na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Mozesz mu wysterowac zmiane kąta? Np KTS lub Techem? Co CPW? Rozrząd?
Jedź gdzieś na piach czy drogę z piachem. Wymuś kilka razy zadziałanie ABS. Potem odpowietrz. Być może trzeba będzie powtórzyć. Bez sprzętu i działa
nie raczej nie fakt że płyny maja rużne właściwości ale nie aż komplikowały by sprawe. jeszcze ten korek czy on jest podciśnieniowy zobacz czuy jak naciśniesz na węża to słychać jakieś syyy przy korku przy okazji sprawdzisz czy są twarde
Nie wyrzuca błędów. Skąd wiadomo że nie wyrzuca błedów ? Czym sprawdzałeś ? Może tylko nie ma "twardego" będu.
Nie jeden już taki był co mu się wydawało że sprawdził, ludzie wymyślali teorie a się okazywało że na najprostszej sprawie się wyłożył, dodatkowo twardo obstawał przy swoim. Koniec offtopicu.
a i komfort lepszy. Czy ja wiem...Astra ma bardzo twarde siedzenia.
Prawdopodobnie uszczelka głowicy, sprawdź czy węże wody robią się twarde.
Według mnie jest źle. Na zgaszonym jest twardy. Tak to 2.0DTI
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Co za bzdury....
no dobra, dzisiaj byłem na innym złomie i stała cała Astra, sprawdziłem hamulce twarde jak należy to wykręciłem cały całkowicie orginalny i widać nie ruszany od nowości zestaw pedał-popychacz-mocowanie-serwo-pompa za 60zł, wieczorem założę w swojej Astrze i zobaczymy co będzie jak nie to jutro jeszcze z tamtej wykręcę zaciski przednie z wężykami elastycznymi...
A jak tam widoczna jest temperatura silnika w komputerze podczas problemów? Weże nie są twarde od chłodzenia?
Turbina była sprawdzana w 3 serwisach. Założona jest poprawnie i wszystko jest szczelnie zamontowanie bo daje ciśnienie, że węże są twarde.
Czy teraz, przy tych 95 stopniach, na wolnych obrotach bardzo pompuje przewody, zwłaszcza górny i dolny do chłodnicy? Czy są bardzo twarde?
Węże czasem ci się nie robią twarde podczas pracy silnika?
Koniec tej mechaniki panowie. Zamykam
Uszczelka pod głowicą.
Niestety u mnie była jakaś żywica bardzo twarda. Nie do ruszenia.
Czy nagar z egr był by na tyle twardy żeby zablokować silnik.
Czy to było spalone sprzegło? Dobry jestes, Franiu. Pewnie tak, bo cóż by innego. Teraz działa normalnie ? Tylko czekać, jak w trasie nadpalone okładziny sprzęgła się rozpadną i będziesz twardo lawetował do domciu.
a może zawór serwa ??
Przeniosłem, a czy Ty sprawdziłeś to, co napisał Kolega Emeryt?
jak sprawdzic który jest uszkodzony ???kiedys miałem taki przypadek to jak wykreciłem wałek to jeden był taki który nie trzymał i sie uginał w palcach a tu były twarde wszystkie :))
Witam,ponieważ mam problem z dokupieniem rury idącej od turbo do intercoolera,zastanawiam się czy jest coś takiego jak rura uniwersalna!! lub może ma ktoś pomysł z czego dorobić/dopasować wąż? ps,rura GM 90 570 682 odczytane z oryginalnej twardej rury
masa czujnika jest ok. Synchronizacja też w pożądku
Jaki kod silnika? Jezeli X18XE1, Z18XE albo Z18XEL to przepustnica powinna byc na servie - tzn. nie ma zaworu regulacji biegu jałowego. Sprawdź układ dolotowy na szczelność. Hamulec nie wydaje sie twardszy niż zwykle?
jednak musi dostawać twardego plusa, może pomierz przez amperomierz na sztywno do masy czy wtryski jednakowo biorą (jak nie omomierz to może prąd pokaże). Pewnie któraś cholera zwiera , albo wiązka. Hehe zamień wtryski to napewno się okaże co tu sie dzieje :)
To czy gazowe czy olejowe zależy tylko od zasobności Twojego portfela i nie ma wpływu na wysokość. Chcesz mieć wyżej, musisz szukać dłuższych sprężyn. Pasują od Kia Sportage, tylko nie pamiętam czy są wyższe. Na 100% bardziej twarde.:D
Ostatnio robiłem przednie zawieszenie w Octavii 1 sprężyny Lesjofors i amortyzatory TRW, przód się fajnie podniósł ale teraz przydało by się tył zrobić bo zrobiła się spora różnica. Części kupowałem w lepszych finansowo czasach z braku czasu na naprawę trochę przeleżały. Z kasą obecnie krucho i się zastanawiam nad sprężynami DACO, znalazłem za niecałą...
Najlepiej jak powiedział Pfemek ,tylko żywicę nakładaj pędzelkiem na błotnik i ceratkę szklaną ,kiedyś takie zestawy były w sklepach motoryzacyjnych.Drobne plastyki też można skleić klejem do plastyku twardego.
Po co ma kupować nowe? Też miałem taki problem wymieniłem je na używane, sprężyny w astrach mają to od siebie, że się zużywają możesz wymienić je na nowe ale tu za jedną dasz ponad 100zł algo idź na szrot i poszukaj sprężyn od astry kombi albo od BMW starszego typu. Taki sprężynki są twardsze i bardziej wytrzymałe. Pozdrawiam.
Na czwartej swiecy wydaje mi się że widzę pozostałości oleju na oprawce świecy, przez to też może przebijać iskra na obudowę silnika a nie na świecę. Nie wierze że te świece wymieniałeś. Sprawdź szczelność dolotu, co może świadczyć o zbyt ubogiej mieszance, jak kolega Robert słusznie zauważył. Dobrze działa wspomaganie hamulca? (serwo) pedał nie jest...
wcisnę kilka razy hamulec i nagle staje się twardy pedał Jak pedał masz sprężynujący a po paru wduszeniach pedału twardnieje to odpowietrz układ. Dodatkowo korektor sił hamowania podmień, tak jak wyżej ktoś pisze.
To dlaczego mechanik mi mówił, że nowe sprzęgło zawsze jest twarde bo jest nowe? Może faktycznie w Oplach tak jest?
Podejrzewam twarde klocki te nacięcia na tarczach to wentylacja (w celu lepszego chłodzenia). Faktem jest iż tarcze potrafią się pokrzywić jednak odczujesz bicie na pedale hamulca. Zmień klocki i przesmaruj tzw. ślizgi w zacisku hamulcowym (to takie dwa bolce wkręcane).
http://obrazki.elektroda.pl/7139607800_1... takie są włoskie,polskie są niebieskie,albo bez brązowej obwódki.Przy starym wystarczyło membramy orginalne nowe kupić wymienić i powinno być ok.a przyczyną mogły sparcieć,przez to palił 15,bo twarde tak jak polskie.
Pytałem się mechanika dlaczego gazami, to powiedział, że spawy z migomatu są za twarde i dlatego pękają.
Jest twardy tak jak bym hamował na nie odpalonym silniku.
witam mam astrę g Bertone i zauważyłem że po przejechaniu kilku kilometrów sprzęgło zaczyna ciężej pracować na krótkich dystansach niema problemu ale przy dłuższej trasie zaczyna robi się dziwnie twarde jaka może być tego przyczyna
Wystarczy robić z koncentratu a nie gotowy płyn, i nie robić 50:50 a jakieś 40:50 ;) Głupie Borygo ma temp wrzenia 107 chyba... W ciśnieniu atmosferycznym, a wiemy że układy chłodzenia są ciśnieniowe... Więc realna temp wrzenia jeszcze się podnosi. Jeśli bulgotanie jest spowodowane gotowaniem się płynu, a nie np jakimś przedmuchem spalin to sprawdź...
nie trzeba wymieniać, wystarczy rozebrać, wymyć porządnie benzyną (nie zgubić żadnej blaszki ani sprężynki!) nasmarować (polecam olejem 5w30) i złożyć i śmiga dalej, u mnie już ze 2 lata https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Dokładnie, ja w swojej Astrze F wyczyściłem selektor (po 20 latach smar zamienił się w nim w twarde grudki, które...
Byłem z tym u mechanika, wymienił płyn chłodniczy, I jaki był kolor, zmienił znów na ciemny ? Płynu jest tyle samo czy ubywa/przybywa ? Węże przy pracującym silniku od chłodnicy są miękie czy twarde? Napisz coś więcej .
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Skoro twardy pedał to stoją zaciski. Warto sprawdzić podciśnienie na serwie.
A może to tylko subiektywne odczucie, sprawdź skuteczność działania amortyzatorów przód i tył albo wymień na tzw. twarde ( zakładam że zawieszenie przód i tył 100% sprawne)
Nie odbierzesz tych programów za darmo, są one zakodowane. Jedyne polskie programy FTA to TV Trwam i Radio Maryja, dostępne na Astrze i Hot Bird. Co do dekoderów z nagrywarką, były takie dostępne już dawno temu, ale nagrań nie można było przenieść na komputer. Tak samo jak w przypadku telewizorów z głowicą satelitarną, możliwość nagrywania na dysku...
Wymienię co robiłem, lewy cylinderek, przewód prawego tylnego kola oraz pompka hamulcowa. Po wymianie pompki i odpowietrzeniu całego układu była poprawa, a teraz znowu to samo. Dodano po 3 Po energicznym wciskaniu 2-3 razy pedał jest twardszy ale nie tak twardy jak było to wcześniej.
No to ciągnie lewe powietrze w okolicach rury od serwa hamulcowego. Też o tym mówił ale wykluczył to dlatego ze hamulce działają poprawnie nie sa twarde . Wspomniał coś o sprawdzaniu lampą stroboskopową
zobacz weze od chlodnicy jak sa twarde do bym stawial na glowice lub uszczelke pod glowica
Witam ! Czy istnieje sposób awaryjnego zamykania dachu twardego? Jest problem z bocznymi klapkami tylnej półki, są uszkodzone i brak określonego położenia i sterownik się wyłącza
Ogladalem w ostatnich dniach kolejne auta. Jestem sklonny wziac Audi a3 8l z silnikiem 1.6 i lpg. Do samochodu bym mial dwa prawie nowe zestawy opon. Blacharsko jest to chyba najlepiej wygladajace auto z tych ktore ogladalem, mimo, ze jest z 2002 roku. Trzy astry h i vectra c nawet nie ma podjazdu. Tam byly rozne purchle oraz nieumiejetne robione zaprawki....
w obudowie pompy wtryskowej(od przodu auta ,czyli z boku pompy jest śruba na torksa chyba 50 a pod nią blaszka) jest na niej oring, jeżeli jest twardy trzeba go wymienić. W moim przypadku zadziałało
a te gumki na zaworach jak to sprawdzić ????????? ogólnie nie ma określonej metody ,ale jeżeli są twarde to na pewno są do wymiany,ale jeżeli tam zajrzysz to już najlepiej wymienic,od czegoś trzeba zacząc.
Zdarzało się nieraz zapowietrzanie na obudowie filtra (zdeformowana- nie widać wycieków na zewnątrz i jak odpali po długim kręceniu lub plaku to działa do nastego wyłączenia).Aha filtry z filtrona ostanio mają uszczelki gumowe (w zestawie z filtrem) twarde jak z betonu i po wymianie na inne było ok.
Witam !! Piszę z prośbą o pomoc. Mam problem z silnikiem Diesla w Astrze F 1994r. silnik 17DR a mianowicie silnik bardzo twardo pracuje , słychać głośny stuk kopci na niebiesko. Wymieniałem pasek rozrządu założone sa nowe wtryskiwacze nowa pompa zmieniłem uszczelkę pod głowicą . Pasek rozrządu ustawiałem wzorując sie schematem , w głowicy dotarłem zawory....
Można. W tym liczniku wystarczy zdjęć szybkę i długopisem lub czymś nie za twardym przekręcić na stan jaki cię interesuje. Trybiki bez problemu pozwalają przekręcać.
Popychacze zaworowe można sprawdzić na gorącym silniku wciskając popychacze gdy krzywka wału rozrządu jest w górze. Popychacz musi być twardy, nie miękki. Stukać mogą też wybite trzonki zaworów.
Jest kilka podstawowych zasad w układzie chłodzenia jaki najczęściej występuje: __________________________________ Układ jest ciśnieniowy, czyli wszystko musi być szczelne, gdyż dopiero wtedy płyn (woda) wrze w temperaturze 120'C, inaczej nie będzie to działało. Termostat otwiera się przy 88'C powodując wymianę płynu pomiędzy obwodem silnika, a chłodnicą,...
Z dziurawą membraną zazwyczaj by miał problem tylko z odpaleniem poprzez zalanie kolektora gazem, tu bardziej obstawiam ze jest już tak twarda ze dopóki nie osiągnie wyższej temperatury to ciśnienie leci w kosmos.
Witam, mam taki problem. W Astrze G z 2000 r. znacznie spada moc, silnik twardo pracuje, wywala błąd p0216 dotyczący sterowania kątem wtrysku. Dodatkowo, sporadycznie wywala błąd p0335 i w parametrach bieżących widzę że prędkość obrotowa spada na 0. Zawór TCV ciekł, ale jego wymiana nie przyniosła rezultatu. Ok. pół roku temu przelutowany został sterownik...
Wytnij z twardej foli albo z odpadków z punktu laminowania.
Będę robił właśnie w przerwie majowej kupiłem podkład epoksydowy INTERPLUS 256, wosk NOXUDOL 248 TWARDY , konserwację VALVOLINE TECTYL BODYSAFE oraz do konserwacji profili NOXUDOL 700. Teraz tylko usunąć rdzę i mam nadzieję że będzie ok.
Skoro masz "170KM", to pewnie i zawieszenie było modyfikowane - na twardsze, sportowe. Więc czego oczekujesz? Golf w oryginale wcale nie najgorzej jeździł, jak na auto klasy budżet.
Pospawaj i po kłopocie. Też mi się to przytrafiło, bo filigrankiem nie jestem. Pospawałem, dodatkowo wzmocniłem konstrukcję. Ech...., że też już nie produkują tak niezawodnych i twardych aut, do tego tak tanich w wymianach elementów eksploatacyjnych.
Witam, auto jak w temacie. Zgasło bez żadnych objawów wczesniejszych, przepalił się bezpiecznik nr 30 w skrzynce w komorze silnika. 10-amper załozony nowy pojezdził około 2 miesiecy i znowu to samo, dodatkowo brak komunikacji z ECu silnika. Próbowane dwoma komputerami, które bez problemu łaczą się z astrah 1.6 bezyna która stoi obok. Ten bezpicznik...
Wygląda na to ze ci uszczelkę wydmuchało pod głowicą , a wystarczy mała nieszczelność i spaliny ido w płyn dlatego ci wywala, zapewne przewody od chłodnicy masz twarde. Na znanym portalu aukcyjnym można kupić płyn do sprawdzani obecności dwutlenku węgla w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego
Twarde przewody ,brak ogrzewania wskazują jednoznacznie na; 1.uszkodzona uszczelka pod głowicą-wariant optymistyczny 2.uszkodzona głowica-wariant pesymistyczny
Teraz sprawdziłem, i faktycznie cena kabla białego i czarnego za bardzo się nie różni, więc możliwe, że zrobię całą instalację czarnym kablem. To z kolei też nie ma sensu. Czarny jest nieco twardszy i trudniejszy w obróbce (żel). Zazwyczaj używam czarnego do multiswitcha, a dalej biały. Poza tym biały mniej rzuca się w oczy, gdy jest zainstalowany...
Zaślepkę kupiłem na allegro, wpisz hasło "zaślepka egr astra H z16xep" i sprawdź czy sprzedający ma również uszczelki. Aha, jak odkręciłem egr to dokładnie oczyściłem powierzchnie styku (blok silnika i EGR) beznyną ekstrakcyjna i drobnym papierem ściernym. Miałem taki twardy czarny nalot. Uszczelka, a raczej podkładka była cieniutka i metalowa (chyba...
super jakosci za ta cene nie bedzie napewno, ale chodzi mi o taki glosnik ktory daje ciagnacy sie i mieciutki bas....bo np. Jbl gra raczej twardo i punktowo wiec nie bedzie mi odpowiadal...
Zatarta sprężarka prędzej uszkodziłaby pasek napędzający. Nie chce mi się za bardzo wierzyć, żeby doszło do takich zniszczeń (pasek jest przecież mniej twardy :) ). Pytanie, czy ktoś wyjmując alternator do regeneracji nie wsadził zbyt miękkich śrub (np. 5.6 lub jeszcze gorzej...). Poza tym patrząc na rozmieszczenie elementów wydaje mi się to jeszcze...
No ja bym na twoim miejscu przede wszystkim sprawdził serwo ,i przewód łączący serwo z kolektorem.Podejrzewam że jest tam gdzieś nieszczelność przez które zasysa lewe powietrze i to na wolnych obrotach powoduje spadek obrotów i gaśnięcie. Obsłuchaj dobrze czy nigdzie tam nic nie syczy ,niech ci ktoś podepcze na hamulec przy zapalonym silniku .A w ogóle...
Tzok: Dzięki, właściwie odpowiadasz konkretnie na moje pytania, czyli o szybkość reakcji w spi i mpi. a tak już na koniec odnosząc się do tego co napisałem na samym początku czyli porównania octavii i mojej astry to mimo, iż w skodzie reakcja na gaz lepsza to i tak nie zamieniłbym astry na octavię. W skodzie jest strasznie głośno i twardo a w mojej...
Nie ma żadnych kłótni kolego, twardym trza być, nie mientkim. Nic się nie stało, nie obrażaj się. Po to jest forum żeby sobie pogadać.
Co do wytrzymalosci mechanicznej to nie ma problemu poniewaz ten przewod ma dosc twarda izolacje i jest unieruchomiony znaczy nie porusza sie w zaden sposob.
Do wytłumienia drzwi stosuj tylko maty miekkie nawet w otworach bo twarde spękaja ci na mrozie. I pamiętaj przy doborze głośników o max głębokości montażowej w astrze I (szyba jest bardzo blisko głosnika) to 49-50mm na standardowym plastikowym dystansie 26mm grubości. Mi przy 35mm dystansie z MDFu udało mi się wsadzić 60mm głośniki link do opisu http://www.powe.pl/astra.html
a czym to pozniej zalac bo bardzo sie grzeje (bylo zalane jakas twarda masa)? p.s. po skreceniu przewodow bieg 1 i 2 dziala ale bardzo slabo :(
Witam problem z dekoderem hd 5000 powinien być już rozwiązany dziś weszło nowe oprogramowanie mój działa bez zarzutu a przez ostatnie dwa tyg ciągły był problem z brakiem syg i tylko twardy reset pomagał teraz jest już ok
załącza się ABS przy małej prędkości. Przy lekkim hamowaniu pedał staje się twardy Przed diagnozą potrzebne jest rozpoznanie a te widzę że tutaj szwankuje.
W corsie C siedzi ten sam silnik co w astrze G i combo Y17DT - ale była odmiana 65 km bez intercolera i 75km z intercolerem (głowica ta sama). Coś namieszałeś z tymi symbolami - poczytaj o tym... To nie jest uszczelka pod głowicą tylko oringi na obsadach wtryskiwaczy. To najczęściej pada w tym silniku. W drugiej kolejności "chłodniczka oleju" o której...
Aha. I Dzięki skopiowaniu paru plików w tą i z powrotem możesz poznać stan dysku twardego? To nowość na forum. Zamieść SMART.
Widziałem kilka samochodów na 15 nie obniżonych i wyglądały całkiem nieźle. Zawieszwnia nie obniżam bo w naszych warunkach drogowych to jest klęska typu progi, krawężniki, zima koleiny szczególnie na osiedlach a poza tym zrobi się bardzo twardy a tego też nie chce
Dzięki za pomoc. Zwalczyłem to sam, nie mniej bez Twojej wskazówki wtf nie dałbym rady. Okazało się, że to DNSy wystarczyło je wpisać na twardo :P
To, że wąż od termostatu jest gorący to jeszcze nic nie znaczy. Pytanie czy robi się twardy w niedługim czasie po uruchomieniu silnika czy pomimo że jest gorący da się go nacisnąć bez większych wysiłków.
Jak na railu będzie za dużo to będzie twarda praca. Do jakieś wartości max rosnie? Ps ile to ma najechane? i nie pytam o licznik tylko o fakty ;)
Witam.Mam problem z moim tylnym zawieszeniem w oplu astrze f sedan bardzo nisko stało i jak jechałem w 5 osób to przycierało o nadkola.Wymieniłem nowe sprężyny na twardsze i poszło trochę do góry ale dalej obciera:(Sprawdzałem amortyzatory u diagnosty i sa dobre.Co zrobić żeby ja podnieść do góry???Z Góry dziękuję za info
Chłopie-pomyśl. Bierzesz sprychę rowerową,gwoździa,kawałek twardego druta,wyginasz w haczyk i podważasz tłoczek. Dokumentację zdjęciową mam ci zrobić?
studisat będzie chyba tak jak mówisz. Kupowałem go razem z telewizja na kartę i mogę oglądać nsport hd przez zwykłe euro złącze. Niedawno założyłem monobloka i myślałem że będę miał TVP HD :( Skusiłem się na niego bo miał możliwość podpięcia dysku twardego (widzi 320GB z laptopa) i że będzie można łatwo rozdzielić jeden abonament na dwa dekodery.
moze i tak ale pojawił się nowyproblem mianowicie nie działa mi wentylator na 1-wszym biegu przekaznik się załancza ale wentylator nie startuje mechanik powiedział że to może być przyczyną bo obieg wody jest normalny.tylko niepokoi mnie troszke twardy wąż od chłodnicy do termostatu.może masz racje z tym termostatem.
Przyjeżdżają z odkręconymi filtrami oleju zazwyczaj hart-a lub max-gear a uszczelka twarda jak z pcw a nie gumy Pewna astra g 2,0 dtl po wymianie filtra paliwa na torpan-a całkiem opadła z mocy po włożeniu filtron-a odzyskała moc-a gość sie kłócił że to nie może zależeć od filtra U siebie w pracy głównie montuje sie filtron-a, bosch-a, purflux-a do...
Witam. Było już raz reklamowane, sprawdzone,wszystko niby jest okej z dwumasą i sprzęgłem.Może jednak coś w układzie hydraulicznym,wysprzęglik, przewody. Sprzęgło jest raz twarde że nie można go wcisnąć po chwili jest okej a za chwile znów dwa dni twarde.Autko poszło znowu na reklamacje.Nie wiem jak i gdzie się to skończy.
Wiatrak się wlącza na chłodnicy? Tak wiatrak się włącza ale na przykład jak w korku stoję tak to nie włącza się Dodano po 3 Ewentualnie korek od zbiornika wyrównawczego zatkany Korek wymieniałem niedawno, a co w sumie daję korek w którym nie ma żadnego otworu żeby w razie czego uszło te za duże ciśnienie? na przykład w ducato lub w citroenie zx od...
Nie ma możliwość żeby usłyszeć zawory w tym silniku - chyba że przy kolizji rozrządu. Proponuje koledze wyżej zapoznać się raz z zasadą działania silnika diesla, a dwa układów hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego. To co czasem słychać, charakterystyczna twarda praca, wręcz stukot, to zbyt wczesny kąt wtrysku - nie mający związku z zaworami..
Zaznaczony wąż w trakcie dodawania gazu kurczy się (jest miękki), a wydaje mi się, że powinien być twardy. Zgadza się, wszystko wskazuje na uszkodzoną turbinę. Regeneracja lub zakup nowej. Pozdrawiam.
Opel astra f kombi 97. Nad zderzakiem tylniej klapy znajduje sie rygiel, ucho od zamka klapy. Na tym ryglu dookola metalowego trzpienia podejrzewam ze byl kiedys pancerzyk z jakies twardego materialu. Klapa bagaznika tlucze sie wiec owinalem tasma izolacyjna. Niestety to sposob jesttylko na 2 tygodnie potem wyciera sie. Regulacja odbojnikami malo co...
moja plecionka jest bardzo twarda i na dodatek widzę,że nie jest wspawana równolegle do rury,i jak silnik pracuje to czuć jak wezmę ręką ,że rura drży za plecionką
Witam, Sam posiadam Astrę F i w którą nie wsiądę to każda ma podobnie twarde i nieprzyjemne hamulce. Przy 140 hamuje elegancko, ale przy 40 nie zblokuje kół - przynajmniej ma się takie wrażenie. Moja akurat nie posiada fabrycznie korektora. Pozdrwiam, K
A jak myślisz: co Ci dadzą tego typu gumy? Sprężyna i tak osiądzie tyle ile powinna przy obciążeniu. Jedyna rada to twardsze sprężyny /z grubszego drutu/. Tylko tutaj znowu problem, żeby samochodu nie złamać przy obciążeniu.
O to już musze jechać do kogoś z komputerem bo ja mam zwykły skaner obd2 a czy jak mam tą rurkę nie orginalną od pokrywy zaworów co idzie do przepustnicy może mieć wpływ? założyłem rurkę z przewodu twardego lpg i założyłem zaciski zkręcane. to raczej nie powinno brać lewego powietrza. Myślałem nad zaworem EGR. ale nie mam błędu na kąpie z niego. Dodano...
twarde manetki twarde sprzęgło twarde lutowanie
kompaktowanie outlook huawei unlock biblioteka bascom
linijki cccam schematy instrukcje serwisowe
Jak ustawić histerezę w pompie ciepła Nulite NL-BKDX30-95II? Błąd 6L w kotle Buderus GB 162 80/100 – Analiza i Rozwiązanie