A czym tą pompę wyłączyłeś?
Jedne auta włączają pompę po włączeniu zapłonu a inne dopiero podczas kręcenia. Ten najwyraźniej jest drugim przypadkiem. Można zakręcić silnikiem przez ćwierć sekundy żeby się pompa włączyła, poczekać aż się wyłączy i zacząć normalny rozruch.
A słyszysz pracę pompy po przekręceniu kluczyka w kontrolki ? Przez chwile powinna pracować i się wyłączyć. Skoro masz iskrę to albo padła pompa paliwa albo nie otwierają się wtryski.
na razie nic nie sprawdzałem jutro będę . a jest taka możliwość by wyłączyć alarm z instalacji i jakos go pominac?
Witam serdecznie. Brak przejścia na każdym z wymienionych styków wyłączy pompę. Jeszcze jest możliwość braku połączenia ze sterownikiem i uszkodzenie samego sterownika. Pozdrawiam.
Wyrkęciłem pompę i przyłożyłem butelkę do wylotu i włożyłem ją do zbiornika, przekręciłem zapłon i pompa zaczęła pompować paliwo. Zaraz wyłączyłem bo mi sie zaczęło rozlewać.
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
co mi wpada na myśl to raczej sterownik masz uszkodzony, powinien po przekręceniu kluczyka załączyć na 5sec. i wyłączyć, ale sprawdź dokładnie bezpieczniki, może poszedł ten od komputera, ew. podmiana na inny może da rade...
Witam mam ten sam problem... u mnie auto pali z pierwszego kręcenia tylko jak jest zimny ...po przełączeniu na gaz wystarczy ze pojeżdżę nim ok 20-30 min ,zatrzymam sie na chwile, wyłączę silnik to mogę kręcić i kręcić, nawet nie ruszy .... jak użyje starter i przełączy mi sie na gaz(robi to przy 2000obr) to chodzi i jest oki ale już zgaszę go i mam...
Witam serdecznie wszystkich, jest to mój pierwszy wpis na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Mam problem z Astrą G 1999 1.6 16v, mianowicie auto bardzo ciężko odpala, a jak już się uda, to po 2-3 sekundach gaśnie. W trakcie kręcenia miga check engine oraz żółta kontrolka silnika z wiatraczkiem (awaria układu chłodzenia). Muszę dodać, że dzień przed...
Też tak myślałem i podnosiłem plywak (przy wyłączonym zapłonie i podpiętej pompie) na samą górę wszystko szło w górę wraz z kilometrami. prosiłem druga odove żeby spróbowała odpalić samochód i nic to nie dawało pompa dalej się nie chce załączyć a po zatankowaniu 5l wszttsko zaczyna działać
Witam Trafiła w moje ręce Opel Astra G 1.7 CDTI Pompa bosch. Po diagnozie komputerowej widać ze przy kręceniu rozrusznikiem przy ciepłym ciśnienie mierzone to około 14Mpa (za mało) Po odpaleniu z Plaka samochód już dalej sam normalnie pracuje i przyspiesza nie czuć żadnych dolegliwości brak błędów. Ciśnienie paliwa mierzone wynosi wtedy 25Mpa na biegu...
neeoo: ogólnie fajny pomysł z takim przekaźnikiem czasowym, nie wiedziałem że takie są w ogóle, myślałem o zastosowaniu jakiegoś małego przekaźniczka np na 5v zasilanego z któregoś wtrysku gazowego przez diodę opornik i równolegle cewki kondensator który by odcinał główny przekaźnik pompy jak już wtryski gazowe by ruszyły, ale Twój pomysł z czasowym...
Dopływ paliwa rozwiązany , była źle wpięta czarna duża wtyczka z klamrą w prawym słupku. Pompę podpiąłem na krótko i zadziałało ale po chwili zaczął wyć alarm. Jedynym sposobem żeby go wyłączyć było rozpięcie aku. Czyli auto nadal stoi. Na pilota nie reaguje a jak wypiąłem spory czarny chyba przekaźnik odcięło zapłon całkowicie. Więc albo wyje alarm...
W autku jak wyżej. Rozładował się akumulator do zera na załączonym zapłonie - zapomniałem wyłączyć. Przed tak nie było. Wtrysk odzywa się bez ustalonego rytmu, zaraz po włączeniu zapłonu kilka tyknięć i co jakąś chwilę wraz z uruchamianiem przekaźnika pompy paliwa, co z kolei powoduje zalewanie silnika paliwem. Jak od razu palę to nie ma problemu, i...
Załóż sobie przekaźnik odcinający pompę paliwa. Ale jak naprawisz obecną usterkę. Wyłączysz tylko pompę - masz szanse na uszkodzenie wtryskiwaczy. One nie powinny pracować na sucho, chłodzą się przepływającym paliwem, bez tego chłodzenia je usmażysz. Po drugie, możesz mieć problem z odpalaniem, po włączeniu stacyjki pompa cały czas działa ?
Zanim odpalisz samochód to przekręć kilka razy zapłon tak aby pompa paliwa włączyła się i po chwili wyłączyła (usłyszysz buczenie w okolicach tylnej kanapy) i zobacz jak odpala na benzynie. Sprawdź w parametrach jaką temperaturę widzi sterownik silnika. Jakie jest cisnienie paliwa? Jaki masz układ zapłonowy (aparat czy cewka), wtryskowy (wielo czy mono).
Jak hamujesz silnikiem to nie wciskasz pedału "gazu", więc pompa nie podaje paliwa w ilości większej niż dla obrotów biegu jałowego, więc zużycie nie wzrasta. Jadąc z górki (czy nie) z wyłączonym biegiem łamiesz zasady bezpiecznej jazdy- w razie zagrożenia nie masz jak zareagować... V.
kolego masz odpowiedź , jeśli jeździsz na rezerwie samochodem z pompą w baku wystarczy że załapie parę razy powietrza i się zaciera, zatankuj z 10 l paliwa i włącz i wyłącz parę razy stacyjkę aby odpowietrzyć układ paliwowy. Następnie uruchom silnik
Czujnik halla "da sygnał"gdy silnik zacznie się obracać. Pompa musi podjąć pracę wcześniej-po kluczyku. Jeśli nawet sterownik wykryje błąd (statyczny) czujnika to nie powinien wyłączyć pompy a jedynie wypluć błąd. No nie zupełnie tak. Pompa w momencie włączenia zapłonu uruchamia sie tylko na moment aby uzupełnić ciśnienie paliwa a potem zatrzymuje...
Lpg nie mam. Pompe sprawdziłem na wyjściu 1,2 bar. Filtr nowy. Po przekręceniu kluczyka (zapłonu) pompę słychać 3-4 sek. Dodano po 4 A jeszcze dodam że jak tylko ruszę rozrusznikiem ok 2 obroty to następna próba uruchomienia - od dotknięcia. założyłem za filtrem paliwa przewód bezbarwny , końcówkę do butelki i włączyłem zapłon pompka podała paliwo a...
sekwencja startowa - daj 20 włączników na desce rozdzielczej i tylko własciwa kombinacja pozwala odplić :P a tak powaznie dobrym pomysłem jest odcięcie pompy paliwa - samochod odpala na resztkach z ukladu palowowego pprzejezdza kilka metrów a potem staje. (sam się na to złapałem we własnym samochodzie - zapomniałem wyłączyć i omało co akumulatora nie...
Witam. Jednopunktowy 1.4nz, 92r. Niedawno wystąpił problem polegający na tym, iż po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa zamiast wytworzyć ciśnienie i się wyłączyć, pracuje cały czas. Od razu słychać przelew paliwa wracający do zbiornika. Od momentu, kiedy ta zaczęło się dziać, po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna się dławić, szarpać aż zazwyczaj...
po wnikliwej analizie stwierdziłem padnięty ECU (dzisiaj nawet warczał przekaźnikiem cyklicznie zaczynając od terkotu do bzyczenia, przerwa i od początku terkot do bzyczenia- wyłączyłem zapłon bo mi się zrobiło szkoda pompki po 30sek) teraz pojawił się kolejny problem - w tej astrze już ktoś wymieniał ECU i na obecnym jest 16139679 ASHA a markerem KADETT...
Witam posiadam samochód marki Opel Astra F 1,4 NZ 8 V ! Jakiś czas temu po wyłączeniu samochodu na stacji benzynowej już ponownie nie chciał odpalić ... Gdy postał z dzień lub dwa odpalał normalnie, ale gdy wyłączyłem go to ponownie znów nie mogłem zapalić ... Zawiozłem do mechanika wymienił pompę paliwa świece kopułkę zapłonu i bolec. Jeździłem 2 dni...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Januszku - sprawdź na początek trzy rzeczy: - czy po włączeniu zapłonu (pierwsza pozycje kluczyka) można uruchomić wycieraczki, STOP (nie pamiętam na 100% czy STOP działa z zapłonem) , dmuchawę oraz czy zapalają się kontrolki ładowania, smarowania, poduszek (o ile masz), i czy zaczyna wędrować wskazówka wskaźnika paliwa. - następny test - wyłącz zapłon...
(Z upartością osł... kontynuuje temat)Dzisiaj próbowałem połączyć się z Frodem Escortem z 93r 1.6 16V no i znowu muszę opisać całe "zajście" ponieważ nie wiem czy wszystko zrobiłem jak należny. Podłączyłem wszystko zgodnie z "pinologią"i wybrałem opcje kody błędów, stosowałem się do wszelakich komunikatów jakie zostały wyświetlone w programie "VISA"po...
Specyfikacje napięcie zasilania: 12 V opór cewki wtórnej: 7 000 - 14 000 omów Diagnostyka Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór cewki wtórnej: Wyłączyć zapłon. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką 1 i 4 lub 2 i 3 świecy zapłonowej w cewce zapłonowej. Porównać...
No to masz rzadko spotykane auto które pali mniej (i to jeszcze z przyczepką) niż określał producent - opel w cyklu miejskim określał spalanie na 7.5l/100km (w astrze G która była chyba najlżejszym autem z tym silnikiem). To by w zasadzie wyjaśniało problem - aby turbo odpowiednio dmuchneło, musi być odpowiednia masa spalin, a spaliny biorą się ze...
Jest taki problem. Podłączałem do radia wzmacniacz, co wiązało się z przeciągnięciem kabli do radia. Po złożeniu radio gra i w tym zakresie jest wszystko w porządku. Problem pojawił się przy próbie odpalenia. Nie odpalił. Wiążę to z przeciąganiem kabli i ruszeniem alarmu. Co sprawdziłem dotychczas. -Alarm działa tj. włącza się, uzbraja, zamyka, otwiera,...
Witam, Posiadam Opla Astrę II D Kombi, 1999 r. i szukam pomocy, ponieważ dotychczasowi mechanicy, którzy się nim zajmowali wymienili mi pół silnika, nie wiedzą co mu dolega. Od początku gdy go kupiłem wydawało mi się, że jest bardzo słaby. Jak na 2.0 silnik był strasznie mułowaty i jego moc była porównywalna z mocą mojego wcześniejszego samochodu czyli...
Witam. Mam bardzo dziwny problem. Posiadam Astre G rok 98 silnik 1,7 TD (x17DTL) silnik oplowski. Problem wyglada nastepująco. Podczas jazdy w silniku nagle zaczelo cos porzadnie stukac. Dzwiek przypominal ten ktory wydaje silnik diesla przy np zacietym wtrysku. Rónoczesnie z rozpoczeciem stukania auto stracilo moc, zbytnio nie chcialo sie rozpedzac...
Witam, to mój pierwszy post ale szukam rozwiązania problemu. Coś mnie podkusiło i po umyciu sinika samochód przestał odpalać. Stoi w tej chwili u elektryka 200km od mojego domu, ale on niestety nie ma pomysłu co może być przyczyną dlatego szukam jakiejś wskazówki która mogłaby go naprowadzić. Silnik był myty kiedy był włączony, po zalaniu wyłączył się...
Sory że się podpinam ale nie moge założyć swojego tematu Witam Serdecznie. Mam Corse C 1,7 di isuzu.Po kilku godzinnym postoju dziwnie odpala.Zakręci i robi ma ułamek sekundy przerwe tak jakby się zadławiła po czym troszke szarpiąc wchodzi na obroty i jest dobrze,czasami tez przy takim odpaleniu szczególnie rano wyrzuci z rury troche siwego dymu.Dziwne...
Witam mam pytanie odnośnie wskaźnika AFR AG pod sonde wąskopasmową. Mam astre F X18XE i troche przerabiam silnik mianowicie pompa paliwa Walbro 7bar regulator ciśnienia ustawiony narazie na 3bary, zaślepiony ERG stabilizator napięcia INAZUMA TYPE R, kompresor od corrada G60 (nie podłączony jeszcze ponieważ czekam na wskaźnik ciśnienia) itp. A moje pytanie...
Piszę ponieważ mam problem z moją Astrą H 1,9 CDTI 110kW. Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Błąd pojawia się jak silnik jest zimny lecz okazało się ostatnio, że i to nie jest regułą. Czasami cały tydzień można jeździć i nic sie nie dzieje. Zazwyczaj ma to miejsce podczas mocniejszego przyspieszczanie...
Dzisiaj wyciągnąłem filtr i z latarką w telefonie zajrzałem do puszki wypełnionej ropą a na dnie były kropelki o piwnej barwie... okrągłe ładne kropelki płynu. Olej w paliwie? Woda? Nieszczelność w obwodzie niskiego ciśnienia i wskutek tego zasysanie powietrza z zewnątrz wraz z wodą? Wnioski : 1. Układ paliwowy może być nieszczelny i się zapowietrza....
Dzisiaj zczytałem dane op-comem: Napięcie systemu,11.8 V Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywny Przepływomierz powietrza,498 mg/suw Sensor barometru,1.0 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.8 bar Ciśniemnie ładowania,1.0 bar Temperatura powietrza wlotowego,8 °C Temperatura cieczy chłodzącej,20 °C Temperatura...
Witam wszystkich. Szukałem odpowiedzi w związku z moim kłopotem ale niestety nie wynalazłem nic podobnego więc piszę. Problem dotyczy opla astry z 2005 roku z silnikiem isuzu 1,7 i alternatorem HITAHI. A więc padł mi alternator. Brak ładowania, po rozebraniu wzrokowo widoczne uszkodzenie mostka (wywalona dioda) Miałem używany drugi, który przed montażem...
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Witam. Otóż 2 tygodnie temu zakupiłem moje pierwsze, własne auto, podane w temacie. W sprawach motoryzacji jestem więc zielony, na dodatek w nowym mieście nie znam żadnego zaufanego mechanika. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc, żeby nie zostać "wydojonym" w warsztacie na niepotrzebnych naprawach. Otóż po odpaleniu silnika, słychać taki cichy świst/gwizd,...
(-) mam problem ze swoim Oplem, a mianowicie po odebraniu auta od mechanikow....wymiana pompy wody i poduszki tylnej silnika samochod nie ma kompletnie mocy. Niestety, nie pierwszy i nie ostatni raz auto wjeżdżające na warsztat z jedną usterką, wyjeżdża z 3-ma lub 5-ma innymi. Taki urok niechlujnych mechaników, którym auto pozostawia się na pastwę...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Witam, od około 2 miesięcy mam problem z moim Oplem Atra G (II) na silniku Diesel 1.7 DTI. Wszystko zaczęło się od kontrolki z kluczem francuskim, która zaczęła się pojawiać trakcie jazdy samochodem (nie tylko po zapłonie i "doładowaniu" świec). Na desce rozdzielczej pojawia się błąd 34.1. Potem auto kilka razy gasło, kiedy zmieniało się bieg z 2 na...
Dzisiaj metoda hamulec gaz pokazał się błąd 161450 (P0161). Dotyczy to sondy lambda Błędnie odczytujesz te kody . 161450 to nie P0161-tego numeru dtc nie ma w Z16XE> 161450 to DTC P1614 symptom 50. P1614-50 P1614 Otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Usterka komunikacji między modułem sterującym blokadą rozruchu a modułem sterującym silnikiem....
Witam Posiadam Astrę II z fabrycznym centralnym zamkiem na pilota w kluczyku, więc chciałem dołączyć alarm do tego pilota. Widząc inne posty wybór pewnie zostanie przez Was mocno skrytykowany gdyż zakupiłem alarm NOXON PORTMAN KEY AM308 (wiem że dla tego rozwiązania polecacie SEO Perfect, ale już kupiłem taki i będę próbował podłączyć właśnie ten i...
to jest prawidłowe zachowanie, komputer po włączeniu zapłonu tylko na chwilę włącza pompę, bo ona ciągnie sporo prądu i jak by tak chodziła na darmo jak sobie słuchasz radia siedząc w aucie to po godzinie byś już nie odpalił, poza tym jaki jest sens pompować paliwo gdy silnik nie pracuje? dodatkowo jest to też zabezpieczenie powypadkowe żeby jak silnik...
Tak zamki działaja normalnie. Pamietam że po wlaczeniu zapłonu było słychac pars sekund pompkę paliwa a teraz cisza,nic sie niedzieje. Tak ale dlaczego sterownik silnika niedaje tej masy na poczatku po przekręceniu zapłonu ,aby nabic cisnienie na listwe wtryskową, Nie wiem co wyłącza tą pompę w baku czy nabicie cisnienia na listwe czy może sterownik...
Nic nie weryfikuje, jest wbudowany mechaniczny regulator i tyle, jak w starszych autach. Po włączeniu zapłonu pompa dobija do nominalnego ciśnienia i się wyłącza. Po uruchomieniu silnika pracuje cały czas ze stałą wydajnością. Te silniki które mają czujnik ciśnienia paliwa, mają dodatkowy sterownik i pompa sterowana jest PWM. Głównie silniki 1,4 turbo...
Ja miałem identyczną sytuację. Powodem tych objawów była pompa paliwa na wyczerpaniu. Ciśnienie było bardzo małe, pompa wysiadła mimo wysokiego stanu paliwa w zbiorniku. Podobnie jak u kolegi, jak udało się odpalić na benzynie to osiągał obroty do około 2500obr/min Pompę wymieniłem i założyłem do niej wyłącznik. Taki najprostszy bez przekaźników. Pompa...
Zobacz czy przypadkiem w momencie startu rozrusznika nie wyłącza się pompa paliwa.
Witam, mam w astrze g 98 rocznik 1.6 16v x16xel ten sam objaw, na zapłonie pompa nie pracuje, gdy wyłączę zapłon i sprawdzam na listwie, ciśnienie jest znikome, ledwo psiknie paliwem na zaworku listwy. Jak chodzi silnik, to oczywiście sika mocno, czyli na zapłonie pompa nie działa, nie doładowuje na 100% i teraz myslę, czy to nie wina uszkodzonego przekaźnika...
W przedziale silnika to go raczej nie znajdziesz, prędzej w wiązce w progu, przy czym raczej nie wskazane jest wyłączanie pompy bo uśmiercisz wtryskiwacze, paliwo które krązy, chłodzi listwę i wtryskiwacze więc raczej nie warto, lepiej nalać chociaż połowę zbiornika i niech sobie chodzi:) ale to Twoje auto więc zrobisz co chcesz. pozdr
Opel Astra g z 98 r. po zgaszeniu silnika nie odpala. Dojechałem dobrze i po około 8 godzinach :) odmówił posłuszeństwa i trzeba było go scholować. Nie mam LPG, benzyna zatankowana, akumulator pełen, bezpieczniki sprawdzone. Rozrusznik kręci ale nie chce samochód odpalić. Pompę paliwową słychać jak chodzi, ale nie wiem czy pompuje. po przekręceniu kluczyka...
Witam kolego Kursor. Owszem jest takie coś u mnie jak ten zawór EVAP. Siedzi to to przy filtrze powietrza, wygląda na zdrowego pacjenta więc go nie ruszałem. Musiałby przepuszczać żeby bruździł ale to to jest nierozbieralne więc zostawiłem. Z innej beczki - chcę wsadzić przekaźnik żeby przy przejściu na LPG wyłączać pompę paliwa - szkoda pompy. Dla...
Możliwe przyczyny,: Uszkodzony elektrozawór przełączający benzyna / gaz. Nie wyłączające się ssanie. Inne mi do głowy nie przychodzą, Astra ma elektryczną pompę paliwa, więc ona pracuje cały czas i musi mieć paliwo w baku, bo inaczej się zatrze. Mój przyklad: Seicento z silnikiem 900 - założony gaz od 3 lat, używana inst. mająca teraz 8 lat. Uszkodzony...
Podgląd mam przez opcom i LPG. Błędów generalnie brak poza EGR, którego musiałem się pozbyć. Mam drugi "czysty" sterownik zalogowany do samochodu. Czysty w tym sensie, że bez "dziwnych" adaptacji. Zachowanie jest takie same. Na zimnym sonda i tak nie pracuje a przynajmniej nie w pierwszych 15s. Reset z klemą nic nie dał. Jak był problem z odpalaniem...
posiadam opla astre 1.8 16v 1994roku silnik ecoteca oznaczenie silnika: C18XE mój problem polega na tym ze samochód nie dostaje paliwa... pompa paliwowa pompuje paliwo do wtryskiwaczy a samochód nie pali po wlaniu odrobiny paliwa w gaźnik samochód odpala usterka objawiła się tym ze ostatnio wieczorem przyjechałem do domu samochodem a na drugi dzień...
W sklepie motoryzacyjnym można kupić gotowy przekaźnik pompy paliwa. Uruchamia się przy impulsie i jeśli nie ma impulsów to po sekundzie się wyłącza. Ewentualnie na złomowisku aut za 5zł ;) Występowały na przykład w Oplach Kadett, Ascona, Astra - silniki 1,8 Żeby nie było niedomówień. Potrzebujesz taki z elektroniką w środku czyli "wyższy". Były montowane...
A wiązało to sie ze spadkiem mocy? Pytam gdyż u siebie nie zauważyłem żeby stracił moc, silnik też pracuję równo, nie dusi się po dodaniu gazu, generalnie działa bez zarzutów. A objawy z zapalaniem są takie że po nagrzaniu świec za pierwszym razem ma kłopoty z "załapaniem" kręci ładnie ale nie może "załapać". Kiedy nagrzeje świece, wyłączam stacyjkę,...
Za duszenie się auta przy ruszaniu na zimnym jest winna sonda Lambda, podaje większą dawke paliwa żeby nie przegrzać silnika jak sie silnik nagrzeje to ssanie sie wyłącza ale i tak masz za dużą dawke paliwa pewnie więcej ci pali i ma mniejszego kopa. A przed odpalaniem spróbuj patentu jakimś drewnianym kijem albo nawet kluczem, uderz mocniej w bak paliwa...
Jeszcze krótki ciąg dalszy ;) Póki co nie kupiłem jeszcze nowego (lub sprawnego) przekaźnika pompy paliwa, przy przekaźniku zmostkowałem na stałe styki od kabla na którym pojawia się napięcie po zapłonie i od kabla wychodzącego do pompy (nie jestem pewien schematu przekaźnika - zdaje się że są to styki 85 i 87). Auto odpala i jeździ, zarówno na benzynie...
Witam, posiadam astrę F 1.8 8v 94rok, gaz od 2004 roku chyba, samochód nabyłem czerwcu, ostatnio zaczęły się problemy z odpalaniem na PB tj. kręci rozrusznik ale nie odpala, odpalę na gazie, zgaszę albo pojeżdżę trochę i już bez problemu zapala na benzynie, za 3 godziny lub następnego dnia jest to samo. W czerwcu wymigałem błędy: 44 45 mieszanka uboga...
Mam problem z moim opelkiem. Do tej pory nie miałem żadnego problemu z odpalaniem. Od jakiegoś czasu (2 miesiące) po przejechaniu ok 20 km i wyłączeniu nie można go odpalić. Wystarczy stanąć na parkingu i pójść na chwilę do sklepu. Po powrocie już nie chce odpalić. Dzisiaj rano sprawdziłem i w momencie gdy nie chce odpalić nie ma iskry. Przekaźnik pompy...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu zmagam się z irytującym problemem. Posiadam astrę f jak w temacie, 1.6 benzyna LPG, silnik X16SZ. Auto odpala na ogół bez problemu po dłuższym postoju, np. rano nie ma kłopotów z uruchomieniem silnika, jednak przy jeździe po mieście od sklepu do sklepu i częstym gaszeniu/zapalaniu autku niekiedy "odwala" . Przekręcam...
Witam! Mam problem z układem świec żarowych w swoim samochodzie Opel Astra F z silnikiem 1.7 Isuzu 82KM, na który nikt nie może znaleźć rady. Całość się zaczęła z 3 lata temu tym że jak tylko zrobiło się zimniej (10°C i niżej) to silnik zaczął gorzej odpalać. Czym zimniej tym gorzej. Gdzie nie pytałem, kto co nie sprawdzał to wszystko jest dobrze, a...
Trocę poprawiłem post. Trochę udało się znaleźć ale te pytania zostają jednak bez odpowiedzi. Witam. Oto problem. Słowem wstępu. Rodzice kupili autko z drugiej ręki. Poprzedni właściciel dołożył do niego immobiliser, alarm no, instalację gazową i klimę. Instalacja założona w taki sposób ze po przełączeniu na gaz zapala się "check engine". Silnik uruchamia...
wyłączyć pompę paliwa wyłączyć pompę obiegową odkręcić pompę astra
wiercenie betonie termistor oznaczenie lexmark napełnianie
mikrokomputer cobra1 papieros elektroniczny
Jak zdjąć pokrętło szyberdachu w VW T4? Jak przywrócić ostrość w projektorze InFocus po wymianie żarówki?