jaka była przyczyna
Najpewniej diody do wymiany i możliwe że rezystorki też ale najszybciej diody. Z ciekawości sprawdź czy pojedyczno świecą.
Działają wszystkie światła, tylko nie ma świateł stop, wiązka i gniazdo oryginalne GM.
WITAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH! MAM PROBLEM ZE ŚWIATŁAMI STOPU W OPLU ASTRZE II, PODCZAS WYŁĄCZONYCH ŚWIATEŁ MIJANIA NACISNIĘCIE HAMULCA WYZWALA ŚWIATŁA STOPU PRAWIDŁOWO NATOMIAST GDY WŁĄCZE ŚWIATŁA MIJANIA TO ŚWIATŁA STOPU PALĄ SIĘ CAŁY CZAS BEZ WZGLĘDU NA WCISNIĘCIE PEDAŁU HAMULCA, DODATKOWO ZAPALA SIĘ PODCZAS JAZDY KONTROLKA PRACY SILNIKA KTÓRA...
Żarówka jest sprawna. Może jakis inny pomysł ?
od czego zacząć listwa stopu nie działa w astra 2 normalny stop działa normalnie
Problem rozwiązany. Wymieniłem czujnik świateł stopu i póki co wszystko działa.
Żarówka kupiona w ASO. Światło pozycyjne i stopu realizowane jest na tej samej żarówce 1-włóknowej sterowane napięciem.
Sprawdź czy jak wypniesz czujnik stopu to zgasną.
Żadnego przekaźnika nie ma. Plus->bezpiecznik->włącznik przy pedale->żarówki z tyłu.
Astra G = moduł. Masz PWM postoj-stop. Mozna stop z centralnego stopu. Ale moduł musi byc .
Czujnik wstecznego i czujnik pedału hamulca. Bo pewnie nie stało się to na raz, tylko jeździłeś bez wstecznego ale jak zabrakło stopu to ktoś zwrócił uwagę i się okazało że nie ma i wstecznego.
Sprawdź wiązkę do tylnej lkapy i masy przy lampach
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Mam fabryczny
stop w przyczepie jest sterowany z przekaźnika, który trzeba dołożyć do skrzynki bezpiecznikowej.
A automat przy pedale hamulca?
Stop na klapie idzie z tego samego włącznika co te w lampach. Jeżeli pozycyjne z przodu działają to i tyle powinny działać bo są zabezpieczone z tych samych bezpieczników. Jeżeli reszta świateł z tyłu działa to powiedziałbym że dawno temu ostatni raz sprawdzałeś świetlenie w aucie bo masz z tyłu spalone żarówki.
Sprawdź gniazdo i wtyczkę stop powinieneś mieć na 6 pinie
zamiast dwuwłóknowej zarówki stop\pozycyjne jest załozona jednowóknowa.
witam brak mi stopu w astrze I, żarówki dobre,automat dobry ,bezpieczniki dobre gdzie może być usterka? skąd biegnie zasilanie,i czy stop leci przez przekażnik z góry dziękuje
Problem rozwiązany...otoz dla wszystkich zainteresowanych podaje do wiadomości gdyby mieli ten sam problem: okazało sie ze obwód hamulcowy w tym autku..jak i zresztą parę innych funkcji jak chociażby wycieraczki...sa zabezpieczone dwoma obwodami i każdy z nich jest zabezpieczony podwójnym bezpiecznikiem ..każdy na innym obwodzie...u mnie sytuacja wyglądała...
Posuł sie czujnik-automat stopu,wymiana na nowy rozwiązała problem.
a masz światła stopu?
Witam wszystkich. Czy moglby mi ktos powiedziec jak podlaczyc 3 swiatlo stopu w oplu astrze 1 sedanie? mam juz zamontowane i kabelek jest puszczony na prawa (patrzac od tylu) strone. tylko nie wiem jak to podpiac zeby dzialalo. z gory dziekuje za pomoc.
Przeczyściłem kabelki w lampach i teraz wszystko jest ok tzn. kierunki działają poprawnie, światła i stop też, ale w żadnej lampie nie mam wstecznego...
Są samochody jak astra G, gdzie przy braku klimy szyby masz zaparowane prawie non stop. Amerykanie fajnie nazywają klimę - "climat control" - i wszystko w temacie.
Uszkodzony moduł BCM pod radiem i dodatkowo wymieniony czujnik stopu 6 pin. Czujnik pasuje od astry j .
Moim zdaniem napis stop zapalany w zderzaku to kichowaty efekt, a sam montarz diod aby dobrze wyglądał to musi być wykonane precyzyjnie bo inaczej schrzanisz sobie zderzak jak źle powiercisz dziury. Lepiej poszukaj gotowego światła stopu zbudowanego na diodach. Bedzie cię to taniej kosztować i lepiej wyglądać. Swojądrogą wydaje mi się że Astry Clasic...
Przy prawej stopie pasażera.Pod plastikiem.
Witam, forumowiczów. Proszę o wskazówki jeśli ktoś spotkał się z takim przypadkiem: OPEL Astra H kombi 1.6 benzyna 105 KM 2005 r., do dodatkowej lampy stopu na klapie bagażnika cały czas dochodzi napięcie, ok 1,55 V. Po wciśnięciu hamulca napięcie 12,6 V. Tą sytuację zauważyłem po awarii oryginalnej lampki, w której była płytka z diodami. Po wstawieniu...
Tto był ten zawór sterujacy klapkami zawirowań, tak koło vacupompy.
Kierunkowskazy są połączone przód - tył i jeśli problem jest z tyłu, to też się wszystkie będą świecić. Demontaż opraw żarówek, czyszczenie, NOWE przewody masowe. Kierunkowskazy zapalają się razem z pozycjami, czy stopem?
Jedź na reklamacje.
Jakby ktoś miał taki sam problem, wina leżała po stronie licznika naprawa w Niemczech kosztowała mnie 160 euro w pl pewnie by to kosztowało mniej temat zamknięty Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Witam. Kolego usterka naprawiona? Mam dokładnie ten sam problem w mojej astrze.
Dokładnie z tym samym błędem mam merive ... mówisz o błędzie w skrzyni??? u mnie opis błod włącznika świateł hamowania syg. po sieci can ... generalnie to dodatkowo świeci sie f i nie odpala... włacznik stopu sprawdzony 4 przewodowy na 2 pinach ,,+ ,,po zapłonie syg na sterownik też dobrze dochodzi bo spradzałem chyba 5 i 13 pin jeden jest gdy naciśnie...
Nie było tam żadnych spwcjalnych zabiegów, po prostu trzeba go włożyć w otwór w pedale hamulca (ruchomym elementem z grzybkiem do środka) i przekręcić np. w prawo, aż takie wystające dwa ząbki na włączniku się zablokują powodując, że nie wypadnie on z otworu. Regulacja sama się zrobi wcześniej tylko trzeba wyciągnąć sworzeń maksymalnie z wyłącznika...
Hej czy orientuje się ktoś z Was jakie diody zastosowano w astrze g w trzecim świetle stop? Chciałem je wymienić, bo część jest spalona i nie wiem jakie kupić. Z góry dzięki za pomoc.
Przecież to standardowe napięcie po odpaleniu każdego auta. Lepiej powiedz coś Ty tam pozakładał za wynalazki bo oryginały napewno nie były led. Nie zakładałem żadnych wynalazków, tylko samochód został już sprowadzony z Niemiec na takich lampach, a chcę rozwiązać problem przygasania stopu. Tak wyglądają moje lampy. https://obrazki.elektroda.pl/3846692100_...
Więc przyczyna niedziałania tempomatu gdzie indziej... Czujnik sprzegła masz zasymulowany ? Do stopu dobrze podłączyłeś ?
O ku(at)# chyba nie jeździłem rok bez stopów (F38)? Jutro sprawdzę.
No to myślę, że nie ma sensu dalej ciągnąć tego tematu. Zakładając je zagrażasz sobie i innym na drodze. Biorąć pod uwagę co dzieje się z instalacją samochodu to także Astrze. Skoro świeci ci się kontrolka silnika po naciśnięciu stopu tzn. że nie warto bawić się w takie badziewie. Załóż sobie do roweru lepiej te lampki.
Termostat? On ma wpływ na to że wentylator chodzi non stop?
Kupiłem takie: Dioda CREE P4, czerwona-637nm, 70°, CP41B-RFS Cechy produktu: producent - CREE seria - P4 - CP41B-RFS numer katalogowy - CP41B-RFS-CM0P0EE4 kolor - czerwony dominująca długość fali - 620-637nm ( 633nm* ) typ - P4 napięcie pracy - 2,0V - 2,2V prąd - 70mA strumień świetlny - 11000 mlm kąt świecenia - 70 stopni kształt soczewki - kopuła...
Popalona instalacja lub zielono w kostkach przy nogach kierowcy.
Próbuję na stole rozpracować "komputerek pokładowy" z Opla Astra I (takie same są wszytkie bez CANa). I mam mały problem. Znalazłem już prawie wszystko (liczy, sprawdza) tylko mam kłopot z kontrolą świateł stop. Zawsze mi wywali, że są niesprawne mimo podania odpowiedniego poziomu na wejście kontrolne. Pytanie do użytkowników takiego czegoś, czy po...
światło stop-u
mam pytanie astra g x20dtl bez tempomatu,może ktoś się z tym spotkał,troszkę z innej beczki ale nie znalazłem nic o tym temacie o samych światłach stopu i czujniku owszem ale mój przypadek jest inny,żarówki stopu wymienione i świecą 3 światło stopu świeci czujnik stopu stary był ok ale kupiłem nowy i wymieniłem czujnik sprzęgła wygląda na dobry no i...
A skąd miałoby być ,pewnie masz słabe masy w lampach tylnych i na pozycji pojawia się napięcie zamykające masy stopu i wstecznego.P
Walczyłem z tym kiedyś. Okazuje się, że astra H ma dwa obwody do świateł stop i jeśli jeden z nich ulegnie uszkodzeniu to objawy są mniej więcej tak jak u ciebie. Jeden bezpiecznik pod maską jest opisany jako od świateł stop, drugi nie. Pomimo, że był spalony to nie zawsze światła świeciły, co bardzo mylilo i wskazywało na czujnik przy pedale. Kilka...
CZUJNIK STOPU, NIE ZAWSZE ZWIERA... SWIATŁO NIE MA NIC WSPOLNEGO SKORO RESZTA DZIAŁA...
Sruba pozioma nad zaworem Stop(ta z blaszką na gwincie)wkręc <podskoczą też wolne obroty)
witam. jak w temacie nagle przestały mi świecić światła stopu. co to za usterka i jak ją usunąć. bezpieczniki są ok. co mógłbym jeszcze sprawdzić .pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc slawoslaw
Awaria usunięta, przyczyną był uszkodzony przewód pomiędzy kością X1, a kostką włącznika świateł. Naprawa kawałka przewodu, polutowanie i odpowiednie zaizolowanie skutkowało cudem! Do pomocy przydatne były schematy z TIS. Pozdrawiam :-)
Witam, pali mi się cały czas kontrolka rezerwy paliwa i od hamulca ręcznego. Wskazówka dobrze pokazuje stań paliwa. A kontrolka świeci, co mogą być za przyczyny?
Jak nie gasnie po przekręceniu kluczyka to pewnie jest pęknięta gumka na tłoczku elektrozaworu" stop"
Po jakich światłach to się dzieje (po pozycjach czy po mijania) jeśli po pozycjach to szukaj zwarcia w tylnych lampach. Jeżeli masz moduł kontroli żarówek - odłącz go na chwilę i podaj napięcie na pozycje i stopy omijając moduł.
By doładować ładowarką akumulator agm polecacie podpinac drugi żeby nie było przerwy w zasilaniu? Obawiam się jakiegoś przepiecia podczas podlaczania akumulatora a nie utraty ustawień. Samochód to astra j z start stop.
gaśnie jak mam wciśnięty pedał i normalnie jade i nagle stop
Nie ma takiej mozliwosci by radio wylaczalo sie po przekreceniu kluczyka i gdy jest w pozycji STOP wlaczalo. Jak w przyslowiu "albo rybki albo akwarium"... Moze byc tak jak teraz ze sie wylacza razem z zaplonem albo jest caly czas wlaczone.
Witam Mam wyświetlacz z opla Astry który non stop jest podświetlony.Znalazłem uszkodzony (chyba tranzystor)oznaczenia nie pamiętam chyba bx74czy coś takiego, nie wiem co to jest.Czy ktoś może mi powiedzieć co mogę w to miejsce wstawić.
Okazuje sie ze Hall nie trybi. Po sprawdzeniu metoda LED - Świeci się non stop.
Zawsze mi się myli :)
Witam Wszystkich:cry: Otóż po podłączeniu czujników cofania w wersji 6 sztuk to jest 2 przód i 4 tył. Wszystko działa gdy jest STOP (sprawny przód) i oczywiście jak załączę wsteczny(sprawny tył) problem pojawia się gdy załączy się światła drogowe wtedy wskazania są, ze przeszkoda jest z tyłu i system krzyczy STOP, STOP i tak do momentu wyłączenia świateł....
startuje zaraz po starcie silnika i chodzi non stop co do ilosci przewodow to jest to napisane wyzej i zapomniales o przewodzie "po stacyjce 12V"
Jak już wspomnialem sprężarka włącza sie na moment i włącza sie i tak za każdym razem - włącze , pare obrotów i stop
polecam qioski i teqile na astrze tam leci non stop, a to fakt ze dopiero od 21 playboy funkcjonuje
Witam Mam problem. Nie działa mi lewe tylne światło pozycyjne w mojej astrze II. Sprawa wygląda tak: kupiłem nową żarówkę, ale dalej nic. Zmierzyłem napięcie na stykach gniazda żarówki i jest 12V a po wsadzeniu żarówki napięcie znika i żarówka nie świeci. Jest to żarówka dwuwłóknowa razem ze światłem stopu. Sprawdzałem stop i stop działa.
Działa ci już ten kierunek że już sobie fajrant zrobiłeś? Wbij kolego wstaeczny, naciśnij stop, włącz światła i kierunek.
Powiem wam że touran pali 5,3-5,7/100 klima nonn stop i ma dpf
No i... Czekamy, bo ciekawie się robi. Nie trzymaj nas w napięciu.
K14 w tym silniku sterowany jest bezpośrednio z ECM i odpowiada za prace wentylatora przy załączonej klimatyzacji. Możliwe że sam sterownik zaczyna padać.
to jest to co powoduje że jek naciskasz hamulec to zapalają się światła stopu ,takie plastikowe coś nad pedałem stopu (ten środkowy ).Innymi słowami sprawdź czy masz stop
Witam wszystkich tu zaglądających :) Mam problem z trzecim stopem w astrze g kombi z 2006 roku. Wymontowałem listwę i sprawdziłem multimetrem, że obecna dioda nie przewodzi w obydwóch kierunkach. Wszystkie LEDY są ok. Rezystory też wyglądają w porządku. Jedynie mają większy opór (4,4 Ohma), niż to wynika z kodów paskowych (3,95 Ohma), ale to pewnie...
Ja bym zaczął od najbardziej banalnych spraw czyli sprawdzenia styku na kostkach łączeniowych i stanu samych kabli, może jest tam jakieś zwarcie powstałe w wyniku dostania się brudu lub wilgoci albo po prostu uszkodzenia. Miałem coś podobnego w Golfie III. Nawalał mi czujnik temeperatury więc byłem zmuszony kilka razy wyjąć wtyczkę z czujnika i zmostkować...
jeśli zwarłeś kable przy czujniku i działało to znaczy że chodzi o czujnik. Spróbuj z tymi podkładkami jak ktoś tam wyżej napisał. A, i chodzi ci o światła stopu czy cofania?
Zdemontowałem tylne lampy odpiąłem kostki w które psiukałem wd40 niestety błąd stopu dalej pojawił się jak i przednich świateł pozycyjnych mimo tego wszystkie żarówki świecą co dalej z tym robić? Sterownik świateł do wymiany?
W przelotce tzn w łączniku między karoserią a tylną klapą? Jak się dostać do tego przewodu?
Miałem takie przypadki zatarty wałek i zawsze ten drugi lub urwane koło rozrządu a wada smarowanie które się rozchodzi właśnie w głowicy na pierwszej stopie mocowania wałka się zatyka na ten drugi wałek.
Widziałem coś takiego w Seicento 1.1 mpi. Takie pulsowanie napięcia non stop, natomiast gdy sterownik potrzebował nagrzać sondę to puszczał stałe 12V. Po nagrzaniu znów wracał do pulsowania. Grzał tylko pierwszą sondę, nigdy nie widziałem żeby włączyło się grzanie drugiej. Błędów nigdy nie było więc chyba tak ma być. Te pulsowanie to pewnie sprawdzanie...
Sprawdź masę w tylnych lampach. Kiepska masa powoduje, że po naciśnięciu stopu prąd "płynie" z braku masy przez kontrolki (ładowania, kierunków).
1.Zmień wsad licznika. Drugi problem to emulator chlodnic... potrzebuje go aby zalączyly sie chlodnice w okreslonej temperaturze a nie jak teraz chodza non stop. Jeśli masz moduł chłodzenia pod lewym nadkolem to go wywal, i zepnij instalacje na nowo na 2 progowym czujniku temperatury w vw golfa II.
Silnik, ani żarówki stopu z ABS w tym samochodzie nie mają nic wspólnego. Elektrit się pomylił. Pozdrawiam.
sprawdz sygnaly z czujnikow przy kolach ,uszkodzony przewod to najczestsza przyczyna ,a propo zarowek swiatel stopu nie ma to nic do rzeczy czy swieci jedna ,dwie cz wogole ,najwazniejsze aby dostal plys z wlacznika swiatel stopu do sterownika abs w momencie hamowania
usterka usunieta.Brakowało bezpiecznika f13. Teraz widać że pali sie check i poducha non stop ale o już inna bajka.Dziekuje za pomoc
Brązowy przewód masa (-) Szary z czarnym paskiem światła pozycyjne. Czarny z żółtym światło stopu. Czarny na lewej stronie (może tez być na prawej) Czarny z zielonym kierunkowskazy. Odetnij zbędne. Żarówka do oświetlenia bagażnika jest sterowana z wyłącznika umieszczonego gdzieś lekko nad zderzakiem. Dodano po 46 I kup sobie jakiś tzw.przyrząd. Dwa...
Po pierwsze nie możesz wypuszczać ciśnienia z ukłądu bo ci go zagotuje, po drugie ukłąd jest wysokotemperaturowy i temperatura 104'C jest normalna przy małych obciążeniach, jedź non stop drogą paręnaście km i zobacz czy ci zagotuje. Bo widzę że Twój mechanik problemy tam gdzie ich nie ma.
Bo od tego jest, klimatyzacja jest?
Dodam, że zasilanie wzm.ant. jest prowadzone za pomocą przewodu antenowego. W Astrze G jest osobny przewód do zasilania wzmacniacza w stopce anteny. Szukaj go w przekroju nad lampką oświetlenia bagażnika.
Pompa Bosch?Jeśli tak to pod tą "czarną skrzynką "jest zwykły zawór stopu-wystarczy go podłączyć pod przewód + z "czarnej skrzynki"
Zawsze można na czas hamowania wyłączać zawór "STOP" na pompie :D
Po temacie. Wymieniony sterownik. Samochód jeździ. Fizycznie sterownik wewnątrz wyglądał ok, więc najpewniej jakiś, lub jakieś elementy elektroniczne padły. Nawiązując do tematu, najprawdopodobniej nastąpiło jakieś zwarcie w wyniku rozpryskania płynu chłodniczego, bo spaliła się też dioda prostownicza w lampie trzeciego stopu. Wszystko w jednym czasie....
Ok to chyba już koniec mojego postu. Auto jeździ, bez problemu odpala, nie pojawiają się żadne błędy. Gdybym sam tego nie doświadczył nigdy bym w to nie uwierzył, że włącznik świateł stopu lub jak kto woli czujnik pedału hamulca może mieć tak dalekosiężny wpływ na sterowanie pompą wtryskową. Mam nadzieję, że moje doświadczenia w naprawie opla lub vauxhall...
Jeszcze dodam, że kierunkowskazy w lampach to kable czarne z białym i zielonym paskiem, pozycyjne- szare z czarnym i czerwonym, masa- brązowy, stop, czarny z czerwonym
Witam. Wyglada to na termostat non stop otwarty, zawieszony. Wymień.
To blaszanka malowana proszkowo. Jak dałem szukaj satelity hot bird 13 tylko albo eutelsat 16 to też tylko wyszukał z Astry I napisał że to eutelsat. To zdf ma 11361.75 oficjalnie wg Astry. U mnie podaje 11361. Te 0.75 to da się ustawić ręcznie na 11362 I dać szukaj transponder? To coś zmieni czy I tak nic?
Sprawdź przycisk stopu pod rączką hamulca ręcznego. nieraz się po prostu rozlatuje i zwiera w najmniej oczekiwanych momentach.
Uszkodzony sterownik wentylatorów
witam misiex7 kolega WLOC mowi ze tak ten alarm juz ma ty mowisz ze uciebie sie tak niedzieje wiec sproboje twojej rady i przestawie ta funkcje oczywiscie przewodu czrno/czerwonego niemam podlaczonego do stopu wiec przestawie funkcje na zamykanie stopem zobaczymy co z tego wyjdzie
astra światła stopu astra czujnik stopu bezpieczniki astra stopu
zakładanie nowych tematów instrukcja obsługi royal radio alpine schemat
Instrukcja obsługi Tevion MD 80857 - gdzie znaleźć? Jak poprawnie włożyć baterie CR2032 do sztucznej gwiazdy?