Pewnie gaziarz nie założył przekaźnika odcinającego pompę podczas pracy na lpg. Zamontuj sobie taki przekaźnik to zapomnisz o problemie.
Filtr jest na wcisk, zdejmiesz go do dołu, a wkład wyjdzie do góry, masz tam pokrywkę na plastikowych zatrzaskach.
Przepraszam. W tym 1.7 akurat nie będzie elektrycznej pompki, więc kręcenie nic nie pomoże. Przy pompie wysokiego jest zintegrowana pompa wstępna, która bierze napęd od wysokiej. Przy zmianie filtra zalać układ .
Witam. W Astrze F odcięcie pompy paliwa jest najczęściej wpięte w wiązce progowej koło siedzenia kierowcy.
Siema mam pytanie mam Astra 1.6 8v benzyna+ gaz jechałem na gazie auto mi zaczeło mi gasnac po wcisnieciu sprzegła odpalałem je po czym dojechałem do krzyzówki zgasło odpaliłem przejchałem raptem 50 metrów auto zgasło i juz nie chciało odpalic moze któs wie co jest nie tak auto odpalam na benzynie pozniej przłaczam na gaz na gazie gasnie na benzynie...
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
A masę pompa ma? Podłącz zamiast niej żarówkę 12V21W i zobacz czy świeci. To tak po amatorsku. Dalej po amatorsku - napsikaj plaka w dolot i zobacz czy odpali choćby na chwilę. A profesjonalnie podłącz komputer i poczytaj to co powie o sterowniku silnika i immo
A mierzyłeś jakie tam się pojawia napięcie przy odpuszczonym przekaźniku ? Tak ti interpretuję: ten dozorowany obwód cewki przekaźnika jst podłączony pewnie przez dzielnik jakis pod wejście analogowo / cyfrowe sterownika. I sobie sterownik patrzy periodycznie jakie tam napięcie jest. Jak przekaźnik wysterowany to jest bliskie zeru (czyli napięcie na...
Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?
Myślę że to będzie OK, przerywacz na małe obciążenia, dodatkowo z regulacją. Przerywacz nie wykorzystuje bimetalu do pracy więc nie trzeba "sztucznego" obciążenia. http://www.cosmogate.pl/product_info.php...
Przewód 1.5 mm2 czerwono-niebieski, jest podpięty pod pin 56 w złączu XE2 modułu elektronicznego pod maską. http://obrazki.elektroda.pl/5410147200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3645040200_1...
Nawet jak Ab-com...to przy tym modelu nie ma mowy o błędzie.Sprawdzone.
Witam! Zamykam temat, znalazłem usterkę... https://obrazki.elektroda.pl/1196511500_... https://obrazki.elektroda.pl/1818505500_... To tak z fabryki wyjeżdża... i szczerze powiem, jak dla mnie, za takie coś powinno być, kurka, więzienie albo przynajmniej wielomilionowa kara dla Opla... kur**, masz w skrzynce bezpieczników...
Jeżeli zwarłeś na krótko styki pompy i zagrało, to teraz probierzem żarówkowym sprawdź czy występuje napięcie na stykach włączających przekaźnik. Powinno być chyba przez chwilę po włączeniu zapłonu, następnie może zniknąć i pojawić się przy przekręceniu kluczyka na rozruch. Jak będzie ok, to chyba padnięty przekaźnik.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
odcięcie pompy na gazie to jest bardzo dobry pomysł akurat Należy tylko pamiętać żeby zrobić to z głową i na styku NC. Jeżeli zrobimy to na NO to w razie awarii przekaźnika lub jego układu sterującego możemy zostać bez paliwa w momencie braku gazu. Na postoju to nie problem ale przy np.wyprzedzaniu już może być ciepło .
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
No ciekawe jest to co piszesz. Ale też nienormalne. Żeby przekaźniki wypadły po wjechaniu w dziurę? :D No nic muszę ci uwierzyć na słowo. Choć przy takim uderzeniu prędzej by wywaliło airbag bo były takie przypadki.
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
Tam pompa jest sterowana specjalnym modułem a nie że idą dwa kabelki z przekaźnika.
Witam.Mam pytanie do kolegi jamal po co ta ''alpejska kombinacja''bo z tego co widzę jeszcze nikt o to nie zapytał.Dodam że posiadam obecnie AG 2003r z identycznym silnikiem i jestem w szoku bo pali to jak 16-stka wręcz na dotyk.Mogę zapytać jakie powody tego postu?
Gdzie dokładnie znajduje się miejsce w którym jest przykręcona masa pompy?
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Do pompy paliwa idzie kabel czerwony z granatowym pasmem,puszczony lewym progiem (jak wiązka cała)
W celu weryfikacji podłącz pompę na krótko i próbuj odpalić.
Sam się łapiesz za naprawę a nie wiesz gdzie jest sterownik???? Z tyłu silnika, najlepiej demontować od dołu, błąd powinien być 0251.
mam z 2004 roku astre 1.6 moze będzie to samo zobacz
Witam. Nie jestem pewien czy w astrze też tak jest ale np w Toledo są dwie pompy paliwowe. Jedna jest pod podłogą i robi ciśnienie a druga zasysa paliwo z baku (jeszcze przed odpaleniem) Może poprostu ta w baku Ci się zaciera i nie podaje paliwa (odpala dopiero gdy ta druga zassie) Sprawdz dokładnie ten motyw ale powtarzam że nie wiem czy opel też to...
W słupku od strony pasażera, pod plastikiem.
Ad1-w starej pompie jest immo-w nowej podłącz tam plus po zapłonie,znajdziesz w wtyczce. Ad2-prawdopodobnie czujnik temp.powietrza ale pewności nie mam.
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Uważam jak kolega wyżej - trzeba by kupić praktycznie przednią połówkę auta żeby nie przepłacać za części a że astrę g w znośnym stanie kupi się teraz za małe pieniądze więc takie kombinacje nie mają sensu ekonomicznego .poza tym silnik y20dth (z takim miałem do czynienia) nie jest jakimś kultowym motorem aby robić takie kombinacje - o ile mechanicznie...
Trochę tych fszawych opli przerobiłem po takich mechaniorach co nawet w akcie desperacji przelewy odpinali od zasilania (tak to jest tam zrobione) i wpinali w powrót do baku. Miało to bardzo poważne konsewkencje jeśli trawersy puszczały bo ON dostawał się do oleju silnikowego, w oryginalnym połączeniu następowało zapowietrzenie pompy i problem z rozruchem,...
Więc, po pierwsze to radziłbym podłączyć na "krótko" dajmy na to bańke z olejem napedowym, toteż sprawdzisz czy pompa pobiera paliwo. następnym krokiem jest sprawdzenie napięć na sterowniku pompy sprawdzenie czujnika, odpowiedzialnego za '"gaszenie silnika" często spotykanym problemem jest zapowietrzający się filtr paliwowy, jak wspomnialem zacząłbym...
Na 99% masz uszkodzony sterowni pompy. Wymień go na sprawny (tylko szukaj takiego z tymi samymi numerami) albo daj do naprawy i auto będzie palić. Podejrzewam że ta twoja stara pompa też jest sprawna i niepotrzebnie ją wymieniałeś.
Witam serdecznie.Może masz zapchany katalizator.Wjedź na kanał i odkręć te 3 śruby.Uruchom go i jak będzie chodził cicho to go masz.Narazie możesz jakimś łomem usunąć go.Nowy jest okropnie drogi.Pozdrawiam. też bym na to stawiał ,chociaż z tym łomem to nie czaje,mialem kilka takich przypadków tylko katalizator był rozwalony (a nie zapchany)i wszystkie...
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Patrzyłem już ... Używana kosztuje ok 2000 zł Jest, możliwe że gdybym znalazł mechanika do regeneracji, to wyszłoby taniej ?
Witam, Autko jak w opisie czasami zgadnie podczas jazdy szarpie, a czasem jeździ bez zastrzeżeń. Po podpięcie pod komputer jest błąd p069e sterowanie pompa paliwa, podpowie ktoś gdzie znajduje się sterownik pompy.
Witam, Autko jak w opisie czasami zgadnie podczas jazdy szarpie, a czasem jeździ bez zastrzeżeń. Po podpięcie pod komputer jest błąd p069e sterowanie pompa paliwa, podpowie ktoś gdzie znajduje się sterownik pompy.
witam czy ktoś mógłby mi napisać w którym miejscu ta pompa paliwa zasysa paliwa a w którym przekazuje je dalej http://obrazki.elektroda.pl/1203126800_1...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
Poczytaj o VP44 w oplach jest tego bardzo dużo na necie. Prawdopodobnie kończy się pompa.
Po tym jak zabrakło benzyny a wcześniej gazu auto nie opala na PB,sprawdziłem napięcie na wtyczce od pompy i pojawia się po przekręceniu stacyjki,ale nie słychać pompy,postanowiłem wymontować ją i wyciągnięta i sprawdzić okazało się że wtyczka z pompy jest uszkodzona,kupiłem używaną pompę i przed założeniem sprawdziłem pompa działa włożyłem do baku...
witam mam prolem z astra siadla niby pompka paliwa (diagnoza 2 mechaników) wymienilem na nowa odpalila pojezdzila tydzien i nieodpala nie slychac pompki po przekreceniu kluczyka prad nie dochodzi na kostke do pompy prosze o pomoc
jak zmniejszyc lub zwiekszyc dawke paliwa w astrze 2.0 di pompa vp
Witam. Jednopunktowy 1.4nz, 92r. Niedawno wystąpił problem polegający na tym, iż po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa zamiast wytworzyć ciśnienie i się wyłączyć, pracuje cały czas. Od razu słychać przelew paliwa wracający do zbiornika. Od momentu, kiedy ta zaczęło się dziać, po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna się dławić, szarpać aż zazwyczaj...
Witam, chce zmienic pompe paliwa w mojej astrze. Jest to Astra z 96 r. w kombi Silnik to 1.4 90 KM (66kW) 16v Zadzwonilem do sklepu zeby dowiedziec sie o cene takiej pompy i wlasciciel sklepu powiedzial ze do tej astry sa 2 pompy paliwa jedna ma wydatek 80 a druga 120. Wiecie moze jaki wydatek jej wybrac do tego modelu? Na mojej starej pompie nie ma...
Cześć mam problem z pompa paliwa grzebałem już cały dzień doszedłem do przekaźnika most kuje 30z 87 i nic na pompę 0 napięcia gdzie szukać usterki. Na kablu: czarnym (+) czerwonym (+) czerwono nieb (nic) z na brązowym dotykam probówka to przekaźnik styka. http://obrazki.elektroda.net/51_12705580... Auto opel astra f 94r 1,6 LPG/PB Dodano po 1 Oczywiście...
Dokładnie wtyczka od pompy pod autem miała niekontakt. Zalutowałem równolegle do niej przewody i auto śmiga :D Dzięki wszystkim za pomoc.
Mam problem z samochodem. Jest to astra 2 diesel 1.7 kombi. Samochód nie chce zapalić. Mechanicy którzy to sprawdzali powiedzieli że to pompa paliwowa nie działa. Chciałbym sie dowiedzieć ile kosztuje taka pompa i jej wymiana oraz ile kosztuje podłączenie samochodu do komputera? Pozdrawiam
Witam, jestem posiadaczem Opla Astry F 1.4 8V MPI (C14SE) z instalacją gazową. Problem jest taki że samochód w ogóle nie pracuje na benzynie, nie odpala, nie jeździ. Po odkręceniu plastikowej zaślepki z listwy wtryskowej, okazało się że nic nie leci, nie ma żadnego ciśnienia. Czyżby pompka była uszkodzona? W którym miejscu jej szukać?
Auto jw. osiągi co najwyżej średnie, po przekroczeniu 4500 obr. zapala MIL i leci na mocy. Komp pokazuje błąd 1220 regulacja dawki wtrysku, a w odczycie parametrów o dziwo dawka zadana z rzeczywista się zgadzają natomiast rzeczywisty kąt wtrysku cały czas wynosi ok 1.8 ° i oczywiście nie zgadza sie z zadanym. Typuje pompę, czemu tylko wywala błąd dawki...
Brak zasilania na pompe paliwa. Bezpieczniki dobre. Gdzie szukać przyczyny
Przy włączeniu zapłonu pompka nie włącza się nawet na chwile. Sprawdziłem wtyczkę na pompce (za pomocą żaróweczki) i przy kręceniu rozrusznikiem stycznik włączy pompkę tylko na 2 sekundy i zaraz rozłącza. Jaka może być tego przyczyna? Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawa dotyczy kłopotów z pompą paliwa. Samochód stał nieużywany przez prawie 2 lata. Jest również zainstalowana instalacja LPG. Objaw jest prosty - samochód nie chce zapalić na benzynie. Niby czasami ma ochotę załapać, ale niestety ni kontynuuje pracy. Natomiast na gazie odpala jak jest ciągnięty na holu. Mam podejrzenia, że za takie stan rzeczy odpowiedzialna...
Astra G `99 1.6 16 V Pb Witam. Mam następujący problem : nie mogę uruchomić auta - mimo, że rozrusznik kręci. Pompa nie kręci się - sprawdzałem napięcie na wtyczce do niej - ok 0,8 V, przy załączonym zapłonie ok 11-12 V. Sprawdzone też żaróweczką - żarówka ledwo ledwo ćmi się. Pompa po wymontowaniu sprawdzona na prostowniku - działa. Bezpieczniki sprawdzone,...
Witam, mam problem z Oplem astrą f mianowicie : Auto jeździło normalnie zgasiłem i po jakimś czasie zszedłem do auta chciałem odpalić i się nie dało, po przekręceniu kluczyka zapłon powinno być słychać pompę paliwa jak zaciąga paliwo i tego nie słychać, najpierw sprawdziłem przekaźnik pompy prąd podaje, zmostkowałem kablem i nie słychać pompy paliwa,...
Tak się złożyło że (już prawie) padła mi pompa wspomagania przy Astrze F. W sklepie za nową chcą 550-650 PLN a jak dla mnie to stanowczo za dużo. Jak sprawują się pompy z allegro kosztujące 200 PLN? Teoretycznie piszą że są nowe, nie regenerowane. Czy opłaca się taką kupić? Miał ktoś z nimi styczność? Chodzi mi dokładnie o aukcje nr. 569224289 i 584352666...
Witam posiadam astrę f z taki silniczkiem jak w temacie i potrzebuje informacji na temat która śrubka na pompie wtryskowej zwiększa się dawkę paliwa, posiadam pompę boscha o numerze katalogowym chyba 0 460 494 372. Potrzebuje to zrobić ponieważ z aktualną dawką nie mogę w sposób wystarczający podkręcić doładowania... Mile widziane coś w stylu noty katalogowej...
Witam. Mam kolejny problem z autem. Po usunięciu problemów z wtryskiwaczami i zamuleniu silnika powstał problem z odpalaniem rano. Posłużę sie fotografia znaleziona na forum. http://obrazki.elektroda.net/78_12662246... Taka sama pompa jest u mnie. Czyli Lukas. Najpierw zarżnięte były wtryskiwacze. To zrobiłem. Dodatkowo musiałem odłączyć i...
pompy paliwa astra wymiana pompy paliwa astra odcięcie pompy paliwa astra
skoda fabia tapicerka bezpiecznik wybijać suszarka schemat rosyjskiego
mikrokomputer cobra1 behringer nx6000d
Piła Stihl nie odpala na ciepłym silniku - przyczyny i rozwiązania Panel sterowania zmywarki Beko DIS28122 - diagnostyka i naprawa