Ten wężyk jest od pompy wtryskowej chyba przelewowy .
Witam panowie kolega tez miał problem z zapowietrzajacym sie układem,po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze pompa wtryskowa jest nieszczelna:cry:.Po uszczelnieniu problem znikł:D Silnik 2.0 Opel Astra
Tak jak w temacie, w astrze nie działa ogrzewanie mimo, że wszystkie węże są gorące. Do tego wężykiem przelewowym nie leci płyn do zbiornika wyrównawczego.
A sprawdzałeś czy grzeją,sprawdz szczelność układu paliwowego,wymień filtr paliwa,wężyki przelewowe
Szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, złącza przy filtrze paliwa, wężyki przelewowe itp.
Ja bym zaczął od sprawdzenia i ewentualnej wymiany wężyków przelewowych. Miałem podobny problem w astrze i pomogło. W tych silnikach to częsty problem.
W mojej astrze tez miałem kłopoty z odpalaniem.Po nocy czasem zaskoczyła na dotyk a czasem musiałem kręcić kilka razy. Po wymianie wężyków przelewowych przy wtryskiwaczach problem zniknął. Mechanik twierdzi że to standard w tym silniku.
Sterownik był sprawny, ponieważ przełożony był od auta, które było sprawne. Czy tak powinno być, że z wężyków przelewowych od wtrysków w ogóle nie leci paliwo???
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy - wężyki przelewowe , uszczelki wtrysków lub ... niestety pompa wtryskowa .
Zobacz dokładnie z czego cieknie paliwo, to może być tylko wężyk przelewowy, koszt w sklepie kilka zł za metr bieżący, wymiana 5min.
Punkt przelewowy może służyć jak miejsce dolewania oleju. Pompka do wlewania oleju, wężyk i ładnie wszystko wchodzi. Obok miejsca gdzie wchodzi lewa półoś jest taki punkt przelewowy, korek na klucz 13.
Jak wymieniasz wężyki przelewowe to i trójniki. Jak wymieniasz trójniki to i węzyki.
Raczej cofa się paliwo, jak wymienialiście filtr paliwa to paliwo czyste było? Bo może okazać się że oringi pod wtryskami, może zawór w pompie. Jeśli paliwo przy wymianie filtra było czyste to wymień sobie wężyki przelewowe, najtaniej a jedno wyeliminujesz.
Bez obawy, wcześniej przygotuj ucięte na miarę wężyki przelewowe, odpowiednie narzędzia, rozgrzej silnik, zgaś go i szybko zmień przewody. Po wymianie zaraz odpal i przejedź się kilka kilometrów.
Sprawdz wężyki przelewowe,obudowę filtra jest dużo tego na forum użyj szukam
Zapomniałem napisać świece były sprawdzone u tego fachury za 80zł. i kolejna sprawa o której zapomniałem gdy udało się ją wskrzesić plakiem jakiś zaworek czy coś takiego z prawej strony patrząc na silnik jakoś dziwnie "bzyczał" 2 takie same były obok siebie, a co do odpowietrzania to co może być tego przyczyną właśnie te wężyki przelewowe? jest jakaś...
Mam problem z Astra G 2.0DTI dość ciężko ostatnio odpalał, myślałem że któraś świeca wysiadła, ale sprawdziłem że świece ok, aż kiedyś rano w ogóle nie odpalił... Odpowietrzylem przez wężyk przelewowy pompy w końcu ciężko odpalił, ale tak jakby na 3 cylindry ...i strasznie dymi -nie spalonym paliwem ....zero reakcji na gaz.....po zgaszeniu jak trochę...
Witam, najpierw sprawdź wężyki przelewowe z wtrysków, jeśli jest uszkodzony/pęknięty/sparciały może dostać się powietrze do układu wtryskowego efektem czego będzie dławienie silnika przy wyższych obrotach.
Tylko poczytaj całość [url=http://forum.opel24.com/topic/36174... ewentualnie odpowietrzenie vp44 w google pozdr
Jeździłem zafirą 2,0 dti i nie było z nią żadnych kłopotów - nie rdzewiała , silnik prawie bezproblemowy - łańcuch rozrządu ale po 200000km po dłuższym postoju (ponad 24h) miałem kłopoty z odpaleniem - prawdopodobnie drobiazg (gumowe wężyki przelewowe przy wtryskiwaczach) ale w końcu ją sprzedałem znajomemu - przejechał 50000km i nie narzeka . W sumie...
Witam, mam problem z Astrą II 2000 r. 2.0 DTI. Jest to problem dotyczący odpalenia, po ewentualnym uruchomieniu auta . Zapala się kontrolka sterowania silnikiem, bardzo mocno kopci, zostały uszczelnione wężyki przelewowe, wymieniony i uszczelniony filtr paliwa, wyczyszczony smok w zbiorniku paliwa. Po zalaniu filtra paliwa wyciąga paliwo z filtra.
Zapowietrza się układ paliwowy - muszę jeździć codziennie - po jednym dniu stania sam. nie odpala- zapowietrzenie - muszę "piłować" rozrusznikiem aby zapalił - albo na lince - jeżeli codziennie - zapala natychmiast- silnik pracuje równo - nie ma żadnych innych problemów w trakcie jazdy - równe obroty i zawsze zapala od razu jeżeli uruchamiam codziennie....
Witam, mam pewien problem. Rano gdy odpalam auto silnik zapala bez problemu, idzie normalnie około 3 sekundy i zaczyna nim szarpać przez około 20 sekund w tym czasie widać jak lekko miga kontrolka od chłodzenia, po czym przestaje i idzie normalnie. Ponadto kopci na niebiesko. Dzieje się to wtedy gdy auto postoi dłużej np. przez noc. Wężyki przelewowe...
Zdejmij wężyk przelewowy od wtryskiwaczy i zaślep go przed pompą. Odpal na kilka minut. Jeśli po dłuższym postoju problem się powtórzy to trawersy i ich uszczelniacze masz wyeliminowane. Ten zawór zwrotny , który założyłeś musi być z gumową uszczelką , te z kulką kiepsko działają. Załóż go pomiędzy filtrem a pompą na zasilaniu, jeśli to nie pomoże to...
Jest jeszcze jedna przyczyna i od niej bym zaczął a mianowicie należy wymienić wszystkie wężyki przelewowe, często parcieją a te silniki mają tę cechę że zapowietrzają się nawet przez powroty, jeśli to nie pomoże to następnym etapem są już wspomniane uszczelki pod wtryskami a już ostatecznie niestety trzeba oddać pompę wtryskową do sprawdzenia.
Ogólnie przyczyną kiepskiego odpalania jest to że Opel + diesel to marne połączenie. ;) Wężyki przelewowe na wtryskach czasem popuszczają. W ogóle odrobina powietrza w układzie paliwowym i silnik już nie pali. W 90% jak ktoś się sam bierze choćby za wymianę filtra to samochód z zajechanym rozrusznikiem później trafia na holu do warsztatu.
Przypomniało mi się, że tam przelew z wtrysków idzie do przewodu zasilającego pompę. Może te przelewy nieszczelne? Zaraz zaraz czegoś tu nie rozumiem, przelewy zawsze wychodzą na powrót, i tam tez tak jest na filtrze jest strzałka w stronę pompy idzie wąż do pompy, zasilający, i wychodzi drugim króćcem z pompy drugi wąż do filtra na strzałkę w kierunku...
kurtyka1: jedno podstawowe pytanie - silnik zapala chwilę pochodzi i gaśnie czy te 500 obrotów masz jak kręcisz rozrusznikiem? ja miałem problem z odpalaniem (http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... i pomogła wymiana wężyków przelewowych. Co do grzania świec nie zmieniałem bo mnie jak się okazało koleś chciał okantować...
Wymień te gumowe wężyki przelewowe pod pokrywą silnika idące od wtryskiwaczy do pompy paliwa. Żeby po ich wymianie uruchomić silnik (bo przez ich zdjęcie zapowietrzysz pompę) zatkaj na szczelno wlew paliwa, np. korkiem od dymionu z założonym wentylem i przy pomocy pompki do materaca wytwórz niewielkie ciśnienie w zbiorniku paliwa i dopiero próbuj uruchomić...
jeśli macie jakieś sugestie to chętnie je poznam Powiedz mechanikowi to co napisał tzoku czyli miedziane podkładki pod wtryskiwaczami znane też jako uszczelniacze wtryskiwaczy :D . To jest pewne bo to typowa usterka dtl, dti. Jeżeli twój mechanik o tym nie wie to lepiej kontroluj jego poczynania. Warto też wężyki przelewowe przy okazji założyć nowe....
wężyk przelewowy wężyk przelewowy zmywarki astra wężyk filtra powietrza
monoblok astra hotbird chrysler voyager zasilania naprawa pilota sharp
pobór własny 200wat pobór własny 200wat
Kierownica nie jest wykrywana przez oprogramowanie - co zrobić? Czysty soft do Motoroli V980 - gdzie znaleźć?