Tak, to normalne.
Chłopaki, słyszycie jak stuka? Bo ja nie....
półoś to kawał pręta więc po co go wymieniać jeśli jest prosty a przegub przy skrzyni zwykle chodzi całe życie, no chyba że osłona zostanie uszkodzona
Na 90% masz zerwane tuleje wahaczy, lub luz na sworzniach. Miałem kiedyś tak co prawda w innym aucie, ale stuki występowały tylko na nierównościach i to było przyczyną.
astra g z17dtl, u mnie też mi głośniej cykają wtryski, olej 5W40 preevy czy wymieniałeś olej na inny i jest poprawa?
Niestety stuki z hamulców w astrze J to luzy na sworzniach (bolcach ) zacisków hamulcowych.Na serwisie idzie kupić poprawione strzemiona zacisków oczywiście w komplecie z bolcami i to rozwiązuje problem .Napchanie specjalnego smaru (był taki kiedyś dostępny w ramach kampanii serwisowej) na stare bolce rozwiązywało problem tylko na chwilę .
Wskazania na kompie i na liczniku podobne +/- kilka stopni
Ten luz i stuki to przekładnia kierownicza. do regeneracji. Dodano po 45 Ten luz i stuki to przekładnia kierownicza. do regeneracji.
Problem rozwiązany , końcówki drążków kierowniczych (oba).
Witam kolego jedz na stacje diagnostyczna zaplacisz 10-20zl sprawdza ci zawieszenie a czasami moze sie okazac ze maglownice masz do zmiany. Moze ostatnimi czasy uderzyleś gdzies prawym kołem np.: o krawęznik. I napisz czy pukanie jest tylko przy pełnym skrecie czy cały czas.
Kolego reklamacja. Coś ci się rozkręca.
To co było 10 lat temu to już dawno i nieprawda. Kiedyś świece czy kable NGK były super i można było w ciemno montować. Teraz produkują w chinach zresztą jak większość i zaczęła się loteria. Nie mówię że wszystkie są złe ale trafiają się wadliwe stuki już z pudełka.
Są rozbieralne i to bardzo prosto ;)
Nie nie, zawiasy na pewno nie bo to ewidentnie gdzie z przedniego zawieszenia. Hmm, przegub powiadasz. A jak go najłatwiej sprawdzić? Da się to w ogóle w jakiś sposób zdiagnozować? Mam wszystkie potrzebne narzędzia, kanał. Większość napraw wykonuję sobie sam więc może bym spróbował o ile jest jakaś metoda. Jest jakaś granica przebiegu przy którym przegub...
Witam, Od kilku dni mam stuki kierownicy , najbardziej słychać przy pokonywaniu zakrętów albo na rondzie. Poniżej filmik, najbardziej słychać na początku oraz od 20 sekundy . https://youtu.be/GckWmVO7VaE Ostatnio wymieniałem cale zawieszenie oprócz przednich i tylnych amortyzatorów, ale te stuki były już przed wymianą. Czy to maglownica czy raczej coś...
Ciśnienie sprężania mierzone? Rozrząd sprawdzony? Jeśli nie ma hydro i luzy dobrze ustawione to zawory prawie nie mają prawa stukać. Chyba że któryś się w prowadnicy tnie i nie wraca do końca - tłumaczyło by to czkawkę silnika i stuki w głowicy.
Tak spotkałem sie z podobnymi problemami, ale co u ciebie to kto ma to wiedzieć chyba tylko wróżka, jak wiesz na czym polega taka robota , masz olej w głowie to lecisz po kolei zasilania i masa na sterownik, sprawdzić układ elektrozaworów, sygnału z czujników test w trakcie jazdy, stan piast itp....cudów nie ma łatwe to sprawdzenia, domowe sposoby nie...
Nad przekładnią się zastanów czasem jest to złudne bo trzeba wymienić te mniejsze :) , najpierw wymień te tańsze rzeczy tj. końcówki drążków, gumy, sworznie... pozdrawiam.
Witam, chciałbym zapytać czy jest ktoś w stanie mi pomóc. Mianowicie problem polega na stukaniu w silniku, rosną one wraz z obrotami i z tego co mi się wydaje są cykliczne. Panewki zostały wymienione i stukanie nie ustalo (podejrzewam sworzeń tłoka który na pewno sprawdzę lub stuki pochodzą spod klawiatury, zawory). Ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto...
wymienia się wszystkie czy tylko te które są miękkie Zależy od funduszy, lepiej wszystkie, ale można też i jeden jeśli wiesz że to na pewno on. wymienić na nowe śruby do mocowania panewek wałków rozrządu Nie trzeba.
Miałem coś podobnego w astrze (co prawda G). mogą byc to odgięte blaszki przy klockach hamulcowych.
Zobacz czy Ci się nie oberwała osłona termiczna nad wydechem...
Sprawdź mocowanie amortyzatora.
Witam. w miarę szybko do najbliższej przychodni lekarskiej.W cudzysłowie oczywiście.
Sprawdż czy dobrze dokręcone koło kierownicy, i końcówki drążków kierowniczych.
Podejrzewam że szukasz dziury w całym, pewnie to opony sprężynują.
Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Problem: Głuche stuki przy skręcaniu kierownicą - na postoju przy szybkim kręceniu kierownicą na boki ciche stuki, ledwie słyszalne - przy jeździe, szczególnie 10-20 km/h na równej prostej szosie przy szybkim (dynamicznym) skręcaniu kierownicą na boki (nawet o 45stopni od prawej do lewej - najbardziej wtedy...
Podpowiem tak, miałem stuki w aucie, Astra G. Przeszukane zawieszenie, układ napędowy a tłukł się sterownik silnika pod błotnikiem. Zobacz czy tam u Ciebie ni ma się co tłuc...
Witam wszystkich, ostatnio zmieniałem w astrze amortyzatory, i po tygodniu jazdy pojawiły się stuki w lewym tylnym kole. Po ściągnięciu koła okazało się że popuściła śruba do której przykręcony jest amortyzator, w belce wyrobiła się gwint i teraz śruba przeskakuje podczas przykręcania jej. Co mi zostaje w takiej sytuacji robić?? kupić nową belkę?? czy...
Ciśnienie na pompie zmierzone. 4.5bar. zmierzyłem manometrem na listwie wtryskowej. Też o tym myslałem bo miałem podobny problem w grandę Punto. Dodano po 3 Dodam że czasami na zimnym słyczac jakby stuki dlatego wymieniłem koło zfr. Ale to nic nie dało. Dalej to samo. Dodano po 5 Na gazie jest super. I to dziwne. Brak jakichkolwiek usterek. Wkręca się...
Witam ponownie, auto złożone odpala bez problemu tylko pomimo moich starań i wymian dalej są stuki podejrzewam popychacze zaworów mimo że głowica była u "specjalisty". Ale zanim zacznę wymieniać wolę się upewnić ponieważ stuki są też w misce olejowej lecz wał korbowy panewki wału panewki korbowe i wszystko co najczęściej stuka wymienione, proszę o pomoc,...
Z tego co mi wiadomo i twojego opisu to raczej wałek OK.Gdyby to był wałek to zagrzanie silnika nie wiele by pomogło stuki dalej by były.Stuki to luzy jeśli by to był wałek to nie znikną.Miałem taki problem w cytrynie z wywaloną jedną krzywką i stuki były cały czas.Tutaj podejrzewam popychacze ,częsta usterka w oplach .Puszczają olej i stąd stuki na...
Jutro złożę jeszcze raz tą sprężynę i dosunę ją do tej blokady. Może ona sie przesuwa i powoduje takie stuki
http://astra.autokacik.pl/ Polecam troszkę poczytać. Ja mam 1.6 8V MPI(C16SE) Astra 1.6Si i często w sklepach robią zdziwioną minę, że MPI 8V 100KM i 93r. dopóki nie popatrzą w katalogi. Miałem na myśli stuki silnika przy przyśpieszaniu i hamowaniu silnikiem. Przecież rozrząd nie ciągnie samochodu. Pracę wykonuje układ korbowo-tłokowy.
W moim przypadku stuki podczas ruszania pochodziły od koła dwumasowego. Po prostu przyzwyczaiłem się do tego, łagodnie ruszałem z miejsca i tak zrobiłem 12tys km. W tym okresie nie zauważyłem pogorszenia tej sytuacji. Obecnie nie posiadam już tej astry.
Filtr powietrza w całości , a może rozwalić? ale skąd te dziwne stuki podczas dławienia?
Witam mam problem z silnikem 1.8 16v Eco tec. Silnik chodzi na samej benzynie. Samochód zakupiłem nie dawno i diagnozą mechanika były popychacze zaworów po wymianie na nowe firmy Ina oraz po wymianie rozrządu stuki pozostaly. Olej Gm 10w40 ciśnienie na tłokach 13 13 12 10.5 załączam filmik z pracą silnika. Macie może pomysl co to ? Samochód ma 116 km
Witam pod czas jazdy tylko słychać stuki przy skręcie czy na postoju również.
Witam Poszukuję w miarę bezawaryjnego i oszczędnego auta z LPG. Właśnie myslę o Astrze G z lat 2005-2007. Mam do Was kilka pytan z tym związanych: - jak jest z tym silnikiem Z14XEP, ile wytrzyma rozrząd na łancuchu ? czy wymiana jest bardzo kosztowna ? - Czy ten silnik lubi olej ? Bo miałem kiedyś astrę F X14XE i brał sporo - Jak z odpornoscią na korozję...
na zimnym silniku się nie piłuje bo można rozwalić turbo jeżeli stuki są tylko na zimnym to wtryski jeżeli stuki są też na ciepłym to już problem z pompą
Przy schodzeniu z obrotów, przy około 1500 obrotów (gaz puszczony) szarpie całym samochodem i jak widać skacze wskazówka obrotomierza. Na filmiku słychać też stuki jak szarpie. Nieraz tak mocno szarpie że narywa całym samochodem (kangurki). Może ktoś miał podobny problem jak na tym filmiku i go rozwiązał. Poniżej dane o jaki dokładnie samochód chodzi....
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
Ponieważ gdy zlapałem reką za krzyżak i energicznie ruszalem kierownicą to stuki ustały.
Był podłączany pod kompa ? Jakieś błędy ? Mówisz jakieś stuki w silniku się pojawiają. Sprawdź też kompresję. Sprawdź też poprawność ustawienia rozrządu. Nie zaszkodzi, a warto mieć pewność. Ogólnie jeśli masz silnik o oznaczeniu X16XEL to one lubią brać olej. Silniki te nie są zbytnio dopracowane przez inżynierów Opla.
Najważniejsze w tym czujniku to przykręcenie go na 20 niutonometrów. Czujnik ten generuje sygnał dopiero jak są stuki silnika. Najczęstsza przyczyna , uszkodzenie poprzez zbyt mocne dokręcenie.
Ogólnie silnik pracuje bardzo dobrze tylko czasami jak silnik jest zimny to słychać jakieś stuki wydaje mi się że to popychacze tak stukają.
jeżeli są to cykliczne stuki to pewnie zawory klepią, powinno to ustawać wraz ze wzrostem temp. silnika.
jak masz stuki to prawdopodobnie na wale luzy,czyli silnik do naprawy,lub wymiany.
Moim zdaniem turbina, stąd też biały dym, stuki i błąd p1220. Mogę się mylić nie widząc auta!
stuki astra astra stuki zawieszenia stuki skręcaniu
transport pneumatyczny metoda przekształcenia programator helios
bateria parkside interfejs diagbox
Citroen Berlingo 2008 1.6 HDi – numer OE czujnika korka wlewu paliwa 1503.L8 1503.L9 Toyota Yaris II 2011 – demontaż płytki drukowanej z brzęczykiem i elementami licznika