Niby wygląda na uszczelniacz. Zdejmij osłonę plastikową z silnika i zobacz czy z góry nie leci.
Jak najbardziej. Oczywiście z odpiętą wtyczką na cewkomodule.
Jesli masz troche pojecia i sprytu po zdjeciu kola pasowego uda cie sie zdjac pokrywe...
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Parownik? Chodzi tobie o skraplacz od klimatyzacji? Ale to nie ma nic wspólnego z ubytkami płynu. Najpierw sprawdź przewody, czy nie ma na ich złączeniach białego nalotu, bo on oznacza drobne wycieki. Pozdrawiam
13.8V to jest żadne ładowanie - albo masz uszkodzony miernik, albo akumulator ma zwarcie którejś celi. Znajdź kogoś kto z całą pewnością określi czy ładowanie jest prawidłowe - ma mieć od 13.9 do 14.4V. Elektrolit nie może wyciekać przez odpowietrzniki, najprawdopodobniej akumulator będzie już na śmietnik.
Zobacz przy filtrze paliwa.Idz po niebieskich przewodach. Aczkolwiek obstawiam problem pod siedziskiem tylnej kanapy. Tankowałes "do pełna"?
Myślę, że to z rozlatujacego się kolanka odmy.
Rozbierz i zobacz dokładnie z czego cieknie , niedawno wymieniałem klientowi ten króciec , uległ erozji i przeciekał .
Spawanie na zimno CX-80. Sprawdzone, podstawa, dobrze oczyścić miejsce klejenia.
Widocznie wyciek płynu następuje dopiero przy podwyższonym ciśnieniu w układzie sprawdź na nagrzanym silniku, sprawdź jeszcze przy włączone i wyłączonej nagrzewnicy czy są jakieś ubytki, Może pompa wody ma nieszczelność i wyrzuca płyn.
Może być walnięty termostat i jest cały czas otwarty przepływ co powoduje wychłodzenie silnika i stosunkowo niską temperaturę płynu w chłodnicy.Układ chłodzenia powinien być szczelny. Sprawdz czy w wyniku ubywającego płynu nie zapowietrzyła się chłodniczka.
Gdyby to była droga, nietypowa, nieosiągalna chlodnica to co innego. Naprawa tej twojej nie da ci gwarancji że za miesiąc nie puści w kolejnym miejscu.
Znalazłeś rozwiązanie? Mam taki sam problem i zastanawiam się od czego zacząć ...
W okolicach rozrządu może być wiele wycieków. Może zaciągać z góry, z uszczelniacza na wale (czy jak tam wolisz simeringu), a nawet z samej pokrywy rozrządu. Co do rowka, to nawet trzeba go zasmarować silikonem.
Taki " wyciek " a w zasadzie zapocenie się olejem jest całkowicie nieszkodliwe. Wytrzyj to w miarę do sucha i potem obserwuj. Zapewne tygodnie będziesz czekał aż ponownie się pojawi.
Zalecana to jest temperatura a nie obroty. Na tych obrotach nie osiągniesz powyżej 600 stopni
Sensownie to nowy rozrząd z nową pompą. Tam pompa lata na pasku pk Dodano po 1 czy jest możliwość jakiejś sensownej naprawy Jeśli cieknie na łączeniu pompy z korpusem to uszczelnić miejsce wycieku
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Przy dolocie to jest wyciek oleju z odmy,to ten wąż po prawej. Wyczyścić ,wymienić opaskę ,albo podłożyć jakąś koszulkę gumowa.Podstawa filtra to nie oring ale taka specjalna uszczelka gumowa.też prosta robota. Jeszcze lubi puszczać czujnik oleju. Łopele też lubią popijać olej.
Olej wycieka dokładnie w tym miejscu, które wskazuje strzałka. Spływa koło wlewu oleju. Wycieka i dodatkowo w czasie pracy silnika widać pęcherzyki powietrza w tym wycieku.
Poproszę o lepsze zdjęcia. Zdjęcie zrobione od góry czy od dołu? Najprościej sprawdzisz jeżeli zmyjesz zmywaczem do hamulców a następnie będziesz szukał skąd wyciek się pojawia. Czasem bywa tak że wyciek się pojawia gdzieś u góry silnika np. spod odmy a skapuje na turbo i ktoś myśli że turbo przepuszcza olej a tu błachostka...
Pompe sprawdz
możliwe, że problem z mokrymi miejscami od oleju oraz parowaniem i zapachem oleju pochodzi od uszczelki. Może ona być źródłem wycieku oleju, który pojawił się na łączeniach i spod auta. jak morzesz to sprawdz uszczelke wału lub miejsce innych źródeł wycieku oleju smrod moglby zostac spoeodowany przez nadmierne nagrzanie silnika podczas jazdy np. w korkach,...
Witam. Od pół roku posiadam Astre J1.4 turbo. Od pewnego czasu mam problem, a mianowicie po przejechaniu ok 100-200 km podczas jazdy jest wszystko ok, natomiast jak się zatrzymam to wąż poniżej na zdjęciu sie rozłącza i cały płyn ze zbiorniczka wycieka, zapalają się kontroli silnik przegrzany. Jaka jest tego przyczyna?
tłusta plama jest po płynie tuż przy bloku silnika, zacznę od sprawdzenia opasek może to tylko one, interesuje mnie co tam jest przy silniku - może ktoś wie i czy na coś zwrócić szczególną uwagę
Dodam jeszcze że wlałem do zbiorniczka płyn do wspomagania PRESTON wraz z uszczelniaczem. Może on zadziałał?.
Nagrzewnice masz z dołu pod plastikiem,jest tam chyba śrubki i 2 śrubki do grzania na tył.Rozbierzesz ten plastik i zobaczysz nagrzewnice i z tyłu masz dwie opaski takie szybko złączki i tyle wysiłku,a jeżeli czy chodzi czy to zrobisz w garażu to tylko zależy czy masz jakieś pojęcie na temat rozkręcania,pamiętaj o tym,żebyś nic na siłę nie ciągną tylko...
Witam, mam to samo tyle, że w 1.6 T 180 KM astra gtc. Świeżo auto kupione był delikatny wyciek płynu chłodzącego. Silnik umyty, aby znaleźć źródło wycieku i co? Brak. Samochód trochę pojezdził, na zegarach 90'C, podjeżdżam pod dom a tu bulgocze. Otwieram maske i jakies 2-3 min słyszę i widzę jak w zbiorniczku pojawia się powietrze podnosi się plyn i...
Wygląda jak by było nalane za dużo oleju i wypycha
Witam na wale ustawiasz znakami. Wałek ma otwory w kole zembatym do blokowania śrubami i pompa też. http://obrazki.elektroda.pl/2213979100_1... Pamiętaj tylko że aby wałek zrobił pełen obrót wał musi się obrócić dwa razy. Jeżeli po ustawieniu wału otwory ci się nie zgadzają musisz nim obrócić jeszcze raz
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
Dół silnika ? Są duże szanse na wyciek z pod pompy oleju. To częste w tych silnikach. Rozrząd, micha i pompa oleju do zdemontowania.
http://obrazki.elektroda.pl/3634731300_1... Dodano po 7 W miejscu zaznaczonym na zdjeciu.
To kolego akurat wiem. Tylko z czego nastąpił wyciek a po czasie ustąpił
Wyciek oleju z pod miski oleju.
wymienić trzeba układ kierowniczy.
Jeden z zacisków miał wyciek płynu i to była przyczyna wymiany.
Witam Najbardziej Prawdopodobna przyczyna to wyciek oleju spod POKRYWY ZAWORÓW ( a nie jakiegoś "dekla" i to pisze moderator...) Natomiast uszczelka głowicy jest poniżej kolektorów więc tą opcję wykluczył bym...
Witam. Mam Astre F (hatchback) z 97 roku. Silnik to X17DTL (oplowski). Ostatnio zauważyłem że w okolicach pompy cieknie olej, wydaje mi się ze napędowy. Nie jest to duży wyciek tylko wszystko w okolicy pompy jest w oleju. Trudno jest to naprawić? Ile może wynieść naprawa? Podobno jest to częsta usterka. Z tego co znalazłem szukając o tej usterce ustaliłem...
z tego co jeszcze zauważyłem to to że mam ogrzewanie, lecz na chłodnicy mam malutkie tak jakby rozcięcie, pozatym ta zakrętka do zbiornika z płynem chłodniczym jest raczej nieszczelna, bo gdy założyłem nową to wtedy przewody są sztywne i leci przez chłodnicę, i czy to mozliwe że uszczelka moze być jeszcze dobra??? -- PROSZE O OPINIE DZIĘKUJE
Witam, koledzy posiadam Opla Astrę G 2.0DTI 2001r. Zauważyłem, że cieknie mi olej dokładnie za amortyzatorem napinacza. Ściągnąłem napinacz i tam zobaczyłem śrubę E12. I teraz pytanie, czy jest dużo roboty z wymianą uszczelki pokrywy łańcucha rozrządu? Tam jest w ogóle jakaś uszczelka czy jest to poskładane na silikon? Co trzeba zdemontować żeby w ogóle...
co mogło się wydarzyć Jak wyobrażasz sobie zdalną diagnozę takiej usterki ? Jest tam kilka węży gumowych, rurek, opasek, uszczelek, ... Dodatkowo wszystko jest osłonięte przed wodą, błotem i "wzrokiem" osłoną silnika. Bez "pochylenia się" nad autem NIKT nie udzieli takiej odpowiedzi. Poniżej przykładowy rysunek... https://obrazki.elektroda.pl/9178251500_...
Umyj silnik w rejonie wycieku np zmywaczem do hamulców. Uruchom silnik zobacz skąd zaczyna cieknąć. Możesz zrobić zdjęcie i zamieścić na forum. Potencjalne źródła to pompa podciśnienia, smarowanie turbiny , powrót oleju z turbiny. Nieszczelny przewód powietrzny turbiny.
Ściągnij obudowę i zobacz, skąd Ci ucieka paliwo i to w dużej ilości jak jest na posadzce. Po prawej stronie Zobaczysz 2 wężyki ( ten od dolotu paliwa jest z tyłu i na zdjęciu niewidoczny) - jego sprawdź w pierwszej kolejności. Zakręć krótko silnikiem i zobacz, gdzie leci paliwo.
jesli nie kopci na niebiesko to oleju raczej nie lyka zobacz moze masz wyciek
Tam jest podejrzewam mały wyciek gazu, ale ciekawi mnie czemu jak jest ciepło to się to nie dzieje. Można to jakoś zdiagnozować bez wymiany wtrysków i parownika?? Domowymi sposobami :-)
Jeśli sie nie myle jest to miejsce na włacznik wentylatorow chłodnicy starego typu . Można spróbować to uszczelnić .
Sama chłodniczka może ciec.
Podpinałeś op-com'a? Wypedałowałeś jakieś błędy?
wyciek płynu astra astra wyciek płynu wyciek oleju astra
licznik energii czynnej manta reaguje pilota zmywarka hotpoint ariston sygnał
schemat instalacji jednofazowej schemat instalacji jednofazowej
Beko WMB 51032 PL PT – kasowanie błędów, reset, tryb serwisowy, kody E01-E09 Schemat hydrostatu w pralkach i zmywarkach