Tam nie ma kostki stacyjki ; Tam jest kostka wbudowana w blokadę. Jak widać na schemacie nie ma jej rozrysowanej. Blokady nie ma. Bezpieczniki 3 razy sprawdzałem.
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
A wiesz jaki jest schemat tego skąd pompa dostaje +12 przy odpalonym na pewno z komputera czy z stacyjki ?
Witam, mam ten sam problem z centralnym zamkiem w astrze G. Pilot nie chce się zaprogramować odkąd kupiłem auto. Z kluczyka central normalnie działa, bateria nowa itp. Z racji, że jest bałagan w instalacji elektrycznej ( brak podświetlenia konsoli środkowej, wyświetlacz nie działa ) wpadłem na pomysł, że może nie dochodzi do centralki + po przekręceniu...
Trzebaby jakoś włączyć panel klimatronika, tak aby zaczął chodzić wentylator oraz podniosły się klapy. Tak mi przyszło do głowy by włączyć zapłon jakoś bez kluczyka. ale moze jakoś prosciej można wybudzić panel klimy. Dodano po 39 Klapy to CHYBA element Y3 (str. 67 schematów od Zafiry A). Ich na schemacie ręcznej klimy nie ma (wcześniejsze strony,...
Posiada ktoś schemat lub program w którym znajde jak pociągnąć kable ze stacyjki do radia samochodowego? Samochód taki jak w temacie.
Witam, szukam wszędzie od paru dni i nie potrafię znaleźć.... :( Potrzebuję opis przewodów do podłączenia foteli w Astrze H. Inny jest do fotela kierowcy, inny do pasażera. Do kierowcy posiadam - fot. poniżej. Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć opisu do pasażera... Mało tego, tam są 3 przewody więcej oraz kolejność też jest chyba inna :/ http://obrazki.elektroda.pl/2259848700_1...
Czy ktos posiada jakies schematy gdzie bedzie dmuchawa wszystke co sa ta brakuje yego odcinka z nagrzewnica i gdzie znajduje sie dmuchawa czy pod maska czy nad nogami pasarzera. Dodano po 6 Chodzi o Opla Astre 2
witam:] mam centralke w astrze ale chce miec na pilota. Mam tez cala centralke na pilota i chcialbym poprostu przelozyc ale niewiem gdzie ona w astrze jest i jeszcze jak by ktos mial to prosil bym o schemat wyprowadzen z orginalnej centralki z gory dzieki
Przykład przeróbki w OPLU ASTRA Opis trochę zagmatwany ale u mnie działa bez awaryjnie 2lata. Może jeszcze kiedyś dodam przekaźnik który w czasie pracy rozrusznika będzie gasił światła na czas zapłonu. Pozdrawiam. Aby zrobić układ w którym po wyłączeniu kluczyka gasną światła to żaden trud wpinając przekaźnik, ale w Oplu w jednej sekcji są zasilane...
jESTEM pierwszy raz zalogowany na Elektroda.pl i zarazem poczštkujšcym znawcš mojego auta, którego kupiłem w ubiegłym roku. Opel Astra 1,6 16V , rocznik 1996, zasilany gaz/benzyna. Od poczštku miałem problemy z elektrykš i może z elektronikš, bo coraz częciej stacyjka odmawiała posłuszeństwa. Dlatego zmieniłem kostkę od stacyjki nie pomogło, potem...
Zasilanie przekaźnika o którym kolega wspomniał podłączasz pod mase i pod przewód na którym znika prąd w momencie odpalania. Znajdziesz go w sprzynce bezpieczników, podłączonony do tych dwóch największych bezpieczników(wentylatora chłodnicy i nawiewu). Drugi sposób to włączenie zasilania przekaźnika pomiędzy +12V i przewód idący ze stacyjki do rozrusznika.
Witam koledzy!! Mam problem z uruchomieniem silnika w Astrze III z 2004r. 1.4 16v a mianowicie po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch niema napięcia na sterowaniu rozrusznika czyli na automacie tak jak by z kostki stacyjki nie wychodziło sterowanie na rozrusznik. Po podaniu zasilania bezpośrednio na automat rozrusznik kręci ale dalej nie odpala...
Jak masz miernik cęgowy to zobacz prąd jaki jest brany z akumulatora dla wszystkich świec powinien być w momęcie załączenia stacyjki około 65-80 A potem maleje.
witam kolegow czy ktos podzucilbymi tez schemacik do tego alarmu i jak ktos ma to instrukcje obslugi-programowanie funkcji,bo wkurza mnie zamykanie zamka po przekreceniu stacyjki i ta blokada przeciwporwaniowa pozdrawiam dzieki.......
Witam, wymieniłem radio z oryginalnie zainstalowanego Blaupunkta CAR 300 na JVC KD-R312 (Opel astra II - 1998). Podłączenie radia było bezproblemowe, potrzebna była tylko przejściówka do anteny ISO-DIN. Radio gra, wszystko działa dobrze. Problem pojawia się po zgaszeniu silnika, wyłączeniu świateł, wyciągnięciu panelu z radia, kluczyka ze stacyjki i...
Witajcie. Chciałem przedstawić Wam mój pomysł i realizację ciepłego startu żarówek H7(w moim przypadku H4) oraz automatycznego załączenia świateł mijania po uruchomieniu silnika (światła tylne nie świecą), akumulator ma trochę oddechu i nasze autko jest na czasie.... Wiem że "asterek f" jest już coraz mniej na polskich drogach ale ja taką posiadam jestem...
akurat działem w innej branży i na innym forum , gdzie więcej pomocy udzieliłem niż Ty tu a i realnie na brak klientów nie narzekam. Chyba logiczne , iż gdybym był zorientowany z tym temacie to bym nie zadawał tu pytań. Nie będę tracił czasu na słowne utarczki. Jak pisałem, co forum opla jest odpowiedź jak szybciutko wyłączyć taki alarm w astrze . I...
Aja mam znowusz problem obejscia stacyjki tak aby elektryczne szybki dzialaly niezaleznie. Moj samochodzik to opel astra 2 .Jak ktos wie co mam zrobic to z gory dziekuje. P.S. nie wystarczy tylko zpiac przewod za stacyjka z plusem aku. Pojawiaja sie wtedy prady wsteczne i dmuchawa dziala caly czas.Jak juz sie z tym uporalem to wyszlo ze jest uplywnosc...
Mam Opla Astre II ze sterowaniem radia z kierownicy. W samochodzie było założone wcześniej radio Philips CAR 400 i sterowanie w kierownicy działało bez zarzutu. Obecnie zainstalowałem radio VDO CDR 500 i aby zaczęło działać, musiałem zamienić plusy w dolnej kostce wcześniej po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki za każdym razem radio gubiło KOD i musiałem...
Witam Posiadam Astrę II z fabrycznym centralnym zamkiem na pilota w kluczyku, więc chciałem dołączyć alarm do tego pilota. Widząc inne posty wybór pewnie zostanie przez Was mocno skrytykowany gdyż zakupiłem alarm NOXON PORTMAN KEY AM308 (wiem że dla tego rozwiązania polecacie SEO Perfect, ale już kupiłem taki i będę próbował podłączyć właśnie ten i...
Witam, posiadam opla Astre III, dziś wsiadłem do samochodu przekręciłem kluczyk i nic nie zareagował na to myślę że to może być stacyjka, ale tam niema jak tego sprawdzić, może ktoś ma schemat podłączenia stacyjki albo wie co to może być jak centralka zapalniczka działa i wszystkie bezpieczniki są dobre?
Masz tu obrazek. http://obrazki.elektroda.pl/6451947900_1... Dodano po 14 problem polega na tym ,że trzpień,który wciąga wkład stacyjki podczas przekręcania,wybił sobie miejsce w obudowie . Ja ten trzpień piłuję na półokrągło i wyrównuję obudowę. Musisz przyjrzeć się dokładnie , i wyrównać zapadki,które wystają z bębenka. Ten trzpień...
http://img571.imageshack.us/img571/3016/... Do czego idzie ta wtyczka ? Przepraszam ale kompletnie nie kumam tego schematu :/
Masz schemat techa?
A jest mozliwość żeby on cały czas był włączony jakies wyprowadzenia pinów lub schemat?
Opel Astra F z 1996 roku fabrycznie NIE posiada przekaźników do szyb elektrycznych. Zatem masz komplet. Przewody czarne - plus "po stacyjce" (15) - oryg. bezp 10A - podłączasz na wszystkie czarne na wyłączniki. Przewody czerwono-żółte - plus stały (30) - bezp 30A - podłączasz na silniki podnośników Brązowe - masa - podłączasz na wszystkie wyłączniki...
Witam. Potrzebuję schemat ideowy oświetlenia do astry f. Nie mogę znaleźć gdzie mi zginęło zasilanie po stacyjce na przerywacz.Jeśli ktoś jest w posiadaniu takiego schematu proszę o pomoc.
Witam! Czy ktoś próbował podłączać zdalne uruchamianie w Oplu starszej generacji 1989-1997 - konkretnie chodzi o Vectra A/Calibra - ale Corsa B i Astra ma taki sam schemat stacyjki. Podłączyłem zgodnie ze schematem i niestety - rozrusznik kręci - ale w tym samym czasie znika napięcie na układzie zapłonowym (kontrolki gasną). Gdy podaję napięcie na przewód...
chyba zwarcie w włączniku od awaryjek albo w stacyjce... nie chce mi się na schemat patrzyć ale raczej w stacyjce - nie odłącza ci zasilania
Dobrze ,teraz wiesz że jest problem ze sterowaniem przekaźnikiem albo jego masą. Sterowanie idzie (+) z Komputera silnika. A więc słaba masa, brak sterowania z ECM, zgnity kabel między przekaźnikiem a ECM brak zezwolenia na start z ECM, stacyjka. Mogę ci podrzucić schemat podglądowy jak chcesz.
Niestety ale ten TIS co posiadam nie ma informacji o autach poniżej 1997, w tym Calibry. To co Ty posiadasz to raczej zwykły TID (zegarek, temperatura i radio) więc podłączenie będzie prawdopodobnie takie samo jak w Astrze F czy Corsie C. Dodano po 34 Dokopałem się do schematów od Vectra A i Calibry. Ten wyświetlacz to DID i pokazuje jedynie temperaturę...
Może by tak najpierw zajrzeć w schemat? Czarny to +12 po stacyjce Brązowy z czerw. to sterowanie "-"z sterownika.
Nie ma plusa po stacyjce, zobacz na schemat https://obrazki.elektroda.pl/4381397500_... Pozostaje podciągnąć kabel ze skrzyni bezpieczników z jednego z nich opisanego kl.15
Myślę że lepiej naprawić usterkę niż przerabiać bo zemści się w inny sposób, może po prostu kończy się stacyjka. A żeby przerabiać to warto zrozumieć jak to działa i skąd idzie, tu przydała by się analiza schematu tego auta. SławeK
prąd jest dochodzi tez w jednym przewodzie na stacyjkę gdzie jest problem to juz nie wiem Na jaką stacyjkę .. sprawdziłeś schematy jak jest realizowane włączenie zapłonu ??
Na stronie 2 masz schemat stacyjki, natomiast na 14 instalacji radiowej. W tym aucie nie ma żadnej filozofii z instalacją elektryczną. Wystarczy miernik a nawet żarówka i dwa przewody.
Masz w temacie kolegi zdjęcia ze schematu Zafiry A. W tej nagrzewnicy od Astry G / Zafiry A masz wbudowaną elektronikę i małe złącze od niej. Jeden przewód złącza to zasilanie po stacyjce, drugi to sterowanie lub komunikacja z wyświetlaczem. Według schematu, musiałbyś sprawdzić czy w samochodzie masz dodatkowe trzy przewody w złączu od zespołu nagrzewnicy....
Tak to zasilanie to 12V(po stacyjce)
To już było i nie działa. Może ktoś ma zeskanowany schemat elektryczny tego typu samochodu. najlepiej z obwodem stacyjka-bezpieczniki-radio... Poszukaj schematu na elektrodzie...
W tym temacie są i schematy. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Tak, plus po stacyjce, ten sam co zasila cewkę zapłonową. Tu masz schematy do Astry G https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Z16XE jest na stronie 21 i 22.
Witam wszystkich, przychodzę z problemem, mianowicie chcę wymienić leciwe już radio Delco CDR500 na nowsze Sony DSX-A410BT w moim Oplu Astrze G z 1999 roku (1.4 16V). Jednakże zależy mi na jednej funkcji ze starego radia, czyli na tym, że działało niezależnie od tego, czy kluczyk był w stacyjce, czy nie, i jak to wykonać (i jeśli to możliwe, byłoby...
Sprawdź prąd na bezpieczniku jak nie ma to podaj go oczywiście rób to kontrolką i wtedy spróbuj odpalić, trzeba by zajrzeć do schematu by znaleźć miejsce utraty prądu.
No to może się inaczej zadam pytanie - jaki przekrój powinny mieć przewody: uziemienie, +12 z akumulatora, +12 ze stacyjki? W moim przypadku przewody - uziemienie oraz +12V ze stacyjki mają 1,5 (lub 2,5) mm2, natomiast +12 z akumulatora ma (chyba) 0,5 mm2 (jego przekrój jest wyraźnie mniejszy w porównaniu z przewodem masowym). Czy przekrój przewodu...
Witam. Opel Astra J 2013 1.4 turbo 140hp, problem występuje niezależnie od tego, czy auto jest zimne, czy ciepłe. Samochód po remoncie generalnym silnika (przed remontem było tak samo). Po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręcam na zapłon, czekam, aż wszystkie systemy będą gotowe i przekręcam dalej na pozycję zapłonu. W tym momencie zaczyna się loteria,...
Na tą chwilę nie mam precyzyjnego oprzyrządowania. Optyczne sprawdzenie diodą i porównywanie z indentycznym samochodem jest mało miarodajne aczkolwiek wygląda to podobnie. Tak czy inaczej sugerujesz awarię ECU? Jakby co to czujnik wału i wałka zostały podmienione z innego samochodu dla sprawdzenia. To jest Oplowski DIS ma 5 pinów w kostce. Jeden zasilający...
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Jak były by dwa przewody to przewód: -czerwony (masa po zał stacyjki) do przewodu brązowo czerwonego - zielony (masa po wyłączeniu stacyjki) do przewodu brązowo białego Jest to schemat z Opla astry II ale jak były by dwa przewody to dało by się to zrobić i w vectrze. Pozdrawiam
oryginalnie jest 4 bolcowa ale z wiazki wychodza 3 kable jeden to plus po stacyjce a dwa pozostale zielone w oplocie ida do ecu
Witam. Raczej LF .Proponuje sprawdzić przy wtyczce od alarmu na przewodzie czerwonym jest +12V,czarny -(masa),niebieski +12V po włączeniu stacyjki .Jak na wtyczce będzie zasilanie to przy wyłączonej stacyjce odpiąć wtyczkę i ponownie ją wpiąć,dioda od alarmu powinna zadziałać.Na elektrodzie są schematy alarmów ,można pobrać i skorzystać.
Witam. Jeśli napięcie dochodzi stałe i to po stacyjce a licznik dalej nie działa to prawdopodobnie "padł" licznik.Jeśli będzie problem uruchomić tą sprawę to proszę o kontakt 0-603448561. Pozdrawiam.
Ja też potrzebuje szukam i nie mogę nigdzie znalesc. Dokładnie chodzi mi o przewód do wspomagania Zafira B Brak wspomagania, alternator po naprawie ładuje 14.4v grubymi kablami dochodzi prąd na czerwonym plus na brązowym minus. Na małej wtyce jest prąd na czarnym po stacyjce a na zielonym nic i na białym też nic po uruchomieniu silnika brak zasilania...
schemat stacyjki astra schemat kostki stacyjki astra schemat kostka stacyjki astra
transfer wincc klucz pralka electrolux moduł zapłonu motocykla
medion md30445 arduino projekty
Uszczelki do silnika Lombardini V490/LA490 – gdzie kupić, numery katalogowe, zamienniki Changhong LED32TC1700E Firmware Download Guide