tak jak mówi przem27, z tym że jak już będziesz miał wszystko zmontowane (założony łańcuch, wałki, zębatki, to luzujesz śruby trzymające zębatki, następnie blokujesz wał (musisz być pewien, że dolna blokada jest na 100% na miejscu - najlepiej mieć zdjętą miske, wtedy od dołu widać miejsce w które wchodzi blokada), następnie zakładasz blokadę na wałkach...
Pytani podstawowe " drugie " tzn nowe ,czy używane . Bo w używkach trafienie na takie samo uszkodzone to spore prawdopodobieństwo . Poza tym jest jeszcze szansa np. na wytarty wałek rozrządu , zarośnięty syfem z EGR kolektor ssący , brak ciśnienia , wypalone zawory , czyli całą masę usterek tak mechanicznych jak i elektrycznych .
Są różne wersje EPC (starsze i nowsze), niektóre nr-y są zastąpione nowszymi, np w moim EPC z14xe corsy ma niezmienne nr-y wałków , a z14xe astry g juz ma inny nr do nr silnika i inny nr powyżej tego nr-u silnika; wspólny wałek ssący dla x14xe i z14xe, a różne po stronie wydechu. Nie wiem czym fizycznie się różnią, ale mumeracji jest sporo.
astra wałek rozrządu wałek rozrządu astra astra z14xep
podsłuch telefon analogowy telefony instrukcja obsługi stabilizator lt1083
LiteVNA64 – zmiana impedancji portów, dopasowanie 75 Ω, baluny, matching pads, kalibracja LiteVNA64 – opcja Z 50Ω na 75Ω: pomiary urządzeń CATV, SAT, DVB-T, kalibracja, adaptery