Silnik ma jednopunktowy czy wielopunktowy wtrysk ?
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
Tam jest wtrysk wielopunktowy ?, jeśli tak, to ciśnienie paliwa 3bar
Astra powinna mieć do 100, 0.5 sekundy mniej... Pomierz czasy i wtedy można dyskutować. PS. Średnica kół jest istota.
Czyli wielopunktowy wtrysk benzyny Multec S... czyli do sprawdzenia to co już zostało powiedziane.
mam silnik C14NZ Gdy tankuje za 50zł tj 14 litrow robie nie całe 200kilomentrów. Jak przerobić wtrysk na wielopunktowy możesz mi to opisac krok po kroku??
Albo nie ma iskry na tej świecy (uszkodzony przewód WN), jeżeli wielopunktowy wtrysk to wtryskiwacz. sprawdzić spreżanie może nie ma kompresji to nie bedzie spalał.
Mylisz sprawę z silnikiem C16SE który występował w Astrze F. Sam kolektor dolotowy z C16SE czy Z16SE nie wystarczy. Temat przeróbki X16SZR na wielopunktowy wtrysk był wałkowany od lat i zawsze kończyło się na montażu całej góry z C16SE bądź głowicy z lanosa 8V i kolektor z C16SE. Do tego oczywiście sterownik z C16SE. Ja gdybym się pokusił na przeróbkę...
Witam. Posiadam Astrę G z silnikiem X16SZR. Dobrze mi się jeździ tym autem jednak myślę o zmianie na Astrę G z mocniejszym silnikiem Z16SE. Cenię sobie proste w budowie silniki 8V. Mam pytanie czy miał ktoś okazję porównać oba silniki w praktyce, czy rzeczywiście mocniejszy o 9 km i na wielowtrysku silnik Z16SE jest odczuwalnie dynamiczniejszy? Pytam...
Witam wszystkich! Mam Astrę 2 1.6 8v z16se 2002r 84km wielopunktowy wtrysk paliwa z założonym gazem BRC Just II generacji. I mam takie pytanko?? Czy można przerobić tą instalację na sekwencję?? Czy trzeba całą instalację przerabiać?? Czy tylko przy silniku?? Bo sekwencja nie mało kosztuje i prosiłbym o wasza poradę w tej sprawie ;)
Witam, problem taki jak w temacie. Astra Caravan, 1.4 16V Eco-Tec (90KM) wielopunktowy wtrysk - przebieg 260 000 km, serwisowany zawsze w terminach, nie spala 1g oleju między wymianami. Silnik dymaniczny (nie zamulony) - ogólnie silnik świeży. Jeździł ciągle na Castrolu GTX Magnatec. Z punktu finansowego widzę sens instalacji LPG. Jednak chciałbym wiedzieć...
Pomóżcie! Moja 15-letnia asterka od miesiąca dziwnie sie zachowuje. Gdy silnik jest nagrzany, a w zasadzie od ok. 50 st. C, obroty zaczynają pulsować (nie ma obrotomierza) z częstością ok. 2/s. Same obroty są ok. 900/min. Bardziej to słychać z rury wydechowej niż z samego silnika. Ponieważ układ wydechowy nie był ruszany od nowości, a pojawiły się dziury,...
Słyszałem że Unideny mają filtr att ale ile to potrafi i czy nie pogarsza zasięgu itp. Zasięgu nie pogarsza,natomiast mój Uniden 510 xl+Astra 1.4 na wielopunktowym wtrysku+przyciskanie gazu=wielkie wrrrrrrrrrrr nie do wyeliminowania.
Po pierwsze to przydało by się jeszcze informacja jaki to silnik jeśli ktoś ma ci pomóc, tzn kod silnika albo jego moc, a jeśli nawet tego nie wiesz to chociaż czy ma gaźnik, wtrysk jednopuntkowy czy wielopunktowy. Powodów zapalenia kontrolki może być około 50 więc chyba się zgodzisz że nie ma sensu ich tu wymieniać, sprawdź poprostu kody błyskowe,...
Sztywny podejrzewam ,że mu jakiś montażysta wciskał kit,że ten silnik ma 3 sondy lambda. Z mojej strony to zależy jaki tam jest układ wtrysku bo był i jednopunktowy i wielopunktowy. Do wielopunktowego wystarczy STAG 300 i nie ma sensu dopłacać do nazwy instalacji bo sie nazywa np. Landi.
Listwa wtryskowa występuje w silniku z wtryskiem wielopunktowym czyli mpi lub właśnie 1,4 16v
S4 śmiga z tym silnikiem i ma pełne wskazanie. bingo S jest przeznaczone do silników z wtryskiem wielopunktowym a X16SZR to jednopunkt
Jeżdżę Astrą "na gazie" od 3 lat. Instalacja jest z firmy ELPIGAZ. Polecam. Ale od komputera się nie wywiniesz bo masz silnik z wielopunktowym wtryskiem.
Czy silnik jest na jednopunktowym czy na wielopunktowym wtrysku??
Witajcie, mam taki oto problem. Opel astra 96 1,4 wielopunktowy wtrysk, auto jeździ normalnie, ale jak stanę na postoju to temperatura rośnie, wchodzi na czerwone pole i dopiero włącza się wentylator. Czy on ma dwa biegi? bo tak jakby mi się włączał już ten ostatni. Czy to może być wina czujnika w chłodnicy?
2.0....pomyślmy...to na wielopunktowym wtrysku....i ten gaźnik....Nie, to była astra z Marsa! Pewnie radioaktywna, dlatego pi*erdolisz takie głupoty.
Z tego co widać na zdjęciach to masz silnik z wielopunktowym wtryskiem. Dla takiego silnika polecam wtrysk gazu mino że jest droższy. Będziesz miał mniej kłopotów.
Domyslam się , że mówimy tu o wtrysku wielopunktowym. Regulator wolnych obrotów znajduje się przy przepustnicy powietrza ( tam gdzie dochodzi linka cięgna gazu)
Witam Mam do wymiany silnik w astrze F 1.6 se 100KM na wtrysku wielopunktowym. Silnik stuka i nie ma już odpowiedniego ciśnienia oleju-panewki. Na alledrogo jest tylko jeden taki silnik więc kieruję pytanie czy mogę zastosować słupek ze zwykłego 1.6 8v 75km i tylko przełożyć kolektor sący? Na forum opla czytałem że dół należy zastosować z 1.6 16v a...
Jeżeli nie oczekujesz super osiągów to ten silnik jest po prostu świetny. Przewaga nad 16V to m.in.: bezkolizyjny rozrząd cichsza praca długie przebiegi międzynaprawcze nie ma problemu z nadmiernym spalaniem oleju (choć nie wszystkie 16V go piją) bardzo łatwy dostęp do osprzętu silnika mniejsze spalanie. Masz do wyboru dwie ośmiozaworówki X16SZR o mocy...
Witam, jak w temacie. Otóż mam taką przypadłość w samochodzie Opel Astra II rocznik 2001, z silnikiem na wielopunktowym wtrysku (1.6i 62kW), autko gdy jest zimne pali super obroty wchodzą na ok 1100-1200 (cos takiego prawidłowo w każdym razie), a gdy silnik jest nagrzany bez dodania gazu nie chce zapalić dławi się wchodzi na 900 spada na 400 i gaśnie...
Na zimnym silniku jezeli nie pali wyciąg kostke z czujnika temperatury (czyba jest niebieski kolor czujnika) jak odpali lepiej to znaczy wymienić czujnik,jezeli nie pali albo gasnie a jest na wielopunktowym wtrysku to trzeba wyczyscic przepustnice i zrobic adaptacje przepustnicy powinno pomóc pozdrawaim GRZES
jedynie co to szukam niedrogo Astry F 1.8 8v w automacie, mechanicznie w dobrym stanie, buda może być zgnita/rozbita itp to bym sobie przełożył cały zespół napędowy z wiązką i wszystkim i bym miał samochód idealny tylko musiałbyś znaleźć raczej C16SE - czyli 8V ale na wtrysku wielopunktowym. Ma 100 KM, więc tyle samo co X16XE, ale za to nie wymaga...
Okazało się, że to pompa. Pracowała ale nie nabijała już danego ciśnienia. Jeszcze jedno pytanko. Skoro to silnik oparty na wielopunktowy wtrysku to powinien mieć odcinke. Tak jak jego dziadkowie tzn. X16xel oraz z16xe. U mnie natomiast motor zachowuje się jak na gaźniku przy 6700 wyje i nie ma odcięcia. Czym to może być spowodowane?
Poprawa jest zauważalna, głównie w wyższym zakresie obrotów. Najlepsze co można zrobić z c16se to przeróbka na wielopunktowy wtrysk, a na ten temat(przeróbka c16nz na c16se) znajdziesz informacja na www.ktk.pl/forum
w mojej astrze silnik wygląda identycznie jak w twojej astrze zrobię parę fotek i wrzucę to sam zobaczysz a co do zmiany silnika to nie dam sobie ręki obciąć ale wszystko wygląda na oryginał na bloku początek nr widnieje C16SE silnik na wielopunktowym wtrysku ale nie mam w aucie wspomagania no i tak jak pisałem mam inny grill inne lusterka niż widać...
witam wyczytałem, ze silnik X16XEL jest to jednostka spełniająca normę 94/12/UE, o pojemności skokowej 1600 ccm, stopniu sprężania między 10 a 11,5, wtrysku wielopunktowym i obniżonej mocy . Pytanie czy mozna tą moc zwiększyć w prosty sposób??
Witam, posiadam samochód Opel Astra II rocznik 2001 z silnikiem 1,6 SE (8 zaworowy z wtryskiem wielopunktowym), w którym od pewnego czasu mam utrudniony rozruch przy ciepłym silniku. Jak uruchamiam zimny silnik bardzo szybko się uruchamia po przejechaniu paru kilometrów wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili, po ponownej próbie uruchomienia już ciepłego...
Witam wszystkich Mam problem w mojej astrze nie moge zapalic na gazie. Dopiero po przejechaniu 3 km dopiero sie przełączy na gaz. Posiadam autko od paru lat nigdy mnie nie zawiodła, nawet w zimnie podczas mrozów przełańczała sie bez problemu. Polecono mi abym wymienił membrany w reduktorze i tak tez zrobiłem. Ale i to nie dało oczekiwanego efektu. Dodam...
moje Astry F odpalają na chwilkę bez immo No to czemu niby by odcinał wtryski? że niby ze złej temperatury? nie możliwe... Pytam, bo nie siedzę w Mercedesach (nie lubię tylnego napędu a poza tym gniją jak polonezy), jak by to był Opel to bym od razu wiedział co jest potrzebne a co nie jest żeby działał. W Oplach czujnik położenia wałka rozrządu nie...
bez czujnika wałka opel też jeździ normalnie tylko ma mniej mocy bo nie działa wtrysk wielopunktowy tylko wszystkie wtryskują na raz, natomiast czujnik położenia wału często powoduje gaśnięcie bez powodu a nawet niemożliwość odpalenia przez kilka minut (aż wystygnie), albo przerywanie, a to że na samym czujniku położenia wałka zapali to nie wiedziałem,...
Problem jest tylko na ciepłym silniku. Po zapaleniu auto normalnie odpala ale po około 3 sekundach zaczyna spadać z obrotów na 500 i niżej i gaśnie. Tak jest za każdym razem na ciepłym silniku. Jeśli odpalę i zaraz ruszę, przejadę jakieś 100 do 200 metrów puszczę gaz i już jest normalnie, można zatrzymać się obroty są 850-900 obr. Nie ma żadnych błędów,...
robokop może źle to ująłem wielopunktowym Proszę przestać wypisywać bzdury - polecam zapoznać się z gamą silników stosowanych w Oplach, a potem z działaniem poszczególnych systemów wtryskowych - będzie kolega wtedy wiedział gdzie jest związek pomiędzy rodzajem wtrysku a obecnością zespołu MAF.Tym bardziej że nie było silników DOHC z monowtryskiem, przynajmniej...
Skoro silnik X14XE, to wtrysk wielopunktowy. Zastanawiam się, czy wtryskiwacz na jednym cylindrze się nie kończy. EGR też może siać zamieszanie. Może zaślep go i sprawdź, czy i wtedy będzie zapalał się check (mało prawdopodobne, ale i niewielki nakład pracy i środków, żeby to wykluczyć). Dobrze byłoby na oscyloskopie podejrzeć sygnał z sondy. Sonda...
Asterka oczywiście na wielopunktowym wtrysku paliwa. Odnośnie ceny- to jest właśnie problem.Przebieg 157 tyś, 98 rocznik.Czy warto w niego wsadzać 2,5 tys zł na sekwencję? Z drugiej zaś strony nie wiem jak może sprawdzać się na tym ecotecu instalacja drugiej generacji...
Witam Mam Opla astrę 1.4 z 94r na wielopunktowym wtrysku auto ma gaz. Gdy jadę na gazie wszystko jest oki ale gdy przełączę na benzynę spada moc i gdy dodaję gazu samochód wręcz zwalnia.Filtry,świece i kable wymieniłem. Pomoże mi ktoś?? Pozdrawiam.
A pompę paliwa zmieniłeś??:P bo są inne...i na starej właśnie będzie się tak zachowywać. Musisz mieć pompę od wielopunktowego wtrysku. Kod 31 zawsze będzie na wyłaczonym silniku, a kod 73 to przepływka... Jeżeli pompę masz dobrą to weź narazie odłacz przepływkę i zobacz co będzie...
Silnik krokowy w starszych modelach (przeważnie jeden wtrysk) to steruje poprzez dzwignie przepustnicą. gdy zimny silnik krokowy otwiera przepustnice. Natomiast gdy silnik krokowy działa na baypassie (w ukł. powietrza) przeważnie w silnikach wielopunktowym wtryskiem nazywa sie regulatorem biegu jałowego. Jesli chodzi o opelka to prawdopodobie za bogata...
A tak na marginesie to pomiar CO w samochodzie z wielopunktowym wtryskiem nie daje praktycznie żadnych informacji. Należałoby przeprowadzić pełną analizę spalin, tóra dałaby obraz całości ze sprawnością katalizatora i sondy lambda (może już mieć za długi czas reakcji lub za niskie napięcie)włącznie. Popękany katalizator który dławi silnik zdarzał sie...
jak pisałem wczesniej: były 2 silniki mpi (wtrysk pośredni wielopunktowy): silnik 1397ccm (60lub 68km) pochodzący ze starych skod - jeszcze pamiętający model 105- napęd rozrządu za pomocą łańcuszka itp oraz silnik Vw 1390ccm - moc 75, 80 i 101km- pasek rozrządu. bardziej awaryjny jest silnik skodowski- 1397ccm
w tym silniku nie ma takiego czujnika- jest dopiero przy wtrysku wielopunktowym. Ja bym ustawił zapłon na lampę - trzeba na wyłączonym zapłonie wsadzić zworkę między styki A i B w złaczu diagnostycznym by przyblokować "przyspieszacz" i następnie ustawić zapłon na znak na kole pasowym. jak to ustalisz - powinno być ok - musisz mieć lampę stroboskopową...
http://obrazki.elektroda.pl/9315764300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8564630300_1... Żeby nie tworzyć nowego, napiszę tutaj... No więc... do opla corsy b, w którym był silnik 1.2 8V (1993) na jednopunktowym wtrysku (bez immo) zrobiłem swapa na silnik z opla astry f (1996) 1.4 8V na wielopunktowym wtrysku. Przekładka...
Dym to mogły być zakurzone elementy, dziurawy wydech, olej na gorących elementach oraz tysiąc i jeden innych powodów. Nie wiem jaki wtrysk masz na myśli pisząc w cudzysłowu i co in ma do rzeczy. Przypuszam, że elektroniczny, pośredni, wielopunktowy, sekwencyjny. Dałeś mu się chociaż nagrzać, żeby obroty spadły? Dlaczego nie podejdziesz i nie odpalisz,...
Witam, posiadam opla astrę 1.4i z 95.r na wtrysku wielopunktowym, problem polega na tym, że od pewnego czasu po odpaleniu, i ruszeniu raz jedzie dobrze, a raz się muli. Kiedy jest dobrze to czy jest na gazie, czy na benzynie śmiga ładnie, a jak się muli to na jednym, i drugim. Wymienione ma świece, kable wysokiego napięcia, filtr powietrza, resetowany...
Witam, W prawdzie nie mam Astry tylko Corse B z silnikiem 1.4 podobnym. Czy ten silnik ma wtrysk wielopunktowy? Co rozumiesz przez "nie miało mocy przestało reagować na gaz. gdy zgasiłem..."? Jesteś pewien, że silnik sam nie zgasł? Czy zanim przekręciłeś stacyjkę w pozycję "off" by zgasić silnik, zapaliła się kontrolka ładowania? I co rozumiesz przez...
wtrysk wielopunktowy wielopunktowy wtrysk paliwo polonez wielopunktowy wtrysk
gniazdko hager piekarnik wymiana bezpiecznik bolec bolcy
nokia 6310i simlock oscyloskop plamka
Citroën Xsara Picasso 2006 – lokalizacja centralki parktronic, moduł PDC, bagażnik, PSA Podłączenie zbiorniczka oleju mieszanki w skuterze 2T – montaż, odpowietrzanie, przewody