienie że nie można było zdjąć nakrętki wlewu oleju (nadal tak jest)...
Sprawdź podciśnienie z pompy VAC i przewody podciśnieniowe do i od zaworka.
Jakie podciśnienie powinna generować pompa VACUM sprawnie działająca?
to zmierzyć jakie sterownik widzi podciśnienie w kolektorze (odczyt na ekranie Techa2),i dodatkowo wpiąć w układ vakuometr
Zrób test zaworu EGR, zobacz jakie podciśnienie daje vacum.
Wspomaganie hamulca (serwo) albo silnik stracił grzybek zaworu ssącego na jakimś cylindrze, wtedy też będzie takie małe podciśnienie w układzie.
Nie mam problemu z naprawą samochodu samemu, tylko dopytuję ludzi którzy mogą mi pomóc z takim problemem. Wszystko co jest opisane w błędzie 0108 mam zrobione i działa prawidłowo bo robiłem to przy ostatnich naprawach, zawór jak i czujnik mam wsadzone nowe a przewody są całe, nie pokazuje już żadnego check engine. Samochód ma muła przy obrotach 800-2000...
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
Zmierzyć ciśnienie paliwa i zmierzyć podciśnienie w kolektorze dolotowym.
Zmierz podciśnienie na wolnych i daj znać.
pomiary oznaczają że podciśnienie w układzie wspomagania hamulca jest DOBRE.
Na tym drugim zdjęciu jest taki zawór z którego wychodzą dwa podciśnienia, a powiedz mi gdzie mam podłączyć podciśnienie z filtra węglowego?
by utrzymać prawidłowe podciśnienie w układzie wspomagania hamulca.
A nie masz czasem "psyknięcia" jak odkręcasz korek po dłuższej jeździe? Być może siada już pompa paliwa. Od kiedy to podciśnienie w zbiorniku paliwa oznacza uszkodzoną pompę? Jedź chłopie do warsztatu. Chyba, że wolisz porady typu: wymień to, sprawdź to, u mnie było to. W ten sposób wymienisz pół samochodu a usterka pozostanie.
Jeszcze nie.Sprawdzałem MAP był zawalony sadzą.Wyczyszczony bez zmian.Wiem że przepustnica jest prawie zamknięta na wolnych ale otwiera się przy pełnym bucie.To zamknięcie przepustnicy powoduje straszne podciśnienie w dolocie.Przez to odczyt z MAP jest bardzo niski.Ale czy przy uszkodzonym (otwartym)egr wypełnienie dla "n75"się zmieni?
O to tam grubsza sprawa jest. Jak nie przeszkadza to jeżdzić. Kiedyś w mercu 250 d tak miałem ale tam to podciśnienie sterowało gaszeniem. Reg. 3.1.14. Nie wysyłaj wiadomości nie związanych z tematem .
Sprawdzić podciśnienie zegarem, sprawdzić egr ,sprawdzić poprawność temperatury w sterowniku sprawdzić ciśnienie paliwa. A potem jeżeli wszystko ok. To sprawdz kliny czy nie obcieło na wale i wałku.
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
W funkcji zmiany KWZ sterownik realizuję szybką korektę zmiany prędkosci obrotowej biegu jałowego spowodowaną np obciązeniem wału silnika sprężarką klimatyzacji, obciązeniem alternatora poprzez elektrohydrauliczne wspomaganie ( jakoś uszło kolegom się zapytać czy to nie czasem model Astra G) . Reszta parametrów mnie interesuje, szczególnie jakie jest...
Podciśnienie jest i na małych i na dużych obrotach. Przytykając palec czuć jak zasysa ale da się go oderwać od rurki. Z vakuometrem będzie ciężko, a tak na marginesie ile powinno być podciśnienia? pozdrawiam
Przecież pisałem że turbina ładuje od początku a zawór odcina ładowanie, dopiero przy przeładowaniu zaczyna odcinać turbinkę, wtedy właśnie powinno zmienić się wypełnienie proporcjonalnie do nadciśnienia. Reasumując cięgno będzie się przesuwać gdy turbina osiągnie maksymalne żądane przez sterownik ciśnienie w kolektorze dolotowym. Więc gdy odetniemy...
Drugie pytanie czy zamiast pompy vacum jeżeli jest niesprawna to czy można podłączyć akumulator podciśnienia od innego auta ? Co ma jedno z drugim wspólnego? Jeżeli pompa podciśnienia jest niesprawna to trzeba ją wymienić. Akumulator podciśnienia jest elementem pomocniczym, co miałby akumulować, skoro pompa nie wytwarza podciśnienia. Wywala mi dwa...
Możesz mieć pęcherz powietrza w samej pompie. Zablokuj powrót przy filtrze i podłącz podciśnienie pod przelew wtryskiwaczy(przy pompie).
Nie mam nic podłączone pod reduktor ale nie pamiętam czy tam czasem nie idzie podciśnienie do kolektora lub podstawy wtrysku i czy to nie ma jakiegoś znaczenia.
Masz na myśli pokrywę na pompie? Jeśli po obróceniu nadal wytwarza podciśnienie w tym króćcu to nie ma problemu. Możesz też założyć na wężyk np: filterek paliwa bez wkładu. W takim zbiorniczku będzie się zbierał nadmiar oleju.
Skaczą mi wartości silnika krokowego, napięcie sondy lambda, obroty rzeczywiste, oraz podciśnienie map. Na LPG oczywiście stabilnie jak skała. Mam tylko opelscanner.
pompa paliwa działa napewno dobrze, świece i kable sprawdzone i tez ok, wydech szczelny i w 100% drożny. przez zatkane odpowietrzenie może wytwarza się podciśnienie i dlatego cisnienie paliwa może być za niskie co skutkuje obniżeniem mocy-osiągów. przez zatkane odpowietrzen ie przeciez może wciągać bak lub go nadąć od oparów paliwa. podajcie mi jakąś...
Sprawdź czy przypadkiem nie buczy serwo hamulca bo mam to samo i prawdopodobnie padnięty zawór od klapek w kolektorze dolotowym ( na wolnych obrotach spuszcza trochę podciśnienie i pulsuje w serwie).
Ma wtyczkę ? Musisz znaleźć elektrozaworek łączący zbiornik z silnikiem. https://www.google.com/search?q=opel+ast... Patrzymy za tematami z for https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
gdy tylko spojrzysz na ostatnią fotografię silnika 1.7 D, zauważysz, że po prawej stronie głowicy jest urządzenie zwane vacuum - pompą, to ono jest odpowiedzialne za zasilanie serwa hamulcowego podciśnieniem. W silniku benzynowym serwo czerpie podciśnienie z kolektora ssącego. Pozdrawiam.
Na MAP-ie na wolnych ma być ok.1,4V. Podciśnienie sprawdzałeś manometrem i na testerze ?
koniecznie sprawdz też podciśnienie około 0,8 bar w minusie
Jak w temacie, Astra 1.4 8V 1995r monowtrysk (nie wiem jaki typ silnika) gaśnie w różnych, przypadkowych momentach. Na wolnych obrotach, w czasie jazdy... zapala z dotyku i jedzie dalej. Przebieg 210k km, pracuje cicho, oleju nie pali. Żona spostrzegła, że cały czas żarzy się kontrolka tylnych świateł przeciwmgłowych i nie ma znaczenia czy włączone...
podciśnienie turbo astra astra czujnik podciśnienie podciśnienie serwo astra
ekspres bosch wyczyść zaparzacz połączenie dwóch mr3420 oporność głośnik
radio sudety przestrojenie wentylator osiowy
Jak zmienić język na polski w Mercedes GLA 250? Torq 125 – przepalanie bezpiecznika przy akumulatorze, przyczyny zwarcia i diagnostyka