Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Podejrzewam twarde klocki te nacięcia na tarczach to wentylacja (w celu lepszego chłodzenia). Faktem jest iż tarcze potrafią się pokrzywić jednak odczujesz bicie na pedale hamulca. Zmień klocki i przesmaruj tzw. ślizgi w zacisku hamulcowym (to takie dwa bolce wkręcane).
O matko do kompletu brakuje tylko wymiany silnika a to od razu widać że uszczelka lub głowica w tym silniku nie ma prawa być bombelków itp, temperaturę to on ma trzymać lekko poniżej 90 i ma ją załapać po max 3 km wiem bo sam mam takie cudo...
nie raczej nie fakt że płyny maja rużne właściwości ale nie aż komplikowały by sprawe. jeszcze ten korek czy on jest podciśnieniowy zobacz czuy jak naciśniesz na węża to słychać jakieś syyy przy korku przy okazji sprawdzisz czy są twarde
Co za bzdury....
Koniec tej mechaniki panowie. Zamykam
Ogladalem w ostatnich dniach kolejne auta. Jestem sklonny wziac Audi a3 8l z silnikiem 1.6 i lpg. Do samochodu bym mial dwa prawie nowe zestawy opon. Blacharsko jest to chyba najlepiej wygladajace auto z tych ktore ogladalem, mimo, ze jest z 2002 roku. Trzy astry h i vectra c nawet nie ma podjazdu. Tam byly rozne purchle oraz nieumiejetne robione zaprawki....
A jak tam widoczna jest temperatura silnika w komputerze podczas problemów? Weże nie są twarde od chłodzenia?
no dobra, dzisiaj byłem na innym złomie i stała cała Astra, sprawdziłem hamulce twarde jak należy to wykręciłem cały całkowicie orginalny i widać nie ruszany od nowości zestaw pedał-popychacz-mocowanie-serwo-pompa za 60zł, wieczorem założę w swojej Astrze i zobaczymy co będzie jak nie to jutro jeszcze z tamtej wykręcę zaciski przednie z wężykami elastycznymi...
To dlaczego mechanik mi mówił, że nowe sprzęgło zawsze jest twarde bo jest nowe? Bo to nie mechanik, tylko kowal jakiś. Masz może nr tego kompletu sprzęgła co włożone nowe?
nie trzeba wymieniać, wystarczy rozebrać, wymyć porządnie benzyną (nie zgubić żadnej blaszki ani sprężynki!) nasmarować (polecam olejem 5w30) i złożyć i śmiga dalej, u mnie już ze 2 lata https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Dokładnie, ja w swojej Astrze F wyczyściłem selektor (po 20 latach smar zamienił się w nim w twarde grudki, które...
Węże czasem ci się nie robią twarde podczas pracy silnika?
a te gumki na zaworach jak to sprawdzić ????????? ogólnie nie ma określonej metody ,ale jeżeli są twarde to na pewno są do wymiany,ale jeżeli tam zajrzysz to już najlepiej wymienic,od czegoś trzeba zacząc.
tam niema krokowca (jedynie na przepustnicy, benzynowy) bo to sekwencja.. sondę może i mógł bym podłączyć tylko niebardzo chciał bym rozgrzebywać całą wiązkę lpg bo jest ładnie ułożona i otaśmowana włochatą taśmą :) zresztą nie wiadomo czy ta sonda w ogóle żyje nie wiem jakie są standardowe czasy wtryskiwaczy, poza tym przy jakim obciążeniu i obrotach?...
olej ok, wyciekow nigdzie nie widac. sasiad (mechanik) z ktorym dzis testowalem auto kazal obserwowac czy plyn ucieka, czy oleju nie przybywa, czy jakies weze nie sa twarde i czy nie ma za duzego cisnienia pod korkiem od plynu chlodniczego. pozostawil 3 opcje: - odpowietrzenie o ktorym nikt nie pomyslal heh i mowil ze to najbardziej prawdopodobne bo...
Jeżeli węże są twarde i ubywa płynu to prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą ewentualnie głowicę lub blok. Ale najpierw sprawdź czy dobrze jest odpowietrzony układ chłodzenia oraz czy niema wycieku z nagrzewnicy do wnętrza auta.
jak sprawdzic który jest uszkodzony ???kiedys miałem taki przypadek to jak wykreciłem wałek to jeden był taki który nie trzymał i sie uginał w palcach a tu były twarde wszystkie :))
Termostaty przy jakiej temp ci się otwierały :?:. Węże są twarde po nagrzaniu na maxa :?: Korek od zbiorniczka jest szczelny :?: . Możesz jeszcze spróbować za termostatem ściśnij mocno węża tak żeby nie puszczał płynu na chłodnice i sprawdzaj czy nagrzewnica ci grzeje i przy jakiej temp zaczyna się robić ciepło w aucie potem puść węza ... :idea: pewnie...
Witam. Było już raz reklamowane, sprawdzone,wszystko niby jest okej z dwumasą i sprzęgłem.Może jednak coś w układzie hydraulicznym,wysprzęglik, przewody. Sprzęgło jest raz twarde że nie można go wcisnąć po chwili jest okej a za chwile znów dwa dni twarde.Autko poszło znowu na reklamacje.Nie wiem jak i gdzie się to skończy.
A3 1.8T 8l. Auto nie do zajezdzenia. W swoim miałem 500 tys km i kompresja po 13 na kazdym cylindrze. Generalnie był mało awaryjny i mega zwinny. Minus korozja pod listwami drwi oraz twarde zawieszenie ale za to plus, ze na 160 tys km wymieniałem tylko amorki, nic poza tym.Ja polecam, nigdy nie zdarzyło się aby stanął i nie chciał dalej jechać.
Zdarzało się nieraz zapowietrzanie na obudowie filtra (zdeformowana- nie widać wycieków na zewnątrz i jak odpali po długim kręceniu lub plaku to działa do nastego wyłączenia).Aha filtry z filtrona ostanio mają uszczelki gumowe (w zestawie z filtrem) twarde jak z betonu i po wymianie na inne było ok.
http://obrazki.elektroda.pl/7139607800_1... takie są włoskie,polskie są niebieskie,albo bez brązowej obwódki.Przy starym wystarczyło membramy orginalne nowe kupić wymienić i powinno być ok.a przyczyną mogły sparcieć,przez to palił 15,bo twarde tak jak polskie.
A może to tylko subiektywne odczucie, sprawdź skuteczność działania amortyzatorów przód i tył albo wymień na tzw. twarde ( zakładam że zawieszenie przód i tył 100% sprawne)
zobacz weze od chlodnicy jak sa twarde do bym stawial na glowice lub uszczelke pod glowica
No to ciągnie lewe powietrze w okolicach rury od serwa hamulcowego. Też o tym mówił ale wykluczył to dlatego ze hamulce działają poprawnie nie sa twarde . Wspomniał coś o sprawdzaniu lampą stroboskopową
Potwierdzam jak kolega (at)autoas że z filtrami paliwa filtrona do silnika 1.7 w oplu to jakaś masakra - nie chodzi o same filtry tylko o uszczelki co są w komplecie z nimi.Miałem przypadki że zapowietrzały sie obudowy filtra na uszczelnieniach (te uszczelki filtrona ostatnio twarde niemiłosiernie ) po wymianie uszczelek z innych nawet tanich chińczyków...
Twarde przewody ,brak ogrzewania wskazują jednoznacznie na; 1.uszkodzona uszczelka pod głowicą-wariant optymistyczny 2.uszkodzona głowica-wariant pesymistyczny
Cóż przewody są twarde wymiana płynu chłodniczego i płukanka pomogła bo wentylator już się nie włącza tylko dziwne że przy nawet 40-60 stopniach potrafił się włączyć... chociaż i tym steruje komputer a ECU podobno był naprawiany przez poprzedniego właściciela bo są nalepy na nim. Tak myślałem że pewnie uszczelka.... no cóż trzeba robić :) dzięki za...
Witam, Sam posiadam Astrę F i w którą nie wsiądę to każda ma podobnie twarde i nieprzyjemne hamulce. Przy 140 hamuje elegancko, ale przy 40 nie zblokuje kół - przynajmniej ma się takie wrażenie. Moja akurat nie posiada fabrycznie korektora. Pozdrwiam, K
Wiatrak się wlącza na chłodnicy? Tak wiatrak się włącza ale na przykład jak w korku stoję tak to nie włącza się Dodano po 3 Ewentualnie korek od zbiornika wyrównawczego zatkany Korek wymieniałem niedawno, a co w sumie daję korek w którym nie ma żadnego otworu żeby w razie czego uszło te za duże ciśnienie? na przykład w ducato lub w citroenie zx od...
Myślę, że kluczową sprawą jest to czy w zbiorniczku wyrównawczym mamy olej czy czarną maź ze spalin. U mnie płyn chłodniczy jest czysty, natomiast na ściankach zbiorniczka wyrównawczego jest czarna maź ze spalin, ponadto lekko bije kompresja bo węże prowadzące do zbiorniczka twarde dlatego skłaniam się ku uszczelnieniu wtrysków. Nie widzę związku między...
Pompa wody raczej działa bo ogrzewanie jest i w zbiorniczku płyn sie przelewa.Rozrząd wymieniony ze 4miesiące temu z pompą wody przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą bo węże były mocno twarde a przy dużym cisnieniu zaczynał sie lekko sączyć płyn na łączeniach węży do nagrzewnicy przy przegrodzie,skręciłem te połączenia na cybanty ale po wymianie...
Ja mam maty twarde i o dziwo sie nie wykruszyly :P PB jak dorwiesz to najlepiej ES 6c :D To jest naprawde dobry zestaw..A za te pieniadze to juz lepszego nic napewno nie znajdziesz!!
Witam wszystkich, Jak w temacie przymierzam się do wymiany obecnego silnika (x16szr 1,6 8v 1 punkt z lpg 2 gen 322 tys KM) z powodu dużego brania oleju (przy przebiegu 500-600 KM na tydzień zjada ponad 0,5L). Ostatnio wymienione dla pewności (choć pewności mój mechanik nie miał że to pomoże) pierścienie, uszczelniacze i wszystkie po drodze uszczelki....
W tym silniku nie ma komputera(z komputerem te silniki były chyba dopiero w astrze II). Na początek można zobaczyć czy po zwiększeniu obrotów węże idące do intercoolera robią się twarde i czy rusza się cięgno sterujące przy turbo (najlepiej by było zmierzyć ciśnienie doładowania w czasie jazdy (ok 0,5 atmosfery , kg/cm²)- ale kto ma manometr o...
Nie mam stycznosci z Hyundaiem, ale raczej nie jest to półka 508. Już bardziej i40. Jeśli chodzi o 508 to przyznam szczerze, że jestem przyjemnie zaskoczony na tle Insigni, Mondeo czy nawet Passata. Auto bardzo fajnie wykonczone, dobrze się jeździ, wybitnie twarde jak na francuskie auto, ale to nie przeszkadza. Fajne zegary, dobrze wykończone, w combi...
Wydaje mi się że skoda to bardzo ciekawa propozycja. Z tego co wiem są w ocynku. Starsze wersje silnikowe są dobre i stosunkowo tanie w naprawie. Nie polecałbym Vektry C. Niby wizualnie z zewnątrz ładne autko, ale pozatym to jest tragedia. Kiepskie wnętrze, sieedzi się jak na wozie... twarde siedzenia... na karoserje szybko wchodzi rdza, a i o silnikach...
któraś z tulei cylindra może być pęknięta i przez nią płyn dostaje się do komory spalania i z tego ten biały dym... Trop dobry , tylko mało prawdopodobne aby płyn był zasysany do cylindra . W cylindrze jest większe ciśnienie podczas sprężania i spalania , niż płynu w chłodnicy i tak ja piszesz , węże robią się twarde , ew, bąblowanie w zbiorniczku...
Podczas jazdy po autostradzie szarpnęło mi autem, spadła troszkę prędkość i pojawił się check engine. Zjechałem na pierwszy parking i sprawdziłem metodą gaz-hamulec błąd. Wyszło P0335 - czyli wskazuje na czujnik położenia wału. Odpaliłem auto i usłyszałem nieprzyjemne, twarde stukotanie z głowicy, tak jakby coś trajkotało na sucho bez oleju... Po odczycie...
Według mnie to jest normalna reakcja tego silnika. Bąble pojawiają Ci się gdyż pompa wodna ma w sobie mały odpowietrznik, to jest jedynie miejsce w układzie poza korkiem zbiorniczka wyrównawczego którędy może dostać się powietrze, a po drugie gdy masz szczelny układ to po odpaleniu silnika rośnie ciśnienie i to że węże są twarde to oznaka że woda jest...
Widzę że większość wypowiadających się wiedza że gdzieś dzwonią ale niewiedza w którym kościele.podstawa tej usterki to sprawdzić czy przewody nadmiarowe są niepopękane przy końcach szczególnie i czy nie są zbyt twarde końce przewodów nadmiarowych.Jezeli przewody te są w wykonaniu guma-plecionka-guma to mało prawdopodobne że któryś z przewodów nietrzyma.Wtedy...
No faktycznie hamulec ma bardzo twardy pedał , ale to już z pare miesięcy ale będę próbował zaślepić bo już sam nie wiem.Krokowiec raczej chyba dobry bo po wyjęciu wtyczki obroty dalej szarpały tak jak napisałem kilka postów wyżej.Uszczelkę wymienić jak rozumiem pod wtryskiwaczem i pod odódową plastikową wtryskiwacza taką dużą?Jeszcze mam pytanie ,...
Zamiast kombi możesz kupić rodzinnego minivana, jak Renault Scenic lub Citroena Xsarę Picasso. Idealnie sprawdzają się jako rodzinne auta i bagażniki mają pojemne. Jeżeli jednak kombi, to nie Mazdę, bo pomimo, że dobre auto to korozja przy zakupie gratis, jak u każdego japończyka. Jeździłem V40 w wersji 2.0 140KM dobre twarde auto, ale zawsze o coś...
witam mam astrę g Bertone i zauważyłem że po przejechaniu kilku kilometrów sprzęgło zaczyna ciężej pracować na krótkich dystansach niema problemu ale przy dłuższej trasie zaczyna robi się dziwnie twarde jaka może być tego przyczyna
Golf ma dobrą opinię, niestety głównie wśród złodziei (tzn. jest bardzo chętnie kradziony)... nieporównywalnie droższy w stosunku do Bravy. Duży silnik = duże składki OC, zwłaszcza jeśli masz <25lat. Diesel na "trasy" rzędu 15-20km to nieporozumienie. Poza tym stereotypy też robią swoje, nie chciałbym jeździć czymś, na co wołają "dres-wagen". Nie...
masz slabego wzmaka Hmm. Początkowo myślałem, że to 150W w RMSie powinno mi wystarczyć, gdy podłącze jakiś fajny głośnik o podobnej mocy. W większe wartości watów wzmacniacza czy mega zabudowy dual z bass reflex nie chcę się bawić. Jestem zwykłym kierowcą, robię audio dla siebie, nie na zloty CA czy szpan na wiosce, tak więc szukam raczej głośnika...
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Może sam zawór regulacj kąta uszkodzony,miałem tak w nisanie patrolu ,pompy podobne.
Nie jeden już taki był co mu się wydawało że sprawdził, ludzie wymyślali teorie a się okazywało że na najprostszej sprawie się wyłożył, dodatkowo twardo obstawał przy swoim. Koniec offtopicu.
twarde manetki twarde lutowanie twarde sprzęgło
niedziałający swiatłowód zmniejszenie podświetlenia monitora wyjąć fotele passata
Opis stabilizatora napięcia TNY268GN od Power Integrations Jak naprawić zwarcie w kinie domowym?